November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sorry voor het slechte nederlandse type werk vandaag, ben niet helemaal wakker meer.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja ik had het of kunnen zeggen of een kutsmoes kunnen verzinnen haha want ik zou er zo tegen op kijken om daarvoor een uur te rijden.

Ja ik ben pas 1 x in de prenetal geweest :oops: heb ook nog niet veel gekocht. Eigenlijk nog helemaal niks, ben ook nog steeds bang dat het van de een op andere dag over is. Raar hé. Zal wel door me vorige zwangerschap komen...

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend
    Amaranta~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend

AGENDA

[ikke1981~ 21 juni 9.00 vk
    Sammie2~ 22 juni 9.00 vk
    Sammie2~ 22 juni 11.00 20 wkn echo
    LindaPOOH~ 22 juni echocardiogram van mijn hart
    Roelie~25 juni 10.00 examen!
    LindaPOOH~ 25 juni controle gyn
    Murmel~ 26 juni 09.15 vk
    Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22
    Tari~ 26 juni 15.00 vk
    Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken
    amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo
    MissyM ~ 27 juni 20:00 vk
    Gwendolyne ~ 27 juni 20 wkn echo
    Jolger~27 juni 20 wkn echo
    Lenthe~ 28 juni 9.20 vk
    Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo
    Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d
    Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo
    amaranta~ 4 juli 14.50 vk
    Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20
    LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram
    MissyM ~ 6 juli 20 weken echo
    Rachel~ 7 juli Vakantie
    Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo
    Roelie ~ 10 juli 10.00 vk
    Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo
    Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk
    Rachel~ 19 juli VK
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sinds ik weet de 20 wkn echo heb gehad, heeft het al wat geld gekost :) :oops:
    Ach ik hoef dan ook geen babykamer en kinderwagen meer, dus ja kan het dan ook niet laten.

Hebben jullie al ideeen hoe je babykamer in wil richten? thema of bepaalde kleurtjes of wat juist niet?

O ja is er nog iemand woonachtig in Noord-Holland die ik eventueel ergens op kan pikken voor het uitje, is toch gezelliger dan alleen rijden.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Tari wij gaan het blauw doen hihi ! Maar pas na de vakantie waarschijnlijk...we hebben nie zo veel tijd meer!

Ik woon in Lelystad dus denk nie dat je daar langs komt :)

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    tja ik zeg heel eerlijk een dierentuin hoeft niet zo voor mij zonder kids,heb een abbo op de beekse bergen dus zie al heel vaak veel diertjes.

en of ik oppas kan regelen voor de kids moet ik ook nog ff bekijken,want of manlief op gaat passen in het weekend dat hij verlof heeft weet ik niet.

het plan mannen mee zag ik eerlijk gezegd ook niet zo zitten,maar kan heel goed begrijpen dat het fijner is om manlief met de kids te laten lopen.(maar dan zit ik als enigste met de kids op het terras)

kijk maar wat er gepland word,ik hoor het wel.

vind die high thea ook wel een leuk idee,dan kijk ik gewoon of mijn schoonzus eventueel op kan passen.

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zooooooooooo ben weer bijgelezen ;)

Tsja wat het uitje betreft...ik kan me beide kanten zo goed voorstellen!
    Ik ben een half jaartje terug ofzo nog in Amersfoort geweest en het grote voordeel vind ik dat die dierentuin niet zo mega groot is, tis tenminste te behappen de vorige keer dat ik in Burgers Zoo was, was ik helemaal op en niet eens zwanger :)
    Ik moet er misschien wel bij uitleggen dat sinds ik zwanger ben ik er doordeweeks behoorlijk moeite mee heb alleen te zijn, ik ben al 12 jaar chauffeursvrouw maar af en toe heb ik 's avonds echt een klote gevoel door het alleen zijn...we zijn altijd een half gezin. Juist nu de vakantie eraan komt willen we zo graag samen zijn, want daarna gaat mijn man een tijdje extra werken om straks in november nog een week vrij te kunnen zijn...
    En ik denk inderdaad dat het zo zou lopen als Lenthe al zei of zouden we de hele dag kunnen volkletsen?
    Ik weet het ook even niet zo goed,het is ook zo moeilijk om het iedereen naar de zin te maken...
    Is het een idee om nu de dierentuin te doen en dan in januari ofzo, als we allemaal bevallen zijn een high tea te doen mét babies?

