November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    trouwens de misselijkheid is weg.

weet ook wel waarom de decembermama's meer posten.op ons forum zijn wel veel mama's maar sommige laten weinig horen.

waar is missym trouwens gebleven?die post ook best veel normaal.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En ik mis MOah.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik vind het geen stomme redenering. Als ik de keuze heb uit een witte school en een zwarte school doe ik mijn kinderen ook naar de witte school. Ik werk in het onderwijs en heb zowel op een witte school als een zwarte school gewerkt en het verschil is er echt. NIet altijd qua kinderen maar ook qua ouders. JE communiceert op een heel ander niveau.

4. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Grrrrrrrrrrr, had ik net een hele tekst, ik was lekker op dreef, is alles weg! :evil:
    Nou, ga maar langzaam opnieuw beginnen dan:

DANK JULLIE WEL voor alle felicitaties! Als iedereen nou zo eerlijk is, zal ik ook wat vertellen: ik werd gister wakker en jullie raden het al: grijze haren en rimpels... :) Nee dus, zo'n vaart zal het niet lopen. Moet wel zeggen dat ik een "nieuw" jaar nog nooit zo moe ben begonnen! Grotendeels mijn eigen schuld, ik ben de afgelopen 2 weken geen enkele avond lekker thuis geweest. Ik wil teveel afspraken maken, in een te korte tijd, kennen jullie dat? En dan roept je lichaam je terug, dit gaat zo niet langer! Tijd nemen voor mezelf is nu het devies!

:idea: Over de dierentuin: ik heb heel lang gewacht om daarop te reageren. Ik was aan het twijfelen, wat wil ik nou eigenlijk? Wil ik dat mensen mij leren kennen, wat ga ik doen met die contacten, is het nog wel leuk als de anonimiteit eraf is, ik heb het al zo druk kan dit er nog wel bij, etc, etc. Enkelen van jullie zullen dit vast herkennen. Omdat iedereen nu zo eerlijk over alles is, is mijn nieuwsgierigheid naar jullie toch weer aangewakkerd! Ik wilde mezelf toevoegen aan het lijstje, maar kan alleen 21 juli en 4 augustus, de bewuste 28e zijn we als het goed is een weekje er tussenuit (de laatste keer met zijn 2-en ;) )

:idea: De zwangerschapsdementie is hier ook niet normaal aanwezig!! Ik kan geen 2 of 3 (of meer) dingen meer tegelijk, dat valt me onwijs tegen van mezelf! En ik merk ook dat anderen het aan me merken en het moeilijk vinden om daar rekening mee te houden. Dat krijg je als je je altijd overal mee wilt bemoeien :)

:idea: Jen: ik moest ook meteen aan jou en je broer denken toen ik het hoorde! Fijn dat hij in orde is! Gek he, je kent elkaar helemaal niet!

:idea: Zure oprispingen: met rennies geen ervaring, maar antagel werkt goed! Ik gebruik het bijna elke dag voor het slapen en het is niet eens heel vies!

:idea: December-mama's: Die mogen zeker langszij komen! Ik heb liever wat meer inhoudsvolle teksten die ik voor het eerst zie, dan de hele tijd dat gequote en gescrol (Wat een stomme woorden zijn dat zo!)!

:idea: Kinderwagen/-kamer: Morgen gaan we naar de baby-dump, kijken of we alles tegelijk kunnen aanschaffen. Het gaat wel een drie-wieler worden, maar wij hebben dan ook geen hond. Heb met kinderen van vriendinnen gewandeld en ik denk dat het met de stabiliteit wel meevalt. De nieuwste Quinny heeft tenslotte officieel wel VIER wielen, haha! Hormoon-technisch zijn we (lees: ik) nog niet uit de kleur, ik hoop dat ik morgen in een helder moment wakker word. En dat de reiswieg niet in 100 kleuren verkrijgbaar is :rolleyes: .

