November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ongelooflijk, alleen maar jochies tot nu toe! Als er maar wel eentje overblijft voor mij...!

@Lkm, gefeliciteerd met je zoontje hoor! Leuk joh.

@Ruby: jemig, dat zijn wel twee heel verschillende bevallingen geweest bij jou!
    Hoe gaat het nu, na een paar weken 'alleen zijn'? Wen je er al een klein beetje aan? Hoop dat het je niet al te zwaar valt.

@Lenthe: ik ga me maar aan jouw positieve bevallings-instelling spiegelen denk ik. Eens kijken hoe lang ik dat volhoud, haha!

@Roelie: leuk altijd, jouw lange reacties!

@Tari: lekker zo'n weekendje weg. Asociaal is dat he, van die dronken gasten. Ik kan daar echt zo slecht tegen...
    Op ons all-inclusive weekend op Kreta werden veel van mijn collega's ook stomdronken en die kwamen dan luidruchtig terug naar hun kamers. Ik schaamde er echt kapot voor.
    Want ik lag natuurlijk kraaknuchter al op tijd in mn bedje, dus hoorde alles :(

@Ikke: hmmz, als die rug nou maar eens even wat minder pijnlijk werd, he. Ik duim voor je. Maar gelukkig ben je in ieder geval niet echt ziek geworden.

@Amaranta: ja, ik denk echt dat ik dat kleintje voelde. Het was een soort licht gekriebel tegen mn buik aan, hele kleine plopjes. Af en aan en daarna hield het jammer genoeg weer op.
    Ik heb het nu 3x gevoeld in 5 dagen, en herken het echt als iets anders dan mn darmen. Dus maar kijken of het meer wordt, dan weet ik zeker dat het die kleine is!

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi damens, sorry sorry sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen. Er waren problemen met de pc en met internet maar dat is nu verholpen. Ik heb net alles bij gelezen en wil tegen iedereen zeggen dat ik met jullie mee leef. Als ik het zo bij elkaar op tel worden het echt alleen maar jongens. Iemand vroeg mij of ik het echt niet wilde weten. Ik wil het heel graag maar wacht met het kadootje open maken tot over 20 weken. Jaaaa, morgen ben ik al op de helft. Ik heb trouwens ook veel zin in de pretecho morgen. Ook iemand vroeg mij of ik geen voorkeur heb. Ik zelf heb het niet, maar voor mijn man zou ik heel graag een zoontje willen. Dit om zijn ingestortte wereld goed te maken. Alles wat hij ziet zegt hij bij dan ga ik dat met ..... (jongensnaam) doen. Hij heeft het eigenlijk niet over een meisje. Hij zegt wel dat hij er even blij mee is, maar hij wil dingen gaan doen die hij niet met ons overleden zoontje kan doen. Ik zelf heb trouwens ook het gevoel dat het een jongen wordt, terwijl mijn man het gevoel van een meisje heeft. We wachten maar af. Verder gaat het hier wel zijn gangetje. Ik heb alleen veel last van de warmte en hou heel veel vocht vast en dat is wat minder. Verder ben ik heel druk met de voorbereidingen op een concert wat bij met ons Gospelkoor gaan houden op 23 juni. Ik heb er heel veel zin in, en gelukkig hoef ik niet te staan. Ik zit op een barkruk.

Zo dit was het voor nu. Tot snel
    Liefs Linda

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen allemaal,

Lekker geslapen vanacht in mijn eigen bedje. Angelus was lekker aan het spelen beneden en Zefanja sliep tot 9.00 uur, dus mama ook :) ;)

:idea: Murmel, dronkenlui vind ik ook zo vreselijk, kan me daar vreselijk aan ergeren, ik snap niet dat mensen hun grensen niet kennen.
    Gelukkig heb ik dit zelf nooit gedaan. Ben zelfs nooit dronken geweest, weet dus heel goed waar mijn grens ligt.

:idea: Linda, gelukkig doet je pc het weer, wat kan je zo' ding dan toch missen he, als ie het niet doet.

Ga straks wat wassen wegwerken van het weekend en maar eens een boodschapje doen, heb helemaal geen brood en avond eten meer in huis.

Vinden jullie de weken nu ook zo snel voorbij gaan, 434z4 (sorry dat was Zefanja die wat wilde typen :D ) Moet nog aan de babykamer beginnen. Maar daar gaan we deze week mee beginnen, met leegruimen. Weet echt niet waar ik alles moet laten. Kledingkast en zonnehemel. De zonnehemel wil ik verkopen, maar ja verkeerde timing van het jaar.
    Goed zie wel. We hebben nog even.....

Heb weer nieuwe buikfoto's in mijn album geplaatst.

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hi Roelie
    erg lief wat je schreef op onze topic!
    Bedankt hoor, en ja ik laat het hier weten mocht het positief zijn!
    Ik hoop het natuurlijk heel erg :D
    Van de week voelde ik van alles en nu niet meer...zal je altijd zien. Maar ik houd goede moed, duimen dus maar!
    Doeidoei x Foreverfriend

5. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi Foreverfriend.

We lopen gelijk op en ik hoop dat ik ook net zoals jou een februariemoeder mag worden ipv een november moeder.
    We blijven duimen.

6. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    En opeens word ik ook een beetje zenuwachtig... Ben al 19 weken zwanger en ik kán voorlopig niet eens iets voorbereiden voor de baby. we moeten eerst nog verbouwen en verhuizen en we gaan pas in augustus in het nieuwe huis wonen. Vraag me opeens af of ik dan nog wel genoeg tijd (en fut) heb. Gatver, ik baal echt enorm van m'n baan! Vraag me af waar m'n bestseller blijft...

Maar... volgende week wordt het huis opgeleverd! :D :D :D

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

:idea: Tari, mooi buikje groeit al goed en rondte in he!

:idea: Lenthe veel plezier met de oplevering van je huis. Waar ga je precies wonen als ik vragen mag. En als jullie in augustus gaan verhuizen is er nog wel tijd voor. Of je dan nog fut hebt weet ik niet maar je mannetje kan dan toch helpen, of een goede vriendin.

buddy en foreverfriend ik hoop zo voor jullie dat jullie februari mama worden

8. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Duimen duimen duimen dus maar!
    kunnen we lekker verder kletsen op de februari bevallingsforum !
    succes morgen met testen ;)
    liefs

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Buddy & Foreverfriend: ik duim als een gek voor jullie en gun het jullie ontzettend! Hebben jullie een goed voorgevoel? Leuk dat jullie nog even langs kwamen wippen.

10. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    ik hou jullie nog steeds in de gaten ik kijk elke dag wel een paar keer om het toch bij te houden soms wel met tranen in me ogen maar ben toch ook nog wel een beetje een novembermoeder.
    Aan de ene kant heb ik wel een goed gevoel,maar het lijkt soms ook of ik toch ongesteld moet worden ik heb buikkrampen en het wc papiertje is soms ligt rose(sorry) als ik het afveeg.
    maar we blijven duimen en hopen.
    toch bedankt dat jullie mee duimen.

11. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    foreverfriend jij ook veel succes met testen...

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh buddy en foreverfriend heel veel sucses morgen ik duim mee !

13. Niet meer actief

@foreverfriend en buddy; succes met testen! Hoop dat jullie alletwee goed nieuws krijgen!

@de rest; ben vandaag thuisgebleven, heb zo'n last van die bloeddruk schommelingen, durfde niet ui mijn bed te stappen vanmorgen.
    Heb tot half twee liggen slapen, daarna wat gegeten en in bad geweest en nu gaat het ietsje beter..Maar voel me nog niet helemaal jofel.

Ik ga de beeb nu wat vaker voelen, leuk hoor en zo apart!
    Nog 7 nachtjes slapen en dan mogen we voor de 20 weken echo... :D

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Jen: jemig, dat is echt niet mooi dat je er zo'n last van hebt. Ik zou gewoon een test EISEN onderhand, als het zo gaat. Kan je HA je niet verder helpen? Als je er normaal gesproken last van zou hebben, zou je zo bloed kunnen laten prikken of je bloeddruk kunnen laten meten, waarom nu ineens niet?
    Goed voor jezelf zorgen hoor! (maar dat doe je iig al door rust te nemen, heel goed).

15. Niet meer actief

@murmel; Heb vandaag wederom gebeld, maar moet als ik er last van heb wat dropjes (zout) nemen, dat schijnt goed te helpen. Dus heb al wat salmiaklollies en zoute drop ingeslagen, :)
    Kleine porties eten en die goed over de dag verdelen, zodat mijn bloedsuikerspiegel een beetje gelijk wordt gehouden en ik mag niet in een te warm bad gaan liggen..

Kijk het nog even een dag of twee aan of dit werkt en zo niet dan hang ik weer aan de bel...Maar het is inderdaad vreemd. Normaal gesproken kan je zo bloed laten prikken, maar nu je zwanger bent...pfff

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :idea: Foreverfriend en Buddy, zal voor jullie duimen dat je positief mag testen. Spannend hoor.

:idea: Jen. jemig meid ik zou ook gewoon even de HA bellen voor een test. Is toch niet prettig dat je zo voelt. Wel leuk dat je de kleine nu al vaker gaat voelen.

Zit nu ook even lekker van de rust in huis te genieten, Zefanja ligt heerlijk te slapen en Angelus zit helemaal in de film van Cars. Kan deze wel dromen, maar hij blijft ontzettend leuk.

:idea: Ruby, hoe was het bezoek bij je mannetje. Was hij ook mee naar de 20 wkn echo? Leuk he om de kleine uk weer te zien bewegen op beeld. Nog 1 week en dan mag ik ook, eindelijk weer de kleine zien.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zag trouwens net dat de decembermama's met een giga inhaalslag bezig zijn, ze halen ons in met het aantal pagina's! Dus dat wordt schrijven, meiden ;)

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dat kan echt niet hoor, dat we ingehaald gaan worden. Dus dat word inderdaad schrijven.....

19. Niet meer actief

Ik hoop dat ik het dan nog bij kan houden, maar schrijven maar met die handel!

We kunnen natuurlijk niet ingehaald worden hè?!

Op welke pagina zitten hun nu dan? Shit, op 236 al.....
    Nou kom op meiden, pagina's vol praten!

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Dat vind ik ook even lekker praten. Ik zat net even bij de juni mama's te kijken of dat ook zo'n maand is qua geslacht. Maar de kindjes die nu worden zijn geboren is ongeveer 50% om 50% het is afwachten hoe dat bij ons op het forum gaat lopen.

Deel Deze Pagina