November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Roelie, dat sowieso topic ging niet over jou hoor. ....xxxx

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    >
    >De Nieuwe pastoor.
    >
    >De nieuwe pastoor was zo zenuwachtig dat hij de eerste mis bijna niet kon spreken en vroeg daarom de bisschop om raad.Deze raadde hem aan voor de mis twee a drie druppels wodka in een glas water te doen en dit op te drinken.De pastoor deed dit en de mis verliep prima: Hij was de rust zelve en alles ging zoals het moet.Nadat de pastoor het recept nogmaals had genomen maar deze keer met iets meer wodka bleef hij zelfs rustig tijdens de mis,terwijl het buiten regende en stormde alsof de wereld verging. Toen hij na de mis weer in de pastorie kwam lag er een
    >briefje voor hem van de bisschop:
    >
    >Beste Pastoor,
    >
    >Bij deze neem ik de vrijheid enige feedback te geven op uw laatste mis en hoop dat u aan deze punten zal werken:Het is niet nodig citroenschijfjes op de rand van de misbeker te steken;Het hokje naast het altaar is de biechtstoel en geen WC;Er zijn 10 geboden, geen 12;Er waren
    >12 apostelen, geen 14;Geen van de apostelen was een dwerg en niemand droeg een rood kapje;Jezus Christus en de Apostelen duiden we niet aan als '
    >J.C. and the Gang';Mozes bevrijdde Israël van Egypte niet van Irak;in het paradijs woonde Adam en Eva, niet Adolf en Eva;David won van Goliath maar niet door het geven van een'trap in zijn ballen;We noemen Judas niet Hoerenjong en de paus noemen we niet El Padrino;Bin Laden heeft niets te maken met de dood van Jezus;Het wijwater is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen;Waarom u de miswijn in een teug heeft leeggedronken, vervolgens zoutoplikte en daarna in een citroen heeft gebeten, snap ik nog steeds niet!?;Die 'muts met die kleine tieten' was Moeder Maria;In het vervolg niet meer steunen op de beelden, deze al helemaal niet meerzoenen;De'Freak in het midden' is overigens Jezus. Hij hangt daar niet uitverveling maar is aan het kruis genageld;Diegene in de hoek bij het koor welke u eerst betitelde als homo en later als travestiet in een nachtpon was ik;De volgende keer graag twee druppels wodka in het water en niet omgekeerd.Met vriendelijke groeten ,De Bisschop

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hahaha dat weet ik maar ik moest er zo vreselijk om lachen dat ik me meteen voornam om het noooooit meer verkeerd te schrijven...ik schreef namelijk ook altijd ZOWIEZO :)
    Zal 't nooit meer doen grijnzzzzzzzzzzzzzz
    xxx Roelie

4. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Gefeliciteerd met je meidje Didi!

Spannend Roelie, ben benieuwd of het een 'Nynke wordt (en hoop dat alles goed gaat natuurlijk!).

Over het uitje: prima als mensen een 'oppas', meenemen, maar verder lijkt het mij fijn als er geen mannen/ partners meegaan... Ik denk dat voor iedereen geldt dat het best spannend is om 'alleen' te komen en zonder partner zitten we toch meer in hetzelfde schuitje. Snappen jullie wat ik bedoel, of is dit onzin? Verder maakt het me niet zoveel uit hoe en waar we elkaar ontmoeten, ben gewoon benieuwd naar jullie gezichtjes, dus ik vind alles goed. Maar voor het gemak ben ik voor het eerste plan. Gewoon doorzettten ermee, anders komt het er niet meer van. Het is al moeilijk genoeg om iets met zoveel meiden te plannen.

Wat nou weer?!?!?! Over Benthe? Heb vorige week nog zitten janken bij dat verhaal, omdat ik haar een beetje had gevolgd op haar babysite die ik ooit toevallig was tegengekomen....

