ach daar moet je lekker maling hebben toch, teminste dat is mijn idee. DAt zullen ze hier ook snel genoeg zien aangezien in beneden woon en de deur aan de straat kant.
ik las net dat als je het geheim wilt houden je met de mevrouw van de plaspotjes ook iets kan afpsreken... dan ga ik morgen maar eens bellen
ik las net dat als je het geheim wilt houden je met de mevrouw van de plaspotjes ook iets kan afpsreken... dan ga ik morgen maar eens bellen
ik heb ook 3 dagen voor mijn NOD positief getest hoor En ik vind dat je best een voorkeur mag hebben. Dit heeft iedereen denk ik wel. Zolang je maar wel blij bent als je het andere geslacht krijgt, want anders vind ik het geen gezonde/eerlijke voorkeur
Mag ik hem dan niet terugstoppen? Ik heb voor mn NOD getest en was toen negatief en afgelopen maandag een heel dun streepje. Morgen voor de zekerheid nog eens testen, niet dat ik hier feest vier voor de kat zn viool.
ja bij de ene vrouw is het HCG hormoon gehalte hoger dan bij de ander. Denk een kwestie van geluk hebben hahaha
Jij bent trouwens al een ervaren moeder dus ik mag jou natuurlijk alles vragen waar ik nu mee zit? Zoals: mag ik mn haar verven, mag ik zonnebanken, kan ik mn piercing in houden, wat mag ik wel of niet eten?
Nee, je mag je haar niet verven, behalve met henna, je mag de eerste 3 maanden zeker niet zonnebanken, piercing weet ik niet, geen buitenlandse kazen, geen rauw vlees, geen filet americain etc. Gewoon ff hier op het forum kijken bij gezondheid. Wanneer ga je opnieuw testen? Je weet dus nog niet zeker dat je zwanger bent? *Fem snapt het ff niet meer, sorry*
hahaha, tja ik weet ook niet overal een zeker antwoord op hoor Haar verven: de een zegt dat het niet goed is, de ander zegt dat het geen kwaad kan (zolang je het niet vaak doet), weet wel dat als je je haren verft dat de kleur anders uit kan pakken door de hormonen. Zonnebanken mag niet! Je kan je piercing wel inhouden maar waarschijnlijk niet tot het einde, deze kan uit gaan scheuren maar je hebt speciale zwangerschaps piercings. Ik zelf had bij mn eerste m eruit gehaald maar na mn zwangerschap pastte hij er gewoon weer in en eten, tja weet niet alles uit mn hoofd maar rauw vlees is niet goed, en een speciale soort kaas geloof ik, maar die eet ik allemaal niet dus heb me daar nooit echt in verdiept!
jawel een streep is een streep toch? Maar ik wil morgen toch voor de zekerheid nog een test doen. Of ben ik nou de enige die twee testjes doet om zeker van het zekere te zijn? Hmmm.. en vanaf welke maand mag je niet meer vliegen? Ik ga begin mei namelijk naar Mexico.
dan kan je nog makkelijk vliegenhoor maar dat kan je ook terug vinden bij de vliegtuig maatschappij waarmee je gaat vliegen. Pas je wel op met wat je eet voor de kleine in je buik
Je mag niet meer vliegen vanaf 7 maanden (dacht ik), maar dat kun je ook navragen bij het reisbureau hoor, ik dacht 7 maanden.... Ik heb vanmorgen nog getest, binnen een minuut SUPERVET, denk dat ik van het weekend nog een keer test, gewoon voor het mannetje . Ik heb ca. 5 weken geleden vage testen gehad maar ik was dus niet zwanger (volgens de ha), uiteindelijk is het nu dus wel raak, vreemd verhaal, maar toch is het zo...