November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou dan doe ik ook even mee! Ik ben Muriel, ben 33 jaar en woon samen met Wim in Amsterdam. We hebben 3 katers en een konijn en wonen in een leuke oude dijkwoning, waar wij nu nog de zolder van moeten verbouwen voor de komst van ons eerste kindje.

Toen we het huis 3 jaar geleden kochten, was kinderen krijgen eigenlijk helemaal niet aan de orde en daarom kochten wij een huis zonder slaapkamers, maar dat helemaal open is (alle 3 de verdiepingen zijn zonder deuren naar het trapgat, dus in principe is het één ruimte).
    Maar met een kindje is dat toch niet zo praktisch, want dan kunnen we hem als ie stout is alleen opsluiten in de badkamer of op het toilet, hihi.

@Amaranta: 4 wielen is veel beter/veiliger omdat die veel stabieler staan. En dan vooral als je misschien een hond hebt, die anders zó de wagen om zou kunnen trekken. Maar veel mensen vinden 3 wielen weer hipper en makkelijker wendbaar.
    Maar veiligheid vind ik zelf wel veel belangrijker.

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, en vwb die December mama´s: die zijn met veel meer volgens mij en ze quoten de hele tijd, dus ja, zo kunnen wij het ook natuurlijk, haha ;).
    Dus laat ze maar lekker langszij komen, denk ik, he?!

3. Niet meer actief

@ruby; hoop dat je snel van je maagzuur af bent...Ik kreeg trouwens vorige week van de vk als tip mee dat ik, wanneer ik er last van zou krijgen, een schaaltje vanillevla moest eten....Schijnt ook heel goed te helpen!

@amaranta; heb je geen typenaam oid van het kamertje? Misschien kan je op internet dezelfde vinden voor een nog leukere prijs en wordt ie meteen bezorgd....

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij hebben ook een konijn. Ik noem haar Puk en volgens mijn man heet ze Puck :)
    Verder hebben wij ook een schildpad en die heet Dolly. Ja voor de oplettende meiden onder ons. ZO heet de schildpad uit BoesBoes.

5. Niet meer actief

Ik zal ook eens meedoen aan de openheid!

Mijn naam is Jennie, 26 jaar, getrouwd met Erwin en wij wonen in Zevenbergen (noord-brabant) en ook wij zijn echt zwanger!

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ga toch echt voor de driewieler,heb bij fabian een 4 wieler gehad en die vond ik stug rijden.maar we zijn nu wel al 8 jaar verder die kinderwagens zullen wel verbeterd zijn :)

nou ik heet echt: ruby ben 29 en woon tijdelijk alleen met mijn twee zoontjes van 8 en 6.woon in de buurt van eindhoven.heb geen huisdieren want heb het al druk genoeg met de kids ;)

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    maar ik bedoelde wat ze wilde zeggen wat/wie ze was.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Als ik nou buiten ga zitten,en de wind staat goed. Kan ik het concert van Guus Meeuwis volgen. We wonen op steenworp afstand van het stadion, maar net te ver om het 'zo' te kunnen horen.
    Dit jaar geen kaartje gekocht, vorig jaar heb ik me enorm lopen ergeren aan de organisatie van het concert. Heb toen een nog een klacht ingediend en al (en had geeneens last van hormonen )

Bedankt vor de tips over de buggys.

Nog een beetje over mezelf. Ben geboren in Spanje, maar was een maandje ofwat toen ik naar NL kwam. Mijn ouders woonden hier al maar mijn moeder wilde graag in Spanje bevallen.

9. Niet meer actief

Oh ja, huisdieren....Wij hebben een geweldig eigenwijze en drukke Jack Russel en die zal met zijn gewicht de kinderwagen die we hebben uitgekozen (een 3 wieler) niet zo snel om krijgen... :)

10. Niet meer actief

En dan ben ik nog in het bezit van een prachtige 1 jarige haflinger merrie, maar die staat niet aan huis....Dat zou een beetje krap worden in onze achtertuin...Wonen in een gewone hoekwoning van een rij huizen.. :)

11. Niet meer actief

Zo ik heb weer bijgedragen aan een aantal posts, zodat we de pagina's vol krijgen... Hihihihi

Nee, alle gekheid op een stokkie...Laat die decembermama's maar voorbij komen hoor!

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou ben ik toch wel op dreef. En zou ik zo mijn hele levensverhaal hier kunnen posten. Maar ik verkies toch even de makkelijke weg. ALs je vragen hebt moet je ze gewoon maar even stellen.

@ ruby, waalre lijkt me ook een mooi dorp om in te wonen...

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En ik ben zo gek als een deur.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    neemt niet weg dat het wel leuk is als iedereen zo eerlijk is ;)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En ik ben enorme fan van nick en simon LOL!

16. Niet meer actief

@amaranta; Ben je op dreef? :)

Zit twee dingen tegelijk te doen, niet echt handig maar ja...
    Hier te posten en een honkbalwedstrijd te kijken op de amerikaanse tv...

17. Niet meer actief

@ruby; ja vind ik inderdaad ook wel leuk! Kunnen we welkaar alvast een beetje leren kennen voor onze "date"

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja ik kan nog wel 1000 andere dingen typen.

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    amaranta:waalre is super om te wonen,lekker rustig.en de school is super. (wil niet raar overkomen,maar ben blij dat er maar weinig buitenlandse kindjes op zitten)(de mijne en dan nog 3 geloof ik)

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi meiden,

wat zijn jullie gezellig op dreef. Zal ik ook maar even mee doen met het opnieuw kennismaken:

Mijn echte naam is Melanie (28), (Tari is Melanie op zijn ELFS) ik ben 7 jr met Adriaan (32) en wij wonen dus in Wieringerwerf (noord-holland), met onze 2 zoontjes (angelus 3,5 en zefanja 19 mnd) Wij wonen in een royale ruitjeswoning.
    Heb een bruine labrador Noah, 3 katen, 1 konijn, aquarium en een kanarie.
    Werk 20 uur als (tegenwoordig) baliemedewerker bij de politie in mijn eigen dorp. momenteel zit ik dan ziek thuis.

Iedereen weer op de hoogte.
    Wat betreft de dec. mama's volgens mij zijn hun ook met veel meer. Maar ik vind dat wij een leuke kleine gezellige groep hebben.

Deel Deze Pagina