Joldeg, ik snap wel waarom je ervoor kiest geen echo te doen hoor! Ik dacht alleen dat je aan sommige afwijkingen die ze eventueel ontdekken tijdens de zwangerschap kunnen behandelen, daarom wilde ik het wel graag (en ook omdat ik het leuk vind om het kindje te zien en veel te nieuwsgierig ben). Ik heb wel eens gehoord dat een foetus aan het hart is geopereerd, weer terug is geplaatst in de baarmoeder en een maand later geboren is.

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hee meiden!

Vannacht om 12 uur eindelijk het verlossende telefoontje gekregen:
    Mijn zus is bevallen van een zoontje!
    Ik weet verder nog geen details, mijn vader had het telefoontje van mijn zwager aangenomen en de arme oude man was zo van streek (al is het dan kleinkind nummer 11) dat hij verder niks gevraagd heeft ;)
    Ik weet alleen dat moeder en kind het goed maken en vandaag hoor ik vast meer!
    Pfffff ben blij blij blij blij blij :)

Over het uitje: houden we het nu op de dierentuin dan? En vind iedereen het oke dat ik mijn man en kinderen meeneem? Ik wil echt geen scheve gezichten hoor, het gaat er vooral om dat we het leuk met elkaar hebben we hebben zo'n leuk forum zou het niet graag anders zien!

Over Benthe...ik moet zeggen dat het me erg bezighoudt, ik kan het gewoon echt niet begrijpen...zo iemand moet echt ziek zijn en hulp hebben ik vraag me ook af of dit doorgespeeld gaat worden aan de politie en iemand had ook haar mobiele nummer dan moet deze vrouw toch te traceren zijn? Zouden die andere 2 kinderen wel bestaan, zou ze echt zwanger zijn geweest, heeft ze een psychose? Zoveel vragen...ik ga zo lezen in de lounge wat er sinds gisteravond is geschreven...

Iedereen fijne dag en heeft ikke zich al gemeld? Die had gisteren 20 wkn echo toch?

xxx Roelie

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi damens,

Ik ben helemaal van slag, ik weet niet wat ik lees. Ik ben enorm verdrietig en ontzettend boos. Hoe kan iemand,waarom. Ze moest eens weten hoe het voelt. Als een steek door je maag. Ik heb zelf nog een gedicht naar haar toe geschreven voor de steun. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen om weer vrolijk te worden. Alles komt boven. De pijn de angst het verdriet. Iets wat je niemand maar dan ook niemand toevertrouwd. Waarom ga je daar over liegen

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Linda meis ik heb de antwoorden niet voor je...
    Ik weet ook niet waarom iemand zoiets doet...en ik kan me voorstellen dat de klap voor moeders die al een kindje verloren hebben dubbel zo hard aankomt...
    Om je vrolijk te maken: blijf relativeren, hoe erg het ook is, het enige positieve eraan is dat Benthe niet bestaan heeft, dus één kindje minder dat heeft moeten vechten en lijden...eigenlijk is dat alleen maar mooi.
    Met jou gaat gelukkig alles goed en dat moet nu het allerbelangrijkste voor je zijn, helaas zit de wereld vol met mensen die alles doen voor aandacht maar zij is nu door de mand gevallen...concentreer je op jezelf meid jouw beeb is het belangrijkste nu en jij kan straks genieten van een prachtig kindje terwijl deze 'vrouw' haar leven hopelijk slijt in eenzaamheid zonder ooit te weten hoe mooi het echte moederschap kan zijn...
    Dikke knuffel van mij!
    xxx Roelie

8. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie gefeliciteerdmet je neefje, Pfff spannend zeg, maar alles gaat gelukkig goed.
    Tja en wat betreft 'Benthe', dat mensen kunnen spotten met de dood!
    Zulke mensen zijn niet eens ziek, ze zijn zo gek als een deur.
    Ach ik heb ook zo'n tante die verzonnen heeft dat ze een aantal kinderen heeft verloren en dat ze er zelfs eentje versteend in haar buik heeft gehad, echt dat mens verzint ook allerlei ziektes enz, enz, enz............
    Ze deed zelfs alsof mijn kinderen haar kleinkinderen waren en claimde hun en mij gewoon ontzettend, echt walgelijk! Kan daar zo enorm kwaad om worden dit soort mensen.

