Ja lekker he de NS? Vooral die conducteurs dan die je zien rennen en dan toch die deur voor je neus dicht doen Maar ja file is ook niet alles...
hihih nee is waar, maar dat zal niet tot weinig zijn om 12 uur inde nacht de conducteur had ons de verkeerde kant opgestuurd dus we hebben er 3 uur iver gedaan
Goedemorgen meiden Ikke fijn dat het zo gaaf was! Zag gisteren wat beelden bij RTL4 het leek me super ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Gordon maar die 3 zetten wel echt een show neer! Kuitkramp is hier trouwens ook een bekend fenomeen Heb het lijstje ff aangepast want ik moet 25 juni examen doen! Yes hopelijk slaag ik en dan ben ik voorlopig ff uitgestudeerd en heb ik 'zwangerschapsverlof' haha. We gaan zo nog even een keertje de babykamer schilderen en dan brengen we de jongens naar mijn ouders en kunnen we nog ff lekker relaxen voor we om 5 uur de auto instappen en lekker met vrienden gaan eten...hmmmmm japans heb er zo'n zin in! Heb trouwens weinig gekke dingen meer qua eten, heb de raarste dingen lekker gevonden maar nu heb ik alleen nog meer ontzettende trek in gebakken uien Fijne dag allemaal en voor diegenen die werken moeten werk ze! (Pffff zei gister tegen mijn man goh wat is er veel gepost op het forum snap niet dat ze niet lekker buiten zitten...zegt mijn man heel droog: hee muts tis nog maar vrijdag hoor niet iedereen heeft al weekend ) xxx Roelie
Ik had afgelopen week af moeten studeren maar heb het even op de langekorte baan geschoven. Ik ga proberen om voor 1 september klaar te zijn. Dit ivm studiegeld, en anders voordat de baby er is. Ik doe het gewoon rustig aan. Ik zou er het liefst de brui aan geven maar mijn man zegt ook. Ben je gek je zit al bijna op het einde en je bent er bijna. En hij heeft ook gelijk maar ik zie die stomme kutstudie gewoon niet zitten. Zal toch ergens de zin vandaan moeten halen ben ik bang
Wat voor studie doe je Amaranta? En wat moet je nog, een scriptie ofzo? Suc6 ermee in elk geval, je man heeft wel gelijk, je bent al zooooo ver!
Ik ben RT aan het studeren, Remedial Teaching. Ik moet nog 2 vakken (2 werkstukken dus) en 1 scriptie. Het vervelende is echter dat ik daarvoor kinderen nodig heb (uit de klas dus) en de school is nog maar 4 weken en juist dit zijn van die drukke weken.
Hallo meiden, Daar ben ik ook weer. Eerst maar even de lijst updaten: BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~onbekend Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA LindaPOOH~ 4 juni gynaecoloog in het WKZ LindaPOOH~ 4 juni uitgebreide echo in het WKZ MissyM ~ 6 juni controle vk Stasia~7 juni gynaecoloog MissyM ~ 9 juni pretecho Indigo ~ 12 juni controle vk LindaPOOH~ 14 juni pretecho bij BabyVieuw Sammie2~ 14 juni; ik word 30! ikke1981 ~14 juni kinderdagverblijven bekijken Rachel ~15 juni vk 8.50 Lenthe~ 18 juni 9.00 20 wkn echo Tari~ 19 juni 8.00 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 19 juni 8.45 vk Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo Roelie~25 juni 10.00 examen! Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 MissyM ~ 20 weken echo Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Ik ga nu zometeen even bijlezen, heb toch de tijd nu. Mijn mannetje is naar een vriend (morgenvroeg pas terug) en voel me even behoorlijk zielig en alleen. Het lijkt wel alsof hij alleen maar bezig is met zijn computer en zijn vrienden de laatste tijd. Oke, ik moet toegeven, ik ben niet altijd je-van-het de laatste tijd om mee samen te zijn. Vaak humeurig omdat ik me zo rot voel (misselijk, moe en veel rug- en hoofdpijn) en overgevoelig. Ik kan het maar moeilijk verdragen als hij aan mijn gezicht komt of dicht bij me staat/zit, dan voel ik bijna paniek en het gevoel te weinig lucht te krijgen. Echt heel bizar Maar goed, nu is