Ik zal me even goed voorstellen zag dat jullie dat een tijd geleden ook hadden gedaan Nou mijn echte naam is dus Desiree maar iedereen noemt me Dees of Deesje (nit dat ik zo klein ben hihi) Ik ben 26 jaartjes jong en me mannetje is 35 en ben vorige jaar 29 mei getrouwd. We hebben onze eigen huisje, een beneden woning waar ik nu heel blij mee ben want zo kom ik af en toe nog buiten. We zijn nu flink aan het verbouwen om te kunnen beginnen aan de kinderekamer. Ik werk op een activiteitencentrum voor meervoudig gehandicapten, dus nu niet ideaal voor me rug. Gelukkig hebben ze er alle begrip voor. Ik heb 4 katten in huis, allemaal schatjes al komen ze nu soms me neus uit hahah ahww nee meen ik niet hoor. Dit is onze eerste kindje en we vinden het allemaal reuze spannend maar ook erg leuk. Voor ons gevoel vliegt de tijd voorbij. Nou volgens mij was dat wel zo beetje voor vragen stel ze gerust. Over het hartje van onze kleine maak ik en de vk ons geen zorgen, de extra controlle is om het uit te sluiten. vind ik alleen maar fijn, ga er liever te vaak heen dan te weinig en voor mij is het weer een uitstapje (jeetje voel me net een oud wijf )
ohw ik ga trouwens niet mee naar de meeting ben mensenschuw hahah nee hoor maar ik ben niet van de meetings, beetje anoniem blijven vind ik ook wel fijn namelijk. Ga zo eens ff kijken of ik me echo's in me album kan zetten Over benthe in en in triest hoe kan je zo spotten over de dood en zeker van een kind. Zal verder maar even niet opschrijven want ik denk :x
Missym, ehh ik had dus ook andere voorstelling bij je, haha grappig he, maar ik had je ook niet blond verwacht. haha, leuk he dat beeld wat we dan zelf creeeren. Als je mensen mijn kinderen zien en naar mij kijken, snappen ze dat ook niet helemaal. Heb donker haar en mijn kinderen zo blond als wat en mijn man is ook niet blond. Ikke leuk om weer wat van je horen, en tja ik heb het ook wel eens hoor dat er niet gereageerd word op een vraag, maar ontkom je ook niet aan op een forum. Vervelend van je rug joh. Verder reageer ik even niet zo uitgebreid heb een niet lekker in mijn vel dag. Dus sorry.
Hey Ladies, even geen tijd om op alles te reageren want zit even op mijn werk. Maar toch hoop ik dat jullie me een beetje kunnen helpen. Ik heb sinds 3 dagen een pijn in mijn rechterlies. Het wordt alleen maar erger, kan nu niet eens maar normaal lopen.. Heb net de vrloskundige gebeld, die is maar tot 12:00 telefonisch bereikbaar voor vragen.. daarna alleen voor spoedgevallen. En morgen is er helemaal geen telefoniste aanwezig.. dus ik dacht.. ik bel de huisarts of ik daar even wat info kan krijgen of een afspraak voor morgen.. maar je raadt het al.. vanmiddag is de praktijk gesloten. Wat zouden jullie doen? De fysio bellen? Of zal het bandenpijn zijn dat ik door moet bijten? Ben zo bang voor bekkeninstabiliteit of zo.. heeft iemand hier ervaring mee? groetjes van een ongeruste en onzekere muts haha
Hee meiden was ik ook weer even...hou het ook ff kort heb ook een niet-zo-lekker-in-mijn-vel-dag... Niet zo goed geslapen, ben moe...bleeh moet hier nog van alles doen maar kan mezelf nergens toe zetten Mijn neefje heet Harm (vernoemd naar overleden schoonvader) weegt 5,5 pond en is inmiddels uit de couveuse en als alles goed blijft gaan mogen ze zaterdag naar huis! xxx Roelie
Dag dames. Kom net uit m'n nieuwe huis! Echt geweldig, nu is het helemaal echt van ons. Het is veel groter dan ons oude huis, kan niet wachten om er te gaan wonen. Helaas duurt dat nog wel even... De moed zonk me echt even in de schoenen toen ik zag wat er allemaal nog moet gebeuren. Morgen begint de verbouwing en verder is het hele huis nieuw dus een gigantische bende. Nou ja, ooit.... Missym, ik geloof niet dat we op stap gaan met gezinnetjes hoor. Ik denk alleen dat sommigen er niet aan ontkomen een 'oppas' mee te nemen. Is echt lastig vaak, dingen plannen als je al een kindje hebt (nog even en je weet er alles van ). Maar inderdaad, als je ertegen opziet, moet je zeker niet meegaan! Wie weet ooit met een high tea of iets dergelijks... Ikke, ik heb soms ook dat er een tijdje niet op mijn berichtjes gereageerd wordt hoor. Dan wordt er gewoon een beetje overheen gelezen ofzo, maar ik weet zeker dat dat niet persoonlijk is. Ik lees soms ook over berichtjes heen, dan ben ik gewoon moe, of gehaast, of te druk met mezelf ofzo. Is ook niet persoonlijk. Ik blijf gewoon lekker van me af typen. Blijf jij ook maar gezellig bij ons! Ik reageer ongetwijfeld ook niet altijd op jou, maar ik vind jouw verhalen altijd wel heel gezellig hoor! Linda, ik vind het vooral voor jou en jouw lotgenoten heel erg wat Mvjanelle heeft gedaan! Ik kan niet echt iets zeggen om je op te beuren ben ik bang. Misschien dat het een beetje helpt dat je weet dat ze nu enorm door de mand gevallen is en zich waarschijnlijk momenteel heel slecht en betrapt en hoogstwaarschijnlijk ook schuldig en beschaamd voelt! En het is toch heel fijn dat andere mensen echt iets aan je gedichtje hebben gehad en erdoor geraakt waren? Daarmee heb je mensen geholpen. Jij mag alleen maar trots op jezelf zijn dat je haar hebt willen troosten!
