Ik snap het wel hoor lenhte, je behang verhaal. het is toch afscheid nemen van een fase. Had hier ook moeite mee toen Zefanja bij Angelus op de kamer ging slapen. Maar ook toen Angelus als van de kinderwagenbak naar de het zitje. Tja en nu is hij 3,5 jaar en word ineens zo groot, zelf aankleden, al een jaar zindelijk maar nu ook met poepen, etc. etc. Nog even en hij gaat al weer naar school. Pff tijd vliegt voorbij. Ga ook eens bedenken of we gaan behangen of verven, mijn zoontjes hebben een handje van om het behang los te trekken, dus zit toch aan verven te denken, tja en dan welke kleur.
Zo, nu eindelijk even tijd om achter internet te gaan. Had vanochtend dus mijn echocardiogram. Voor de gene die dat vroeg. Er wordt dan net als bij je babietje een echo gemaakt maar dan alleen van mijn hart. Zover de onderzoeker het kon zien waren er geen gekke dingen, maar de uitslag krijg ik over twee weken. sammie: gefeliciteerd met je goede echo. Ben echt blij voor je, en alweer een jongetje erbij in de lijst. lenthe en amaranta, het concert wat ik geef is morgen. maar toch bedankt voor de aanmoediging. welkom gerieke. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan mooi buikje ikke! missym, leuk zeg dat je de kleine voelt, en dat mensen al aan je kunnen zien dat je zwanger bent. lenthe, leuk he bezig zijn met de babykamer. Ik wacht met spanning de foto's af. Zo ik hoop op iedereen geantwoordt te hebben anders sorry daarvoor. Ik ga lekker weekend houden, en morgen genieten van een leuke en spannende dag. Natuurlijk ga ik jullie zondagmorgen als ik puf heb vertellen hoe het was. Liefs Linda
O sorry, twee keer hetzelfde bericht, even wijzigen. Realiseer me trouwens net dat het als de dag van gisteren is dat ik nog 200 dagen 'moest'. Gaat echt zó verschrikkelijk snel deze keer. Kan me helemaal niet voorstellen dat ik zo binnenkort al weer moet bevallen (en een baby'tje door z'n eerste weekjes heen moet loodsen)... Ben nog helemaal vol van de eerste bevalling. Dat is wel een nadeeltje van twee kindjes zo snel na elkaar. Nou ja, heb er tóch zin in, zelfs in de bevalling!
Ik heb hetzelfde gevoel, over de zwangerschap dan. Tjonge wat gaat het allemaal snel, ik weet zeker dat dit voor ons de laatste is, dus probeer zoveel mogelijk te genieten. Kan me nog herinneren dat ik positief testte en nu zijn we alweer over de helft Maar de bevalling.....daar kan ik nog niet zoveel zin in krijgen Ik had opzich een hele goede bevalling van Anouk, maar toch.....ben er toch een beetje huiverig voor, misschien zijn het wel de hormonsters, want ik wil onze kleine meid natuurlijk zo snel mogelijk in onze armen hebben..... Liefs, Natasja
Had gisteren even een berichtje geplaatst over de eerste keer voelen van het beebje. Bedankt meiden voor jullie antwoorden! Voel het idd als ik op bed lig op achter de comp even rustig zit. Vandaag weer even kort, dus denk dat het echt zo is jippie!
Hoi dames, Ik heb alles bijgelezen maar weet niet meer van iedereen alles. @Sammie gefeliciteerd een jochie @Lindapooh gelukkig zag alles op het eerste gezicht er goed uit. @Gerieke welkom @ikke leuk buikfoto @Roelie alvast succes voor maandag en voor gedichtje op de geboorte kaartje hebben wij gekozen voor deze Na een lang verblijf bij mijn mama Wilde ik ook wel eens naar mijn papa Met een kreet heb ik laten horen dat ik op .. November 2007 ben geboren De rest die ik vergeten ben sorry moest 15 pagina's bij lezen
goedemorgen meiden, iedereen met de echo gefeliciteerd. ik vind het deze keer ook heel erg snel gaan.ben vandaag alweer 21 weken. begin de kleine nu toch ook wel steeds beter te voelen,had van de week controle bij de gynacoloog maar hij zei dat het niet erg was als ik hem niet elke dag kon voelen. heb wel heel erg bandenpijn,maar blijkbaar is het dus ook normaal dat het bij een 3e meer pijn doet omdat het al opgerekt is geweest(dacht zelf dat het dan juist makkelijker moest gaan ). volgende week word mijn vriends waarschijnlijk al overgeplaatst,hij zal dan elk weekend thuis zijn.Gelukkig want de vakantie van de kinderen begint ook over een week. vandaag ga ik met de kinderen wat leuks doen,ben er nog niet uit wat dus ga maar ff snel snuffelen op internet wat het wordt.
