Hans is wel lachuh, dan krijg je zoiets als "Gans" als je het op z'n spaans uitspreekt........... Wij hebben wel een lijstje met wat namen die we leuk vinden, maar zijn er nog niet echt mee bezig verder...
misschien heb ik het verkeerd getypt haha we moeten het kind dus naar mijn vriend zijn ouders noemen, me vriend heeft wel een leuke naam ze vader alleen wat minder het is een hele mooie griekse naam maar het is zooooo niet uit te spreken voor een nederlander....
naar de opa dus Ik had ooit een kind in de klas met de achternaam Satiropoulos ofzoiets. Heeft me een jaar gekost ....
naar de opa dus... Ik had ooit een kind in de klas met een griekse achternaam en het koste me veel moeite om die uit te spreken....
Zo even een klein dagje niet geweest. Pff waar zal ik beginnen met reageren. De babykamer, ehh missym wij moeten deze zelf nog leefhalen. Heb vandaag bij de babydump een zeer leuke rode grote olifant knuffel gekocht met knisper oren. Tevens de cadeaudoos opgehaald, deze was vele malen leuker dan die van de etos. Hoe we het gaan inrichten, als het een jongen word, boerderijthema en voor een meisje sprookjes en elfjes thema. Mijn kinderwagen is een Mutsy urban rider (4 wielen) aubergine van kleur met een brons kleurig onderstel. Onze meubels, ehhhh mijn oude ledikantje, moet nog worden opgeknapt en geschilder, kast is een oude buffetkast, moet ook nog worden opgeknapt en geschilder en de commode is van Angelus zijn kamertje, amerikaans grenen. En dat moet samen 1 geheel worden. Tevens werk ik altijd graag met kleur. Oud grenen laminaat vloer. Mijn box is een oude van de rommelmarkt 4 jr terug voor 5 euro gekocht, en deze is nu nog paars met lavendel. Maar deze is aan een overschilder beurt toe, moet ik dus ook nog doen. PFFF eigenlijk nog best veel en dat terwijl ik nu 20 wkn zwanger ben. Heb nog maar 20 wkn als het mee zit. De namen voor een meisje zijn we er al uit, en voor een jongentje hebben we al wat suggesties. Ja ik zit ook nog op een andere forum, Baby op Komst, topic zwanger van de 3e. De openheid en gezelligheid in deze groep gaf voor mij wel de doorslag voor de meeting. We hebben tot nu toe nog altijd respect voor elkaars meningen gehad en luisteren naar elkaar. Dus die meeting gaat wel goed komen heb ik alle vertrouwen in. Nou dat was het wel even voor nu. Even een plaspauze houden
ooh ff voor de meeting....ik ben de zwangere moeder die nog steeds rookt. kan het echt niet laten,dus als er discussie over komt dan liever nu.
@ruby; dan sta ik aan jouw zijde, ik kan het ook echt niet laten om er af en toe nog een op te steken....maar ik heb mezelf wel voorgenomen om na dinsdag (20 wkn echo) te gaan stoppen! Dus je bent niet de enige en ik weet wat je bedoelt!
Goedemorgen damens, Ik ben gisteren lekker uit eten geweest. Was een examen feestje, maar ik merk wel dat ik minder veel op kan omdat er een babytje in mijn buik zit. Verder voel ik de kleine nog steeds veel bewegen en daar wordt ik wel vrolijk van. Als ik dat nog maar 20 weken mag gaan voelen. En dan even mijn vraag voor dat ik op alle andere ga antwoorden. Door gemeenschap te hebben kunnen je vliezen toch niet breken? Ik zit hier mee en ben bang dat ik op die manier mijn kindje ga verliezen. Kunnen jullie mij helpen? Dan de respons: Eerst een algemene tip voor het typen van stukjes. Het is mij ook al eens gebeurt dat ik een heel verhaal aan het typen was en dat daarna in eens alles weg was en dan ben je boos. Tip centreer alles met je muis en druk daarna op CTRL +C zo heb je het stukje altijd gekopieerd. Mocht het dan misgaan dan hoef je alleen nog maar een keer op CTRL +V te typen en heb je het stukje weer terug. Ikm: leuk he dat je zo verliefd kan worden op een babykamer. Gefelciteerd met je aankoop en geniet ervan! Murmel: Voor jou ook het stukje hierboven. Ik en ben ook heel blij dat we elkaar zo goed kennen. En succes met de babykamer. Maak je niet te veel druk, het komt echt wel goed. Gwendolyne het is alleen maar gezelliger als er meer mensen mee gaan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En als we er allemaal al twee mee nemen kan het toch niet op met de pret! Missym: over het vernoemen hebben heel veel mensen discussie. Ik vind dat als jij echt vind dat het niet leuk is je daar met je vriend over moet praten. En ik vind dat de kleine de naam ook fijn moet vinden als hij groot is. En ja wij hebben de namen al klaar, zowel voor een jongen als een meisje. amaranta, ik heb het bericht niet echt gevolgd over het overlijden van die man. Maar ik vind dat we haar ook moeten geloven totdat het tegendeel bewezen is. Ik stel daarom ook voor om op dit gehele forum het er gemeenschappelijk niet meer over te hebben. (dit stukje schrijf ik aan iedereen) algemeen, het is echt spannend het uitje, maar zoals al geschreven is we delen een band en onze verhalen op internet. En als je het niet leuk vind, de dierentuin is groot genoeg om elkaar niet meer tegen het lijf te lopen. Tari: ik geloof dat ik het al gezegd heb aan het begin van het forum. Je weet zelf dat roken slecht is, en je bent volwassen genoeg op te begrijpen welke gevolgen het kan hebben. Mij zal je er niet over horen, misschien alleen dat ik de lucht nu niet kan verdragen. Ik oordeel niet zo snel! En als laatste er staan foto's van mijn gehele babykamer in mijn fotoalbum.