hij dus weg en weet ik even niet wat ik met mezelf aan moet. Dan maar hier eens uitgebreid gaan lezen en posten of zo... Vanochtend belde mijn beste vriendin, ze is vannacht bevallen van een gezond dochtertje Leilah (mooie naam he?!). Ik kreeg het helemaal te kwaad toen ik haar aan de telefoon had, had zelfs kippevel en moest huilen van ontroering. Morgenvroeg ga ik op kraamvisite, verheug me er al op haar te zien en haar ongetwijfeld prachtige meisje te bewonderen. Wat die ontroering betreft....ik ben de laatste dagen heel snel geraakt door dingen die ik hoor of lees of zie. Zeker waar het kindjes en mama's en bevallingsverhalen en zo betreft. Zit voor ik het kan stoppen altijd gelijk te snotteren. Hebben jullie daar ook 'last' van? Mijn buik is nu trouwens echt huge en ondanks dat ik nog steeds niks ben aangekomen maak ik me nu stilaan toch zorgen hoe dat straks moet. Heb af en toe angstbeelden van mezelf als tientonner Ondanks dat ik trots ben mama te worden en ook trots dat je het nu kunt zien, heb ik er tegelijkertijd toch ook wat moeite mee ineens zo uit te dijen. Hebben jullie dat ook? Zo, ik ga eens even bijlezen. Tot later! Groetjes, Indigo
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~onbekend Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA LindaPOOH~ 4 juni gynaecoloog in het WKZ LindaPOOH~ 4 juni uitgebreide echo in het WKZ MissyM ~ 6 juni controle vk Stasia~7 juni gynaecoloog MissyM ~ 9 juni pretecho Indigo ~ 12 juni controle vk LindaPOOH~ 14 juni pretecho bij BabyVieuw Sammie2~ 14 juni; ik word 30! ikke1981 ~14 juni kinderdagverblijven bekijken Rachel ~15 juni vk 8.50 Lenthe~ 18 juni 9.00 20 wkn echo Tari~ 19 juni 8.00 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 19 juni 8.45 vk Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo Roelie~25 juni 10.00 examen! Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 MissyM ~ 20 weken echo Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Daar zijn de kleurtjes weer!
heey meiden ben ik weer ff. gister met de kids naar het papagaaiencentrum geweest,ben ik gebeten door een papagaai.werd daar niet goed moest ik naar de ehbo.maar niks aan de hand alleen een lage bloeddruk. heb flink buikpijn linkonder,maar zal wel bandenpijn zijn. ga vandaag met de kids naar een binnenspeeltuin denk ik,ff op internet kijken waar we naartoe kunnen gaan. morgen weer afspraak bij de gynacoloog, ff kijken of het nog steeds een jongetje is
hoihoi, zal ook weer even posten. Vrijdag en zaterdag lekker gewinkeld. Kreeg ik vrijdag van mijn oma een hele stapel met nieuwe kleertjes voor de jongens, mocht niets zelf betalen. Zaterdag kleding voor mezelf gekocht en voor de jongens nog wat, was echt nodig, en een vervolg autosoel voor Angelus. Hij word nu echt een grote jongen. Zefanja boos, hij wilde ook zo'n stoere grote jongens stoel. dus behoorlijk veel geld uitgegeven. Ook voor de autostoel, dat is dus iets waar ik niet mee op de centen let. Je had ook een goedkope (90 euro) van Graco maar ik vond deze niet veilig genoeg, heb er nu een van Cybex, de nieuwste. Hij zit er perfect in. Van de vorige autostoel kreeg hij inmiddels ook de gordels los, kijk mama ik zit nu los, grrr..... Gezellig bij mijn ouders gebbq en onverwachts blijven slapen. Dus eigelijk net thuis. Ikke leuk dat het zo gezellig was bij de toppers en lang leven het openbaar vervoer. Ik was vrijdag voor het eerst met de jongens met de bus (kregen we een soort taxibusje), pff wat een gedoe met 2 kleine kinderen, een buggy en zwanger. Was omdat er 1 aardige mevrouw was die hielp me pittig. Kon haar niet vaak genoeg bedanken Maar de rest...... De motor van mijn man was stuk gegaan die ochtend, dus had onverwachts geen auto. Balen. Maar ja de jongens vonden het wel leuk toen ze gewend waren.
