Ik had volgens die chinese kalender eigenlijk wel een poging in maart willen doen, voor een klein prinsesje. Ik weet niet of die kalender gelijk heeft hoor. Ik heb sowieso een paar dagen voor mijn eisprong sex gehad en dan is de kans op een prinsesje ook groter. Ben benieuwd. Maar eerst nog een bevestiging dat ik echt zwanger ben, binnenkort weer eens een plasje doen. Zijn er hier ook trouwens meiden uit de omg Eindhoven?
Ik kreeg bij mijn 2e zoontje bij de VK wel meteen een echo met 12 weken, ik had toen ook meteen het intake gesprek. Zij hadden dan ook zelf een echoapparaat. Mijn vriend is bij de allebei met de 1e controle mee geweest en gaat nu ook weer. Bij de 1e liep ik via de huisarts en toen moest ik naar het ziekenhuis voor een echo, maar heb toen ook niet een echte in take gehad. Het verschilt dus per VK en HA. Ik ga nu via een ander VKpraktijk. Dus ik weet ook nog niet hoe zij dat doen. Is maar weer afwachten. Voor de nieuwe, GEFELICITEERD en welkom bij de groep. Gezellig al dat geklets.
Hey meiden, Alle nieuwe november mama's gefeliciteerd en geniet ervan. Ik wil wel graag dat men mannetje mee gaat maar ik moet om 12 uur (ben ff in haar lunchpauze gepropt) dus hij neemt een dagje vrij denken we! Kunnen we lekker relaxen dan naar de echo en dan ff lunchen ofzo. Ik hoef geen intake meer want dat heb ik al gehad voor dat we begonnen met klussen. Wij hebben allebei een voorgevoel dat het een meisje wordt (weet niet waarom) we weten ook meer leuke namen voor meisjes hebben zowel voor als tijdens de eisprong geklust dus daar kun je het ook niet uit afleiden. De chinese kalender geeft aan dat het een jongen wordt! ik denk dat we gewoon nog ff 16 weken moeten wachten en dan zullen we het wel zien. Willen jullie weten wat het wordt? en vertellen jullie het ook aan iedereen? Wij willen wel weten wat het wordt maar houden het voor ons zelf we zijn dan ook druk bezig een naam voor de beeb aan het verzinnen zodat we ons niet kunnen verspreken. Sorry voor het lange verhaal het is hier ook zo gezellig
Goedemorgen meiden, Allemaal lekker geslapen? ik kwam wat onrustig inslaap, maar toen ik eenmaal sliep heb ik redelijk geslapen. Vandaag weer werken na 4 dagen vrij en ben benieuwd of zo het op me werk merken aan me aangezien ik niet meer rook (zo moeilijk maar zo'n goed doel) Wens jullie allemaal een fijne dag toe Liefs Ikke
Goedemorgen. Ik slaap tegenwoordig als een blok, moet er alleen een paar keer uit om te plassen. USMOMMY: Wij zitten er nog over te denken of we het willen weten. We zijn toch wel nieuwsgierig wat het word, vooral omdat we al twee van het zelfde soort hebben Maar ik wil het dan wel voor ons zelf houden, tja en of dat gaat lukken Wij hadden bij onze zoontjes ook meer meiden namen, is gewoon makkelijker lijkt wel. Beid de tweede waren wij en iedereen er van overtuigd dat het een meid werd, maar ja het is echt een jongen. Zijn naam betekend ook JAWEH HEEFT VERBORGEN, nou en of ie dat gedaan had
Wij willen het wel weten. Net als de vorige keer, toen hadden we het ook verteld. Tip: tegen de vk zeggen dat je niet weet wanneer je laatste menstruatie was, dan krijg je gelijk een termijn-echo... (slecht ben ik)
Amaranta! Welkom hier! Geniet lekker van je zwangerschap! Meid, je kan rond de 6e week van je zwangerschap een verloskundige bellen voor een afspraak. Als je nooit miskramen hebt gehad, eerder zwanger bent geweest of bloedingen krijgt dan zal je eerste afspraak zo rond de 12e week zijn. Als je verloskundige ook echo's in huis doet dan zal je gelijk de echo krijgen. Ook wordt dan bepaald hoe ver je bent en wanneer je bent uitgerekend. De hele medische geschiedenis van jou, de papa en de familie wordt bekeken. Dus het is wel fijn als papa mee kan! Goed, ik trek me weer terug naar mijn eigen hokje Geniet hier op de site en ik lees je vast wel weer!
Mag ik me bij jullie aansluiten.. heel voorzichtig dan.. heel licht streepje vanmorgen gezien op de test, dus zal het dan toch hihi.. Als alles goed gaat dan ben ik ook een novembermama, uitegeteld op 13-11
hallo laatje, welkom hoor. geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd. en ja hoor ook lichte streepjes gelden.