:idea: Babbie voelen: Af en toe denk ik hem te voelen, maar ik weet het nog steeds niet zeker. Is af en toe wel een verontrustend idee. Aan de andere kant is mijn buik ook nog lang niet zo dik als die van sommigen in jullie albums! Misschien heeft dat er ook mee te maken. Nog een weekje en we zullen meer weten, zoals waar de placenta ligt, maar ook het geslacht. Oja, of ik het ga vertellen weet ik nog niet. Niet aan andere mensen/vrienden/familie, maar aan jullie, daar moet ik nog even een nachtje (of 7) over slapen!

Wat ik verder nog kwijt wil: voor mijn verjaardag veel kleding gekregen! Heel fijn om nu jarig te zijn! Zelfs met mijn broertje (van 28) de stad in geweest en de H&M leeg gekocht. En ook veel kleren van vriendinnen geleend, het zit echt een stuk comfortabeler dan al mijn eigen spullen. Heb de neiging dat nu weg te gooien, maar dat is ook niet handig he?
    Met 2 vriendinnen van de middelbare school geven we eind juni nog een feest ivm onze 30e verjaardagen en dan hopen we vooral geld te krijgen van iedereen om een super weekend met zijn 3-en te gaan doorbrengen (zonder alcohol voor mij...).

Nou, het is een heel verhaal geworden. Ik ga nu maar eens op tijd naar bed, morgen heerlijk uitslapen!

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi damens,

Nouw ik ben linda en getrouwd met patrick. A.s. 7 juli zijn we een jaar getrouwd. We wonen in Amersfoort. Ik ben van oorspong boekhouder, maar zit sinds afgelopen november ziek thuis. Ik ben ook echt zwanger van mijn tweede kindje en zoals jullie allemaal weten ben ik vorig jaar mijn kindje verloren.

Ik vind het wel fijn dat we zo eerlijk tegen elkaar kunnen zijn.

Trouwens jennie heb je mijn gedicht gelezen op het topic van overleden benthe*?

6. Niet meer actief

@linda; geloof het niet....maar weet het eigenlijk niet meer zeker...

o,oh ook hier begint de dementie toe te slaan geloof ik ! :)
    Op welke pagina staat ie, ben nu wel nieuwsgierig...

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooohhh verveel me kapot....

de kinderen wilde bij opa en oma gaan logeren,dus ben alleen thuis.
    normaal kijken we samen een filmpje in het weekend of kruipen ze lekker bij me in bed.

ff wat anders,ik heb digitale telivisie en heb daar een nieuwe zender op ontdekt.het heet "opvoeden doe je zo".dat zat ik vanmiddag dus ff te kijken en het ging over ronald macdonaldhuizen.allemaal kindjes die heel erg ziek waren.

pfff heb zo zitten huilen voor de tv echt niet normaal meer,die homonen maken mew helemaal gek.
    ook als ik niet zwanger ben kan ik heel slecht tegen dat soort programma's.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zat gisteren tranen met tuiten te huilen tijdens dr phill en oprah... echt niet normaal meer...
    En gek genoeg, dat verhaal vanmorgen van die meid die haar vriend heeft verloren raakte me helemaal niet.

Overigens lijkt het er op dat ik de controle over mijn blaas aan het verliezen ben. Is dat normaal? Ik moest net niezen en whoops, ik voelde een heel klein straaltje. Ben maar meteen naar de wc gerend. Moet zeggen dat mn onderbroek ook regelmatig wat aan de vochtige kant is...

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    is normaal hoor amaranta...

ben maar blij dat je er niet bij moet overgeven.
    in het begin moest ik plassen maar ook tegelijk overgeven.
    dan hing ik boven de wc en plaste in mijn broek :oops:
    en daarna stond ik te janken.

nu verlies ik soms wel wat,maar ook veel witvloed.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    posten jullie ook op andere fora?

11. Niet meer actief

@amaranta; nee ik niet...dan kan ik het helemaal niet meer bijhouden.. :)

@lindaPOOH; Heb je gedichtje net gelezen, het is prachtig! Heb er gewoon niet veel meer woorden voor!

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Soooooowwww he wat een tiepwoede hier vanavond!

