November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Morgen dames, (laat het goede er maar vanaf)

Gisterenavond heb ik mijn pretecho gehad. Ik heb daar mijn schoonmoeder en mijn moeder mee naar toe genomen. Maar dit was eens maar NOOIT meer. Ik heb er spijt van als alle haren op mijn hoofd en was gisterenavond/vanacht helemaal overstuur ervan. Ze reageerde allebei niet zoals ik had verwacht en het is toch allemaal anders. Alle spanningen tussen hun ik kan het momenteel niet aan. Ik heb er wel van kunnen genieten maar niet zoals de bij mijn vorige zwangerschap. We hebben onze gedachten qua geslacht ook iets moeten aanpassen maar we zien het uiteindelijke resultaat over ongeveer 20 weken. Misschien zijn het alle hormonen we bij elkaar maar dit was dus niet een geslaagde actie. Maar gelukkig zijn jullie er voor me!

Liefs Linda

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ow gadver heb het net ook gelezen ja.. dat is toch echt your worst nightmare?

@Linda wat jammer joh.. vooral die pretecho zou voor de "pret" moeten zijn.. wat jammer dat je er dan zo'n naar gevoel aan over houdt..
    Heb je de vorige met je partner gedaan?

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh dat is inderdaad vervelend linda,probeer anders straks even als je wat rustiger bent de dvd te bekijken.misschien dat je er dan beter van kan genieten.(ga je met ons delen wat het word of blijft het een verrassing?)

ik had gisteravond even flink paniek,iedereen heeft het erover hoe goed ze de kleine al voelen.nou voel ik wel wat maar niet echt superveel.terwijl het mijn 3e is snap ik het niet.mijn placenta ligt achter en ik ben morgen 20 weken.

nou heb ik gister de plaats helemaal opgeruimd,dus ging daarna rustig zitten en verwachte dat ik hem dan wel zou voelen.maar niks.
    heb meteen de angelsound weer gepakt om me gerust te stellen.
    daar reageeerde hij gelukkig goed op.en heb het hartje goed gehoord gelukkig.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @LindaPOOH: he wat jammer dat de sfeer de eigenlijk zo mooie echo heeft bedorven. Jouw hormonen zullen het vast en zeker ernstig hebben beinvloed. Maarja, de oma's-to-be zouden hier hoe dan ook rekening mee hebben moeten houden.

Maar wat Ruby al zegt: misschien helpt het je om gewoon lekker de DVD te kijken ZONDER die moeders erbij?

@Ruby en Amaranta: ik voel de beeb nu ook al een poosje niet meer, terwijl ik voor en tijdens het weekend hem/haar wel dacht te voelen. Metéén ben je dan weer onzeker, zonde is dat he?
    Ik kan me dat gevoel dus erg goed voorstellen.
    Maarja, om nou meteen naar de VK te rennen om het hartje te willen horen, tja, dat vind ik dan net weer te ver gaan, dus wacht nog ff anderhalve week...

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ben vanmorgen trouwens samen met mn vriend naar het Stadsdeelkantoor geweest om de baby te laten erkennen door hem.
    De baby zal ook zijn naam krijgen, dus dat was toch wel een beetje gek, dat mijn naam er dan niet bij stond. Moet ik denk ik nog wel even aan wennen... vind mn eigen naam stiekem wel wat mooier, maar gun het hem ontzettend en daarom hebben we het ook zo gedaan.

Nu voelt het wel allemaal net weer ietsjes officieler, grappig is dat.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    We moeten wat vaker de lijst erbij pakken, want zo zijn we inderdaad wat mijlpalen vergeten!

SAmmie: gefeliciteerd! een echte 30-er geworden!

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeimorgen,

:idea: linda, jemig meid, dat is wel balen. Mogen we het misschien toch niet een klein beetje weten wat je beedje word ;) We zijn niet nieuwsgierig hoor :)

Ga net zoals Ruby zegt, zometeen lekker je DVD terug kijken en kon het hier dan even delen. Zorgen wij wel voor dat je als nog met plezier aan je echo terug gaat denken, kop op he meid. We zijn er hier voor je hoor.

:idea: Ruby, Kan me voorstellen dat je onzeker word, doordat je de kleine nog niet zo vaak heb gevoeld.
    Ik voel deze ronde de kleine eindelijk heel goed en nu al regelmatiger.
    Zo juist was deze ook lekker bezig. Zelfs gister toen ik in bad zat, hebben de jongens nooit gedaan, of niet eigenlijk niet kunnen voelen. Mijn placenta zat bij allebei aan de buikkant.
    Gelukkig kan je met de Angelsound even naar de kleine luisteren.

:idea: Murmel, is toch wel anders he als je vriend het erkend heeft, net of het nu echt van jullie samen is. Wij mogen dinsdag na de 20 wkn echo.
    Dan hoort ook deze kleine officieel bij de club :D

De babykamer, ehhhh, nou wij zijn deze ronde erg laat met dit alles. Bij Angelus waren we met 24 wkn al bijna klaar. Bij Zefanja ook zo iets. En nu moeten we nog beginnen. Maar ja we wachten op de echo van dinsdag

Vanmorgen bij de huisarts geweest. Moet nog een paar weekjes thuis blijven en dan voor halve dagen te werk tot aan mijn verlof, die ik 6 wkn van te voren moet nemen, ook van HA. Geeft me wel een stukje rust, ook door het gevoel serieus te zijn genomen. Was ik wel een beetje bang voor.

