@missym; zoals andere al zeggen, iedere buik is anders! Komt vast allemaal wel goed....veel plezier in ieder geval bij de pretecho...! Meiden ben er vanavond niet, lees jullie morgen wel weer bij! Fijne avond allemaal!
Hoi meiden! Is het bij jullie ook zo broeierig? Pffff ik kan momenteel slecht tegen deze warmte hoor van mij mag het wel ietsje minder Vandaag voor het eerst bij cesar therapie geweest en een aantal nuttige tips meegekregen, ik had nog niet echt veel last van mijn rug/bekken maar omdat ik na mijn vorige zwangerschap een hernia heb gekregen wou ik nu alvast preventief weer aan cesar beginnen onder het motto voorkomen is beter dan genezen Morgen ga ik denk ik 's middags even lekker naar het strand met mijn oudste, ik woon er maar 10 minuutjes vandaan. Zo ik zal eens even bijlezen en reageren! Indigo hoe is het nu met je misselijkheid? Heb je al eens acupunctuur ofzo geprobeerd? Ik noem maar wat hoor, ik had gelukkig veel baat bij de emesafene maar het is echt vervelend om altijd maar misselijk te zijn.... ikke hoe is het nu met jou voel je je al wat beter en heb je nog met je vader gesproken nadien? Ben je nog steeds zo moe trouwens? En hoe ging het sollicitatie gesprek van je man? Missy ik weet niet waar je woont in Flevoland maar misschien kunnen we wel carpoolen dan kan ik je ophalen? Ik ben onlangs ook nog in Amersfoort geweest en het parkeren valt daar best mee hoor! Ik snap trouwens die gemengde gevoelens heel goed hoor over de meeting ik sta er zelf wel heel positief tegenover. Een jaar of 6 terug was ik lid van een mailinglist met allemaal mama's uit Friesland en hoewel het uiteindelijk wel verwaterd is en er ook wel ruzies zijn geweest tussen de mama's onderling (we waren met een stuk of 9) heb ik er uiteindelijk wel mijn beste vriendin aan overgehouden. Ik ga dat soort dingen altijd blanco in, je kunt toch nooit iedereen even leuk vinden maar we hebben natuurlijk wel iets gemeenschappelijks en alleen daarom al word het waarschijnlijk een groot kippenhok te kwebbelen Missy en Stasia ik zie net de agenda voorbijkomen (zal 'm zo gelijk ff updaten) maar hoe is jullie controle verlopen? Oh trouwens Missy ik heb ook een mega buik hoor en voor mijn gevoel lijk ik wel 9 maanden zwanger voel me mega log af en toe....maar iedere buik is verschillend en het zegt echt niks over de grootte of gezondheid van je kindje hoor! Jen25 sta je al op de lijst en zo niet wil je dan even de gegevens doorgeven? Dan zet ik je er op! Leuk trouwens dat je broer weer thuiskomt hoe lang is hij weggeweest? Natasja mijn zus heeft ook een maagbandje had jij nog problemen toen je zwanger raakte? Mijn zus heeft 'm toen laten leeglopen zeg maar omdat ze anders niet kon eten (en spugen!). Tari ik weet ook nog niet of ik allebei de kinderen meeneem zeker niet gezien het gedrag van mijn jongste momenteel Misschien neem ik het hele gezin wel mee, mijn man heeft vakantie dan dus dan stuur ik hem met de kids de dierentuin in en kan ik lekker met jullie kletsen We hebben nog wel even de tijd om te beslissen! Hoe is het nu met Angelus zijn bui.....oooh zo herkenbaar! Rachel wat jammer dat je niet mee kunt! Hoe is het nu met je bekken heb je ook fysio of cesar? peetje welkom en alsnog gefeliciteerd! euh wie vroeg het ook alweer...voorbereiden op de bevalling....ik ga deze keer niets doen, heb bij de oudste gym gedaan, bij de jongste yoga en heb het idee dat ik het hele pufverhaal nog wel ken Daarbij zijn de meeste dingen 's avonds en dat is lastig qua oppas dus deze keer doe ik niets, behalve dan nu mijn cesar en tegen de tijd dat de weeen beginnen vergeet ik toch alles Hee sizzel leuk om weer wat van je te horen en gefeliciteerd met je huwelijk! En natuurlijk hoop ik ook dat je snel weer zwanger bent ik hou de februari mama's in de gaten! Ruby hoe ging het bij de tandarts? En succes bij je 20 wkn echo volgens mij ben jij de eerste die hem krijgt van ons of niet?! Ik ben heel benieuwd erg spannend! Meiden ik ga dit posten en dan sluit ik af er stond hier opeens een grote scania voor de deur...verrassing mijn man en jongste zijn thuis (zou morgen pas!) xxx Roelie ps wil iemand ff de agenda updaten en kijken of Jen25 er al op staat?
