November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier ook weer een berichtje van mij.
    Lichamelijk gaat het met mij niet zo goed heb last van beginnende bekkeninstabiliteit.
    Moet nu extra veel rusten. Heb geluk dat mijn collega's heel lief zijn en mijn dienst in korten met een uur zodat ik maar 3,5 uur werk. Heb het ze gevraagt. Toch wel lief dat ze het doen.

En tja over het aankomen ik ben nog helemaal niks aangekomen en ben al bijna 17 weken zwanger. Ik heb dus ook overgewicht en mijn kindje snoept ook alles van binnen weg wat ik heel niet erg vindt.
    Ik merk nu pas dat mijn buik wat harder wordt.

En over het uitje ik kan alle data's niet mee. snik snik.
    Want de ene weekend vier ik mijn verjaardag 1 weekend moet ik werken en de andere ben ik met vakantie.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Leuk al die dikke buikjes in de dierentuin hahaha

Hoe zit het daar met parkeren?

Hier gaat verder alles zijn gangetje, ben nu in totaal 4 kg aangekomen. Schrok er erg van! Ik eet niks extra's, als ik nog honger heb eet ik een boterham. Maar ja we trainen het er net zo makkelijk na de zwangerschap weer af :) Ik heb van mezelf een hele dunne taille en wat vorse boven benen. Me buikje is nu best groot voor mij doen maar als ik al jullie foto's bekijk is het eigenlijk nog amper te zien. Iemand die het niet weet vraagt er ook niet na en ziet het ook niet. Gisteravond een buikfoto gemaakt zal even kijken of ik die kan plaatsen vanavond!

@Lenthe, wat is sophia een knap kind zeg! Wow echt lieffff...als ik dat zie kan ik echt niet wachten tot november..

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

om even antwoordt te geven of de kleine nouw met "de vinger"omhoog ligt. Ik denk dan dat jullie het piemeltje bedoelen. Het antwoordt is nee. Het is echt het handje. Alleen steekt de kleine zijn middelvinger naar ons op. Lachen he.

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    sorry dubbel

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    echt ik heb geen geduld met plaatsen sorry

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi dames,

ik kom hier voor het eerste even kijken, zat altijd alleen bij zwangerschap en had niet in de gaten dat er een speciaal topic voor novembermama's was. Ik ben uitgerekend op 20 november.

Ik las hierboven iemand met bekkeninstabiliteit, hoe merk je dat? Ik dacht dat het niet zo vroeg kon maar ik heb erg snel pijn bij het lopen enz. Bij het lopen gaat er ook een soort verticale spier over mijn bil pijn doen. Als ik teveel heb gelopen dan doet 1 van mijn bovenbenen pijn. S avonds doet mijn rug altijd pijn of ik nu zit, loop of lig. Het is echt hele lage rugpijn, bijna mijn billen. Ik vraag me af of ik rustiger aan moet doen.

Ik ben zelf nog niks aangekomen, mijn buikje begint nu een beetje te komen maar het mag nog geen naam hebben hihi

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Welkom Peetje! We zijn tegelijk uitgerekend!

8. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Haha nee LindaPooh, ik bedoelde de middelvinger.
    Maar dan heb ik t toch goed gezien! :)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahaha, ja, LindaPOOH, ik bedoelde ook keurig de middelvinger hoor! :)

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    pfff moet even klagen hoor, Angelus is vandaag in een bui, dat je geduld zwaar op de proef steld. Hij was al om 4.15 uur wakker. Als gevolg chagerijnig en niet willen luisteren. AHHHHHHH

En dat terwijl ik nog genoeg te doen heb ik huis, doordat we vrijdag morgen een weekend weggaan. En morgen middag moet ik ook al weg dus kan ik ook niets doen.

Heb hem zo net naar zijn bed gebracht in de hoop dat hij gaat slapen en vrolijker zijn bed uit komt.

Ik weet het voor de meeste van jullie nog ver van mijn bedshow en dat je denkt mens stel je niet aan, zal wel mee vallen.
    Maar dat wil vandaag niet zo lukken.

Zo dat lucht wel even op.
    Zo een broodje eten, Zefanja naar bed brengen en dan druk aan de slag.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    oh ja Peetje welkom bij de nov. mama's.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Tari: Kínderen..... NOOIT aan beginnen dus!

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) Dank je Murmel, dat had ik even nodig :)

(gelukkig zijn ze meestal lief hoor, dus rustig aan beginnen :D ;) )

Op zich maar goed ook dat ik er niet tegen kan als hij zo is, anders zou het betekenen dat ze/hij altijd zo is, want dan raak je er aan gewend.

Hmm volgens mij zit Zefanja samen met de hond de crackers op te eten. Ach ja het is tenslotte etenstijd. :)

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Haha, samen met de hond? Hier gooit Sofia haar speen steeds naar de kat. Het arme beest begon net een beetje aan haar aanwezigheid te wennen en durfde zich af en toe weer in de woonkamer te laten zien...

Jeetje Murmel, ben je daar nou al weer? ;)

21 of 28 juli lijkt het meest geschikt he? Dan kunnen in ieder geval veruit de meesten. Lijkt me echt grappig jullie eens te ontmoeten, dan kletst het daarna hier op het forum volgens mij ook heel anders.

Ik loop heel erg op de zaken vooruit, maar ik heb ook zin in november (sowieso, maar ook wat betreft dit forum); dat is heel spannend (weet ik nog van vorig jaar) - wie gaat er als eerste bevallen, en wanneer, en wie loopt er enorm over tijd etc. En dan hoor je opeens een tijdje niets meer van iemand en dan speculeert iedereen erop los en dan is er opeens een bericht over de mooiste, leukste, liefste baby van de wereld enzo. Is echt leuk!

Zit nu op werk, m'n badkamer zou hier bezorgd worden. Komen ze aan met één klein doosje, GRRRR!

Nu even broodjes eten.

Succes met je kleine Tari!

Welkom Peetje!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik snap dat van die badkamer niet helemaal Lenthe.

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    yeaaah net zei een collega tegen me je begint het wel al te zien hé zooo leuk! Nu weet ik dat die 4 kilo tenminste bij me buik zitten en ik vind het gewoon leuk :)

wou het even delen ;)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik snap de badkamer ook nie helemaal, zouden ze de hele badkamer brengen :)

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

peetje 24 welkom op het forum

19. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ja, ze zouden de hele badkamer brengen. Toen ze met een doosje uit de vrachtwagen kwamen, vroegen mijn collega's heel lollig of we misschien een opblaasbadje hadden besteld... Nu heb ik dus twee wc-brillen en een kraan i.p.v. een hele badkamer. Zal er morgen maar eens achteraan bellen...

20. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Peetje 24 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Peetje ik was degene met beginnende bekkeninstabiliteit. Ik heb alleen heel erg last van mijn bekken en idd ook af en toe last van een spier in mijn bil volgens de vk had ik last van beginnede bekkeninstabilieteit.

Voor de rets iedereen vast een fijne avond. Ik ga vanavond naar de kapper weer ff mijn haren kortwieken.

Deel Deze Pagina