En ondertussen zit ik hier te zenuwen...de vorige bevalling van mijn zus was een hel...ik zal het verhaal doen:
    Op de verjaardag van Niels, 23 maart, zat ze hier op visite en had ze steeds harde buiken. Ze was toen ruim 29 weken zwanger van een tweeling en de harde buiken werden steeds erger...ik vertrouwde het niet en heb haar naar huis gebracht en haar man gebeld. Ze zijn meteen doorgegaan naar het streekziekenhuis en vanaf daar naar Groningen want de bevalling was echt begonnen en helaas niet te stoppen met weeenremmers...Op 24 maart is haar oudste dochter geboren en een paar minuten later, op 25 maart haar tweede dochter. Daarna ging alles mis...de placenta wou niet komen dus ze moest met spoed naar de ok...haar man ging met haar mee en terwijl mijn zus geopereerd werd overleed haar oudste meisje in de armen van de gyn...Ze was misvormd en achteraf bleek dat ze door het voortdurend lekken van vruchtwater ze min of meer in de verdrukking was gekomen waardoor ze zich niet goed had kunnen ontwikkelen. Ze had hoe dan ook nooit kunnen overleven...doordat er een infectie bij kwam nam het lichaam het als het ware over en bracht de bevalling op gang om zo het gezonde kindje te redden, anders hadden ze het beide niet overleefd. Het jongste meisje is nu een kerngezonde peuter van twee en gelukkig verliep deze zwangerschap tot eigenlijk de laatste 2 weken vrijwel probleemloos...
    En op dit moment ligt ze dus te bevallen en ik moet zeggen ik ben behoorlijk gespannen...zal zo blij zijn als de telefoon gaat!
    Natasja wil je geen schrik aanjagen hoor! Jij verloor ook vruchtwater maar gelukkig is het bij jou ontdekt en gaat alles nu goed, bij mijn zus wisten ze het niet...anders was het misschien wel heel anders gelopen...

xxx Roelie

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Meiden...ik lees net in de lounge dat het hele verhaal van Benthe, het babietje dat te vroeg geboren was en vorige week overleed....verzonnen is ! :confused:
    Ik ben er naar van, toen ik het bericht vorige week las heb ik nog staan huilen (ook vanwege dat met mijn zus enzo heb het van dichtbij meegemaakt) en het is dus gewoon niet waar...
    Mijn god....wat bezielt zo iemand?
    Jee....
    xxx Roelie

9. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    heej allemaal,

wij krijgen ook een meid.. :) :)
    iedereen gefeliciteerd met hun jongen of meisje, nu maar hopen dat alles goed gaat en gezond is :) :D

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oe heftig verhaal.

11. Niet meer actief

Hoi hoi

Ik zal ook nog ff mijn mening over het uitje geven. Op zich hou ik niet van meetings/groepsuitjes, vind t vaak een beetje te geforceerd etc. En vooral omdat ik hier nog amper schrijf en nog niemand ken, vind ik t ook best eng. Maar ik dacht, het is in de zoo, dat 'durf' ik wel, lekker ongedwongen. Of er nou wel of niet partners en kids mee gaan, dat maakt mij niet uit.

Het idee voor een hightea vind ik op zich wel leuk, maar heb daar wel een groot bezwaar in, in de horeca wordt namelijk nog steeds gerookt. Daar heb ik normaal al een hekel aan, maar nu ik zwanger ben ga ik echt niet in een rokerig cafe zitten. Vraag me af of ik de enige ben die daar zo over denkt?

Dan nog even over de 20wkn echo. Bij de vk kregen wij uitgelegd wat dat inhield, de screening en wat de opties zijn. Als voornaamste dus dat je de zwangerschap nog kunt afbreken als er iets mis blijkt te zijn. Omdat dat dat voor ons absoluut geen optie is, hebben we besloten de echo niet te doen. Het ziekenhuis vertelde ook dat het absoluut geen pretecho zou zijn, echt heel medisch gericht. Tja en als ze dan ontdekken dat er iets mis is, dan zit je nog alleen maar in de stress, ik zou deze zwangerschap toch niet afbreken. Vandaar dat we besloten hebben toch geen 20wkn echo te doen. Hoop dat het beetje duidelijk is?

