November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    wij hadden ook van die leuke snoepjes, rood en geel met onze namen erop

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    @Roeli, ik heb na mijn blaasontsteking ook een schimmelinfectie gehad.. dat jeukte vreselijk. Maar meestal heb je dan ook een beetje een "korrelige" en overvloedige afscheiding. Voor een schimmelinfectie kan je gewoon naar je huisarts. Ik merk het meestal dat het een infectie is als ik soms niet stil kan zitten van de jeuk. En ow ja, ook na gemeenschap kan het.. de huisarts zei ook.. de schimmel is gek op sperma hihi.. dus als het even kan.. meteen erna goed schoonmaken..

hihi, de jurk heb ik al ruim van tevoren uitgezocht voordat ik zwanger was ;) maar wie weet :)

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Amaranta zit jij stiekem aan de drank ofzo hahahahahaha ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt!?

Meredith, blauw jurkje, snoepjes?
    Hahahahaha ik snap er niks meer van!

xxx Roelie

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    die blauwe jurk en snoepjes slaan op mij denk ik.. ik ben in het "blauw" getrouwd (zie de link in een eerder berichtje naar mijn trouwsite) en ik heb ook snoepjes laten bedrukken als mijn bruidssuiker bedankjes (die foto staat ook op de site ;)

5. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Gwendolyne heeft hem begrepen. En Meredith. Ze is de hoofdrolspeelster in Greys Anatomy.

6. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Mooie jurk hoor Gwendolyne, moet inderdaad ook wel een jochie zijn (wat zijn we toch ouderwets eigenlijk ;) ). Waar vind ik jouw trouwfoto's Amaranta?

Ik heb vandaag nogal last van bandenpijn (denk ik). Ik denk dat het komt doordat ze vanochtend bij de echo nogal heeft zitten duwen om een en ander goed in beeld te krijgen, kan dat de reden zijn? Voelt naar....

Net kwam mijn vriendin onverwacht langs! Ben er erg blij om, ik voelde me nogal eenzaam en in de steek gelaten de laatste tijd :( (hormonen, of/ en het andere leven). Heb nog maar weinig contact met mijn beste vriendinnen, het voelt niet meer vertrouwd, ik voel me zó anders sinds Sofia er is. Nou ja, ben blij dat ze er even was!

Ik zit er nu heel serieus over te denken na mijn verlof niet meer bij mijn huidige baan te gaan werken. Heb alleen nog geen idee hoe ik dit moet aanpakken en hoe ik het ga melden.... :oops:

Roelie, spannend van je zus! Laat je ons snel weten wat en wie het geworden is?

7. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
  8. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Aha dank u! Ook supermooi, met die sleep!

ps- Ik heb net een zak chips en een blik perziken opgegeten... (na de pastamaaltijd van vanavond).

pps- Ik heb nog twee fotootjes van Sofia in mijn album gezet. Sorry, ik hoop dat ik niemand erger, maar ik ben gewoon zo smoorverliefd op haar! Ik kan elke keer dat ik naar haar foto's kijk wel weer traantjes wegpinken... Idioot he?

9. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ja kun je nagaan, ik wilde in eerste instantie niet eens een sleep..
    en je hebt gelijk, sofia is beeldig!

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaa ik snap 'm :)

Heb net ff alle foto's zitten bekijken leuk!

xxx Roelie

11. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    lenthe waarom zou je er iemand mee ergeren?
    Gewoon lekker doen en ook lekker over haar kletsen. :D
    Maar ik herken het wel hoor. :(
    Ik moet er ook erg op letten dat ik niet aldoor over Angelus en Zefanja schrijf hier, kinderen doen nu eenmaal zo veel leuke dingen en daar kan je gewoon echt intens van genieten (soms ook niet, maar meestal ben je dat zo weer vergeten, net zoals de bevalling ;) )
    Vandaar dat ik bij baby op komst ook nog bij zwanger van de derde mee schrijf. Ik merk dat we het daar ook vaak gewoon over de kinderen kletsen. Hier let je er toch wat meer op.

12. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Dan ga ik wel verhalen vertellen over de kinderen uit mijn klas.
    Zo zit er een meisje en die vertelde haar moeder:
    "Juf trouwde zaterdag en zondag was ze al zwanger!"
    En vandaag vertelde ze me dat haar tante zwanger is, sinds gisteren. Dus ik vraag, ow wie zegt dat dan. "Ja de dokter". Ja en hoe lang is je tante dan zwanger. Ja 1 dag natuurlijk. En wanneer komt de baby dan? "Dat weet ik niet maar ik denk in September"
    :') Heerlijk!

13. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hahahaha, kinderen zijn gaaf!

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    En ik ga nu echt slapen!

15. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) Leuk he die reactie van kinderen, zo lekker simpel. Heerlijk.

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Als het lukt, want mijn man (die nu op oefening is -militair) vertelde me net dat hij gisteren een douche-cabine van € 1200,- heeft besteld. Kreeg echt een hartverzakking. Is dat normaal voor zo'n ding? Ik haat het om veel geld uit te geven aan noodzakelijke spullen...

Goed, slapen dus... Welterusten iedereen!

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hahahahahahahahahahahaha!
    Ik weet eigenlijk niet schrijf ik veel over Lars en Niels?
    Het is niet zo raar hoor dat je veel over je kinderen schrijft ze zijn toch het allergrootste en allerbelangrijkste deel van je leven...
    Ik probeer wel om veel over zwanger zijn enzo te schrijven, ik heb van de week wel eens gedacht : ik wou dat ik zo'n forum ook met de andere twee had gehad....toen kon ik veel minder delen ik vind dit gewoon zo leuk!
    xxx Roelie

18. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hee, nu zijn we bijna aan het chatten! Stuur me eens naar bed...

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0

Hup naar bed slapen nu! (En anders stop ik je in het kippenhok werkt bij de jongens ook altijd als ze niet willen!)

Haha ik ga zo ook slapen, het word morgen trouwens mooi weer zag ik net dus lekker van genieten!

xxx Roelie

20. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Volgens mij wordt het helemaal niet zo'n lekker weer. Maargoed.
    Overigens Roellie, Jens is een leuke naam voor een jongen.

Share This Page