November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hello lady's
    Ja schoonmoeders of moeder die weten wat hihihi
    Mijn schoonmoeder kan ook zo bemoeizuchtig zijn, maar we hebben haar een beetje kunnen indimmen, geloof dat ze ook gewoon trots is dat haar oudste zoon en schoondochter eindelijk een kleine op de wereld gaan zetten hihihi

Hier gaat het verder klote, ben vanmiddag door me rug gegaan was weer te eigenwijs in het huishouden, had vanacht eindelijk eens goed geslapen en had dus energie voor tien, dus samen met me mannetje ff flink het huishouden gedaan bank (lees enorme hoeklounge bank) van zn plek gehaald nou me mannetje dan, maar ik heb het weer terug gezet, en dat dat ik dus niet moeten doen. Nu heb ik me straf en loop ik als Donald Duck. Zie het somber in om morgen te gaan werken denk niet dat het gaat lukken.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dames, ik wilde wat van die gratis dozen gaan bestellen maar waar kan dat zoal?
    Ik weet in ieder geval de prenatal en het kruidvat... zijn er meer van die dozen?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    etos maar dat is eigelijk niet de moeite waard hoor hihiih
    Maar ja altijd leuk om te krijgen
    Ik heb de etos al binnnen trouwen

4. Niet meer actief

@amarante;kan ook bij Etos, ergens op deze site staan nog meer links geloof ik...., maar verheug je niet al te veel op de inhoud...
    Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar toch....
    :)

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gratis is gratis! Of komt er ook zo'n zeurlady bij die aan je deur komt?
    Ik ben altijd wel te porren voor gratis :)

6. Niet meer actief

:) :) :) ja da's ook weer zo; gratis is gratis! En we blijven natuurlijk echt hollanders... :)

Nee, voor die drie dozen komen er geen dames aan de deur...

7. Niet meer actief

Meiden ik zit met een giga dilemma; weet niet of 1 vna jullie überhaupt iets met paarden heeft maar hier is het verhaal;

Ik heb vorig jaar oktober een haflinger veulen gekocht dat ik redelijk dicht bij huis heb kunnen stallen bij een particulier voor een ZEER leuk bedrag per maand. Nu heb ik in mijn hormonenstorm een paar weken geleden de knoop doorgehakt dat ik na mijn bevalling te weinig tijd voor haar zou hebben en haar moet verkopen...

Ik heb mijn oom en nichtje daarom aangeboden haar te kopen, omdat ik weet dat mijn nichtje helemaal gek is van paarden. De meid is alleen pas 14 jaar en heeft nog helemaal geen ervaring met jonge paarden.
    Nou goed, dat valt te leren natuurlijk..

De afspraak was dat ik komende week met mijn oom en tante alvast een keer bij mijn paardje ga kijken. Belt mijn oom vandaag op dat hij mijn paardje op de verjaardag van mijn nichtje naar hun thuis wil vervoeren om haar te verassen....

Probleem is dat mijn meissie pas 1 keer in de trailer is geweest en nog niet aan een halster wenst mee te lopen, is zelfs zo dat ze er gewoon vandoor gaat bij het minste beetje tegengewicht aan het halstertouw,
    ik heb dus aangegeven dat ik dat eigenlijk liever niet heb, maar mijn oom drijft gewoon zijn zin door...

Begin nu HEEL erg te twijfelen of ik wel goed doe aan de verkoop, krijg steeds meer het idee dat ze niet weten waar ze aan beginnen, maar vind het zo moeilijk om het af te ketsen...

Iemand advies?

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En ik ben niet eens Nederlands :)

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jen, ik denk dat de verkoop opzich geen probleem hoeft te zijn.
    kan jouw oom met de verjaarag van zn dochter juist niet naar het paard toe gaan ipv het paard naar daar? Probeer er in ieder geval over te praten.

En bekijk van de zonnige kant. Als je paard bij familie is, dan zie je hem nog eens!

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jen, ik denk dat de verkoop opzich geen probleem hoeft te zijn.
    kan jouw oom met de verjaarag van zn dochter juist niet naar het paard toe gaan ipv het paard naar daar? Probeer er in ieder geval over te praten.

En bekijk van de zonnige kant. Als je paard bij familie is, dan zie je hem nog eens!

11. Niet meer actief

@amaranta; goed ingeburgerd dan ! :) :) :)
    en wat het paardje betreft, tja ik kan haar inderdaad nog zien wanneer ik wil, maar ik wil haar wel de best mogelijke toekomst bieden...en die zie ik eigenlijk niet in mijn oom en nichtje...
    Ben er ook druk over aan het praten met de vrouw waar ik gestald sta en die is bereid om de zorgen (qua tijd) voor een groot deel voor haar rekening te nemen. De tijd is namelijk het grootste probleem denk ik, maar dat is natuurlijk afwachten.... Misschien valt het wel heel erg mee en heb ik straks giga veel spijt... Verkopen kan maar 1 keer!
    Bedankt voor je reactie...

12. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Dafje welkom en nog een prettige zwangerschap gewenst

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Ik heb me vandaag ziek moeten melden
    Kan niet op of neer met me rug.
    Ze waren niet blij op me werk want een collega was ook door haar rug gegaan en kreeg de vraag of we het hadden afgesproken, uhhh nou nee
    Maar goed zal wel een flauw grapje zijn geweest, ik vond hem zeker niet leuk.

@jen lastig situatie met je oom.
    Zou toch voete bij stuk houden meis, het beste voor het paard
    zou hij toch ook moeten begrijpen

Hoe is het met de rest van de meiden?

