November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Missym, ik ben hier onlangs geweest en je kunt er prima parkeren. Direct naast de ingang rijd je het bos in waar ze onder de bomen heel veel parkeerplaatsen hebben gemaakt. Niet moeilijk rijden, parkeren, enzo.

Het is erg lang geleden dat ik iets van mij heb laten horen. Het gaat hier gelukkig prima. Onlangs het hartje gehoord bij de verloskundige. Mijn buik groeit goed en ik voel mij bijna altijd goed. We zijn begonnen met het leeg maken van een kamer en heel veel rotzooi opruimen. Erg leuk werk! (ik hou van opruimen en natuurlijk van met de baby bezig zijn).

Ik denk nog na over de november mama's dag. Ik hou niet zo heel erg van die vrouwenbijeenkomsten. Ik vond zwangerschapsgym de vorige ook verschikkelijk. Terwijl ik wel gek ben op lekker kletsen en thee leuten met vriendinnen, kortom ik denk er nog even over na.

Jente

2. Niet meer actief

@Peetje; welkom hier! En een hele fijne zwangerschap toegewenst natuurlijk!

@Jente; goed van je te horen dat het allemaal goed gaat ! En als je besluit niet mee te gaan, erg jammer ! Maar ook wel begrijpelijk...Ik ben ook niet zo van dit soort dingen, maar heb gewoon meteen de knoop doorgehakt en als we er zijn vind ik het waarschijnlijk hardstikke leuk!
    Vind het altijd doodeng tussen een hoop onbekenden, maar ja we kennen elkaar allemaal niet...

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik wilde even reageren op de bijeenkomst. Ik vind dat ook altijd doodeng. En denk altijd na over wat ik moet doen als ik het niet leuk vind. En of komen ze wel opdagen. Ik denk dat we allemaal een leuke dag gaan hebben en hoop dat het mooi weer is. Het is leuk dat wel dan gezichten zien achter de namen. En we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

Trouwens weten jullie onder tussen al wat je gaat doen aan voorbereidingen op de bevalling? Mijn zwangerschapsyoga begint 9 juli ik heb er echt veel zin in.

Groetjes Linda

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey mama's

Ik kom ook weer eens even binnenwandelen! haha. Leuk om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat! Jullie krijgen allemaal hele gezonde en mooie kindjes! Ik weet het zeker!

Ruby, nog bedankt voor het berichtje dat je voor me achterliet bij het topic miskraam! :D

Hier gaat alles dus wel weer zijn gangetje.. De curettage is me heel erg meegevallen. Lichamelijk dan ,zoals jullie wel snappen. Ik was ook vrij snel weer de "oude". Emotioneel was het wel een heel stuk zwaarder. Ik heb gelukkig heel veel gehad aan mijn familie en vrienden.. Nu weet ik weer wat voor een schatten dat het zijn! Ook heb ik nog steeds veel contact Marije die eerder ook bij de novembermama's zat. Ze heeft hetzelfde meegemaakt en we hebben ook veel steun aan elkaar gehad door onze ervaringen uit te wisselen! We hopen nu natuurlijk samen bij de februarimama's te komen..hahaha :)

cyclus is nu weer netjes op gang. Na de curettage was ie 30 dgn en hiervoor 27.. dus dat is best netjes. Nu maar afwachten hé.. we hopen natuurlijk dat het snel raak zal zijn zoals jullie wel kunnen begrijpen.. Maar dat heb je niet voor het zeggen!

ennuh.. ik ben dus 25 mei getrouwd en het was echt geweldig! helemaal een superdag gehad! al mijn zorgen verdwenen als sneeuw voor de zon! Het was tot nu toe echt zeker de mooiste dag in ons leven. A.s zaterdag krijgen we waarschijnlijk de foto's.. spannend!

Nou dames.. jullie zullen niet veel van me horen, maar ik lees hier nog regelmatig mee... in mijn hart ben ik toch nog een beetje novembermama...

dikkuh kus
    Sizzel

5. Niet meer actief

@lindapooh; precies goed verwoord!
    En over die voorbereiding op de bevalling, ook ik ga lekker yoga'en maar mijn verloskundige heeft me aangeraden pas half augustus te gaan beginnen...

6. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Ik ga zwemmen. Zoals ik net al zei, vond ik zwangerschapsgym (cesar) niet echt leuk. Ik had weinig aan de oefeningen en de andere vrouwen waren zo anders. Het is alleen wel handig om even te leren puffen. Ik heb de vorige keer ook gezwommen. Dit is geen cursus, gewoon sporten en dan aangepast aan zwangeren. Hier waren veel leuke meiden en de sfeer was er superleuk. Vooral het bubbelbad erna was erg lekker.
    Ik ga met een vriendin die in januari uitgerekend is. Verder zijn er nog twee bekenden (o.a. mijn schoonzus) in december uitgerekend, dus dat is wel erg leuk. Misschien heb ik daarom ook minder behoefte aan een bijeenkomst, al die zwangere vrouwen in mijn directe omgeving ...

Jente

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zaterdag 23 juni:
    zaterdag 30 juni: amaranta
    zaterdag 7 juli: Roelie- Lenthe - amaranta
    zaterdag 14 juli: Roelie - Murmel - Linda -amaranta (onder voorbehoud)
    zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Murmel - Lenthe - Tari -ruby amaranta (onder voorbehoud)

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dat van die badkamer snap ik ook niet helemaal,word die op je werk afgeleverd?en dan moet je hem mee naar huis nemen met een vrachtwagen ofzo?

nou ze zeggen dat elke zwangerschap een tand kost,ik krijg dus ook elke zwangerschap last van mijn tanden.moet zo naar de mondhychieniste om te voorkomen dat het gaat ontsteken.

en vanmiddag ga ik naar de kapper,krijg ik weer lange haartjes,ga proberen een voor en na foto in mijn album te zetten. :)

@ roelie:neem je jouw jongens mee naar de meeting? lijkt me wel heel leuk mijn jongens zijn nl. net zo oud.

verder gaat alles hier zijn gangetje,morgen de 20 weken echo ben best wel zenuwachtig.hoop dat ze niks engs zien.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hee Sizzel! Wat leuk om weer eens van je te lezen en gefeliciteerd met je huwelijk natuurlijk! Erg leuk dat jullie zo'n mooie dag hadden. Ik ben zelf niet zo'n trouwlustig type, dat ik het als de mooiste dag van mn leven zou kunnen zien, dat vind ik dan juist zo leuk dat anderen dat wel hebben.
    Waarschijnlijk was je de ook de hele dag het prinsesje van de dag, of niet? Heel veel geluk samen natuurlijk.
    En daarmee ook geluk voor een nieuwe zwangerschap, die wij jou van harte gunnen, ik hoop dat het inderdaad snel raak zal zijn voor jullie!

Liefs, Muriel.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    goedemorgen meiden
    @Sizzel gefeliciteerd met je huwelijk! dat nu maar al je mooie dromen uit mogen komen.
    @ Peetje welkom hierzo en succes met je zwangerschap

Over zwangerschap voorbereiding ik zit ok te denken om te gaan zwemmen, lijkt me zoheerlijk ontspannen. Moet alleen nog even kijken waar ik dat ga doen.
    Verder weinig bijzonders hierzo, strakjes weer werken en word een hele druk dienst, dus hou me nu maar rustig. Want die vermoeid is erg aanwezig.

Ohw willen jullie voor me mannetje duimen die heeft vandaag een sollicitatie gesprek en hij is zo nerveus (logisch) Hij is wel toe aan een andere baan.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Vwb die damesdag naar de dierentuin: ik heb datzelfde gevoel hoor: tjonge , al die vrouwen bij elkaar die ik niet ken... Maar wat ik daarom juist leuk vind is dat het wel een locatie is, waar je lekker afleiding hebt en je niet verplicht bent om tegenover elkaar een drankje te drinken en een hapje te eten. Gewoon een beetje wandelen en lachen om alle dingen die we al van elkaar weten zonder elkaar echt te kennen. Zal wel heel apart zijn denk ik, maar ook wel leuk!
    Zeker als er ook nog wat kinderen bij zijn (zien we die ook meteen!), dan kunnen de kinderloze dames leren hoe het is, en ze leiden nog lekker af ook!

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Sizzel, gefeliciteerd met je huwelijk! Hoop ook echt dat je een februarimama word :D

Ik heb ook een btje apart gevoel van de meeting hihi dacht dat ik de enige was :) we zien het wel!

Ik denk ook dat ik ga zwemmen, vooral omdat ik rond de 25 weken 4 weken op vakantie ben en je al gauw 2,3 lessen mist van de yoga! Zwemmen kan je lekker doen in je eigen tijd.