Roeli ik zat ook te denken om dan mijn man mee te nemen, maar weet niet wat de andere hier van vinden. Kunnen onze mannen samen op pad, ook een soort meeting, haha...
die van mij komt niet mee dus ik ren gewoon zelf achter mijn jongens aan pfff die warmte kan nu echt ff niks hebben dit is niet uit te houden (word nog wat van de zomer. heb een ontsteking aan mijn tandvlees dat word dus om de 2 weken schoon laten maken. ben doodmoe maar kan echt niet slapen met deze warmte.
Hoi dames, Vandaag controle gehad in het ziekenhuis. Alles was goed. Frummel was goed gegroeid en bewoog flink. Hartje klopte ook lekker door het leek wel een paard wat voorbij kwam denderen hihihi. Nou op naar de 20 weken echo en dan hopen dat we weten wat het wordt. Liefs Stasia
Goedemorgen dames, @Roelie, Heb nog geen fysio of cesar wil er a.s donderdag eerst even met de verloskundige over hebben wat het beste is. Misschien een rare vraag maar doen jullie beesten ook anders nu je zwanger bent. Mijn katten willen de hele tijd geaait worden was eerst nooit. En de hond die springt vrolijk op mijn buik als ze de kans krijgt. en ze ligt graag bij mijn buik. Ik ben benieuwd hoe onze hond gaat reageren als de kleine er is. Ze is namelijk heel erg jaloers. We betrekken haar er nu al een beetje bij als we iets gekocht hebben. Klinkt stom maar dan weet ze dat er wat gaat gebeuren.
goedemorgen meiden Hier gister een erg drukke werkdag gehad, was ook werkelijk helemaal gesloopt zeg. Maar goed redelijk geslapen, pff was zo warm in de slaapkamer misschien toch maar eens een kleine airco aanschaffen want het is niet te harden. Vandaag nog 1 werkdag en dan heb ik er weer 7 opzitten en kan ik eindelijk genieten van het weekend @rachel, 1 kat van mij (heb er 4) die is heel aanhankelijk geworden was zo op zich al me nu ligt ze maar al te graag bij me en wil het liefst zowat in me liggen. Aan de rest merk ik weinig eigelijk. @stasia fijn dat alles goed was met jullie kleine frummel, geeft toch weer wat rust he meid. @ de weekjeas gaan hard he, we zitten hier ook al te tellen naar de 20 weken echo! balen dt je een ontsteking heb aan je tandvlees zeg brrr @roelie Nee heb me vader niet meer gesproken, heb hem nog steeds op negeer staan, en laat het nu van zijn kant komen om te bellen, en daar kan ik lang op wachten denk ik. De vermoeidheid is nog steeds aanwezig, en goed ook en daarbij doet de hitte ook geen goed aan, kan er heel slecht tegen merk ik. over de groote van de buik, ik heb deze week al meerdere malen de vraag gekregen of ik niet een tweeling krijg omdat me buik zo groot is. Naar ons idee krijgen we geen tweeling, zal nog een schok zijn ook als het bij de 2o weken dat nog eruit kwam denk ik. het is afwachten.
