November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Sorry Murmel! :confused:

Natasja, ik ben ongeveer 2 kilo aangekomen tot nu toe. Ging bij mijn vorige zwangerschap in het begin ook heel langzaam.

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, ik dacht al... ik mag niet mee... :cry:

3. Niet meer actief

Hee meiden, heb zo weinig tijd om jullie weer bij te lezen, ben het weekend weg geweest... kan het zo en zo moeilijk bijhouden, veel te sociaal leventje :) ... Lees meestal de laatste pagina's ff bij, maar reageren schiet er echt bij in.....sorry ! :(

Hier alles goed, vandaag weer op controle geweest bij vk, beebje groeit goed en het hartje werkte prima! Als we de fabels moeten geloven wordt het een meid....de hartslag was namelijk boven de 140....

Nog 2 weekjes wachten en dan weten we het...

Wil iemand mij by the way weer op het lijstje plaatsen?

Oh ja, zou graag meegaan naar Amersfoort, maar mijn broertje komt omstreeks de data dat ik zou kunnen thuis uit afghanistan....moet dus ff afwachten wanneer ik kan, want dan wil ik wel thuis zijn...Ik zet voorlopig mijn naam er ff bij, maar weet het dus niet helemaal zeker!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    Hier alles redelijk, ben echt onwijs moe, het stukje dat je in de 2de trimester energierijk zou voelen gaat bij mij echt niet op, viel bijna in slaap op me werk :( zit nu ook zo wat in slaap te vallen
    Daarbij heb ik ongi pijn dus me baarmoeder zal wel weer een groei spuurt hebben, voelen jullie dat ook wel eens?

Over aankomen, ik heb werkelijk echt geen idee, bij de vk ben ik nog nooit gewogen, en thuis durf ik niet op de weegschaal te staan :oops:
    dus ik laat het maar zo hihi uitstellen noemen ze dat he

Ik word nu naar bed gestuurd door me mannetje want we krijgen dalijk visite hihi

5. Niet meer actief

zaterdag 23 juni:
    zaterdag 30 juni:
    zaterdag 7 juli: Roelie- Lenthe
    zaterdag 14 juli: Roelie - Linda
    zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25
    zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25
    zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Lenthe

6. Niet meer actief

@Ikke: Ik weet precies hoe je je voelt....heb er ook echt last van...totaal geen energie! Snap er niks van...maar ja, zal ook wel weer overgaan, toch?

En over gewicht gesproken, ben tot nu toe zo´n 3 kilo aangekomen, dus dat valt nog alles mee... :D

7. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    @ LindaPOOH: bedankt voor je berichtje. Ik heb ook overgewicht, dus inprincipe vind ik het helemaal niet erg dat het kindje van mij zou snoepen (om het zo te zeggen). Ik denk dat het de hormonen zijn die mij zo aan het twijfelen brengen elke keer. Volgende week moet ik weer naar de gyn. dus ik ga het tot zolang even afwachten....

Ik was bij mijn dochter zoveel aangekomen (32 kilo) en kreeg het er zelf niet meer af, dat ik 2 jaar geleden een maagbandje heb gekregen.

Liefs,
    Natasja

8. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden!

Nou ik ben tot nu toe gelukkig nog maar 0,5-1 kg aangekomen ( nou hopen dat t zo blijft!)

Maar moet wel zeggen dat ik enorm misselijk ben geweest in het begin, kon amper wat binnenhouden...

Krijg wel een behoorlijke buik al hoor... je begint het echt al te zien :D

9. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    :idea: Linda Pooh: Zit net je echo's te bekijken enne ligt die kleine nou met "de vinger" omhoog? ;)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahah nou idd :)

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hoi meiden,

Amersfoort lijkt me ook leuk, ik weet niet of ik de jongens mee neem. In mijn eentje 2 kleine kinderen is niet echt te doen in een dierentuin. Angelus kan nog niet de hele dag lopen. Dus dan zou mijn man toch mee moeten vanwege de jongens.

Linda, mooi echo foto's, je buikje groeit al lekker.
    He murmel waar blijven die van jouw nou? :D

Lenthe, ik hoop dat je wat met het advies kan. Is ook per kindje verschillend hoor.

Roelie, die neiging van een klap onder zijn kont heb ik ook hoor. soms halen ze echt het bloed onder je nagels ;) . Vooral nu ik zwanger ben merk ik dat ik niet altijd het geduld had wat ik voorheen wel had. :(

Ik ben inmiddels 3,5 kilo aangekomen. Bij Angelus 20 kilo en bij Zefanja 13 kilo, dus ben benieuwd wat het nu word. Heb ook wel een flinke buik, dus ach ja hoop maar dat daar de meeste kilo's zitten ;)

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zaterdag 23 juni: Jen25
    zaterdag 30 juni:
    zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25 - Tari
    zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25 - Tari
    zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Lenthe - Tari

13. Niet meer actief

zaterdag 23 juni:
    zaterdag 30 juni:
    zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25 - Tari
    zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25 - Tari
    zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Lenthe - Tari

Iemand had mij bij 23 juni gezet, maar dan kan ik niet hoor... :)

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    zaterdag 23 juni:
    zaterdag 30 juni:
    zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Lenthe - Tari -ruby

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou meiden ff een update....

ik ben inmiddels ook al 3 kg. aangekomen,maar vind het niet zo erg eigenlijk.
    heb wel enorm veel buikpijn door het oprekken,mijn buikje is ook al best wel flink.'

mijn kinderen zijn ook drukker sinds ik zwanger ben,kijken hoever ze kunnen gaan.ik geef ook wel eens een tik als ik eerlijk ben.maar soms blijven ze doorgaan.eigenlijk is het een soort onmacht waardoor ik me erna ook meteen schuldig voel.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou....mooi is dat :( ben ik nou wéér van de lijst gegooid voor het uitje? Nu gaat het wel verdacht worden hoor!
    Ik probeer mezelf er nog één keer bij te zetten en hoop dat ik dan mag blijven staan.. ;)

zaterdag 23 juni:
    zaterdag 30 juni:
    zaterdag 14 juli: Roelie - Murmel - Linda
    zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Murmel - Lenthe - Tari -ruby

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wel leuk, kunnen we dan een 'wie-heeft-de-dikste-buik-wedstrijd' houden, haha!
    Ik zal proberen vanavond eens een mooie en-profil-foto van mn buik te maken en te posten.

Moet wel grappig gezicht zijn, al die dikke buiken samen in de dierentuin.

Hahahaha, moest ook wel lachen om die foto van jou, LindPOOH, hij/zij lijkt inderdaad een internationaal symbool van onvrede te laten zien, hihi.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ik denk ook wel dat we dan bekijks hebben, al die dikke buiken. :)
    Lijkt me wel erg leuk om elkaar dan te zien. Hoeven we het niet via een foto te vergelijken ;)

Murmel vooruit je mag mee hoor, het lukt toch niet om je van de lijst te gooien, je hebt het elke keer door ;) :)

Maar zo te zien gaan de dat. 21 of 28 juli winnen.

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    JOEPIE! Ik MAG MEE!
    Nu gaan jullie zeker stiekem een datum kiezen waarop ik niet kan, hihi.

Ik denk ook dat we het eigenlijk vanaf nu gewoon tussen die twee data moeten laten gaan?

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Breng ons nou niet op ideeen he :) :)

Deel Deze Pagina