November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    FIJNE VAKANTIE Stasia! En wel in de schaduw blijven he, anders smelt je echt weg daar volgens mij :)

2. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ik blijf zeker in de schaduw wil er geen zwangerschapsmasker aan over houden.

3. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Jen: Ik voel de kleine volgens mij al een poosje, sinds ruim 2 weken, echt al snel dus voor iemand met de placenta aan de voorzijde.

En vandaag was er een nieuwe mijlpaal: hij/zij was zó druk, dat ik mn vriend vroeg zn hand op mn buik te leggen en ja hoor..... hij voelde het echt heel goed! Ongelooflijk bijzonder moment vond ik dat, helemaal geweldig.

Je kunt het beste eens rustig er voor gaan liggen met je hand op je buik, en bijvoorbeeld even hoesten om ´m evt. wakker te maken. En dan zoeken naar kleine plopjes onder je huid. Je herkent het echt als iets anders dan je darmen.
    Wat ook kan werken is eventjes op je buik gaan liggen, dan wordt ie een beetje geplet en dan voel je t misschien ook sneller (werkt bij mij ook soms).

Succes en veel plezier!

4. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    :idea: Julie: Ik voel hem ook nog maar weinig schoppen hoor! Twijfel zelfs OF ik het al gevoeld heb! Mijn placenta ligt er zover voor, dat het ook nog bijna onmogelijk is, volgens de mw van het echo-bureau. Nog even geduld hebben dus ;)
    Enne, klopt het dat je nog niet in de lijst staat?

:idea: Natasja: Hier ook bandenpijn, kan verrekte zeer doen en wordt idd erger bij bewegen. Maar bij stilzitten is het ook helemaal weg! Klinkt bij jou toch anders... Heb je al gebeld, gewoon voor de zekerheid en je eigen geruststelling? Enne, hoe was het ritje in de limo?

:idea: Didi: ik zie je nog niet op de lijst staan, kan er iets misgegaan zijn?

:idea: Jen: wat gaaf dat je eindelijk een datum hebt dat hij thuiskomt en dat er een feestje is! Tuurlijk moet je daar naartoe! :D

:idea: LindaPOOH: hier nog geen zichtbare streep! Zal wel niet lang meer duren als ik alle reacties zo lees! Hoe ging je concert?

:idea: Murmel: wat ziet Tikkel er lief uit! Ik ga zo ook een foto proberen te plaatsen van mijn dames! :)

:idea: Serafijntje: welkom!

:idea: Stasia: Fijne vakantie, ga er lekker van genieten! En die paar graadjes zijn hier superwelkom, als ik de voorspellingen voor deze week moet geloven en jij wilt ze vast wel kwijt daar :)

Ik ga morgen even wat kleur-kaarten halen bij bouwmarkten zodat ik kan bedenken welke kleur de muur in de kinderkamer gaat krijgen! Weer een klein "dilemma" wat maar eens opgelost moet worden. Zo langzamerhand gaat het wel wat worden :)

5. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    :idea: Murmel: Wel raar dat ze je idd diclofenac meegeven voor hoofdpijn, dit doen ze idd niet snel. Ikzelf weet er alles van omdat ik wel diclofenac moet blijven slikken in mijn zwangerschap ivm mijn nierziekte, maar nu alleen bij pijn. Dus het zal wel geen kwaad kunnen, ik heb het ook minimaal gebruikt. Ik denk dat ik het ook zeker niet zou gebruiken voor hoofdpijn (niet minderwaardig bedoeld, maar ik had dan liever iets anders genomen zoals paracetamol ofzo)

:idea: Met mij gaat het nu gelukkig weer een stuk beter. Ik moet wel zeggen dat het behoorlijk lang geduurd heeft voor mijn gevoel, heb de hele middag in bed gelegen :rolleyes: Het was echt een komen en gaan, net als weeen...maar daar leek het ook weer niet op. Ik was iig niet zo ongerust om daar de gyn. voor te bellen (moet altijd naar het zh), gelukkig is het nu heeeel veel minder en hoop ik dat het weg blijft. Ik voel iig de beeb heel druk in mijn buik.....dus het zal vast goed zitten. :D Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Liefs,
    Natasja

6. jolger

jolger Actief lid

Mar 8, 2007
    124
    0
    0
    Ik voel ons kindje sinds vrijdag. Het is echt een heel apart gevoel en ik herkende het ook wel gelijk dit had ik nog nooit gevoelt.

Ik voel het vooral als ik rustig zit of in bed lig.

Groetjes,
    Jolanda

7. didi1988

didi1988 Actief lid

Feb 23, 2007
    369
    1
    0
    hoi hoi,
    ja mensen begrijpen somige dingen gewoon niet denk ik..

ik moet my toch op de bevalingslijst invullen :(: dat heb ik wel gedaan 1 november sta ik. :) Wat kan ik nog meer doen?

8. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi allemaal,

:idea: Natasja je liet me wel even schrikken met het berichtje van vanmorgen.
    Meid hou je het wel even in de gaten? Tuurlijk doe je dat, maar was toch wel even bezorgd toen ik het las.

:idea: Didi wat een vreselijk belachelijke opmerking, wat nou als het kindje doodgaat, nou dan wil je je kindje toch ook zijn/haar naam geven.
    Mensen kunnen zulke domme dingen zeggen. Kan je dan zo boos om worden.

:idea: Gwendolyne, leuk je babykamer ophalen, word wel echt zo.
    Wij hebben vandaag ook weer spullen gekocht en gekregen voor de kleine.
    Ik ga morgen eens kijken wat voor kleurtjes het kamertje gaat worden.

Over het voelen schoppen, tja dat voel ik al een tijd en merk dat het nu echt sterker word, mijn man kon haar vanmorgen ook goed voelen ( meestal is hij al te werk en hij heeft het ook al eerder gevoeld).De kleine is vaak 's morgens rond 8.00 uur heel erg actief, vanmorgen gewoon een uur bezig geweest. Zo heerlijk om te voelen. De jongens voelde ik altijd eventjes, maar partner bijna nooit. Echt een heel groot verschil. Deze kleine voel ik ook de hele dag door, de jongens met uitzonderingen 's avonds nog wel eens en dan ook niet iedere dag.

:idea: Stasia, prettige vakantie enne stuur maar wat graadjes deze kant op....

Vandaag naar het Zeeaquarim geweest en daarna nog naar de stad, de jongens zijn weer lekker verwend. Nou ja valt nog wel mee, maar zomaar een wat duurdere speelgoed gebeurt hier niet zo vaak.

Nog 1 nachtje en dan gaat Angelus zonder ons op vakantie, zo spannend, gelukkig heeft hij er zin in.

9. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Word documentje erbij en lezen maar….

@ Linda, ik heb geen streep over mn buik lopen. En ik heb het idee dat ik minder haargroei heb. Laatst ook veel ‘overtollig’ haar weggehaald, over een tijdje kan ik er denk ik niet meer bij. Jammer dan voor de gene die mijn bevalling doet maar die moet dan eerst door de rimboe.

Welkom Serafijntje. Het is hier inderdaad erg gezellig.

@ didi, das k*t, dat je 2 keer moet verhuizen. Stomme fout hoor (bij de woningbouw)

@ rachel, was je verjaardag leuk?

Ik weet nog steeds niet of ik de baby voel. Dr gebeurt wel wat daarbinnen, maar ofdat de baby is…ik weet het niet….

En verder, vrijdag zouden we dus de as van mijn schoonvader uit gaan strooien. We wilden het op een plekje doen waar hij vaak heen ging. Alleen, wisten wij niet waar dat plekje was. Wij zijn dus op zoek gegaan maar konden het niet vinden. Mijn schoonbroer en zn vriendin hadden wat haast en mijn schoonbroer zei toen: ja doe maar gewoon ergens. Daar was mijn man, en de vriendin van mijn schoonbroer het niet echt mee eens. Ik was bij voorbaat al chagrijnig dus ik zei maar niks. ;)
    Die as zomaar ergens droppen was niet de bedoeling. Dus wij weer naar huis met de pot met as.
    We vragen binnenkort aan de vriendin van mijn schoonvader ( of is het nou exvriendin?) waar die plek precies is. Misschien dat ze wel mee wilt. Mijn man was erg boos op zn broer en zei tegen mij dat hij liever met mij alleen ging de volgende keer. Ik zei hem dat hij bij zoiets zn broer niet kon passeren eigenlijk. Nou ja om een lang verhaal kort te maken. De as is nog niet uigestrooid.

Daarna richting Duitsland voor een weekendje weg. Nou na 4,5 uur rijden waren we er. ’s Avonds met zn allen nog wat op de bank gehangen (11 pers.) en toen snel naar bed. De mannen vond het nog nodig om nog een paar uur geluid te maken
    De volgende morgen vroeg op en toen ben ik met een stel andere kneuzen ;) gaan wandelen. 7 km. Halverwege begon het te gieten. Ik was de enige bikkel die doorzette. Uiteindelijk de 7km uitgelopen, nog een stuk door het bos. En toen drijfnat naar huis.
    Daarna lekker gezwommen in het huisje en toen de rest van de avond lekker gerelaxed.

Dr was ook een andere meid mee die zwanger is, en ze heeft me meerdere keren stijl achterover doen slaan.
    1. ze heeft een positiebroek van 400 euro gekocht, ja je leest het goed.
    2. ze heeft 13 positiekledingstukken gekocht twv 1500 euro
    3. ze begreep niet dat ik liever NIKS koop dan dat ik zoveel geld uitgeef aan iets wat ik hooguit 5 maanden aankan… (ik kan vooralsnog mijn eigen kleren aan, en in de zomer draag ik gewoon lekker ruime jurkjes)
    4. ze blijft na de bevalling, gewoon 70 uur werken. Waarom zou ze minder werken? Ik zei, daar kom je nog van terug.
    5. Zij ging een bugaboo kopen want dat is het beste voor het kind. Die heeft namelijk veren voor als je door het zand loopt. Ik zei: ik was eigenlijk niet van plan om door het zand te lopen, en een quinny is ook goed .
    6. ik stop ermee want ik kan nog een boek volschrijven….

