November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    onze babykamer heeft neutrale muren,whitewash meubeltjes en de aankleding limegroen (zie mijn foto album)
    mijn kinderwagen en maxicosi zijn ook limegroen.

ik had bij de jongste een supergave poohkamer,maar kon na 2 jaar alles opnieuw behangen omdat het niet stoer genoeg was.dus nu de muren maar neutraal houden,heb ik er langer plezier van ;)

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Sjeeeeeeeeeeeeee wat een typwoede ineens hier! :confused:
    Ik denk zal ff wat van me laten horen, ik lees ondertussen wel steeds bij maar reageren schiet er ff bij in :(
    Ga zo de kinderen naar mijn ouders brengen want vanavond hebben we een afscheidsfeestje van de baas van mijn man en morgen is het papadag :) Druk weekend dus, en volgende week ook lekker druk want ik zit vlak voor mijn examen brrrrrr.....
    Ga nog uitgebreid reageren hoor, zal alvast beginnen met eerlijk zijn:

Ik ben dus echt Roelie, ben 29, woon al 12 jaar samen met René in het kleine dorpje Creil in de Noordoostpolder en ben al mama van Lars (alweer 8 jaar) en Niels (5 jaar).
    Ik typte laatst iets over die baby die hier een jaar geleden is doodgereden, momenteel is dat weer heel actueel vanwege het hoger beroep ik zou zeggen google maar eens op Creil en nieuws dan kom je het verhaal wel tegen mochten jullie geintereseerd zijn....

Ik zal mijn kids ff in bad gooien en tassen inpakken, fijn weekend allemaal!

xxx Roelie

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    kom net terug van de babydump,ik heb mijn kinderwagen en maxicosi opgehaald.

ben nu helemaal klaar,alleen mijn box nog.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow ik moest 10 bladzijde lezen om bij te komen hihi :)

Baby voelen: ik voel hem al een hele tijd, nu wel dagelijks alleen als hij niet heel druk is maak ik me wel snel druk :(

Wie ik ben :) ik ben melina, 19 jaar als 3 jaar samenwonend met me vriendje Chris en nu zwanger van een jochie haha! Verder werk ik in het vastgoed en ben ik half grieks half nederlands en is me vriend heel grieks.

Waar ik zat :) Om Ruby der vraag te beantwoorden ik was gister de hele dag in Dusseldorf om vrienden van het vliegveld te halen :D en vervolgens lol zitten trappen in Amsterdam, een klapband gehad en geslapen en vandaag word het weer een hectische dag :D

de babykamer/babyspullen Wij hebben nog niks gekocht zelf. Heb al veel kleertjes gehad, maar de babykamer zelf moeten we zelfs nog behangen :oops:
    De wagen krijg ik van me moeder en me zus en van me schoonouders krijgen we de babykamer (soort van traditie). De box en een digitale camera van me papie. Dus zelf hoeven we nie veel meer aan te schaffen. Kleertjes hebben we al veel en ik krijg nog een babyshower :D

nou ik ga me weer vermaken spreek jullie maandag/dinsdag! Fijn weekend

5. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    gister zijn we op pad gegaan voor de babykamer eigenlijk alleen voor orientatie en prijsvergelijking maar bij bibsies in de rijp kwamen we een kamertje tegen waar ik helemaal verliefd op ben konden we dus niet laten schieten mede ook omdat het een beursmodel is dus stukken goedkoper dinsdag wordt ie al gebracht :) ;)

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Bah, had net een megalang stuk getypt, druk ik per ongeluk op een verkeerde toets, hupsakee en weg was het... Echt zonde!

Anyway, wou zeggen dat ik t errug leuk vind om al jullie samenvattinkjes te lezen , dat maakt t, zoals anderen al zeiden, vast een stuk toegankelijker om straks gezamenlijk te ´dierentuinen´!
    Ik vind trouwens zowel 28 juli als 4 augustus prima!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nu maar ff in kortere stukjes.... Denk trouwens dat dat uitje misschien best spannend kan zijn, omdat je inderdaad geen idee hebt met wie je nou echt afspreekt, maar aan de andere kant moet je maar denken:

als je je toch niet gemakkelijk voelt en je wilt eerder weg: dat kan juist lekker makkelijk! En dan kun je altijd nog fftjes lekker gaan winkelen in Amdersfoort ofzo, haha! Niemand zal het je aanrekenen, want iedereen zit lekker in hetzelfde schuitje.
    Maar ik denk eerlijk gezegd dat het reuze mee zal vallen, we kennen elkaar immers al beter dan menig blind-dater, we zijn met meer, dus je hebt de keus met wie het wel of niet klikt EN we hebben een grote gemeenschappelijke deler: onze buiken, hahahaha!