Gwendolyne, ik denk dat het bandenpijn is. Maar ik durf dat natuurlijk met zekerheid te zeggen. Ik heb het ook sinds een paar dagen en het kan soms echt verschrikkelijk pijn doen (ik had er bij Sofia niet zo'n last van en ik had me voorgesteld dat het een beetje een zeurend gevoel zou zijn, maar dat is dus niet zo ). Vooral als ik een tijdje heb gezeten en dan opsta, zak ik soms zelfs een beetje door m'n been omdat het zo''n pijn doet. Mocht het wel bekkeninstabiliteit zijn, dan kun je er toch niets meer aan doen (klinkt een beetje lomp, bedoel ik niet zo; ik bedoel dat je je dan wel maatregelen kan nemen enzo maar dat je er vandaag niet voor kunt zorgen dat het overgaat). Waarschijnlijk kun je dus wel tot morgen wachten om naar de ha te gaan. Maar mocht het echt té veel pijn doen of je maakt je echt veel zorgen, zou ik gewoon naar de eerste hulp in het ziekenhuis gaan! Roelie en Tari, kop op op deze dag waarop jullie niet zo goed in je vel zitten. Heeft misschien ook wel wat met het weer te maken? Hopelijk gaat het snel weer beter.
Dat er geen oppas te regelen is begrijp ik wel maar dat zelfs de mannen mee gaan staat me tegen. Ik wacht op de volgende meeting
Ik weet even niet zo goed hoe ik hier nou op moet reageren... Meiden ik ga er even over nadenken of ik nog wel meega, ik heb er een gevoel bij dat er na die meeting 2 kampen zullen ontstaan, een aantal hebben elkaar dan ontmoet en zullen misschien wat closer worden op het forum waardoor anderen zich (nog meer) buitengesloten zullen voelen. Hoe leuk het me ook lijkt om jullie allemaal te ontmoeten, ik vraag me af of dit het wel waard is... Daarbij zit het me niet lekker dat iemand niet mee wil omdat ik (en misschien nog anderen) mijn man en kinderen wil meenemen... Ik denk er nog over ik laat het wel weten als ik eruit ben xxx Roelie
GEFELICITEERD met je neefje Harm, gelukkig is alles deze keer wel goed verlopen! Ikke: ik heb dat zelf ook een hele tijd gedacht/gevoeld. Totdat ik mezelf er ook op betrapte, ik las dingen te snel en haalde mensen door elkaar Ik kwam er dus achter dat dat zeker weten niet persoonlijk bedoeld is....goed van je dat je ff je hart hebt gelucht! Mezelf: ik zag dat iedereen wat over zichzelf verteld had...bij deze zal ik dat ook even doen: Mijn naam is Natasja, ik ben 26 jaar, bijna 5 jaar getrouwd met Etienne (34). Samen hebben wij een dochter, Anouk van 2,5. Wij zijn na de geboorte van Anouk gelijk weer gaan proberen zwanger te raken ivm een nierziekte van mij. Helaas wilde dit niet zo snel lukken en zijn we de MMM in gekomen. Tot onze grote verbazing zijn wij na 2 jaar (op onze verjaardagen van mijn man en mij, 13 en 14 febr.) zonder hulp van de MMM spontaan zwanger geraakt van onze 2e mooie meid Als je nog meer wilt weten, dan geef maar een gil Liefs, Natasja
Het is niet specifiek jouw hoor. Ik had gewoon op een meeting gehoopt waarbij het er om ging om iedereen persoonlijk te leren kennen terwijl ik nu het idee heb dat het een dagje uit word waarbij je elkaar toevallig treft en dat spreekt mij niet aan waardoor ik besloten heb niet mee te gaan. Ik denk ook dat het 2 kampen gaan worden omdat je closer bent als je elkaar even heb gezien, leek me ook heel leuk, maar ik ga geen 2 uur rijden om elkaar even te treffen. Ik neem me mannetje ook nie meer omdat ik vind dat dit forum iets voor mij is en niet voor ons dus ik heb ook geen zin in andere mannen (om het maar even zo te zeggen) ik wil het over kwaaltjes hebben etc niet echt mannen dingen snap je. Ik neem het niemand kwalijk, jij wil graag je man erbij, alleen ik heb daar geen zin in en heb ik besloten voor mezelf het hierbij te laten en evt een volgende keer mee te gaan (alhoewel die stap dan veel groter is).
