November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

:idea: amaranta, wij hebben de quinny buzz. kijk maar eens in de webshop van babydump. Dan kan je zien wat je krijgt voor je geld.

:idea: Joldeg: welkom terug en fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.

:idea: sinitta: welkom en geniet van je zwangerschap

Vanavond lekker gezongen. De generale repetie ging niet helemaal vlekkenloos. Maar je weet wat ze zeggen, een slechte generale is een goed concert. De spanning neemt bij ons allemaal wel toe. Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zover. Na het concert hebben we zomerpauze waar we allemaal en helemaal ik hard aan toe zijn.

Ik ga nu lekker na mijn bedje toe om te vertrekken naar dromenland!

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb gister mijn buzz opgehaald bij babydump,heb ook de dreami en de maxicosi.heb ook meteen twee autostoeltjes voor de kinderen gekocht in dezelfde kleur. :)

anders kom je ff proef rijden amaranta ;)

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden, doet me erg goed dat er mensen zijn die aan je denken. Gisteravond was het nog wel ff spannend, had een temp van 37,9, dus ik moest bellen. Gelukkig was de temp minimaal, dus mocht lekker thuisblijven....tja ppfff echt gelukkig, want had mijn kleine meisje in bed liggen, en mijn mannetje heeft de nachtdienst. Ik ga proberen om het zo rustig mogelijk aan te doen, maar met een kleine van 2,5 die al 2 weken ziek is wordt dat een beetje moeilijk.

Schrikken is dat he, dat je zo ineens ff van de grote wolk afgestoten wordt. Alles gaat zo op de automatische piloot, en zo ineens BOEM ff een klap in je gezicht....maar ik voel dat dit kindje bij ons hoort, dit gaat helemaal goedkomen, ben erg positief. En idd het scheurtje kan weer dichtgroeien en het vruchtwater kan weer aanvullen....dus daar gaan we flink op hopen!

Liefs,
    Natasja

4. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Kun je niet iets van thuiszorg aanvragen ofzo, zodat je de komende tijd wat rustiger aan kan doen? Lijkt me toch wel heel belangrijk dat het scheurtje weer dichtgroeit? Ik hoop dat je wat kunt rusten en dat je meisje snel beter is!

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    bedankt voor het aanbod, wie weet sta ik zomaar voor je deur[/list]

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hihi ik heb zondag niks gepost! Ik las ook ergens dat het mij niet kwalijk word genomen dat ik rook, maar ik heb nog nooit gerookt :)

Heb een heeeeeeeeerlijk weekend gehad, valt dan weer tegen de maandag ochtend! :cry:

Ik denk dat ik vanavond maar de babykamer leeg ga halen, donderdag verf koop en in het weekend gaan verfen :)

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heeeee meiden!
    Hier ff snel berichtje van mij, ga vanavond eens even heerlijk uitgebreid bijlezen en reageren maar wou ff iets van me laten horen en Natasja heel veel sterkte wensen, je hebt een super positieve instelling wat goed van je en ik ben gewoon positief met je mee, dat scheurtje groeit vast mooi dicht en dan komt alles gewoon goed!
    Meiden ik ga nu ff studeren nu de kids op school zitten, volgende week maandag heb ik examen :(
    Voor diegenen die straks op controle moeten of echo hebben veel succes en tot vanavond dan zal ik jullie eens bombarderen met mail! :evil: :D
    xxx Roelie

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    @Lenthe hoe is de 20 wkn echo gegaan? Ben zo benieuwd.. ik moet nog wachten tot volgende week :(

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) missy, sorry, ik bedoelde inderdaad linda. Ach ja die zw.demensie he, laten we het daar maar op houden ;) :)

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey Tari, zie dat je morgen je 20 wkn echo hebt.. heb je er al zin in? :)

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwendolyn, klopt morgen eindelijk weer eens een echo.
    Het er echt onwijs zin in. Zie er ook niet tegen op. Als de kleine meewerkt weten we wat het word. Dat vind ik wel spannend, op de goede manier hoor. Gelukkig mogen we al om 8.00 uur. :D

Lenthe hoe laat moet jij vandaag?

Hebben jullie ook zo'n last van je weegschaal :)
    Pff weer wat zwaarder geworden, zit nu op 4,5 kilo. Gaat ineens erg hard. Terwijl ik net zo veel blijf eten. Blijkbaar heeft de kleine het erg naar de zin ;)

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Geeft nie hoor :)

zag net trouwens dat je bij de hema tegenwoordig ook alles online kunt kopen wel handig als je vroeg bevalt en je nog wat nodig heb haha :D

13. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

goedemorgen dames,

@Natasja, wat een verhaal schrok wel even. rust goed uit en sterkte.

@Sinitta, welkom en gefeliciteerd

@Joldeg, Fijne vakantie gehad?

Hier gaat alles zijn gangetje.
    Heb alleen net een beetje rot nieuws gehoord mijn baas heeft mij nog niet ziek gemeld en gaat dit dus ook niet doen nou lekker dan. Ik het UWV gebeld van hoe of wat wat denk je ik moet hem 4 weken de tijd geven of dat hij me ziek meldt doet hij dit niet dan wordt er een procedure tegen hem gestart. Maar ja nu loop ik dus wel mooi 2 weken achter met mijn loon wat ik absoluut niet op het moment kan missen ons spaarpotje is nu namelijk helemaal leeg. Dus zit nu met mijn handen in het haar wat ik moet doen.

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @rachel, wat vervelend! Heb je je werkgever er wel op aangesproken? En waarom meld hij je niet ziek?

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    vervelende situatie
    Gelukkig worden er wel (te laat maar goed) stappen ondernomen!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    2Rachel: nouja, schandalig! Wat wil hij daar nou weer mee bereiken? En wat geeft hij als reden, of heb je hem nog niet gesproken?
    Ik zou maar eens fijntjes vertellen/uitleggen wat de consequenties zijn als hij jou niet ziekmeldt. Al weet hij dat vast wel...
    Heel veel succes met dit vervelende geregel (daar heb je toch helemaal geen zin in...)!

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

:idea: Rachel, wat vervelend voor je zeg. Ik hoop dat alles snel achter de rug voor je is, en dat je gewoon de ziektewet ik kan.

:idea: Tari: veel plezier morgen bij je echo, en ik hoop dat de kleine mee werkt. Kunnen we kijken of de lijst met jongens nog groter wordt, of dat er eindelijk ook wat roze tussen komt.

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wat váág! heeft hij die WAZO al aangevraagd ivm je zwangerschap? Dan loopt hij volgens mij namelijk helemaal geen financieel risico als je ziek wordt tijdens je zwangerschap...
    En heb je een contract? Of werk je op uitzendbasis? Tijdens een contract is hij verplicht je door te betalen en ook verplicht je ziek te melden..
    Op uitzendbasis is het even afhankelijk van de fase waarin je momenteel zit.. trouwens.. denk niet dat je op uitzendbasis werkt, want dan meld het uitzendbureau je ziek.. maar ben benieuwd wat voor contract je hebt!

lees hier anders maar eens: http://www.arbeidsrechter.nl/h/h7zw.htm

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ik heb weer een nieuwe buikfoto in mijn album staan!

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hey wat leuk! meid, ben jaloers.. kom nog niet eens in de buurt van jouw buik.. :cry:

Deel Deze Pagina