Hee meiden Ik ben gelukkig niet de enige die last heeft van de warmte! Was er vanmorgen al vroeg uit en heb alles aan kant, hoef alleen nog maar de was van gisteren weg te vouwen maar ik loop al dagen met hoofdpijn het mag van mij wel ff lekker gaan onweren frist het tenminste ff op.....Normaal vind ik dit weer zalig maar nu Ooooh en we moeten de hele zomer nog door! Hier verder weinig te melden, had gisteravond ineens een mega harde buike echt pijnlijk ik moest gewoon wegpuffen nou ik weet alweer hoe dat puffen ging Maak me er niet te druk om, ik was erg moe daar zal het wel van komen. Ik zal ff de lijst zoeken en weer plaatsen dan blijven we up-to-date! xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~onbekend Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~onbekend ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA MissyM ~ 9 juni pretecho Indigo ~ 12 juni controle vk LindaPOOH~ 14 juni pretecho bij BabyVieuw Sammie2~ 14 juni; ik word 30! ikke1981 ~14 juni kinderdagverblijven bekijken Rachel ~15 juni vk 8.50 Lenthe~ 18 juni 9.00 20 wkn echo Tari~ 19 juni 8.00 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 19 juni 8.45 vk Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo Natasja1402~20 juni 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo Roelie~25 juni 10.00 examen! Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 MissyM ~ 20 weken echo Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo
hoi hoi roelie waar haal jij al die namen weg en pfffff wat een werk om dit allemaal zo neer te zetten. knap hoor je mag mij er ook wel bij zetten ik ben uitgerekent op 16 nov en dit is mijn tweede zwangerschap en het word een jongen groetjes sandra en meiden heel veel toitoitoi met jullie zwangerschap en dat de warmte een beetje mee mag vallen deze zomer
heey meiden, ff snel een berichtje. moet zo naar mijn 20 weken echo,ben zo benieuwd en bang dat er misschien iets mis is. ik val echt bijna flauw van de hitte. laat straks ff horen hoe het ging.
Hoi Hoi, Die hitte is toch niet meer normaal ik houdt nu gewoon vocht vast heb kei dikke voeten niet normaal kan me schoenen bijna niet meer aan. Ben blij dat we airco hebben op het werk.
Hee meiden Pfff ik kan het niet uitstaan hoor deze hitte klaag klaag klaag! Ik heb mijn ringen al af voel me net zo'n michelin poppetje nu Tari is inderdaad wel leuk sturen we de mannen met de kinderen de dierentuin in en gaan wij met een lekker koel drankje op het terras...ach en die mannen van ons nemen gewoon ook die twee van Ruby mee We moeten tegen die tijd maar eens kijken! Ruby succes bij je echo ik ben bijna net zo zenuwachtig als jij! Hopelijk horen we snel wat van je! Stasia mooi dat je een goede controle had! Rachel ik merk niks aan mijn beesten eigenlijk.....alhoewel mijn herderteefje snuffelt wel vaak aan mijn buik.... Ikke wanneer heb je voor het laatst een echo gehad? Heel soms zien ze in het begin de tweede niet zitten.....zou je het erg vinden als het er toch 2 zouden blijken te zijn? Sandra ik weet niet of je hier al eerder gepost hebt maar in ieder geval welkom ik zal je zo op de lijst zetten! Pfffff ik ga geloof ik tot september maar emigreren naar Siberie ofzo xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~onbekend Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~onbekend ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~onbekend Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA MissyM ~ 9 juni pretecho Indigo ~ 12 juni controle vk LindaPOOH~ 14 juni pretecho bij BabyVieuw Sammie2~ 14 juni; ik word 30! ikke1981 ~14 juni kinderdagverblijven bekijken Rachel ~15 juni vk 8.50 Lenthe~ 18 juni 9.00 20 wkn echo Tari~ 19 juni 8.00 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 19 juni 8.45 vk Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo Natasja1402~20 juni 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo Roelie~25 juni 10.00 examen! Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 MissyM ~ 20 weken echo Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo
Nog even voor de meiden die de lijst willen aanpassen (tekst even gekopieerd van de januari mama's ) -druk op Quote-knop -lijst aanpassen -[ quote="naam"] aan begin weghalen -[ /quote ] aan eind weghalen -Tijd en datum aanpassen en.... -klaar is Klara xxx Roelie
hallo zou je mij ook bij de lijst willen zetten ik snap niet hoe ik het moet doen. Jolanda 11 november uitgeteld van het eerste kindje en we willen niet weten wat het wordt. Alvast bedankt, Jolanda
hallo zou je mij ook bij de lijst willen zetten ik snap niet hoe ik het moet doen. Jolanda 11 november uitgeteld van het eerste kindje en we willen niet weten wat het wordt. Alvast bedankt, Jolanda
Hee meiden, inderdaad wat een warmte...bah. Normaal helemaal niet zo'n last van, maar nu Het is hier al flink donker aan het worden en al vanaf half vier aan het rommelen...laat maar komen die bui! Onze Jack Russel is ook ineens erg knuffelig naar mij toe...komt constant bij me liggen en aandacht vragen...lief hoor! Ben zo benieuwd hoe hij straks met die kleine om zal gaan...