Gister bij de vk geweest! Ze vond me buik (baarmoeder) vrij groot, maar zei dat het misschien kwam omdat ik eerder zwanger ben geweest. In vergelijking met veel foto's op het forum vind ik mijn buik wel mee vallen, maar zei vond me buik al een verdere buik dan 16/17 weken! We zien het zaterdag wel bij de pretecho (waar ik zelfs s'nacht van wakker lig van de spanning :) ) het hartje klopte in ieder geval goed :D

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goedemorgen,

Ik heb ook zin in de meeting. Zit alleen nog te dubben of ik mijn kinderen meeneem. Ik weet dat ze het wel fantastisch zullen vinden, we gaan niet zo vaak naar de dierentuin. Maar ja dat betekend dan wel dat ik veel tijd aan hun moet besteden, zodat ik minder tijd heb om jullie te leren kennen. ;) En alleen 2 kleine kinderen meenemen, pfff zie ik niet echt zitten met een dikke buik. Denk dat ik toch maar alleen kom.

Moet vandaag de caravan in laden, maar ik heb geen fut in mijn lichaam vandaag,. moet ook nog boodschappen doen, angelus naar psz brengen en om 15.00 uur vanmiddag nog weg. Oei een dag is kort. Heb al kleertjes bij elkaar voor de jongens en voor ons zelf is zo gepakt.

Sizzel, trouwens nog gefeliciteerd met je huwelijk, leuk om weer wat van je te lezen.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Missym: oooo spannend joh, die pretecho! Kan me voorstellen dat je de minuten aan het aftellen bent tot zaterdag. Nu maar hopen dat hij/zij er goed voor komt te liggen en dat duidelijk is wat het wordt!
    Laat je het ons ook weten, of houden jullie het geheim? Ik twijfel daar nog over, maar denk dat het zo vreselijk lastig zal zijn om het voor me te houden....
    Veel plezier in ieder geval alvast gewenst!

@tari: hoop geregel allemaal nog vandaag, maar hoop dat je daarna lekker kunt relaxen!

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden
    heb alles gelezen, reageren komt nog hoor ga nu ff slapen ben echt helemaal kapot.
    Mijn jongste is een paar dagen met zijn vader mee op de vrachtwagen zodat ik even kan bijtanken want hij heeft me de afgelopen dagen echt uitgeput met zijn gedrag.
    De oudste zit tot 3 uur op school dus ik kruip er nu even lekker in!
    Zal vanmiddag/vanavond meer van me laten horen!
    xxx Roelie

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja ik vertel het aan iedereen omdat we het niet voor ons kunnen houden en we de babykamer gericht gaan inrichten! Ook voor kleertjes is het leuker om rose of blauw te krijgen dan neutraal. Mijn schoonmoeder koopt nu heel veel 2x in het blauw en het rose, vind ik zo zonde van het geld maar ze blijft kopen haha dus het is gewoon wat makkelijker! :)

maak me toch wel een btje zorgen om de grote van me buik.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Geen zorgen om maken, joh, anders had de VK heus wel een echo laten maken. Niks aan de hand!

Mijn buik/baarmoeder was ook groter/verder dan gemiddeld en dat zou inderdaad kunnen vanwege de eerdere zwangerschap, zei de VK bij mij ook. Alles zit gewoon sneller weer op zn plaats en de baarmoeder rekt gemakkelijker op.

Ja, dat zal je schoonmoeder dan wel wat geld gaan schelen, zodra ze het weet :)

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik wil ook even wat zeggen over je buik. Mijn baarmoeder zit al 5 cm boven mijn navel. Volgens het boekje hoort dat ongeveer nu bij je navel te zitten. Maar mijn gyn heeft goed gevoeld en mijn baarmoeder groeit in de lengte. Ze heeft mij verteld dat je baarmoeder allerlei vormen kan hebben en er dus niet echt een standaard voor staat. Maak je dus niet te veel zorgen. En wat murmel ook zij als je VK het niet vertrouwde had ze je wel doorgestuurd.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ze heeft me niet doorgestuurd omdat ik vertelde dat ik zaterdag een pretecho had en dat hij dan ook medisch ging kijken! Ik weet het nie...volgens mij valt me buik wel mee, zal vanavond hier een foto plaatsen kunnen jullie even kijken dan? Ik ben in ieder geval 4 kilo aangekomen!

Whaa ik ben ook zo onzeker hé

20. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Komt echt wel goed hoor! Elke buik is heel verschillend en ze weten altijd wel weer iets anders om je onzeker te maken... De grootte van je buik zegt helemaal niets!

Deel Deze Pagina