Was een avondje bij schoonpappa, zijn vrouw en hun 2 kinderen (mijn half-zwagers dus ;)). De kleinste is nu bijna 4 en we zijn vanavond weggegaan met zo'n Philips projector/muziekdoosvoor op de babykamer én we mogen zijn ledikantje (echt heel gaaf met smeedijzeren spijlen) en de linnenkast hebben van ze...

Nou, ik dan ook met de billen bloot. Ik ben een brugklasser met opspelende hormonen en voel me dus wel thuis tussen al die zwangeren hier 8) ;) :D :D :D :D :D

Zonder gekheid: Esther is de naam, 29 jaar, woon in het zuid-westen van NL en dan om precies te zijn in Brielle. Ben al 10 jaar samen met Jean-Paul en sinds 2 jaar getrouwd. We hebben 1 kat Sjimmie (en 1 weggelopen kat Sjoerd :cry: ) en een zwarte labrador genaamd "Achtung". Mijn man en ik hebben samen een IT-bedrijfje met inmiddels 7 medewerkers en nog groeiende, wat echt een leuke uitdaging is en tegelijk veel vrijheid geeft. Ik hou niet van grote mensenmassa's, maar ben absoluut een gezelligheidsdier.

Vwb de dierentuin: ook ik liep te dubben, maar misschien dat ik me toch nog aan ga sluiten!

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gave naam voor een hond.

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    @Ruby, Kruidvat heeft ook "maagtabletten" die smaken naar Vanille en hebben hetzelfde effect als Rennie. Ik vind die persoonlijk "lekkerder" dan Rennie. Misschien wat voor jou?

En ook ik zal me voorstellen, Gwendolyne is mijn echte naam.. maar de meesten noemen me Gwen. Ben sinds 3 weekjes getrouwd met Patrick en dat kleine energievretertje in mijn buik is ons eerste kindje. Ik ben 26 jaar en woon in het óóósten van het land en werk op een uitzendbureau. We hebben een hond, Spike, en een kat, Kyran.

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    joehoeeeeeeeeeeeeee de 20 weken bereikt !

ben op de helft :)

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou meiden typ ze weer vandaag,ik ga zo ff voor een tuinstel kijken.heb die andere gister weggegooit omdat ie helemaal krom was,manlief dacht dat je een Tafel barbeque ook op een plastick tafel kon zetten :(

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ga meteen ff kijken.thnx

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    you're welcome!

Welke kleur babykamer gaan jullie eigenlijk voor? Ik ben helemaal gek van Nijntje en wil ook niet weten wat het geslacht is van het kindje, dus denk dat we het neutraal houden met Oranje (aangezien Nijntje ook veel Oranje is) Heb nou een leuk setje gezien op marktplaats met oranje.. ik ga er maar eens kijken denk ik!

19. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    GOEDEMORGEN! Heerlijk uitgeslapen hier!

Wij zijn nog niet uit de kleur van de kamer! Ik vind oranje ook wel wat, ben b-tje uit gekeken op lime namelijk, dat vond ik toen ik studeerde een hele leuke kleur. De meubeltjes worden wit, dat weten we al zeker, ik wil 1 muur helemaal verven, kleur dus nog nader te bepalen en verder alles met accessoires een (of meerdere ;) ) kleurtje(s) geven. Nijntje vinden wij ook super, zijn op marktplaats bezig met de koop van Nijntje gordijnen, die dan allleen nog op maat gemaakt moeten worden voor ons kamertje (schoonmoeder?). Maar ik wil eerst zien of ze niet verkleurd zijn!

:idea: Ruby: gefeliciteerd met je mijlpaal!

:idea: Amaranta: ik post niet op andere fora, lees heel soms wel mee!

Hier dan ook maar wat info: mijn naam is Listy, ik ben 30 (joh!) en woon samen met Hans, in Utrecht. We hebben vorig jaar 2 kittens gekocht, Izzy en Ucky (verrassend, de kleinste!), waarvan Ucky heel verdrietig in december is doodgereden. Nu hebben we via vrienden er wel weer een tweede meisje bij, gekregen tijdens de grote storm in januari; we hebben haar "Storm" genoemd!

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    De kamer waar de baby in komt is al groen, dus die blijft zo.

Deel Deze Pagina