:idea: SAMMIE: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! :whistle:

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    sorry voor de nodige type fouten vandaag, ben nog niet echt wakker merk ik.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wil graag dat de baby, zoals in Spanje gebruikelijk is, beide achternamen krijgt.
    Die van papa en die van mama.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER[/color]

LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~onbekend
    Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~onbekend
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend
    amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~onbekend
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~onbekend
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend

AGENDA

Rachel ~15 juni vk 8.50
    Lenthe~ 18 juni 9.00 20 wkn echo
    Tari~ 19 juni 8.00 20 wkn echo
    Tari ~ 19 juni 10.00 uur erkennen
    Barbabintje (Esther)~ 19 juni 8.45 vk
    Jen25~19 juni 20 wkn echo
    Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo
    Natasja1402~20 juni 20 wkn echo
    ikke1981~ 21 juni 9.00 vk
    Sammie2~ 22 juni 9.00 vk
    Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo
    Roelie~25 juni 10.00 examen!
    LindaPOOH~ 25 juni controle gyn
    Murmel~ 26 juni 09.15 vk
    Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22
    Tari~ 26 juni 15.00 vk
    amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo
    MissyM ~ 27 juni 20:00 vk
    Lenthe~ 28 juni 9.20 vk
    Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo
    Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo
    amaranta~ 4 juli 14.50 vk
    Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20
    MissyM ~ 6 juli 20 weken echo
    Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo
    Roelie ~ 10 juli 10.00 vk
    Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo [/size]

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is

Als het niet lukt kun je me altijd pb'en!

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    heb de lijst even ge-update.

Das vind ik ook wel wat hebben, Amaranta, maar kan dat hier dan?

Trouwens de datum voor het uitje, welke datum heeft bij jullie voorkeur!

Ik heb 28 juli als voorkeur.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Tari: ik heb ook een voorkeur voor de 28e, want de 21e kan ik helaas niet meer. Er komt ineens een weekendje Dublin doorheen (ook niet verkeerd op zich).

13. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Amaranta, dat wilde ik ook graag, dat het kindje twee achternamen krijgt, maar dat mag niet in Nederland... Vond het destijds ook wel raar, om m'n handtekening te zetten op het stadhuis die dan inhoudt dat de baby niet mijn naam kreeg.

Wat jammer Linda! Hopelijk zakt het vervelende gevoel iets af en kun je er met terugwerkende kracht toch nog wat van genieten.

Ik ben dit weekend naar Amsterdam, ben er zondag weer. Fijn weekend iedereen!

ps- De 28e juli is voor mij ook prima.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Lenthe: dan kom ik je vast wel tegen in het AMsterdamse ;) Ik ben diegene met die licht bollende buik ;) Fijn weekend alvast!

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

:idea: Gwendolyne: ja bij mijn vorige pretecho ben ik alleen met mijn man gegaan.

:idea: Ruby: het idee wat jij opperde om straks de dvd nog eens te gaan bekijken en dan zien of ik er dan een beter gevoel aan overhou ga ik zeker doen. En over het geslacht. Ik zou jullie het heel graag willen vertellen maar ook wij weten echt niet wat het geslacht is. We hebben wel een vermoeden en dat is dat het een meisje wordt.

Verder snap ik dat je je zorgen maakt omdat je je kindje nog niet goed voelt. Maar gelukkig heb je je angelsound om je op je gemak te stellen. En heus de bewegingen komen vanzelf.

:idea: Murmel: dank je voor je steun en gefeliciteerd met de erkenning. Het is toch leuk he.

:idea: Tari: ook dankje wel voor de steun. Ik hoop dat ik straks beter nieuws kan brengen

:idea: Sammie gefelictieerd

En 28 juli vind ik prima

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik weet van spaans-nederlandse en spaans-spaanse koppels dat het ze toch gelukt is. Iets met een brief naar de koningin waarin je om toestemming vraagt ofzoiets...

Vriendinnen van mij die hoor zijn geboren hebben ook gewoon 2 achternamen...ach, niet geschoten is altijd mis

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland

(0)zaterdag 23 juni:
    (1)zaterdag 30 juni: amaranta
    (3)zaterdag 7 juli: Roelie- Lenthe - amaranta
    (4)zaterdag 14 juli: Roelie - Murmel - Linda -amaranta (onder voorbehoud)
    (8)zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    (8)zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    (7)zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Murmel - Lenthe - Tari -ruby amaranta (onder voorbehoud)

Zijn er nog meiden die nog willen stemmen?
    Anders gaan we een datum prikken denk ik zo ik heb wel zin in een uitje :D

28 juli~~~~~ 3 stemmen

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland

(0)zaterdag 23 juni:
    (1)zaterdag 30 juni: amaranta
    (3)zaterdag 7 juli: Roelie- Lenthe - amaranta
    (4)zaterdag 14 juli: Roelie - Murmel - Linda -amaranta (onder voorbehoud)
    (7)zaterdag 21 juli: Roelie - missym - linda- Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    (8)zaterdag 28 juli: Roelie - missym - linda- Murmel - Lenthe - Jen25 - Tari -ruby
    (7)zaterdag 4 augustus: Roelie - linda - Murmel - Lenthe - Tari -ruby amaranta (onder voorbehoud)

Zijn er nog meiden die nog willen stemmen?
    Anders gaan we een datum prikken denk ik zo ik heb wel zin in een uitje :D

28 juli~~~~~ 3 stemmen

Zullen we na het weekend meteen een knoop doorhaken en dan een concrete afspraak maken, anders is straks de datum al voorbij zonder dat we elkaar gezien hebben ;)

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Tari: je kunt mij nog weghalen bij de 21e!

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    naja dan stem ik 4 augustus

Deel Deze Pagina