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Vwb de kinderkamer: zodra de kamer gemaakt is (en dat is volledig het pakkie-an van mn vriend, tja, de aannemers zijn dus nog niet eens gebeld :( ), dan worden de meubeltjes donderbruin en de hoofdkleur (o, hoe origineel zie ik al, haha) oranje. We hebben al een paar accessoires gekocht.
    Het is op zich misschien maar goed ook dat we nog geen kamertje hebben, anders had ik me helemaal ziek gekocht aan spulletjes, hihi.

Goed idee trouwens Missym, die babyshower, wanneer gaan jullie die houden?

Enneh.... Amaranta : dat je zo gek bent als een deur ;) hadden we hier al begrepen hoor, hihi. lach me soms echt helemaalgek om jouw heerlijk directe opmerkingen, geweldig!

@Sammie: tja, die grijze haren en die rimpels.... ik ken ze.... maar mensen krijgen echt meer respect voor je, dus geniet maar van die status ;)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens, onze katers heten Tessel, Teigetje (van mn vriend) en Tikkel (mijn eigen stoere cyperse kater).

Allemaal met een T, zo hebben we het bedacht.
    Helaas valt Joris het konijn daar een beetje buiten, maarja die hebben we ´geadopteerd´, dus hij had al een naam... en Toris bekt niet zo lekker...

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, zit nog heftig te twijfelen of ik mee zal gaan met het uitje.. ben net pas lid van het forum hier.. maar een dagje met "novermber mama's" lijkt me op zich best leuk.. :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben echt zielig. Daar zit ik dan, op zaterdagavond achter mn laptopje naar bzn te kijken. Mijn hubbie zit in Almere te 'housen' bij Defqon en komt pas over een paar uur thuis.
    En ik hou niet eens van bzn :(

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Toch nog ff op het net!

Mijn babyshower is op 15 sept. en dat is het enige wat ik weet :rolleyes: een babyshower is een soort supriseparty :D maar goed moet wel een keer aan die kamer beginnen want in aug. gaan we ook 3 weken op vakantie (waar ik echt ontzettend veel zin in heb).

Nog even over de "nep"verhalen. Ik heb echt een ontigelijke hekel aan mensen die liegen, en nee niet het leugentje om best wil die we allemaal wel eens verzinnen maar echte leugens over overlijden etc vind ik gruwelijk. Ik heb alleen dat verhaal gelezen van die vrouw die der man verloor. Ik heb niet gelezen waarom er werd getwijfeld (die berichten zijn verwijderd) maar ik snap best dat als jij ondertussen nog normaal post en daarna zegt me man is overleden dat mensen daaraan twijfelen. Ik bedoel als ik morgen zeg eergister is me man overleden terwijl ik ondertussen nog leuke verhalen typ dan is dat wel twijfelachtig. Ik vind het heel naar als het echt waar is.

Verder zijn we hier druk aan het discusseren over de naam. In mijn vriends familie is het gebruikelijk om het kindje naar zijn ouders (in dit geval ze vader) te vernoemen en dat zie ik totaal niet zitten :rolleyes:

hebben jullie al een naampje?

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Missy, waar mensen over vielen, was dat
    A) ze de dagen ervoor (dus tussen overlijden man en kenbaar maken op het forum) nog had zitten forummen
    en B) ze na het overlijden nog een bericht had gepost over hoe ze het nu hadden met zn 3tjes
    Vandaar dat mensen gingen twijfelen.

Ik heb al regelmatig mensen van het internet ontmoet. Met 1 daarvan ben ik getrouwd en 2 daarvan zijn nu een goed bevriend stel van ons. We hebben zo nu en dan een meet. We komen allemaal uit Ehv. Wel gezellig. Ik vind het niet eng.
    Ik heb zelfs een keer in Salou iemand ontmoet die ik van het internet kende, dat was echt grappig.

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik zit met precies hetzelfde gevoel. Lijkt me erg leuk, maar zooo spannend haha

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik begrijp de twijfels dan wel...

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    missy, tradities zijn er om te breken! Nu heeft jouw vriend gelukkig geen lelijke naam. Stel hij had Geronimo ofzo geheten.
    Je moet je kindje gewoon de naam geven die jullie mooi vinden.

Ook hier is de naam een discussiepunt. Mijn enige wens is dat de naam ook in het Spaans uit te spreken is, namen zoals Tjeerd en Hans gaan dan dus niet op.

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja, wij weten de namen al.. hihi.. en nee, ik zeg ze niet..
    alleen als iemand in onze naaste omgeving die zwanger is ook die naam gebruikt veranderen we.. anders blijft het zo :)

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ook. Ik geloof dr overigens wel hoor. Tot het tegendeel natuurlijk bewezen is. Als het gelogen is valt ze vroeg of laat toch wel door de mand.
    Maar ik snap de twijfel ook.

19. Niet meer actief

:oops: Driedubbel blijkt nu.... hahaha, gaat lekker zo!

20. Niet meer actief

Was dubbel gepost...OOPS

Deel Deze Pagina