Hoi Tari, ik woon zelf ook in amersfoort. Dus het is voor ons 5 minuutjes rijden naar babyview. En de kinderwagen is al besteld. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
Hoi Tari, ik woon zelf ook in amersfoort. Dus het is voor ons 5 minuutjes rijden naar babyview. En de kinderwagen is al besteld. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~onbekend Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~onbekend ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~onbekend Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Indigo ~ 12 juni controle vk LindaPOOH~ 14 juni pretecho bij BabyVieuw Sammie2~ 14 juni; ik word 30! ikke1981 ~14 juni kinderdagverblijven bekijken Rachel ~15 juni vk 8.50 Lenthe~ 18 juni 9.00 20 wkn echo Tari~ 19 juni 8.00 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 19 juni 8.45 vk Jen25~19 juni 20 wkn echo Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo Natasja1402~20 juni 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Als het niet lukt kun je me altijd pb'en! Even weer de lijst neerzetten Indigo misschien heb je het ergens al gepost maar hoe was je controle? LindaPooh veel plezier bij je pretecho! Sammie2 GEFELICITEERD met je verjaardag! Ikke succes met het bekijken van kinderdagverblijven! Langere reaktie komt nog hoor meiden, ben letterlijk boven de boeken in slaap gevallen hahahahaha! Moet zo naar cesar therapie druk dagje vandaag dus, heb wel met mijn zus gebeld en alles gaat goed, wel weinig vruchtwater en hoge bloeddruk dus per dag word de situatie bekeken en overleggen de gyns, ze blijft iig tot de bevalling in het ziekenhuis....pfffff van mij mag die beeb wel komen! xxx Roelie
(0)zaterdag 23 juni: (1)zaterdag 30 juni: amaranta (3)zaterdag 7 juli: Roelie- Lenthe - amaranta (4)zaterdag 14 juli: Roelie - Murmel - Linda -amaranta (onder voorbehoud) (8)zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby (8)zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby (7)zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Murmel - Lenthe - Tari -ruby amaranta (onder voorbehoud) Zijn er nog meiden die nog willen stemmen? Anders gaan we een datum prikken denk ik zo ik heb wel zin in een uitje xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~onbekend Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~onbekend ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Indigo ~ 12 juni controle vk LindaPOOH~ 14 juni pretecho bij BabyVieuw Sammie2~ 14 juni; ik word 30! ikke1981 ~14 juni kinderdagverblijven bekijken Lenthe~ 18 juni 9.00 20 wkn echo Tari~ 19 juni 8.00 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 19 juni 8.45 vk Jen25~19 juni 20 wkn echo Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo Natasja1402~20 juni 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Rachel~ 26 juni kinderdagverblijf bezoeken Tari~ 26 juni 15.00 vk amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Rachel ~ 19 juli 14.30 VK Ik heb het lijstje ook weer aangepast wij mogen 26 juni naar kinderdagverblijf om te kijken. en 19 juli weer naar VK
Pfffff heb vannacht nog tot 4.45 wakker gelegen en werd om 7.30 weer wakker. Ben gebroken! Gelukkig kan ik mijn tijd zelf indelen en ben vanmorgen maar eens naar de kapper geweest , broodje haring gehaald en daarna even naar mijn grootouders geweest. Was om 14.00 pas op kantoor Nou ja, heb geen echt dringende dingen liggen dus morgen weer een dag.... Kleur van de kinderwagen hebben we nog niet besloten. Ga nog wel kijken in de winkel naar de Xadventure modellen en de Musty waar tari (dacht ik) het over had. Wel al prettig om vooraf al een beetje een idee te hebben.