Goedemorgen mama`s, Ik zit vol verwachting op de mevrouw van Moeders voor Moeders te wachten, ze gaat eerst een test doen en hoe raar het ook klinkt het is toch weer spannend. Vanmiddag naar de internist om mijn schildklier na te laten kijken, ben al vanaf kinds af aan schildklier patient en het is erg belangrijk dat mijn medicijnen tijdens de zwangerschap goed afgesteld zijn. Fijne dag voor iedereen, liefs Bibu !
He meiden, Nou hier vannacht een erg rommelige nacht gehad. Slecht in slaap komen door wat krampen in de buik. Niet de ongi-krampen, dus vermoed dat t mn darmen waren. Is nu ook wel weer over, gelukkig Ben alleen mezelf gek aan t maken... Was net op internet ff aan t surfen naar wat symptomen bij naderende miskraam en ook naar buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Nou daar wordt je niet vrolijk van. Maakt me dan weer super aan t twijfelen..... Stel je voor dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt, heb je dan ook de groeipijnen van de baarmoeder (die heb ik dus zeker ) Of voel je dan eigenlijk niets, tot dat t fout gaat? Iemand een idee? Liefs Chris
Hoi hoi, Nou de mevrouw van MvM is geweest, leuk zeg. De test die zei deed was super duidelijk, de teststreep was dikker en gekleurder dan de controle streep. Ben helemaal blij. Vrijdag ga ik beginnen en ben overspoeld met presentjes als dank. Hopelijk kan ik meehelpen aan een nieuw wondertje voor iemand die er heel erg blij mee zal zijn. Liefs, Bibu !
wij willen het niet weten. lijkt me leuk om als verassing(om het zo maar even te noemen) het is in sommige opzichten misschien wel makkelijk als je het weet maar toch zoals ik er nu over denk wil ik het niet weten een jongens naam hebben we al een meisjes naam is veel moeilijker. ik denk dat ik me ook maar aan ga melden bij mvm lijkt me leuk als ik ook iets voor andere kan doen en misschien is mij onzekerheid dan een beetje weg als iemand anders tegen mijn zegt dat ik idd zwanger ben. we hebben het gisteren verteld tegen onze ouders en dat was leuk! mijn moeder moest zelfs huilen. heb het ook maar tegen me zus gezegd en dat was eigenlijk een telleurstelling hoe die reageerde maar toch kan dat mijn pret niet drukken.iemand hier meer ervaring mee?
Goedenmorgen aanstaande november mama's, Sinds deze morgen weten ook wij dat we papa en mama gaan worden. Het is nog steeds ongelooflijk en nog niet helemaal te bevatten, na bezoek aan de vk en daarna een test weten we het zeker: WIJ ZIJN ZWANGER! Ongelooflijk maar helemaal waar... Ik ben nog even in een roes hoor meiden, we gaan elkaar erdoorheen slepen he de komende maanden? Ben waarschijnlijk uitgerekend op 15-11, maar dat is nog niet helemaal zeker, over twee weken terug naar VK dan weten we meer! Liefs van mij P.s. wanneer hebben jullie het verteld aan aanstaande opa's en oma's?
Fem, Laatje: gefeliciteerd! Geniet ervan, en de komende maanden gaan we elkaar zeker op de hoogte houden Laat je niet teleurstellen als mensen niet zo reageren als gehoopt, soms vinden ze t gewoon lastig... Laat je er niet door uit je gelukkige roes halen
@ Laatje en Fem; Gefeliciteerd meiden, geniet ervan ! Fem; Wij hebben het bijna meteen aan de aanstaande opa's en oma's verteld, maar verder weet nog niemand het...
Fem, wij hebben t nog niet verteld, willen echo in elk geval afwachten en liever ook tot een wat zekerdere tijd. Alleen mn beste vriendin wil ik t binnenkort wel vertellen. Liefs Chris
@ Laatje Gefeliciteerd meid geniet er lekker van. @ FEM nog een keer gefeliciteerd! ik ben nog geen 5 weken en ben op 9/10 november uitgeteld dus volgens mij ben jij iets eerder. maar komt wel als je je eerste echo krijgt. Wij gaan het deze zaterdag vertellen ik vind het zo spannend geen van onze ouders weten dat we bezig waren (was ook nog maar zo kort)
Hier hetzelfde meid! Wat leuk dat we elkaar hier weer "tegenkomen" he, ja, misschien ben ik nog wel in oktober uitgerekend . Ik merk het de 21e wel... ik ga vanavond naar mijn ouders, kan me van het weekend toch niet langer inhouden met verjaardag van mams... . Heb jij nog een leuke "manier" in gedachten? Liefs van mij