Gefeliciteerd voor iedereen die een meid krijgt! Ik dacht echt dat we alleen maar jongetjes kregen Over de meeting..wie komt er met partner en kinderen en wie niet? Zelf vind ik het namelijk minder dat iedereen met aanhang komt terwijl de meeting was bedoeld voor zwangere forumleden.
@Missym: was inderdaad ook even verrast dat sommige dames hun partner mee nemen. Begrijp dat wel hoor, als er kids bij zijn betrokken. Volgens mij is het dan het leukst al we eerst even die kids zien en dat dan daarna de partners de kids meenemen een andere kant op, zeg maar, zodat we gewoon met de dames onderling even overblijven. Ik kom in ieder geval gewoon alleen.
@Tari, ik doe niks anders dan hier een beetje kletsen en filmpjes kijken en de hond uit laten. Dus neem aan dat ik genoeg rust neem.
ben wel een moeilijke stil zitten dat kan ik dus helemaal niet. maar ja het is voor mijn eigen welzijn dus doe het lekker rustig aan. manlief doet nu alles in het huishouden na zijn werk. vindt het wel sneu voor hem.
Ik kom ook alleen hoor. Misschien dat ik mijn dochtertje meeneem omdat ik niet weet wat de plannen van Harmen zijn die dag, maar hij komt niet mee. Liever niet zelfs ( ), denk dat ik dan toch een beetje de neiging heb bij m'n eigen gezinnetje te plakken... Sofia zit in een wagentje en als ze net zo lief is als altijd (ahem), zal zij niet zo'n grote afleiding zijn.
Roelie ik ben de andere Jolanda zoals ik lees zijn we met twee jolanda en ik ben degene van 11 november. Met mij gaat het verder goed. Ik heb nog geen erg dikke buik mensen zien niet eens aan me dat ik zwanger ben. Laatst waren we voor gordijnen kijken en toen zei die man je hebt toch tijd zat je zult toch nog wel niet zo ver zijn. Nu heb ik ook nog wel de tijd, maar ja ik ben toch al hast op de helft. Verder ga ik volgende week woensdag voor de 20 weken echo. Ben erg benieuwd. Verder Joldeg (andere Jolanda) ik wil ook niet weten of dat we een zoon of dochter krijgen. Iedereen een leuke week. Groetjes, Jolanda
Sorry ik had niet goed gelezen op de lijst...kan ik het op de zwangerschaphormonen gooien? Ik zal je datum voor je echo ff op de lijst zetten om het goed te maken Wat het uitje betreft: ik kan me wel voorstellen dat sommigen het leuker vinden als er geen mannen bij zijn maar ik had zelf ook al het idee om elkaar gewoon eerst eens te ontmoeten, bakkie koffie doen met zijn allen en dan de mannen met kinderen de dierentuin in te sturen en ook tijd te nemen als zwangeren onder elkaar....en dan eventueel later nog even samen met je eigen man of zo de dierentuin in...wat dat betreft zijn gewoon alle opties mogelijk toch? Het is in ieder geval niet de bedoeling dat mijn man er continue bijzit...hihi hij zou niet eens willen! xxx Roelie
Ja ik heb ook een btje het idee dat je dan met je gezin naar de dierentuin gaat en andere toevallig tegenkomt. De dierentuin op zich vond ik al niet echt een leuk idee (om eerlijk te zijn) omdat je aan het lopen bent en dit meer iets is voor met kinderen. Ik had het leuker gevonden gezellig op een terasje te gaan zitten om elkaar echt te leren kennen en dan echt alleen de zwangere dames puur omdat je allemaal in dezelfde fase zit. Als er mannen en kinderen meegaan voel ik me al niet echt meer "passen" bij de andere (snapt iemand het nog hihi). Ik ben nog niet in de fase dat ik al kindjes heb en mijn man tja wat heeft hij er te zoeken als het een meeting is van een zwangerschapsforum
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo Natasja1402~20 juni 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo LindaPOOH~ 22 juni echocardiogram van mijn hart Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 20 wkn echo Jolger~27 juni 20 wkn echo Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM (melina) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Ikke1981~ 20juni 9.40 20 wkn echo Natasja1402~20 juni 20 wkn echo ikke1981~ 21 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 9.00 vk Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo LindaPOOH~ 22 juni echocardiogram van mijn hart Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 20 wkn echo Jolger~27 juni 20 wkn echo Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK MissyM~3 augustus Vakantie LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Missym; ik zat er vandag ook al over te dubben en heb er eigenlijk wel hetzelfde gevoel over...Had het leuker gevonden om alleen met de zwangere meiden op stap te gaan. De dierentuin vond ik op zich wel een leuk idee! Maar nu gaan we het hele plan wel een beetje in de war schoppen denk ik...
Hallo meiden, Ik ben dus niet de enige hier die het wat minder vind, als de mannen mee gaan. Mijn man komt in ieder geval niet mee. En het idee wat ik opperde om naar Amersfoort te gaan is geen moeten he. Ik vind het wel zo leuk dat we als damens allemaal bij elkaar zijn. En als je je kinderen meeneemt omdat het niet anders kan is dat natuurlijk geen probleem. Maar als je je man dan ook meeneemt is het meer een dagje voor het gezin dan een uitje met en zwangerschapsforum heb ik het gevoel. Het enigste dat ik niet wil, is dat hier vervelende gevoelens ontstaan over het organiseren van een uitje. We hebben het net zo gezellig me zijn allen.