Ow dames, als ik dit lees denk ik; HELP! Ik heb nog helemaal niks! Maar iets in mijn zegt: relax, komt nog wel... Ik wil in ieder geval zaterdag even naar Nuenen om daar te kijken. En verder, ik hoor dat jullie van alles krijgen van ouders en schoonouders. Nou dan ben ik wel het toppunt, als ik het zou toelaten, zouden mijn ouders ALLES betalen. Net zoals met de bruiloft, wilden ze ook alles betalen. Ik zeg altijd, maar dat hoeft niet. En dan zeggen zij: ja je bent enige kind en alles wat we hebben is toch voor jou. En dan geven we het je liever nu we nog in leven zijn... Ook wel heel lief van ze. Nu denk ik dat ik maar de babywagen aan ze ga vragen... En verder, heb ik, tot mijn spijt, voor zover ik weet, de baby niet gevoeld. En ik wil het zo graag. En sinds vandaag heb ik enorme pijn in mn onderrug, bijna in mn kont zeg maar. Doet echt zeer. Zou het iets te maken hebben met bekkeninstabiliteit? Ik hoop het niet. Gelukkig is het nog maar 2 weken werken maar, wat een drukke weken. 2 collega's waaronder de directeur gaan ons verlaten en moeten er dus cadeautjes gemaakt worden. Verder moet er iets gemaakt worden voor de groepsouders en wil ik nog iets maken voor mijn duo-partner (waar ik de klas mee doe). En ondertussen wil ik zeook nog wat leren. Moet ik de rapporten schrijven en wil ik graag wat doen aan mijn afstudeeropdracht. Druk druk druk dus.. En tja, verder vergeet ik alles wat ik moet doen :') Dus das ook niet handig. Ik heb trouwens een kei leuk rompertje besteld voor vaderdag. Er staat op: I love papa Rob. So sweet! Maar eigenlijk zou ik Rob een trap onder zn kont moeten geven want hij zorgt helemaal niet goed voor me Hij trapt er nooit in als ik zielig ga doen en roepen dat ik zwanger ben....
Ow en de kinderen op school zijn zo lief. Echt alle kinderen. Ze vragen elke dag hoe het gaat en of ik de baby al heb gevoeld en of ik weet wat het wordt... Ze zijn zo betrokken. Echt leuk...
Amranta, Hier iemand die geen grot of dure spullen heeft gekregen hoor. Wij hebben alles zelf moeten betalen. Mijn ouders kunnen/konden deze centjes echt niet missen hoor. Ze geven ze wel kleine kadootjes en daar in tegen passen ze 2 dagen in de week voor ons op. Dus eigenlijk is dat onze grote kado Maar ik zelf vind dit niet erg. Misschien ligt je placenta aan de voorzijde, hoop voor je dat je de kleine snel mag voelen, we leuk dat de kinderen zo meeleven. Echt lief. Heb vanmiddag de muziekmobiel voor aan de Maxi cosi gekocht van Tiny Love. Ik heb deze rond nog niet echt veel spulletjes gekocht, zit echt te wachten tot de echo van dinsdag en hoop dat de kleine zijn of haar geslacht laat weten. Denk dat ik dan helemaal los ga Kan haast niet wachten. De nieuwe autostoel van Angelus is vandaag ingewijd. Sta ik voor de verkeerlichten in de stad en ja hoor, gaat hij toch over zijn nek. Balen, was helemaal onder zijn stoel gelopen op de autostoel zelf. Kon ik weer heerlijk schoonmaken. :-& TIP VAN DE DAG: Vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT om dus reserve kleding mee te nemen. Dacht vandaag nu even niet al dat gesleep. Tja mis!!! Kon ik de stad in nieuwe kleertjes kopen voor Angelus en Zefanja had maar eens zijn romper bruin gemaak, . Was weer een duurder dagje dan de bedoeling was.
heey tari die mobiel voor de maxicosi heb ik gister ook gehaald.zit er bij jou ook een kikker bij voor het tutje aan te hangen?
hebben jullie het in de lounge gelezen? ben er helemaal stil en verdrietig van... iemand heeft haar dochtertje verloren,en nog iemand anders haar vriend en ze hebben een baby van 3 maanden.
Heb het ook gelezen, echt super verdrietig word je hier van. Nee ik heb die kikker er niet bij zitten, heb jij hem ook bij prenatal vandaan?
Die van mij was in de aanbieding (15,99 euro) ik denk dat ze daarom die kikker er niet bij hebben gedaan. Wel jammer trouwens.
Heb het ook geleden ja....wordt er inderdaad ook helemaal stil van. Heb het met een brok in mijn keel zitten lezen.... Hier gaat ie weer redelijk, bandenpijn is nu een stuk beter te verdragen. Ook wij hebben al een hoop spullen voor de beeb. Kamertje staat er al, moet alleen nog in elkaar, kinderwagen is binnen dus die kunnen we ook gaan ophalen. We hebben ook al een badset van Bebe-jou gekocht...dus we zijn al aardig op dreef.... Wij hebben de Quinny Speedi papillon gekocht met alles erop en eraan. Vandaag weer een mijlpaal bereikt! Ik zit op de helft! YEEEH ! Nou ben weer weg, lekker werken vandaag. Zie vanavond wel wat jullie allemaal te vertellen hebben...