Zaterdag 21 juli Roelie - Linda Zaterdag 28 juli Roelie - Murmel - Linda- Lenthe - Gwendolyne - Tari - Jennie Zaterdag 4 augustus Roelie - Murmel - Linda- Lenthe - Amaranta
Wow en de girls strike back! Gefeliciteerd meidenmamma's! Gelukkig alles gezond. Wie was het ook alweer die de voorspelling had gedaan dat de eerstvolgende 3 meiden zouden zijn?! Als ik jou was zou ik maar gauw een staatslot gaan kopen
Jen en Nathasia gefeliciteerd met jullie goede echo. En eindelijk is er weer roze in de lijst. Leuk dat jullie een meisje krijgen.
Barbabintje: hahaha dat was ik dus! Ga morgen snel naar de winkel een paar loten halen Liefs, Natasja
Natasja en Jen, gefeliciteerd met je jullie meisjes. Super, dat jullie echo's ook zo goed verlopen zijn. Hoop dat we dat ook zo houden in de groep. Amaranta, die van mij is heel goed in 'beppen' (kletsen) die zit er echt niet mee al die vrouwenpraat en als er meer mannen meegaan hebben hun ook wat om over te praten. Maar het is ook voor mij veel prettiger anders ga ik het niet volhouden zo'n dag. Heb erg last van mijn bil en autorijden is niet echt een pretje, vooral niet na zo'n dag. Dus hij is de chauffeur en etc.etc.......... Lijkt me ook handiger als we op 1 datum stemmen of je naam er bij zet. Anders schiet het niet echt op.
Zaterdag 21 juli Roelie - Linda Zaterdag 28 juli Roelie - Murmel - Linda- Lenthe - Gwendolyne - Tari - Jennie Zaterdag 4 augustus Roelie - Murmel - Linda- Lenthe - Amaranta - Sammie2 Gefeliciteerd met alle meiden... eind van deze week weer wat jongens?
Gefeliciteerd met de meisjes! Meisjes zijn geweldig (en jongens vast ook )! Ik krijg mijn man ook echt niet mee naar ons uitje hoor. Dus ik kom gewoon alleen, of met mijn meisje (en als ik dan even moe ben, wil iemand haar vast wel even op schoot om te voelen hoe dat straks zal zijn, of hoe het ook alweer was met zo'n jonkie...) 8) .
Goeiemorgen meiden Jee de jetlag is er nog steeds niet uit hoor, vannacht weer geen oog dicht gedaan, bah wat vermoeiend. Gisteren controle bij de vk gehad, even naar hartje geluisterd en bloeddruk gemeten enzo, alles was goed, ik voel me ook goed. Ben ik trouwens de enige die niet wil weten wat het gaat worden of lijkt dat maar zo? En wij doen overigens ook geen 20wkn echo. Op zich wel jammer dat we dan pas bij 28wkn weer een echo hebben, maarja, maakt ook niet uit. Uitje lijkt me gezellig, ik woon in Amersfoort, dus lekker makkelijk. Ik heb al heel wat pagina's terug gezocht, maar kan er verder niet echt wat over vinden, wat is de bedoeling? Partners mee of niet? Kids mee of niet? Etc... Datum heb ik geen voorkeur voor geloof ik. Verder iedereen gefeliciteerd met de goeie echo's, leuk dat het jongens/meisjes nu een beetje gelijk oploopt! Grtz Joldeg
mijn mannetje gaat dus echt niet mee naar zo'n meeting,dat vind hij geloof ik maar niks mijn kids gaan wel mee,maar als ze in deze stemming blijven pffff dan denken jullie meteen dat ik mijn kids niet op kan voeden. ze zijn zo tegendraads momenteel. heb net een rapportbespreking gehad,de kinderen gaan alletwee over maar fabian wel echt met zijn hakken over de sloot.