Ik denk dat ik toch ook maar meega naar de meeting ondanks dat ik hier nog geen week zit.. dan zijn we alweer een weekje of 5/6 verder.. ik ga dan wel voor 28 juli
Ja, komt vast goed hihi.. en neem aan dat meerdere dames hier last hebben van vermoeidheid dus als ik ff wil zitten Ik ben best een twijfelkont hoor.. maar hoe ver zijn jullie met je buikje? Bij mij is praktisch niets te zien.. veel mensen in mijn omgeving reageren ook een beetje van.. nou, is weinig te zien he.. groeit het wel goed? Nou,dat moet je net tegen een zwangere vrouw zeggen.. ik heb over anderhalve week de 20 weken echo.. ben best zenuwachtig.. daarentegen heb ik soms wel het gevoel dat ik iets voel.. hellup! de onzekerheid neemt toe! Ik weeg ook nog steeds minder dan voor de zwangerschap.. kan gewoon maar kleine beetjes eten en wordt snel misselijk.. heb wel last van overgewicht, dus reserves zijn er genoeg.. maar zit in die reserves ook wel genoeg voedingsstoffen vraag ik me af?
Ik kan ook niet lang lopen of stilstaan hoor, heb heel snel last van vermoeide pijnlijke voeten...Dus dat zitten komt wel goed!
ja lopen hier ook niet zo'n succes.heb nu al vocht in mijn voeten en benen. ooh vandaag eindelijk een beetje uitgeslapen,heb 10 uur gehaald. word elke keer zo vroeg wakker echt niet leuk meer.
Hoi dames, Even mezelf voorstellen, Mijn naam is Rachel ben 21 jaar ben net 1 jaar getrouwd met Dirk. Wij wonen 3 jaar samen in Dodewaard. Wij hebben 2 katten Gizmo en Binkie en een Jack Russel genaamt Kady en wij verwachten 16 november ons 1e kindje. Ik werk als shopmedewerkster van een tankstation in Elst en Dirk werkt als heftruckchauffeur in Rhenen. @Ruby en Missym, Ik kan het roken ook nog niet echt laten. @Gwendolyne, Ik heb ook overgewicht en bij mij zie je nog helemaal niks en je hoeft niet bang te zijn dat je baby niet genoeg voedingstoffen krijgt ik was hier ook bang voor maar heb afgelopen donderdag met de VK er over gehad en die heeft gezegt dat ik me eigen echt geen zorgen hoef te maken als je gewoon normaal je voedingstoffen binnen krijgt ook al is het heel klein beetje de baby pakt dara het meeste van weg. Ik zelf ben door de zwangerschap al 6 kilo afgevallen de VK had tegen mij gezegt dat de baby mijn reserves weg snoept dus het heeft genoeg te eten. Hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen heb. in het algemeen ik vindt het jammer dat ik niet mee kan naar de dierentuin zou het wel erg leuk gevonden hebben.
Zo, wakker. Heb tot 12.30 geslapen. Heerlijk! Ik moest echt ff bijtanken. Straks even langs bij mn vader. Vandaag is voor mijn man een beetje dubbele dag. Ik heb hem net een vaderdagcadeau gegeven omdat hij zelf vader wordt, maar het is voor hem ook zijn eerste vaderdag zonder zijn eigen vader. Mijn schoonvader is afgelopen februari overleden na een heel kort (kanker) ziektebed. Daarnaast zou mijn schoonvader komende donderdag jarig zijn. Dus ik denk dat mijn man het wel zwaar heeft. Het rotte is dat hij toch 'nee' gaat zeggen als ik er naar vraag. Dus ja. Dan laat hem maar gewoon.....
Zo, wakker. Heb tot 12.30 geslapen. Heerlijk! Ik moest echt ff bijtanken. Straks even langs bij mn vader. Vandaag is voor mijn man een beetje dubbele dag. Ik heb hem net een vaderdagcadeau gegeven omdat hij zelf vader wordt, maar het is voor hem ook zijn eerste vaderdag zonder zijn eigen vader. Mijn schoonvader is afgelopen februari overleden na een heel kort (kanker) ziektebed. Daarnaast zou mijn schoonvader komende donderdag jarig zijn. Dus ik denk dat mijn man het wel zwaar heeft. Het rotte is dat hij toch 'nee' gaat zeggen als ik er naar vraag. Dus ja. Dan laat hem maar gewoon.....