Nog even snel berichtje: mijn zus is gisteravond toch weer opgenomen in het ziekenhuis om vanmorgen ingeleid te worden maar dat was niet nodig want om half 11 vanmorgen begon de bevalling spontaan en ze is nu bezig... Goed de telefoon zit dus nu aan me vastgeplakt he! xxx Roelie
Het is mij allemaal om het even. Als jij persé je man mee wilt nemen is dat ook prima daar ben je vrij in natuurlijk. Het maakt me ook niet uit of het dierentuin wordt of Grand Cafe. Dat laatste lijkt mij wel het leukste. De prenatal hoeft daarentegen niet. Ben dr tot nu toe ook nog niet geweest en ben al 19 wk zwanger. Ik kan sowieso alleen mee als het op de 4de aug is. Ik zou het wel jammer vinden Roelie als je niet mee zou gaan om zoiets.
Ik vraag het me al jaren af maar is het nou "No HARD feelings" of "No HURT feelings" Ik dacht het eerste maar ik weet het niet. OW ROELIE BEN JE AL TANTE?
Spannend Roelie! Dus het is echt aftellen nu... kan me voorstellen dat je de telefoon niet uit het oog verliest. Ik denk dat als er mensen af gaan vallen door een nieuw plan, dat wel erg zonde is, eerlijk gezegd. Dus laten we het dan maar wel bij de dierentuin houden, waarbij we dan vooral EXTRA lang bij het restaurant gaan zitten? Dan kan iedereen dingen plannen zoals zij wil en dan zorgen we er gewoon voor dat we het grootste deel van de tijd met alleen de november mama´s zijn, met evt. kleintjes erbij. OK?! Want kan me voorstellen dat je geen zin hebt om het hele end alleen te reizen en dan is een hubbie wel handig. Zolang ze maar niet de show naar zich toetrekken (ze moesten eens durven, hihi), en het wel allemaal om de dikke buiken draait, nietwaar?!
@Amaranta: het is no hard feelings, maar ik vind jouw andere versie eigenlijk bijna nog logischer eigenlijk, grappig! Wauw dat je nog niet bij de Prenatal bent geweest, ongelooflijk. Waar ga je dan heen voor je baby-uitzet?
nergens, ik hoop dat die uitzet naar mij toe komt hahaha nee ik ben vorige week bij de babyplanet weze (brabants) kijken, en wil nog naar de babydump enzo. Het is niet dat ik de prenatal bewust mijdt ofzo. Wilde er vorige week heen gaan en toen was die vestiging er niet. Het is er gewoon nog niet van gekomen. Ben te druk met andere dingen. Over 1,5 heb ik 6 weken vakantie dus dan ga ik wel eens rondbanjeren.
Hahaha, met z'n allen naar de Prenatal lijkt me erg hilarisch! Ik snap de 'onenigheid' over ons uitje (verkeerd woord, maar kan even niet op het juiste komen). Zou high tea-en ook erg gezellig vinden, maar ik vind het heel begrijpelijk dat sommigen geen zin hebben om in hun eentje achter hun kinderen aan te moeten rennen. Want als je kinderen in de buurt zijn, heb je nooit echt een momentje vrij-af (dat weet ik zelfs en die van mij kan nog niet eens -goed- lopen). Bovendien vind ik dat Roelie, mega-actieveling die ze is hier op het forum, er wel echt bijhoort. Dus laten we afspreken dat we in de dierentuin een lekker klets-zwangere-buiken-plekje vinden op een terras en dat de mannen dan lekker zichzelf vermaken met de kinderen. Dan kunnen sommige moeders na verloop van tijd hun gezinnen opzoeken en er met hun familie nog een gezellige middag van maken. Dan kan de rest blijven of weer naar huis gaan of natuurlijk óók de dierentuin ingaan.
Hey ladies, Tja, in principe kunnen we het het beste bij het oude plan laten. Om teleurstelling ed te voorkomen! Echter ik denk dat, ook al spreken we het niet zo af, het waarschijnlijk toch zo gaat lopen als Lenthe het aangeeft. Op zich helemaal geen probleem, maar ik dacht er inderdaad een gezellig dagje onder elkaar van te maken. Roelie; begrijp me niet verkeerd, snap best dat je in de vakantie lekker met z'n allen op pad wil! Groot gelijk, zou ik ook willen! Voor mij is het echter een heel stuk rijden, zo'n anderhalf uur... Ik moet er nog even over nadenken of ik dat wil gaan doen, vooral als we maar een halve dag (bijv.) "samen" gaan.
Ik wacht gewoon af wat er wordt besloten en bekijk waarschijnlijk op het laatste moment of ik ook kom. Amersfoort is voor mij dik 1,5 uur rijden en ik wil gewoon even kijken hoe het dan uitkomt.