Goedemorgen meiden! Ruby die van mij zijn momenteel ook om achter het behang te plakken hoor! Maar ik herken je gevoel wel, zeker Niels kan door zijn extreme woede aanvallen mij echt wel eens het schaamrood op de kaken bezorgen... Ik denk wel dat ik mijn man en kinderen meeneem, we hebben juist die 3 weken vakantie en aangezien wij al weinig tijd als gezin hebben wil ik ze eigenlijk in die vakantie geen dag missen! Bovendien als ik moe ben kan mijn man lekker met de jongens de dierentuin in én hij kan rijden als ik geen zin heb Ik had juist bij alledrie de datums mijn naam gezet met het idee: meeste stemmen per datum gelden maar ik zal het even aanpassen op 1 datum en dan moeten we de knoop maar eens doorhakken Amaranta jeeeeeeee Roef en Marian uit elkaar Hahahahahaha die twee vergeet ik écht nooit meer Verder weinig nieuws hier, ga zo nog ff studeren maar jeeeee zeg sinds ik zwanger ben lijken mijn hersens gewoon van spons...mijn man zei al van hou nou gewoon op te leren en vertrouw op jezelf maar gevoelsmatig wil ik gewoon optimaal voorbereid zijn...maar ik lees een bladzij en denk vervolgens: wat stond er eigenlijk? Heel frustrerend.... Joldeg er waren er meer hoor die het niet wilden weten, volgens mij ben je wel de enigste die geen 20 wkn echo doet mag ik ook vragen waarom niet? xxx Roelie
Zaterdag 21 juli Linda Zaterdag 28 juli Roelie - Murmel - Linda- Lenthe - Gwendolyne - Tari - Jennie Zaterdag 4 augustus Murmel - Linda- Lenthe - Amaranta - Sammie2 Volgens mij heb ik het meest recente lijstje nu gepakt...Ik heb de 28 gestemd maar ik kan elke datum dus het maakt mij niet zo heel veel uit... Jammer dat we geen datum kunnen vinden waarop we allemaal kunnen! xxx Roelie
Goeimorgen. Joldeg fijn om te horen dat alles goed gaat. Bij de vorige 2 wilde wij het ook niet weten hoor en toen was het niet standaard dat je een 20 wkn kreeg, ja moest je zelf betalen. Heb er nu ook meteen misbruik van gemaakt . Lenhte, jongens zijn ook erg leuk hoor, lekker ondeugend en ondernemend, ehh soms iets te. Zefanja is verslaafd aan autorijden, echt tot de autosleutels weg pikken aan toe. Ruby, lekker mee nemen die jongens, wij denken niet zo wat, zijn toch dement van de zwangerschap . Ach dat denk ik ook wel eens hoor als die van mij weer eens zo lekker niet luisteren boodschappen doen en overal naar toe rennen. Zucht........ Goed joh dat je kinders overgaan nog de volgende klas, over is over toch?! Je zal zeker wel trots wezen op 2 van zulke knullen.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~onbekend Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo Natasja1402~20 juni 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo LindaPOOH~ 22 juni echocardiogram van mijn hart Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 20 wkn echo Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Ikke succes vandaag bij je echo hou ons niet te lang in spanning he! Hee Jolanda ik zie dat je 2 keer in het lijstje staat, een keer bij 11 november en 1 keer bij 26 november? Geen idee hoe het gebeurd is maar welke moet ik weghalen? xxx Roelie
Het nieuws van vandaag: De herionejunk sterft uit Heb geen journalistieke opleiding maar vind het wel een 'pakkende' kop http://www.nu.nl/news/1121660/10/Hero%E ... t_uit.html
Goh en ineens regent het meiden! Leuk zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie mini-dames-in-de-dop, Jen en Natasja! Hartstikke leuk! Ik moet nog minstens 2 weken wachten... Spannend zeg, het lijkt me best onwerkelijk om te weten of je een zoon of een dochter krijgt...
Goedemorgen dames, @Roelie volgens mij zijn Jolger en Joldeg 2 andere dames. Hier gaat alles zijn gangetje begin nu weer erg last te krijgen van mijn spieren. balen het ging vooruit maar ik ga nu weer achteruit lijkt het wel.