Roelie tuurlijk mag je van mij je man mee. Ik heb besloten om denk ik toch zonder te gaan, mijn kinderen zijn nog klein en die hangen enorm aan mama, dus denk dat ze dan elke keer bij mij terug komen en ik dan nog niet gezellig met jullie kan optrekken.

Maandag gaat Angelus met onze vrienden mee op vakantie, vind dit dus echt enorm spannend. We hebben besloten dat we kijken hoe het gaat en daar de aantal dagen van af laten hangen, maar vind het echt wel eng mijn knulletje weg zonder mama en papa, denk dat Zefanja hem ook wel gaat missen.
    Maar ja het is ook wel goed om je kinderen een klein beetje los te kunnen laten, maar AHHHH wat eng.
    Lekker dubbel he. snappen jullie het nog.

Ikke ben toch wel benieuwd hoe het met jouw vergaan is, we horen niets van je, alles is toch wel goed he. Laat het even horen meis en succes bij de VK.
    [/list]

9. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ben er even een tijdje niet geweest, had het zo druk. Maar nu laat ik weer wat van me horen. Mijn vakantie is vandaag begonnen en dinsdag vertrekken we naar Turkije heerlijk. Verder heb ik maandag avond voor de eerste keer onze frummel gevoeld. Heel zachtjes maar wel duidelijk. Nu nog 2,5 weken wachten tot mijn echo en dan hopen we te weten wat het is.

Liefs Stasia

10. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Wat een raar verhaal over Benthe. Bah!

Ik heb sinds gister een paar keer per dag een duizelig gevoel en kan ieder moment flauwvallen, dat idee heb ik! Nu bel ik net de vk en die wimpelde me eigenlijk af met eet een dropje en drink cup a soup. Net een cup a soup gedronken maar het word niet veel beter. :( Ik heb een lage bloeddruk dat zei de vk ook! Nou maar even afwachten...

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Daar ben ik weer na lange tijd
    zal even eerlijk openkaart spelen waarom ik er een tijd niet ben geweest
    Kan aan me hormonen liggen ofzo weet niet, maar goed
    Heb dus een tijd het gevoel gehad dat ik me niet welkom voelde hierzo..... bijna geen reactie op mijn berichtjes en had idee had ik niet tussen het hechte clubje kwam. Onze groep is niet zo heel groot en leek me dus wel leuk om van het kleine groepje te genieten, maar is dus bij mij niet zo over gekomen. sorry daarvoor. Ik heb wel trouw alles mee gelezen alleen namen onthouden is en blijft een zwakke kant en is alleen maar erger geworden.

Maar ik ga me best weer doen om hier actief actief te zijn.
    zal even een update geven mij van de laatste dagen.
    Ik zit op dit moment nog steeds thuis ivm mijn rug, het gaat niet beter en ook niet slechter. maar pijn en stijfheid is nog steeds aanwezig. Meerde mensen hebben al gezegt dat ik voor mij bevalling niet meer aan het werk zal gaan. Daar hoop ik eigelijk toch niet op dus doe me best.

Sinds een aantal dagen voel ik onze kleine heel goed ook als ik me hand op me buik leg voel ik ukkie er tegen aan schoppen. Eg leuk alleen jammer dat als ik de aanstaande papa roep dat ukkie er dan mee ophoud.

Gister de 20 weken echo gehad, was erg mooi!
    Heel uitgebreid en we hebben de hele echo op dvd staan.
    Alles was prima in orde, en wat het word, ik heb geen idee. Mijn mannetje me tante en schoonmoeder weten het wel. Ik wil het niet weten omdat ik het dan aan de hele wereld wil vertellen en dat wil me mannetje niet. Dus ja moet wachten tot onze uk geboren is.

