hoho! Ik heb al een meisje gereserveerd! Rachel, er moet een overkoepelende organisatie zijn. Het is toch geen eenmanstankstation? Als je me de naam van het station PB't dan ga ik voor je op zoek. Ik heb een tijdje terug in ieder geval iedereen gesproken die bij de BP werkt!
Lieve damens, Ik snap dat jullie het willen weten. Maar ik weet ECHT niet wat het geslacht is. Het zal voor ons pas zichtbaar zijn als het kindje geboren wordt. Ik was gewoon benieuwd of jullie ook iets aan het gezichtje kunnen aflezen. Wij denken te zien dat het een meisje is. Dit is gebaseerd op rondere lijnen in vergelijking met ons zoontje. Dus ik weet het echt niet. Ik zou ook met elk geslacht tevreden zijn. Liefs Linda
linda: haha ja het blijft gokken, maar mijn zoontje had ook ronde lijnen en daarom dachten wij ook: een meisje. Bleek dat hij gewoon erg rond was met de geboorte (3940 gram). Ik was dan ook heel verbaasd toen hij geboren werd, he! het is een jongen! de VK keek me aan; is dat niet goed dan. Rachel: lekker die baas van jouw, wat een kl*^%^k zeg. Kan je dat ook nog regelen. Pff fijn he. Voor de nieuwe mama (naam even kwijt) welkom. Hmm zo lekker pannekoeken eten.
@Amaranta, wij zijn helaas wel een eenmanszaak wij dragen alleen de naam van de ES*O. En omdat wij verders nergens zijn aangesloten kan ik weinig er tegen doen.
hey mama's ik wilde jullie even laten weten dat ik weer zwanger ben! Helemaal super! Ik ben wel een beetje bang maar hoop dat het nu goed gaat! Zie het resultaat in mijn album! kuz Sizzel
Hey Sizzel, gefeliciteerd! Ik zie dat je ook 25 mei bent getrouwd.. ik ook! wat leuk! heb je ook zo'n zonnige mooie dag gehad? op http://patrickengwendolyne.bruiloftsite.nl staan wat foto's van onze dag. Ben benieuwd hoe jij eruit zag!
Hee meiden Zo ik zit er klaar voor, kopje witte (!) chocolademelk bij de hand, een zalige reuzen mergpijp erbij (welke lijn?) en ik zal me toch eens de schade gaan inhalen Typ lekker alles in een word documentje en doe dan copy paste t zal mij niet gebeuren dat ik een hele lap tekst typ en vervolgens op het verkeerde knopje druk Goed ik begin bij pagina 253 Mijn zus: ze is toch vrijdag weer thuisgekomen en morgen moet ze weer op controle, mocht dan haar bloeddruk toch te hoog zijn dan word ze morgen ingeleid met een beetje mazzel (hihi) ben ik morgen tante yes! Zal alvast een voorspelling doen: ik denk dat het een meisje word en dat ze het Nynke gaat noemen Rachel hoe gaat het nu met die virus infectie op je spieren? Wat een Neanderthaler van een baas heb je trouwens! Je zou misschien ook eens een vakbond ofzo kunnen bellen voor advies? Esther coole wagen krijg je zeg! Ik heb heel lang zitten azen op een quinny speedi papillon op marktplaats, maar die vrouw wou er echt belachelijk veel geld voor hebben, maar 100 onder de nieuwwaarde tsja dan kan ik beter nieuw kopen?! Ik heb nu ook via marktplaats een Koelstra Flexxo Lime gekocht ben er superblij mee hij staat mooi midden in de kamer en iedereen die binnenkomt vind m geweldig! Heb mezelf verwend met de originele babytas die erbij hoort, was wel duur maar zo mooi en ik heb de maxi cosi .papillon (!) erbij gekocht heb ik toch een beetje papillon Lenthe ik heb ergens een duo wagen gezien, weet zo niet meer welk merk, maar dan had je de kinderwagenbak én een buggy inzet naast elkaar .zal straks ff voor je neuzen welke dat nou ook alweer was Over je werk dilemma ..tjee ik kan je eigenlijk geen advies geven heb nooit in die situatie gezeten maar ik denk wel dat je goed moet nadenken over wat je écht wilt 2 kleintjes is al een baan op zich kan me goed voorstellen dat je minder wilt werken en als je dan toch meer moet en ook nog eens op een plek wat je eigenlijk niet leuk vindt .heel moeilijk! Maar dat schrijven blijft je trekken waarom zou je de gok niet nemen misschien pakt het wel heel positief uit? Lees net over je echo gefeliciteerd en nog steeds een kereltje dus! Hahaha heb steeds schrikbeelden over eens van ons die toch opeens van een meisje bevalt terwijl er een jongen op de echo gezien was (of net andersom natuurlijk!) Tari nog gefeliciteerd met je oma! En heel veel succes morgen en plezier bij je echo! Wil je weten wat het word volgens mij wel toch? Enne je houdt ons toch niet te lang in spanning (gna gna vast een jongen weer meer kans op een meisje voor mij hahahahahahahahahahaha!) Heb je een voorkeur trouwens? Linda wat jammer dat het tegenviel met je moeder en schoonmoeder bij de echo! Ik heb al besloten dat ik alleen mijn man meeneem gewoon lekker intiem met zijn tweetjes... Ik zit die fotos te bekijken maarre zonder blik tussen de beentjes heb ik geen idee? Ik gok op een jongen Datum uitje: hebben we al een datum geprikt of zal ik er ff een poll tegenaan gooien?
Fakers: ik heb ooit een mailinglist gehad voor en met vrouwen die veel wilden afvallen was hartstikke leuk tot 1 van de leden een undercover journalist bleek te zijn die research deed naar manieren van afvallen .heb de lijst meteen opgeheven was zo pissed je geeft toch veel van jezelf bloot en dan heb je zoiets Ik heb er nu eigenlijk weinig moeite mee om dingen over mezelf te vertellen ik ben wie ik ben en als mensen me herkennen zit ik er niet mee Amaranta zo gek als een deur? Noooooooooooooooooooooooooit wat van gemerkt hahahahahahaha Serieus: lijkt me inderdaad heel moeilijk en dubbel voor je man, heeft hij toch wel een beetje genoten van zijn eerste vaderdag? Sammie leuk idee om nog een vriendinnen weekend te gaan houden! Ik zal nog steeds met mijn beste vriendin een dagje kuuroorden ofzo .. Missy wat leuk een babyshower!!! Dat lijkt mij ook wel wat zal eens stiekem her en der wat hintjes droppen hahahaha Namen: wij zijn hier ook druk aan het brainstormen, voor een meisje zijn we er wel uit maar die hou ik ff stil, die is zo apart ben t nog nergens tegen gekomen dus ga m niet op internet gooien straks kaapt iemand m weg Voor een jongen zitten we momenteel op Jens bekt wel lekker met Lars en Niels Maar eerst afwachten tot volgende week vrijdag dan weten we welke naam het word! Roken: Ruby ik steek er af en toe ook nog eentje op .heb voor mezelf wel de grens gesteld van maximaal 3 per dag en dat is me tot nu toe ook gelukt Heb wel moeite me roken in het openbaar, we hadden zaterdagavond een feestje van mijn man zijn werk en echt bijna iedereen rookte ik had zooooooon zin .eentje opgestoken maar toch het gevoel dat iedereen naar me keek ..raar is dat he ik ben normaal het typ om te denken van ik maak het zelf wel uit waar bemoei je je mee maar voelde me nu toch niet op mijn gemak om als overduidelijk zwangere een sigaret op te steken Gwendolyne leuk dat je toch meegaat naar de meeting! Joldeg welkom terug! Was het leuk in Canada? Sinnita welkom en gefeliciteerd! Natasja hoe is het nu met je??? Sizzel wat een supernieuws GEFELICITEERD!!!! Ik hoop met je mee dat nu alles goed gaat, als een speer naar de februari mamas!!!!!!! Zo meiden ik ben weer bij zal het hele verhaal maar ff in 2 keer plaatsen geen idee of er een limiet op zit per bericht hahaha xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~onbekend Tari~uitgerekend op 3 november~3e kindje~onbekend Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~onbekend ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~onbekend Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~onbekend Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Tari~ 19 juni 8.00 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 19 juni 8.45 vk Jen25~19 juni 19.30 20 wkn echo Joldeg~19 juni 8:00 vk Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo Natasja1402~20 juni 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo LindaPOOH~ 22 juni echocardiogram van mijn hart Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 20 wkn echo Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Rachel~ 19 juli VK LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Als het niet lukt kun je me altijd pb'en! Is de lijst zo weer up-to-date of mist iemand nog wat?
roelie hoe was je witte chocolade melk met reuze mergpijp. Heb je daar wel van kunnen genieten met zoveel type werk, haha..... Hoe gaat het met leren, nog aan toe gekomen. Tja voorkeur, zou het eeeeeeeerrrrrgg leuk vinden als het een meid word. Ben zo benieuwd, weet niet of ik vanacht kan slapen hoor, hihihi.
Nog even intiem vraagje.... Heb al een paar dagen last van jeuk en irritatie 'down under' .... Geen pijn bij het plassen, maar wel vaak plassen en kleine beetjes... Wat zou het zijn blaasontsteking of toch schimmelinfectie? En wie moet ik nou eigenlijk bellen de huisarts of de verloskundige? Jeuk word steeds erger liep gister al met een koud washandje tussen m'n benen
Ik kan echt iedereen aanraden om naar de Xenos te gaan en zo'n doosje met van die zakjes witte chocolademelk te halen zo zalig! En die mergpijp was ook njammie Ben weer helemaal bij hier en ook met het leren, deze week gewoon alles nog eens doornemen en dan maandag examen doen...en hopelijk slagen! Ben benieuwd of je nog slaapt vannacht volgens mij doe ik de nacht van te voren ook geen oog meer dicht hoor! Gelukkig mag je lekker vroeg, ik mag pas om half 2 's middags.... xxx Roelie
Ik heb inderdaad ook dat het daar soms wat meer irriteerd/jeukt ehhh vooral als mijn mannentje en ik het erg gezellig hebben gehad, .-) dit verdwijnt dan wel naar 2 daagjes. Bij de zwangerschap van Zefanja had ik heel erg, na de bevalling was dit over. Maar wat het is ehh? Zal volgende week maandag voor je duimen hoor.