goeiemorgen, Ik vind deze zwangerschap ook erg snel gaan, ben al weer 21 wkn zwanger. Over de helft. Of het de laatste is, tja daar zijn wij nog niet over uit. Voorlopig zien we wel, 3 is wel even genoeg. Geniet er wel lekker van, ben me toch wat bewuster, mede doordat dit kindje veel duidelijker te voelen is. Dat scheelt wel veel, je staat daardoor vaker stil bij je zwangerschap. Heb vandaag veel last van mijn bekken. Trap op en af is niet echt fijn. Linda, veel plezier vanavond met jullie gospelkoor. Ruby, veel plezier vandaag met de kids, heerlijk dat je man vanaf volgend weekend gewoon elk weekend thuis is, vooral als de kinderen vakantie hebben. Houdt hij het een beetje vol en jij natuurlijk? Bij ons in het dorp is vandaag 'Didge up your life', De didgeridoo staat hier in dus centraal, mijn vader en ik hebben dit ook gespeelt, dus daar gaan we even naar toe. Hoop wel dat het droogt blijft. Adriaan gaat toch naar de sloop dus dan even wat leuks doen met de kids. Mijn vriendin komt straks de spullen voor Angelus op halen. Vind het altijd zo moeilijk wat ik mee moet geven. Nou ja op hoop van zegen...
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Ikke1981~26 juni 15.15 extra controlle vk ivm hartje Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 20 wkn echo Jolger~27 juni 20 wkn echo Gerieke~ trouwen! Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Goedenmorgen ladies Wij hebben vanavond een vrijgezellenfeest. We worden met de grootste limousine van nederland (10 meter) naar het restaurant gebracht (met natuurlijk ff een rit door de stad). En even over jullie buikjes....zijn ze al te zien? Die van mij nog steeds niet Ben zelfs nog steeds niet gegroeid...had dat nu wel een keertje verwacht. Maar ik vind het niet erg, ik weet dat de beeb het goed doet. Liefs, Natasja
Natasja leuk een vrijgezellenfeest, met een limo. Wel gaaf hoor, laat je ons even weten hoe dat was? Ik ben nu inmiddels 5 kilo aangekomen en heb (vind ik zelf) wel een behoorlijke buik. Lekker toch dat je nog niets ben aangekomen, hoeft er tenminste ook niet zoveel vanaf na de bevalling. Dat word voor mij weer sporten om het gewicht weer een beetje krijgen waar het zou moeten zijn. Was net ongeveer 10 kilo afgevallen, ach ja dat hoort erbij, denk ik dan maar. Nou heb ik ook wel vaak lekkere trek en probeer daar dus niet altijd aan toe te geven. Maar ja gisteren een heerlijke vietnamese rijsttafel voor 2 personen, gegeten. Zat toch vol daarna, terwijl ik niet echt heel veel op had, maar het was toch lekker. Dus ja vreemd he 5 kilo zwaarder Heb je al een buikfoto in je album ben toch even goed wel benieuwd hoor? Meid komt vanzelf die buik, ik heb daar alle vertrouwen in.
Meiden even snel een vraagje. Wie van jullie heeft al een zwangerschapsstreep op zijn buik lopen? Musicale groetjes van linda
@LindaPOOH: yep, die van mij wordt al steeds zichtbaarder (helaas). En er groeien wat meer donkere haartjes in die regionen (rond mn navel). Vreselijk vind ik dat! Met een A-musicale groet van Muriel
Heb even een (helaas niet al te charmante) buikfoto geplaatst én een foto van Tikkel, mijn geweldige cyperse zoon
Hier nog een nieuwe novembermama! Ik ben pas sinds gisteravond lid van dit forum en 'ontdekte' zojuist dat er een speciaal topic is voor (aanstaande) moeders die in november 2007 zijn uitgerekend. Ik ben begonnen met lezen en verdronk bijna in de hoeveelheid berichtjes. Tjee, wat kunen jullie kletsen... Gezellig, zo'n forum, hier sluit ik mij graag bij aan. Mijn gegevens zijn: zwanger van de eerste, uitgerekend op 7 november. Het geslacht van de baby is nog onbekend, maar hopelijk krijgen we dat aanstaande maandag te horen. Dan hebben we namelijk de 20 weken echo ('s avonds laat!). Spannend!
Hoi Serafijntje: gefeliciteerd en welkom in de groep! En alvast veel succes en vooral plezier metje echo maandag...
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~onbekend Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Serafijntje~ 25 juni 20 wkn echo Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni wordt ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Ikke1981~26 juni 15.15 extra controlle vk ivm hartje Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 20 wkn echo Jolger~27 juni 20 wkn echo Gerieke~ trouwen! Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Ik heb nog geen streep op mijn buik maar wel veel haartjes en ze beginnen ook steeds donkerder te worden.