Goeiemorgen dames. Wat ben ik toch moe. Word vroeg wakker en ben erg moe. Heb een drukke week achter de rug en heb totaal niet bijgeslapen dit weekend. Tot overmaat van ramp moet ik morgen mee op kamp. Gelukkig is het maar 2 dagen. Ik ben nog aan het overwegen om gewoon thuis te gaan slapen en me dan 's morgens vroeg weer bij het kamp te melden. Nu maar aan mn studie begonnen met echt hele frisse tegenzin. En het huishouden doet zichzelf ook niet. De vaatwasser is kapot dus moet er met de hand worden afgewassen. Gisteren hebben we gebbq en ik zei nog tegen mijn man 'haal plastic borden'. Maar dat wilde hij niet. Nou ik zei dat ik niet zou gaan afwassen maar dat hij het dan zelf maar moest doen. En manlief heeft net gelukkig de afwas gedaan! Of het schoon is weet ik overigens niet
Hee meiden, ik ben ook weer thuis. Heerlijk weekend gehad met mijn vriendinnen. We zaten in een huisje in Harderwijk, het was natuurlijk supermooi weer en gezellig als vanouds. Maar ook vreemd, was de eerste avond/nacht/ochtend was Sofia er dus ook bij... Ze is superlief tegen iedereen en ze was heel braaf, tot 's nachts... Ze is úren wakker geweest. Ik voelde me al schuldig dat ik haar had meegezeuld dus ik was continu met haar bezig, terwijl de anderen lekker wijntjes zaten te drinken en zaten te kletsen en af en toe een medelijdende blik op mij wierpen... Zij zijn allemaal nog lang niet aan kinderen toe (dat dacht ik vorig jaar ook van mezelf, maar als je denkt dat het niet zoveel uitmaakt om 3 dagen te laat met een nieuwe pilstrip te beginnen moet je niet klagen he ?). Was wel een beetje vreemd. Wat dat schuldgevoel betreft: we hebben onlangs besloten Sofia een iets strakkere regelmaat te bieden, omdat ze zo'n moeilijke slaper is. Maar ja, er was niemand die op kon passen dus ze moest mee. Ik had zó met haar te doen! Echt heel overdreven, ik weet het; ik geloof dat de hormonen echt beginnen toe te slaan nu... Die nacht heb ik maar drie uur geslapen, ook niet zo bevordelijk voor de gemoedstoestand. Tjongejonge, ben echt een emotioneel wrak nu. Zaterdag heb ik Sofia aan mijn ouders overgedragen; voelde me weer verschrikkelijk schuldig dat ik haar 'in de steek liet', maar het was ook zo'n enorme opluchting. Gek hoor, die tegenstrijdigheden! Mijn man organiseerde de Landmachtdagen, dus die trof ik vandaag ook enigszins van slag aan, omdat die sergeant is verongelukt bij dat helikopter-gedoe. Verschrikkelijk hoor, gewoon tijdens een demonstratie ! Ik begin helemaal euforisch te raken over het mannetje in mijn buik! Eerst was het toch nog wat onwerkelijk, maar nu heb ik echt een klein zoontje! Roelie, wat studeer jij? Sorry als ik het gemist heb. En Amaranta, probeer het echt snel af te maken hoor! Volgens mij is het straks na je bevalling veel moeilijker om nog te doen dan je nu misschien denkt. Ik moest vorig jaar ook nog afstuderen en zat ook serieus te overwegen het uit te stellen tot na de geboorte. Maar nu ben ik zó blij dat ik dat niet heb gedaan, want dat was me denk ik niet meer gelukt. Sterkte!
goedemorgen allemaal. Eindelijk eens een hele nacht doorgeslapen, zonder wakker te liggen of 10 keer eruit te moeten. Mijn vriend heeft gisteravond de baby voor het eerst voelen schoppen. Hij had mijn buik in gesmeerd en meteen daarop begon de kleine te reageren. Bij de jongens heeft hij dit nog nooit zo snel kunnen voelen, als hij zijn hand dan op mijn buik legde waren hun ook meteen stil met bewegen. Deze kleine niet. Echt geweldig. Nou word het echt voor ons samen. Mijn vriendin belde gisteren met de vraag of mijn zoontje Angelus met hun mee mag op vakantie. Ze weet dat wij dit jaar niet op vakantie gaan. Ik heb haar en haar man leren kennen met de cursus Samen Bevallen. Dus haar zoontje is net zo oud als Angelus. Ze gaan naar camping 't Hout in Bakkeveen (fr). Dus niet al te ver weg. Een kindercamping. Echt zo lief dat ze dit vroeg. Zal wel even wennen zijn, hij is nooit langer dan 1 nachtje van huis geweest. Wat een schat he. Was er stil van. Vandaag even wat plantjes/stuiken voor onze tuin kopen. Dus zo aankleden en dan straks met de jongens op pad. Heb gelukkig vandaag de auto, meteen gebruik van maken
Goeiemorrege ladies! Tari, wat ontzettend gaaf dat je man nu ook de kleine kan voelen! Ooooh dat lijkt me zo genieten! En wat lief van je vriendin om je zoontje mee te nemen op vakantie. Lijkt me zeker wel even moeilijk, maar ook erg leuk voor hem. Hier niet veel te melden. De dromen blijven lekker doorgaan hier. De buikpijn is wat minder, maar het lijkt wel of mn buik in 2 dagen enorm is gegroeid. Gaat dat in een soort groeispurten? Zal komende week weer een foto in mijn album plaatsen. Iedereen een fijne dag gewenst!