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden
    Ik denk ik zal even wat van me laten horen!
    Hier alles oke, had een heel druk weekend en vandaag een drukke dag dus bijlezen ga ik nog doen net als de lijst ff updaten.
    Ik zag dat we nieuwe leden hadden welkom alvast en als jullie op de lijst willen zou je dan ff je gegevens willen posten of mij sturen in een pb'tje?
    Ik ga proberen vanavond ff alles bij te werken, ga nu ff snel wat doen hier, kinderen ophalen, eten en vanmiddag komt mijn huishoudster voor het laatst (snif snif) dus ff meepoetsen en dan afscheid nemen.
    Morgen hebben de kinderen schoolreis en heb ik zomaar een hele dag voor mezelf wauw! En over 2 weken examen dus ik moet nu echt hard aan de studie :(
    Fijne dag allemaal!
    xxx Roelie

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeee dames!

Ben weer (brak) terug van een geweldig weekendje Kreta met al mn collega's. Het was echt he-le-maal geweldig.

We hadden een super de luxe 5***** hotel aan zee met geweldige buffetten (heel gezond, veel groenvoer), leuke sportwedstrijden onderling (heb lekker aan de kant gezeten en gejuicht), en een hele geinige excursie in kleine crossscootertjes waar je met zn tweetjes in kon, naast elkaar.
    Heel geinig gezicht, 30 van die kleine autootjes achter elkaar aan door de bergen (ook offroad) van Kreta. Lachen! De kleine in mn buik zal wel een beetje geklutst zijn af en toe denk ik.
    Als tegenprestatie voor dat klutsen heeft hij/zij volgens mij die nacht liggen woelen, want volgens mij heb ik het voor het eerst echt goed gevoeld, gaaaaf!

En gisteren hadden we een dagje vrij, lekker aan het strand, aan het zwembad, ff middagdutje en de hele dag door lekkere drankjes (voor mij wat saaier dan voor de anderen) en hapjes.
    Heeeerlijk!

We zijn vannacht teruggekomen, dus het zal niet echt een hele productieve dag worden vandaag met zn allen hier, haha. ALlemaal moeie oogjes in gebruinde gezichten.

Maar het was een groot succes (uiteraard!).

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maar moet zeggen dat het wel een aanslag was op mn conditie zeg, voel me net een oud wijf af en toe. Vroeg naar bed, terwijl de anderen nog allemaal uitgingen enzo. Maarja, heb me hoe dan ook prima vermaakt.

Ben wel blij dat ik de klanten reis die ik volgende week zou hebben, naar HONG KONG, heb afgezegd (met pijn in mn hart, dat wel). Ik was echt bang dat dat TE veel van me zou vergen.
    13 uur heen vliegen, 3 dagen een supervol (en supergaaf) programma en dan weer 13 uur terugvliegen, dat werd wat te veel van het goede...
    Wel jammer hoor, was ZO graag wel meegegaan (heb zelf nml. het programma etc. in elkaar gezet, heel gaaf met helicoptervluchten enzo...). Snif.... :(

Maarja, alles voor de gezondheid natuurlijk.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Missym: gaaf! een Jochie! Gefeliciteerd!
    Als er nog maar wel een jongetje voor mij overblijft... ;)

@Roelie: heel veel succes met blokken en studeren!

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    @roelie: balen van je huihoudster, zeg! Ik heb tot vorig jaar ook die luxe gehad, maar ik mis haar nog elke week. Het lukt maar niet om een goede - betrouwbare - vervanging te vinden....Een paar weken terug had ik er weer een, maar die is opgenomen in een psychiatrische inrichting. Dat was wel effe schrikken.

@muriel, wat SUPERGAAF dat weekendje van jullie! Ik ben nog aan het verzinnen voor ons uitje in september. Maar ik denk niet dat ik Kreta kan toppen ;)

Ook ik merk dat ik tegen mijn grenzen aanloop. Iedere avond afspraken (zakelijk danwel prive), ik trek het niet. Heb 2 hele drukke weken achter de rug en ik ben dit weekend niet eens uitgerust. Pfff af en toe is het geen roze wolk die zwangerschap, maar een donderwolk! Baal er soms best wel van. Vanavond is er een conferentie op de UvA waar wij vertegenwoordigd zijn met een stand en een presentatie (verzorgd door mijn man), waar ik uiteraard heel graag naartoe zou gaan. Heb het maar aan mijn hubbie overgelaten, want vannacht rond 1.00uur thuis en dan de rest van de week ook nog druk op de zaak..........helaas :(

19. Niet meer actief

He ladies;

@roelie; wat balen van je huishoudster, kan me voorstellen dat dat een groot gemis is...heb er zelf geen (helaas) maar kan me het goed indenken.

@Ikke; ik wacht het bezoek aan mijn paardje van de week even af en zie wel hoe het gesprek dan loopt...maar ik denk dat ik haar voorlopig toch maar zelf onder mijn hoede hou...

Ben vanaf vorige week regelmatig heel licht in mijn hoofd, heb soms het idee dat ik knock out ga. Heb dat vorige week ook bij de vk gemeld maar die gaf aan dat het waarschijnlijk door bloeddruk schommelingen komt.
    Van het weekend was het zo erg dat ik zelfs toen ik op de bank zat bijna van mijn houtje ging...ik net weer gebeld. Wordt ik met hetzelfde verhaaltje opgescheept. Ze weigeren gewoon om even bloed te prikken...
    Bleh, voel me zo zwak af en toe....net een vaatdoekje.........

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Jen: slik je wel extra ijzer? Misschien heb je wat last van bloedarmoede? Voorkomen is in dat geval beter dan genezen. Ben daar zelf ook meteen maar mee begonnen toen ik zwanger bleek te zijn. Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina