November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ben trouwens onderweg naar huis bij de kapper gestopt om mijn haar te laten kortwieken, was het ineens zo beu! Zal wel door de warmte komen..

@roelie; mijn broertje is in totaal 4 maanden weggeweest als hij thuiskomt..en na 5 weken al gewond geraakt. Heb je een pb gestuurd met mijn gegevens!

@ruby; je bent waarschijnlijk al geweest, dus hoe was je echo? Alles goed...?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    wat een rot weer zeg! Was voor het eerst dat ik bang was voor onweer en moest nog over straat want kwam vanaf me werk brrrrr
    Maar goed ben heel thuis gekomen gelukkig en nat ook hihihi

@jen25 lekker altijd he ff naar de kapper!
    @roelie ik heb een echo gehad toen ik 8.6 weken was dus een aardig tijdje gelden, het zo wel een enorme shok zijn eerlijk gezegt hoor. maar je hebt het niet voor het zeggen. We zullen het zien over 2 weken.

de warmte is ook niks voor mij nu. heb geen enkels meer, kan geen sieraden meer om en me horloge ligt ook al in de kast, zo kaal!
    Maar goed hoeplijk heeft de regenbui het een beetje verkoeld al was het niet koud buiten net, eigelijk wel lekker hihi maar om nou in de regen te blijven staan leek me ook niks

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier weer eens een 1 van me rotte nacht
    Heb vrijwel nog niet geslapen en lag me te irriteren aan van alles, veels te warm in de slaapkamer. Me mannetje die af e toe snurkte en om hem nou weer de bank op te schoppen, hij doet he tmet liefde hoor maar dat vond ik ook weer zo wat
    Nu zit ik hier op de bank met me deken, te luisteren naar de regen hihi
    klinkt erg drama haha bah wat een piepppppppppp nacht zo wil ik me weekend niet beginnen

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Heb geen tijd om op jullie te reageren komt wel, ben gewoon op van de zenuwen voor me pretecho om half 12! Spannend :)

wish me luck ;)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    missm veel plezier en geniet er lekker van.

Pfff nou was een leuke gedachte even op de bank te liggen, was ook werkelijk een ramp, ging om half 5 proberen te slapen, toen begon de krole tuthola te bleren, toen ik uit eindelijk bijna is slaap viel, was er een vogel buiten constant het zelfde liedje aan het fluiten, op zich leuk als je wakker bent maar niet als je wil slapen, dus hup raam weer dicht. kussen op me kop en heb 6 uur nog voorbij zien gaan en ben nu al weer wakker.
    Voel me een wrak, bah bah

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heey allemaal,

gister mijn echo gehad,alles zag er goed uit,gelukkig geen enge dingen.
    hij groeide goed en is nog steeds een jongen :)

had eigenlijk meer van de 20 wkn echo verwacht,maar het ging echt heel snel en alleen 2d.

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    missym ben ook heel benieuwd naar je echo... zou het ook een jongen zijn? ;)

8. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ja Missym, laat je snel wat horen?

Ik ben vannacht weer teruggekomen uit Belgie, waar we een bruiloft hebben gehad van een goede vriend van mijn man. Het was heel erg leuk; ze hebben een supermooi, sfeervol kasteeltje gehuurd voor een week en iedereen kon komen en gaan wanneer hij wilde. Wij zijn donderdagavond heen gegaan. Iedereen had een eigen slaapkamer, supermooi terrein, gezellige mensen en lekker weer, echt leuk! Vnaacht wel heel laat weer thuis, dus nu beetje brak; veel te warm om te slapen! Mijn man staat weer op de Landmachtdag in Wezep (vanaf 6.30 uur, de arme ziel) en ik ga zo mijn schatje ophalen bij mijn ouders. Ik mis haar heel erg, maar had ook verschrikkelijk veel zin om nog even m'n eiegn gang te gaan en een beetje uit te slapen.

Fijn dat je echo goed was Ruby!

Ik ga me nu even snel douchen, want ik kom al weer te laat bij de ouders...

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    missym, geniet van je echo!
    ruby, gelukkig dat alles goed is met je ventje in je buik!

Ik heb weer nieuwe buikfoto's in mijn album geplaatst ;) Verder niet zoveel te melden eigenlijk. Allemaal een fijne dag!

10. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Dat begint ook al echt een zwanger buikje te worden he Barbabintje? Leuk!

Ik kreeg op de bruiloft steeds opmerkingen over hoe 'zwaar' ik al ben en dat ik eruit zie alsof ik al 6 maanden zwanger ben, dat ik al 'een echte moeke' ( :c: ) word en of ik wel zeker weet dat het er geen twee zijn... Pfff, nu weet ik wat jullie bedoelen; wat een gezeur zeg! Werd er heel moe van. En onzeker, niet over de zwangerschap zelf omdat ik weet dat dat goed zit, maar gewoon over m'n uiterlijk. Had een mooi nieuw jurkje gekocht maar nu voelde ik me een log nijlpaard. ben wel een beetje nieuwsgierig naar hoe ik er over 5 maanden uitzie.... :rolleyes:

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Dat begint ook al echt een zwanger buikje te worden he Barbabintje? Leuk!

Ik kreeg op de bruiloft steeds opmerkingen over hoe 'zwaar' ik al ben en dat ik eruit zie alsof ik al 6 maanden zwanger ben, dat ik al 'een echte moeke' ( :c: ) word en of ik wel zeker weet dat het er geen twee zijn... Pfff, nu weet ik wat jullie bedoelen; wat een gezeur zeg! Werd er heel moe van. En onzeker, niet over de zwangerschap zelf omdat ik weet dat dat goed zit, maar gewoon over m'n uiterlijk. Had een mooi nieuw jurkje gekocht maar nu voelde ik me een log nijlpaard. Ben wel een beetje nieuwsgierig naar hoe ik er over 5 maanden uitzie.... :rolleyes:

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    We krijgen een zoon!!

We zijn er echt heeel blij mee, was zooo duidelijk te zien
    (zijn die dingen dan al zo groot hihi)

En het is super gezond! Alles ging goed :D

13. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    (sorry voor hierboven: twee keer)

Gefeliciteerd Missym! Nog wel even je banner aanpassen hoor ;) . Ben je niet een beetje teleurgesteld? Ik geloof dat je daar eerder een beetje bang voor was. Zal wel even wennen zijn aan het idee he? Maar ik denk dat je verlangen naar een meisje echt wel snel minder wordt nu je je zoontje al een beetje 'kent!
    Echt veel jochies hier zeg! Hoeveel hebben we er inmiddels, vier? Statistisch gezien wordt de kans op een meisje voor de anderen wel steeds groter.

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nee de laatste tijd had ik al het voorgevoel een zoon te krijgen, en ik ben er eigenlijk heel blij mee! Een meid is ook leuk en ik wou dat gewoon graag omdat ik weet hoe een meisje werkt, maar een zoon leer ik wel haha :)

Het belangrijkste is dat t gezond is en dat is het :)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wow leuk voor je missym.
    Vrienden van ons krijgen óók al een zoon!

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wow wat een boysboom hiero! Wat grappig dat je zelf toch al een voorgevoel had, missym.

Voor mezelf gok ik nog steeds op een meid. Als het goed is, weten wij het op 4 juli...nog ruim 3 weken te gaan...pfoeh dat is nog lang wachten....

Gaan jullie het trouwens ook tegen je familie/vrienden vertellen wat je verwacht? Of alleen zelf (en min of meer anoniem op het forum)? Wij gaan het echt wereldkundig maken zodra we het weten. Vind ik wel zo leuk om er met z'n allen naartoe te leven en daarnaast ben ik ook niet zo goed in geheimzinnigheid.

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi damens ik heb ook heel erg last gehad van de warmte, en heb het nog steeds benauwd. Gelukkig ben ik niet de enige die vocht vasthoud het is echt niet meer normaal. Ons gemeenschappelijke gevoel over jongens lijkt steeds meer uit te komen. Over ongeveer 20 weken weten jullie ook allemaal wat wij hebben gekregen. Verder gaat met mij alles wel weer goed. Ik was na maandag vreselijk opgelucht en dat helpt mij ook door moeilijke periodes heen. A.s. donderdag hebben wij een pretecho en dan gaan de beide moeders mee. Gaan we er een gezellig avondje van maken. Trouwens Missym gefeliciteerd met je leuke echo en met je zoontje natuurlijk. Voor alle andere (sorry ik ben de namen vergeten) ook gefeliciteerd met een goede echo.

Groetjes Linda en tot snel

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

19. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent Linda! Fijn gevoel lijkt me.

Wij hebben het wel gewoon overal verteld dat we een jongetje verwachten, net als de vorige keer met onze dochter. Ik zou het toch niet geheim kunnen houden en mijn man zou zich per ongeluk verspreken. Bovendien moet je dan alsnog de babykamer en je spulletjes neutraal houden en daar had ik geen zin in. We houden de naam wel voor ons (die hebben we al... lekker vroeg he; ik denk ook niet dat hij nog verandert), maar verder mag iedereen weten wat het wordt.

Hoop dat ik Sofia zo in slaap krijg, ze heeft echt last van de warmte! En ik ook trouwens, had gisteren weer net als vorig jaar zomer een enorme enkel (de ander was nog wel normaal, dat was wel gek). Beeeeeeeeeh, die enkels vond ik geloof ik het ergst van de hele zwangerschap! Ik wil echt niet weten hoe ik er aan het eind van de zomer aan toe ben haha!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~onbekend
    Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~onbekend