Ongelooflijk zo veel als er de afgelopen tijd is getypt, echt geweldig! Zo zie je maar wat een hechte en leuke groep het is, ook al wordt er wat een-en-weer gebept over wel of geen mannen meenemen enzo. Daar zijn wij immers vrouwen voor, nietwaar?! Ik was ook echt in shock toen ik las over het verhaal van Benthe. Dan leef je zo mee met iemand en dan is het gewoon allemaal nep... En ze zat al heel lang op het forum, he, ook bij de mama´s voor haar eerdere kinderen (als die uberhaupt bestaan). Mijn hemel, dan heb je echt geen leven als je je zo gaat presenteren en die rol maanden, zo niet jaren, gaat spelen. ZIEK!
@Didi: ook een meid! Leuk joh, van harte! De dames zijn een inhaalslag aan het maken zie ik al @Ikke: leuk dat je er weer bent, je had vast al gelezen dat je werd gemist! je bent er gewoon een van de oude garde hoor, dus je hoort er ECHT wel bij! Overigens, iemand anders zei t eerder al: hebben volgens mij al lang niks meer van Moah gehoord? @Roelie: je hoeft je niet schuldig te voelen hoor,dat je je man meeneemt. Dat geeft Missym al aan, toch? Het is alleen anders dan zij had gedach en daarom sluit ze en andere keer aan. Het zou best kunnen dat er door die dierentuin-dag een beetje een groepje ontstaat, maar ik weet zeker dat de anderen na de date gewoon ook hartstikke nieuwsgierig zijn naar alle verhalen en die doen we dan toch gewoon? Dan zijn we snel genoeg weer allemaal helemaal op de hoogte! Kan de een lekker roddelen over de ander: LindaPOOH? Een geboren reisleidster, wist overal de weg! Lenthe? Die draagt altijd roze! Murmel? Echt niet normaal, die snoept zich de hele dag ongans! Tari? Lachen joh,die heeft echt al een dikke buik! Gwendolyne? Die is er het laatst bij gekomen, maar kletst het meest joh, echt! Enzovoort haha..... Als we elkaar plechtig beloven een leuk verslag van de dag de schrijven, komt dat volgens mij helemaal goed. We doen het zelf, als we ´kampen´ laten ontstaan, dus dat hebben we zelf in de hand.
Nou, ik sluit me aan bij de dames met een offday, heb al paar dagen barstende koppijn , dus zit al paar dagen af en aan thuis van mn werk. Heel vervelend. @Gwendolyn: klinkt inderdaad als vernijnige bandenpijn, dat kan soms best lang ´nazingen´ na een verkeerde beweging enzo. Is het constant of wisselend? vervelend joh. Wat Lenthe al zegt: als het niet heel hevig is, kun je wel even wachten tot morgen, maar anders kun je altijd nog bij grote onzekerheid naar de EH van het ZH gaan. Sterkte en beterschap! Goh, er zitten er toch aardig wat dames in de lappenmand... Zijn er ook nog dames die zich super-topfit voelen, zoals het eigenlijk zou horen in dit trimester?
Murmel mooi verwoord hoor over de meeting. We gaan een onwijs leuk verslag schrijven, zodat ook de'thuisblijvers' er net zo betrokken bij zijn, want we hoeven dat toch niet te laten gebeuren dat we in 2 ploegen vallen. Daar is het hier veels te gezelog voor. Roelie je gaat gewoon lekker mee met man en kids, kop hoor meid. Ben veel te nieuwsgierig naar je.... Wil ook buiken vergelijken met mama's zwnager van de 3e en tja dat ben jij en Ruby, dus mee gaan hoor! Heb net even geprobeerd om lekker even op de bank te gaan liggen slapen, 3 maal telefoon, word nooit zo vaak gebeld. Maar ja in ieder geval toch 15 min. geslapen, maar ja de off-day blijft.
en die pijn.. als ik stilzit voel ik het niet zo erg.. maar lopen gaat gewoon níét.. dus op zich kan wachten best.. en super topfit? wat is dat? mensen werkelijk.. ik ben niet vooruit te porren lig er iedere avond vroeg in.. nérgens zin in.. en die dierentuin.. ik laat mijn hubbie ook thuis.. hij zag het zelf al niet zo zitten hihi.. maar toen ik las dat er meerdere mannen meegingen het ik het hem voorgelegd.. dus ik ga.. all by myselllllllfffff hihi..
HiHi, Gwen: was maar gokje hoor, misschien klets je helemaal niet zoveel Enneh.... ik kom ook alleen hoor!
Welke datum is dat uitje en wie komen er en wie neemt een partner of kindjes mee? Ben benieuwd namelijk...