Barbabintje, die buikpijn komt echt doordat je buik dan flink groeit. Dit heb ik ook en had ik ook bij de vorige zwangerschappen. Ik merkte ook dat als ik zo'n zere/moeie buik had gehad dat mijn buik dan weer behoorlijk gegroeid was. Ben wel benieuwd naar jullie buikjes eigenlijk. dus lekker die foto plaatsen Tja die vakantie voor Angelus, vind het enorm moeilijk, toch weer een fase van loslaten, maar hij heeft er enorm zin in en daar gaat het om. Toch?! Lenthe hoe gaat het trouwens met Sofia haar staan kunsten, leuk he zo'n andere fase worden ze toch al weer groot. Hoe gaat het met de anderen?
Goedemorgen meiden Hier gaat alles goed, ook af en toe buikpijn en bandenpijn maar ik heb nu van mijn zus een babybelt gekregen en dat zit heerlijk het tilt als het ware je buik een stukje op en ondersteunt je rug een beetje. Verder zaterdagavond heerlijk japans gegeten echt zalig en het was supergezellig was alleen gisteren doodmoe...dat laat op bed trek ik tegenwoordig niet meer Ik studeer trouwens basiskennis dierenspeciaalzaken, ik heb de droom ooit een eigen dierenwinkel te beginnen maar ik weet niet of het er nog inzit nu met nummer 3 op komst. Ik was van plan om in januari bij Martin Gaus een hbo opleiding te doen als gedragtherapeutisch kynologe maar dat zit er voorlopig niet in, als deze naar de basisschool gaat wil ik het alsnog gaan doen mijn hart ligt toch bij de honden. Het is gewoon niet zo makkelijk om een studie te doen als de kinderen nog niet op school zitten omdat ik doordeweeks geen man thuis heb en het dan allemaal toch wel erg veel word... Maar ik maak deze cursus af en wil proberen om ook de vervolgcursus diergenees en bestrijdingmiddelen te doen de komende jaren ik heb er toch al voor betaald en extra kennis is nooit weg tenslotte...en je weet natuurlijk maar nooit wat er nog in de toekomst ligt! Verder eigenlijk weinig nieuws hier, ik moet nog een keer de deur schilderen en dan kunnen we gaan behangen in de babykamer, dan alles lekker schoon maken, vloer in de was en de meubeltjes erin....mijn streven is om eind deze maand de boel klaar te hebben en dan hebben straks de kinderen lekker zomervakantie en kunnen we vooral lekker relaxen! Gisteravond heeft mijn oudste de baby voelen schoppen, hij/zij ging zo druk tekeer in mijn buik en hij kon het echt voelen, de jongste voelde wel wat maar begreep het nog niet echt en toen mijn man ging voelen was hij/zij in slaap gevallen en deed niks meer...nu al eigenwijs Indigo hoe is het nu met jouw misselijkheid trouwens? En Ruby hoe is het met jou en je lage bloeddruk moet je daar nu iets aan doen of kun je er niks aan doen? Ik ga hier ff wat doen en dan de boeken in bleeeeh heb helemaal geen zin net als Amaranta maar ja we zijn nu al zo ver....even doorbijten nog xxx Roelie
dag meiden, alles goed met jullie? SUPER dat sommige de kleine al voelen schoppen, ik voel nog niets, alleen pijn in mijn lies en spierpijn in mijn buik (is dat dan de bandenpijn?) Ik verlang er zo naar om die kleine echt te voelen schoppen en mijn ventje ook, die kan haast niet wachten. wanneer is dat bij jullie begonnen dat je de kleine spruit begon te voelen? groetjes xxxx
Ik ben ook wel jaloers hoor, dat er al een paar zijn die het kleintje zo goed voelen, maarja, sommigen zijn ook al weer een stukje verder en een stukje ervarener natuurlijk... Dus ik moet nog even geduld hebben... en mn placenta als stootkussen zal er ook niet echt aan bijdragen dat ik t snel zal gaan voelen, vrees ik! Ik heb de afgelopen dagen volgens mij echt een groeispurt gehad, want ik had idd ook meer pijntjes in mn buik en liezen dan anders en heb echt het gevoel dat ik nu ook een zwangere buik (en niet alleen een 'spekbuik') heb! Leuk hoor, ik pronk er graag mee!