Vandag naar de vk geweest, heb een aantal aandacht punten.
    Bij het hartje lusistren sloeg de hartslag even terug naar 100 normaal was die 155 dus ze heeft wat langer geluisterd maar is niet meer voorgekomen, ik moet wel dinsdag op extra controlle komen. Ik heb ook sinds een tijd hartkloppingen en dat komt omdat de kleine meer zuurstof vraagt, en hieervoor is ijzer nodig. Omdat de kleine om meer zuurstof vraagt moet mijn hart sneller kloppen, en daar door kan je hartkloppingen krijgen. ze heeft nog even mijn ijzer geprikt en die was idd wat gezakt. Dus meer spinazie en appelstroop eten. Als ik er meer last van krijg moet ik contact opnemen met de ha.
    Verder woont onze kleine in een villa zoals mijn vk dat zei, want me baarmoeder is wat groter dan gemiddeld. maar dat was geen probleem zei ze, dan heeft kleine gewoon wat meer ruimte.

Straks komt mijn schoonmoeder, die komt nu iedere dag mij helpen met het huishouden want dat kan ik niet meer ivm dus met me rug. Het is allemaal rot en had het me ook niet zo voorgesteld, maar goed ik geniet nog met volle teugen van de zwangerschap.

Nou dit was dus even een echo bericht (erg lang) van mij en als julie he tnog leuk vinden blijf ik hier actief..

Liefs Deesje

12. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ikke1981,

Ik ben ook niet heel erg actief hoor maar lees wel bijna alles mee en af en toe plaats ik ook een bericht. Ik vind het ook moeilijk om alles bij te houden maar ik werk fulltime en s'avonds heb ik niet altijd tijd en zin om op het internet te zitten. Maar gewoon hier op het forum blijven hoor.

Liefs Stasia

13. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ikke: ik heb dat gevoel ook al een paar keer gehad. Dan vroeg ik hoeveel kilo iedereen was aangekomen kwam er geen reactie en dan vroeg een ander het en dan reageerde iedereen. Betrap mezelf er ook weleens op door alle drukte vergeet je weleens te reageren of je leest weleens ergens overheen.

Roelie: Gefeliciteerd!

Over het uitje, mocht het gewoon in de dierentuin zijn en evt. partners erbij meld ik me bij deze af.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Heeeee ikke oftwel Deesje je gaat ons niet verlaten hoor!
    Ik kan me je gevoel wel voorstellen, een klein clubje (waaronder ik) hebben gewoon meer tijd en posten meer, maar voor mij hoor jij (en stasia ook!) gewoon bij de november mama's en ik zag gisteren op de agenda dat je je 20 wkn echo had dus ik was hartstikke benieuwd naar je!
    Vervelend van je rug zeg...ik weet zo even niet meer wat voor werk je deed maar kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt...toch neem je rust hoor en je moet maar zo denken je kunt je hele leven nog werken maar zwanger zijn ben je niet zo vaak...en je hebt straks je rug nog hard nodig met een beeb op de arm!
    Dat stoppen met schoppen als papa eraan komt ken ik! Als ik 's avonds in bed ligt is het happy hour :) En mijn man dan thuis is en zijn hand op mijn buik ligt is pukkie meteen stil :) Hahaha nu al diep ontzag voor papa :p
    Jee dus je man, tante en schoonmoeder weten wel wat het word en jij niet? Zooooo he ik zou uit elkaar barsten van nieuwsgierigheid! Lijkt me lastig ook voor je man om zich niet te verspreken!
    Goed dat je nog even extra op controle mag vanwege het hartje maar waarschijnlijk is alles wel gewoon goed toch?
    Actief blijven hier hoor!
    xxx Roelie

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Stasia: alvast veel plezier op vakantie stuur je wat mooi weer hierheen?

Missy: vervelend van je bloeddruk, moet je het nu maar gewoon doen met drop en cup-a-soup of mag je op controle?
    Over het uitje....vind het echt jammer missy als je niet meegaat kan ik je niet van gedachten doen veranderen?

xxx Roelie

16. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik heb er gewoon geen behoefte aan om met "gezinnetjes" op pad te gaan en daarvoor een uur rijden en van huis weg te zijn. Sorry :oops: volgende keer als we gaan high teaen met echt alleen de zwangere dametjes ga ik absoluut mee!