Roelie, ik had het zeflde idee, vind zo'n dag dierentuin gewoon te vermoeiend om dan ook nog eens 1,5 uur heen en terug te rijden. Vandaar dan ook mijn man mee als we naar een dierentuin gaan wil ik toch wel graag de kinderen mee. Het idee van Linda vind ik ook heel leuk en eigenlijk minder vermoeiend, vind 2 uur winkelen al zwaar. En daarna nog even naar prenatal met zijn alleen, het personeel wat niet wat ze overkomen, invasie van zwanger vrouwen. Maar ik vind dit wel een heel goed plan eigenlijk. Misschien dan toch wel beter en dan red ik naar huis rijden ook wel. Maar ik hoor het wel wat het gaat worden. En nee ik voel me niet aangevallen hoor, ik begrijp het wel maar ik hoop dat jullie ons ook begrijpen. Vandaag weer lekker geld uitgegeven aan leuke kleertjes. Tevens hebben we onverwachts 30 juni een pretecho, dit omdat ze in Zwaag (nh) een superaanbieding hadden van 2 pretecho's 3/4d incl cd-rom met foto's voor 125 euro. Vond ik niet duur en ik neem dan ook die zaterdag mijn oma van 82 mee. En de keer daarop mijn ouders. Kunnen we tevens ff checken of de kleine besloten heeft om een meisje te blijven. Wie had vandaag ook al weer een echo gehad of controle en hoe was het gegaan? oh ja tevens een onwijs leuke lamp gezien voor de kamer van de kleine, een grote paddestoel rood met witte stippen, echt zo gaaf. Zal even kijken of ik er een foto van kan vinden op het internet.
Damens we houden het gewoon bij het oude plan. Voor de mensen die hun man meenemen die kunne dan 's middags naar hun man en kinderen toe en de rest kan toch bij elkaar blijven. Trouwens de dierentuin in amersfoort in niet belachelijk groot, gorden en joling hebben er samen met een stel kinderen in 45 minuten door heen gekrost. Dus wij moeten niet meer nodig hebben dan 1,5 uur denk ik. En ongeveer halverweg is het restaurant dus beter kan niet. We houden het gewoon bij het plan van de dierentuin dus en degene die hun man en kinderen meenemen zijn daar vrij in. Zijn we het daar allemaal mee eens? En laat de zwangerschapshormonen even achter wege Liefs Linda
ik vind het prima plan. Enne welke datum gaan we doen. De 28 juli volgens mij waren daar de meeste voor. Trouwens dat is dan wel te doen, als het niet zo groot is. Ik kijk wel even wat ik doen kwam kids. vind het namelijk erg leuk om jullie te ontmoeten en lekker live te kletsen dan achter kinderen aan te rennen.
Ik vind de high thea echt een heeeel leuk idee! Ik denk niet dat ik meega als het de dierentuin word. Voor mij is het ook een uur rijden en om daar nou voor naar de dierentuin te gaan met gezinnetjes zie ik nie zo zitten. High thea en prenetal daarin tegen wel omdat je elkaar dan echt leert kennen en het vooral over het zwanger zijn kan hebben ipv over de huidige kinderen. Vooral omdat het park in 45 min te doen is, hoevaak zal je de mannen dan tegenkomen?! Nogmaals sorry en ik wil ook niemand kwetsen maar als het de dierentuin word wacht ik op de volgende meeting
Zaterdag 21 juli Linda Zaterdag 28 juli Roelie - Murmel - Linda- Lenthe - Gwendolyne - Tari - Jennie - MissyM Zaterdag 4 augustus Murmel - Linda- Lenthe - Amaranta - Sammie2 Dierentuin High tea MissyM Misschien dat iedereen zijn mening kan geven en dan kiezen voor high tea of de dierentuin? Mij lukt ook 21 juli. 4 aug. ben ik op vakantie
Wat is er weer een hoop gepkletst hierzo! Ben voorstander voor het originele plan, niet teveel afwijken. Denk ook dat Lenthe dan gelijk krijgt, wat betreft eerst samen-met-buiken, dan met gezin. Duimen voor goed weer, dat is het minste dat we nog kunnen doen. Maar euh, ligt de datum nu al vast?
Missym dan kom je ook eindelijk bij prenatal Ik heb omdat jullie eerlijk zijn geweest om te zeggen hoe je het vind, ook besloten om alleen te komen, ongeacht wat we gaan doen. Want om het eerlijk te durven zeggen is moed voor nodig. En nee ik ben dus niet gekwetst hoor. Hou juist van die eerlijkheid, duurt toch het langst. Dus no hard feelings hoor. Dus mij maakt het niet uit wat we gaan blijf allebei leuk vinden. Als we het maar gezellig hebben, wat denk ik wel gaat lukken met al die dikke buiken, wij dan al een attractie park,
Ladies, ik geloof dat we een storm in een glas water aan het creeren zijn met onze hormoontjes... Het idee van de high-tea is van de baan, we stick to the original plan! Oftewel onze date vindt plaats in de dierentuin! Ik houd het voorlopig op de 28ste en zoals al eerder gezegd, onder voorbehoud... Voor een eventuele volgende meeting is misschien de high-tea wel een idee?