November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Wanneer was je eerste dag van je laaste ongi? volgens bij ben je namelijk maar 3 dagen voor mij dus iets van 6 november of zo. (nu je ook bij de november mama's hoord wil ik je natuurlijk niet meer kwijt)

Wij moeten het helaas met de webcam doen dus kanniet zoals ik het eigenlijk gewild had maar dat heb je nou eenmaal als je in het buitenland woont. Verschilde meiden hier hadden leuke maniertjes. Een pakje muisjes inpakken en vragen of ze in november een beschuitje komen eten. Een t-shirt met er op we worden papa en mama of een foto lijstje met iets van hier komt de foto van je toekomstige kleinkind.

2. Niet meer actief

Hee dames, wat is het hier rustig geweest vandaag...

Vandaag hard gewerkt, het is zo druk bij ons...maar ben me toch een partij moe! Niet normaal, moet vanavond ook nog uit eten dus op tijd naar bed zit er niet in vandaag...

Ach ja, dan ga ik morgen maar vroeg mijn bedje in..

3. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik heb gisteren middag ff een dutje gedaan kon ik toch savonds niet meer in slaap komen. Misschien gewoon ff gaan liggen voor je uitetengaat.

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @UsMommy: Ik was voor het laatst ongesteld op 08 jan. dus het is heel moeilijk om te bepalen hoe oud ons beebje is, ik heb gewoon een laat ei gehad... Laat ik maar uitgaan van 01 nov. tm 15 nov, zit ik vast wel goed ;).

Hihi, ok, ik blijf hier, de okt. mama's lonken ook naar me ;).

Besefte me vanmiddag dat ik nu geen filet americain mag, zal het wel een beetje missen.

Ook leuk hoor via de webcam, daar kun je vast iets leuks voor verzinnen, allenmaal letters die je op een papier laat zien, dat ze daar een zin van moeten maken. Bijv: Wij zijn zwanger of jullie opa en oma ofziets..?

Wij geven vanavond twee beschuitjes met muisjes... hihi, ben benieuwd of ze het gelijk snappen ;)

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ben je een wannebee pinklady als je een meisje wilt? Want dan ben ik een wannabee pinklady.

vandaag heeft mijn vriend het aan zn broer en schoonzus verteld en die waren door het dolle heen.

mijn moeder, is wel blij, maar vind het jammer dat we niet tot na de trouwerij hebben gewacht...
    "als ik had geweten dat je met de pil ging stoppen had ik je uitgelegd"
    en ik: mam we hebben het bewust gedaan...
    "ja maar wist je dan niet dat je zwanger kon raken in de 1e 2 weken"
    en ik: "ja wisten we"
    "straks ben je ziek op je bruiloft en kun je ook niet op huwelijksreis"
    ik: zien we dan wel weer.....

6. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd ;)

Hoe gaan jullie het aan de familie vertellen? Nemen jullie iets mee?

7. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Fem moet het nog aanpassen naar Pink Ladie en niet meer Wannebe.
    Is iets van het NOD forum we willen daar allemaal onze naam in het roze vandaar.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    maar het heeft dus niks te maken met jongen of meisje dus....\
    oke...nou ja dan ben ik evengoed mn eigen pinklady :)

9. Wuppie26

Wuppie26 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Hoe staat het bij jullie?
    Bij mij wel goed afgezien van....1...2...3.....4.....5 haha nee hoor. Maar ben wel erg misselijk en zoooooo moe! Als ik dan even wat heb gegeten gaat het wel weer maar en uurtje later is de misselijkheid weer terug heel vreemd.

Groetjes,

10. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hey wuppie

Hier alles goed gelukkig nemen de klachten wat af (of ik raak er aangewend) wel lastig dat je zo misselijk bent.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik voel trouwens helemaal niks. Ja alleen wat hoofdpijn zo nu en dan. En amper misselijk, ik zou het niet misselijk willen noemen. Soms als ik in de auto zit, dat is alles.
    Moet nu wel ontzettend naar de plee dus dat ga ik even doen.

12. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden,
    t was idd rustig hier vandaag. Zelf braaf gewerkt, en nu moe... Hihi, tis voor een goed doel, laten we t daar maar op houden. Ga zo met kopje thee op de bank lekker relaxt doen, heerlijk!
    Verder weinig 'klachten' hier, dus volop aan t genieten! Kan t iedereen aanraden, positief denken en je voelt je meteen lekker!
    Liefs Chris

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Doen jullie aan moeders voor moeders?

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meid welkom en wij zijn ook de 15-11 uitgerekend voorzo ver ik zelf heb uit kunnen rekeken :D

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hoe kan jij zo snel al weten dat je zwanger bent?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden

Nou ik heb nog steeeds nergens last van.
    Was vandaag weer op mn werk na 4 dagen vrij en ja wat ik al verwachte het viel op dat ik niet rookte en 2 collega's wisten dat ik bezig was aangezien dat het lang duurde nou die stonden te huilen en te gillen.
    Geweldig!
    Verder hou ik lekker mn mond dicht.

Heb nog steeds geen klachten hoor meiden. Voel me lekker en bijzonder eigelijk hihihihihi

Ik ga ff mn foto met me testjes plaatsen heb net nog een digi test gedaan. Nu ben ik echt pas overtuigd hihihi

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    me foto staat erin :)

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hoi, over die pendelding he...
    je bent als het goed is zwanger geraakt in februari en niet in maart, dus dan weet ik niet of het klopt dat het een meisje wordt

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    HAHA
    Jij hebt ook zo;n leipe test gedaan van de apotheek waar je het stokje er rechtop in moest steken.
    mijn streepje is super vaag, maar een streep is een streep toch?

Deel Deze Pagina