Ja is t de datum niet die lastig is, dan is t de invulling wel haha. Ik denk dat iedereen elkaar inderdaad wel begrijpt en dat iedereen er weer net een beetje anders in zit, logisch.. Inderdaad is de dierentuin wel makkelijker om ega´s mee te nemen dan wanneer we ergens een terrasje oid zouden pikken. Dan zouden de heren niet durven, haha. Misschien dat LindaPOOH nog een leuk alternatief heeft sowieso voor als t slecht weer blijkt te zijn, een grand café waar t makkelijk parkeren is ofzo? Want Amersfoort als locatie lijkt me eigenlijk in ieder geval prima , wel centraal. En dan kunnen we daarna kijken welke optie als bestemming onze voorkeur heeft. En sowieso kunnen we natuurlijk in het dierenpark lekker in het restaurant/café of op het terras gaan zitten, want dat hebben ze daar vast wel toch? Maar ik denk inderdaad wel dat insteek moet zijn dat we als dames bijkletsen en dat de eventuele kids (leuk hoor!) en partners bijzaak zijn (laat ze het maar niet horen, haha).
Het is inderdaad een goed idee om een alternatief te hebben voor als het slecht weer is. In de dierentuin is in ieder geval een groot restaurant met terras. Waar we lekker kunnen zitten. Ook is er in de dierentuin genoeg gelegendheid om met de kinderen te spelen. Over het alternatief. Voor alle restaurants in Amersfoort moet je betaald parkeren. Wat leuk is en wat de hele dag open is Grand Cafe Lazzy Luis. Het zit in de binnenstad van amersfoort. Niet ver van de parkeergarage af. Je moet dan je auto in de Koestraat neer zetten. Naar buiten lopen en je loopt er eigenlijk tegen aan. Kunnen we daarna met zijn allen naar de prenatal. Voor dat Grand cafe hoef je niet te reserveren dus dat is alleen maar makkelijker. Trouwens ik heb geen voorkeur voor een dag omdat ik alle drie de data's kan.
Pfffff....moeilijk hoor dit! Ik wil met iedereens wensen wel rekening houden en ik begrijp best dat sommigen het niet leuk vinden dat er kinderen en mannen meegaan maar aan de andere kant vind ik wel dat je iedereen daarin vrij moet laten. Ik zie mijn man zelden doordeweeks, ik verheug me enorm op onze vakantie en toevallig valt deze meeting nou nét in de vakantie...ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik in die spaarzame weken dat wel als gezin leven ik mijn gezin niet wil missen! Ik heb al uitgelegd dat het zeker niet de bedoeling is dat hij er bij gaat zitten, maar ik vind het wel een prettig idee dat hij mee is zeker omdat Amersfoort voor ons dik een uur rijden is en met het warme weer ik dolblij ben dat ik dan niet hoef te rijden en achter de kinderen hoef aan te rennen... Het idee van de dierentuin kwam oorspronkelijk van mij af,ten eerste omdat ik beestengek ben, ten tweede omdat ik weet dat het leuk is voor de kinderen...een high tea met kinderen zie ik niet zo zitten sorry. Dus als de meeste stemmen gelden en de plannen veranderd worden in een Grand Cafe of zoiets tsja sorry meiden maar dan haak ik af...want ik wil graag dat ook mijn kinderen het die dag naar hun zin hebben en ik wil dus niet zonder mijn man en kinderen op stap... Wat mij betreft maken jullie dan maar weer een lijstje ofzo wat voorkeuren enzo betreft maar ik wou mijn mening toch wel even zeggen... Verder no hard feelings. xxx Roelie
Pfffff....moeilijk hoor dit! Ik wil met iedereens wensen wel rekening houden en ik begrijp best dat sommigen het niet leuk vinden dat er kinderen en mannen meegaan maar aan de andere kant vind ik wel dat je iedereen daarin vrij moet laten. Ik zie mijn man zelden doordeweeks, ik verheug me enorm op onze vakantie en toevallig valt deze meeting nou nét in de vakantie...ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik in die spaarzame weken dat wel als gezin leven ik mijn gezin niet wil missen! Ik heb al uitgelegd dat het zeker niet de bedoeling is dat hij er bij gaat zitten, maar ik vind het wel een prettig idee dat hij mee is zeker omdat Amersfoort voor ons dik een uur rijden is en met het warme weer ik dolblij ben dat ik dan niet hoef te rijden en achter de kinderen hoef aan te rennen... Het idee van de dierentuin kwam oorspronkelijk van mij af,ten eerste omdat ik beestengek ben, ten tweede omdat ik weet dat het leuk is voor de kinderen...een high tea met kinderen zie ik niet zo zitten sorry. Dus als de meeste stemmen gelden en de plannen veranderd worden in een Grand Cafe of zoiets tsja sorry meiden maar dan haak ik af...want ik wil graag dat ook mijn kinderen het die dag naar hun zin hebben en ik wil dus niet zonder mijn man en kinderen op stap... Wat mij betreft maken jullie dan maar weer een lijstje ofzo wat voorkeuren enzo betreft maar ik wou mijn mening toch wel even zeggen... Verder no hard feelings. xxx Roelie