wij zaten zo te kijken van....moet dat roze papiertje er ook nog af of hoe zit dat? ik ga morgen de 2de check test doen, dan doe ik een normale
ja als je het zo bekijkt wel maar heb de test gedaan in mrt, eerder kon niet, dus voor mij teld die pendel wel
je moet natuurlijk doen wat je hart je ingeeft, maar dat neemt dus niet weg dat de bevruchting in feb plaats heeft gevonden. Hoop je ook op een meissie?
ik heb een vraagje, nou heb ik op die kalender gekeken of het een jongen of een meisje zou worden.. maar nu weet ik niet wat het is 27-01-2007 is de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dus moet ik dan ook op de kalender in jan. kijken? of in feb.? en ik weet ook niet helemaal zeker of dat de laatste dag was, ongeveer 2 weken daarvoor was ik namelijk ook al ongesteld kan iemand mij helpen? ben nu toch wel benieuwd.
je moet kijken naar de maand waarin je zwanger bent geraakt. dat moet februari zijn, anders kan je nooit máár 5 weken zwanger zijn. dus dan moet je bij 18 jaar kijken en de maand februari. Bij mij komt er jongen... ik hoop eigenlijk stiekem op een prinsesje.
ik ben idd rond 13/14 feb. zwanger geraakt, anders kan het niet he ik wil gewoon dat het gezond is, ik heb niet echt een voorkeur meisje heeft zijn voor en nadelen, en een jogen ook we zullen zien ben blij met allebei.. ps. dank je wel
ja natuurlijk wil je dat het gezond wordt... maar, dat zegt iedereen meteen als ze horen dat ze zwanger zijn. Ik vind het echt niet erg om mijn voorkeur uit te spreken. Ik zou het heel leuk vinden als het een meisje zou zijn, ook als het een jongen zou zijn hoor daar niet van. Ik vind het alleen zo jammer dat mensen dat meteen hun voorkeur maar voor zich houden en meteen gaan beginnen over 'dat ie maar gezond is'. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
ok, dan gaat mijn voorkeur denk ik uit naar een jongen, maar dat komt omdat wij thuis ook alleen maar meiden hadden en ik jongens gewoon erg leuk, soer en schattig vind. Ik vind het een beetje eng om te zeggen dat ik een voorkeur heb, omdat mensen dan snel een oordeel over je hebben (mensen die niet zwanger zijn). Dat heb ik namelijk ook al gehoord toe ik had gezegd dat mijn voorkeur uit ging naar een jongen
Even een vraagje over die calculator waarop je zou kunnen zien wat het geslacht evt. is.....ons kindje is verwekt in de nacht van 13/14 februari....13 februari was mijn man jarig, en ik 14 februari, moet ik kijken naar de leeftijd van 25 jaar (wat een jongen zou zijn) of naar 26 jaar (wat weer een meisje zou zijn)? Ik neem het verder niet serieus, maaaaar ben toch wel ff nieuwsgierig Liefs, Natasja
Tuurlijk mag je dat zeggen. Maar er zit inderdaad een taboe op, zo van, je mag allang blij zijn dat je zwanger bent. We zijn ook blij, maar ik weet zeker dat iedereen diep van binnen een voorkeur heeft. Hier mag je het best uitspreken hoor! Overigens, mijn schoonzus zegt dat onze mannen (mijn vriend en de broer van mijn vriend) geen meisjes kunnen maken. (zelf heeft ze 2 zoontjes) ik ben van plan om haar het tegendeel te bewijzen
oei das een moeilijke.... het gaat overigens om jouw verjaardag niet die van je man... ik denk die van 25 jaar....
Ik zit hier trouwens te balen als een stekker. Ik had om 7 uur een afspraak voor mn proefmake-up, maar mevrouw is niet op komen dagen. Opnemen doet ze ook niet. Hoe kan ik nou op haar rekenen voor de dag zelfs, als ze nu al niet komt! Stom wijf! (sorrie)
@ amaranta, ik zei eigenlijk ook altijd dat ik geen voorkeur had. Maar ik heb me zelf er op betrapt dat ik het toch wel een klein beetje leuk zou vinden als we nu een meisje krijgen. Maar is dit niet zo, dan ben ik ook ontzettend blij hoor. Volgens die kalende zouden wij dus een meisje moeten krijgen. Ik heb het eens na gekeken en van mijn vorige twee klopte ook. Allebei de keren geeft het aan een jongen. Nou dat zijn ze hoor!
je ziet, er aan toegeven is helemaal niet erg! Mijn chinese kalender zegt jongen. Maar ik heb ook gelezen dat je als je en paar dagen voor de eisprong sex hebt, de kans op een meid groter is. Dus ik weet het niet.
Hallo meiden Vind het nog rustig hier eigelijk Wat ik me eigelijk afvroeg doen jullie mee aan moeders voor moeders? Ik heb me net aangemeld, kleine moeite wat ik voor die vrouwens kan doen. Liefs Ikke
Hey meiden, Ben net terug van mijn ouders, die waren helemaal blij, tranen met tuiten, zo lief: "Wij worden opa en oma", ik geloof dat ze het nu van de daken staan te schreeuwen , ghehehehehe. Toevallig trouwens, ik zag dat er nog twee meiden gaan trouwen, wij gaan ook in Juli aanstaande trouwen (20-07-2007), dus dat wordt met een bolle buik trouwen , maakt mij niet uit. @Amarenta: Ik had trouwens een hele lange cyclus en werd maar niet ongesteld, op aanraden op dit forum de VK gebel dom te vragen hoe en wat, zij zei gelijk: "Dan kom je toch langs voor een echo?" en de rest weten jullie. VK denkt zelf dat ik 4 à 5 weken ben.... Dus ik weet niet of ik het al snel weet, ben toch bijna net zover als dat jullie zijn? Ik denk wel dat ik meedoe met MvM, vind het ook een goed doel, dsu ik denk dat ik me wel aanmeld... Liefs van mij P.s. ik zou ook wel een meisje willen hoor, en kom er ook eerlijk voor uit, vind een jongen ook errug leuk hoor, maar stiekem zou ik wel een meid willen!
dat vroeg ik net dus ook al... ik denk dat ik mee ook aan wil melden... enige nadeel is dat mijn roddelige buurvrouw er dan achter komt dat ik zwanger ben :S