Ik heb net ook t topic gelezen over die leugens, ik heb t eerste verhaal nooit meegekregen ivm de vakantie, maar mn haren staan nu al recht overeind. Helaas zelf ook met zo'n leugenaar te maken gehad, m'n trouwfotograaf, die met de ene na de andere leugen kwam en op t einde zelfs zo ver ging om te zeggen dat zn dochter was overleden. Wat dus niet zo was. Ziekelijk!

Grtz
    Joldeg

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heee didi lang niet gezien hier! Gefeliciteerd met je meisje! Gaat verder alles goed met je?
    xxx Roelie

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Die link bedoelde ik dus ook al amaranta....dit is toch verschrikkelijk hoe kan iemand zoiets allemaal verzinnen?
    Ben blij dat ze door de mand is gevallen maar moet zeggen dat ik er zwaar van onder de indruk ben...misschien naief maar ik heb nooit gedacht dat mensen tot zoiets in staat zouden zijn...
    xxx Roelie

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb het verhaal maar half gevolgd omdat ik dat soort dingen liever niet lees. Heb genoeg dood meegemaakt de afgelopen jaren. En wil eigenlijk ook graag een onbezorgde zwangerschap.

Ik zal ook eerlijk vertellen dat ik het andere verhaal, van die meid die haar vriend heeft verloren ook niet helemaal geloof. Ik vond het ook erg sneu dat die meid die toen dat toen ter sprake bracht zo werd aangevallen. Zij bedoeld het ook niet verkeerd en zo zie je maar weer dat er toch mensen zijn die enorm ziek in hun hoofd zijn.

BLERGH

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Tjee wat bizar dat verhaal van Benthe :confused:

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    @Missym op zich lijkt het me wel leuk om dan ook mijn man mee te nemen. (tenzij de mannen met de kids gaan lopen, want die hebben we dus niet) Ik heb dus ook nog geen kids om mee te nemen.. en ook voor mij is het bijna een uur rijden denk ik.. en dan ben ik wel helemaal alleen. (weet dat ik niet helemaal alleen ben, maar toch) Maar goed.. kan er ook inkomen als mannen "niet gewenst" zijn. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de dierentuin.. is al een tijdje geleden voor mij dat ik daar geweest ben. En volgens mij in Amersfoort nog nooit.

@Jolger wat leuk, we zijn beide evenver (1 dag verschil geloof ik) hebben op dezelfde dag de 20 wkn echo én we hebben allebei nog geen buikje..

@Roelie.. is er inmiddels al wat meer bekend van je zus? Spannend zo allemaal hoor!

@Didi wat leuk dat je ook een meid krijgt! tis ineens een roze golf hier hihi

Wat vreselijk dat dat verhaal van Benthe gelogen is.. ik snap niet wat iemand bezield om over zoiets glashard te gaan verzinnen.. ziekelijk vind ik het!

17. Niet meer actief

Jeejte, wat een verhaal zeg over Benthe! :confused: Ongelooflijk dat iemand zoiets kan verzinnen....je kwetst er zoveel mensen mee!

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Heb het net gelezen. Maar sprakeloos dat mensen zo kunnen spotten met dit soort gevoelige zaken.
    Echt echt maar dan echt ik kan dit niet bedrijpen.
    Walgelijk.

Maar nu weer het leuke nieuws:
    didi gefelciteerd met je meisje.

Ikke hoe is het bij gegaan vandaag met de 20wkn echo?

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Tari ik moet je eerlijk zeggen dat ik er ook niet bij kan...ik vraag me af wat zo iemand beweegt...en zouden haar andere kinderen wél bestaan? Ik kan het gewoon echt niet begrijpen...

Nog steeds geen nieuws van zus hier ik ga zo slapen neem de telefoon mee naar boven....pfffff duurt me allemaal veel te lang zo ze is al vanaf vanmorgen half 11 bezig dus nu al 12 uren whaaaaaa ze mogen van mij die baby eruit plukken :D
    *zucht*....wedden dat ik geen oog dicht doe tot ik telefoon krijg?

xxx Roelie

Deel Deze Pagina