De meeste hier wilde toch bij het "dierentuin" plan blijven dus ik wacht op de volgende meeting.

Me bloeddruk is 5 weken geleden voor het laatst gemeten en ik hoef pas volgende week naar de vk dus voel me een btje afgewimpeld. Op het moment dat ik me nu ziek meld (waar ik eigenlijk behoefte aan heb) moet ik persee 6 weken voor me bevalling met verlof....en ik wou eigenlijk 4 dus dillemma!

17. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    heb een foto van mij en me vriend in me album gezet hihi

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Heb ff gespiekt :) Moet altijd wel lachen onbewust maak je je toch een soort voorstelling bij de persoon achter de nickname en om de een of andere reden dacht ik dat jij een donkere huidskleur zou hebben :D Geen idee waarom eigenlijk hahahaha zullen m'n hormonen wel zijn :D

(Vind het écht jammer dat je niet meegaat...maar ik hou er nu ook over op het zal toch altijd lastig worden het iedereen naar de zin te maken en die hig tea (zonder mannen mét babies?) komt er ook wel!)

xxx Roelie

19. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ja ik heb gewoon voor mezelf besloten niet mee te gaan omdat ik er tegen op zit te kijken en dat niet de bedoeling is!

Ik lijk een echte boerenhollandse meid hoor hihi :) me vriend is wel donker terwijl we beide dezelfde nationaliteit hebben. Naja ik ben half hij is heel.

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo even weer antwoorden op de mensen die hebben gepost. Ik zelf ben weer een beetje bijgekomen van het verhaal omtrek Benthe. Maar ik heb besloten op daar me niet meer druk om te maken, ik heb genoeg aan mijzelf.

:idea: Didi: Gefeliciteerd met je meid. Het aantal staat volgens mij nu gelijk aan het aantal van de jongens.

:idea: Joldeg: Knap van je dat je zo sterk in je schoenen staat ivm de uitgebreide echo. Het is inderdaad iets heel medisch en het is echt geen pretje om daar te liggen. Het kan altijd zijn dat je iets te horen krijgt wat je niet wilt. Echt petje af.

:idea: Roelie: Geleficiteerd met je neefje. Weet je al wat meer?

En over het uitje, zo te zien wordt het de 28ste juli, daar zijn in ieder geval de meeste stemmen voor. De gene die hun man en kinderen meenemen doen dat gewoon.
    En als we bevallen zijn kunnen we toch gewoon een high-tea organiseren met alleen vrouwen en babies?

Dan hebben we aan ieders wens voldaan.

:idea: Stasia alvast een fijne vakantie toegewenst. Op welke datum heb je je uitgebreide echo?

:idea: missym: wat vervelend zeg dat je je zo duizelig voelt. Ik moet zeggen dat ik dat met mijn vorige zwangerschap ook heb gehad en dat het met ongeveer 24 weken weer over was. Bij mij hielpen de ijzer tabletten daar ook niet voor. Gewoon veel rust nemen en niet te snel opstaan, of te veel doen op een dag is mijn advies. En jammer dat je niet mee gaat naar de dierentuin, maar het is je eigen beslissing en daar worden wij echt niet boos om. Met de hight-tea moet je wel komen hoor, daar hou ik je aan. En trouwens leuke foto van jouw en je vriend/man

:idea: Ikke fijn dat je echo zo goed was, en ik hoop volgende week met de extra controle dat het hartje het gewoon goed doet. Over dat bewegen dat is bij mij ook zo. Als ik het voel dat zeg ik tegen mijn man kom snel, en dat is hij er en dat houdt de kleine er mee op. Maar blijf vooral bij de club je bent hier echt wel welkom.

Zo dat was het wel weer, ik hoop dat ik niemand en niets vergeten ben, anders sorry daarvoor.

Liefs Linda

Share This Page