Zo, ik denk dat ik alles wel verteld heb..

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jeetje wat moet je daar nou mee?

ik vond 35 euro al veel voor een positiebroek :)

amaranta 7 km lopen haal ik echt niet meer hoor,pff heb dit weekend twee pretparken gehad en ben echt gebroken.

didi: hoezo laten ze je nou 2 keer verhuizen? beetje rare manier van werken hebben ze daar.

tari: je zal angelus wel heel erg gaan missen,lijkt me echt moeilijk als je kind zonder je op vakantie gaat.als ze zo klein zijn.

hier moeten de kids nog 1 week naar school en dan begint de vakantie.ben er nog niet uit wat we gaan doen.de kinderen gaan in ieder geval 1 week op kamp.

toen ik zaterdag in moviepark liep moest ik ff aan het forum denken.iemand zei dat je ook alleen naar de dierentuin kon gaan.toen ik daar zo liep kreeg ik echt zo'n raar gevoel.in zo'n park lopen zonder mijn kids is voor mij echt ondenkbaar.en mijn kids zouden dat nooit in dank afnemen.
    het is heel raar maar sinds ik kinderen heb voel ik me bijna schuldig tegenover hun als ik iets voor mezelf ga doen.
    ik ben ook altijd samen met hun,net of ik een stukje van mezelf mis als ik ergens zonder hun ben.

maar ja die moedergevoelens krijgt iedereen zodra de kleine er is.

11. Gerieke

Gerieke Actief lid

Mar 6, 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Goedemorgen allemaaal!

Soowww. eerst maar weer 3 of 4 blz bij gelezen, haha!
    Wat een gekwebbel hier! Maar wel super gezellig hoor!

IK ben blij dat ik morgen weer naar de verloskundige moet, want ik ben de hele tijd zoo moe weer, echt heel erg! En 's avonds heeel bleek! Niks geen kleur meer, normaal rode wangen enzo...
    En daar zie ik donderdag best tegenop als ik ga trouwen!
    Ik wil lekker fit zijn de hele dag, en niet om half 9 al zitten van: pfff.. ben het zoo zat! Ik denk zelf dat het ijzer tekort ofzo er is, dat hoor je nog weleens he?

Zaterdag heeft m'n toekomstige mannetje ons ukkie voor het eerst voelen schoppen! Wat een geweldig moment! Het was wel even zoeken want hij was druk in alle hoekjes en gaatjes van m'n buik, haha! Dan voelde ik em daar, en dan daar, en dan weer daar! Erg leuk!
    Ik voel em nu elke dag! Erg super, en geniet er nog elke dag van!

En bandenpijn, ik ken het ja! Oh verschrikkelijk! Soms word ik er 's nachts wakker van!

Liefs Gerieke

12. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Oh Ruby, dat is echt zo herkenbaar, dat heb ik dus ook, en eigenlijk ook wel met dat dagje dierentuin. Net of je dan niet compleet ben.
    Ik heb de kinderen ook altijd mee. Is zo vreemd als dit 1 keertje niet zo is.

Nog eventjes en dan word Angelus opgehaald, maar pfff vind het zo moeilijk. :cry:
    Waarom doe je het dan zullen sommigen vragen: Zodat Angelus zo evengoed een leuke vakantie heeft, omdat het hele lieve vrienden zijn, dus erg vertrouwd. Angelus is echter nooit langer dan 1 nacht weggeweest. Dus we zien wel hoe het loopt, het is in Bakkeveen, Friesland dus niet het einde van de wereld.

Laat het eventjes hierbij, misschien dat ik straks nog even op iedereen reageer.

Groetjes Melanie

13. didi1988

didi1988 Actief lid

Feb 23, 2007
    369
    1
    0
    ze hadden een fout gemaakt in de berekeningen ofzo, ach maakt ook niet uit, heb ook nog kans dat ik ier mag blijven wonen hoorde ik vanmorgen :( :D we zien het wel :)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Weekend weer voorbij voor de meeste.
    HIer een druk weekend vam mensen gehad
    Ze zijnbezig geweest met de schuur opbouwen, en begint nu allemaal eindelijk vorm te krijgen.
    Hier nog steeds last van de rug, tja moet me maar eens bij neer leggen ben ik bang.

Ga eens op jullie reageren zal een leuke dag taak zijn :)

@ Donkerehaartjes: hier nog steeds geen last van eigelijk, kijk iedere dag vol trots naar mn buik, maar nog geen rare haartjes te bekennnen.

@ Serafijntje welkom meis
    en een fijne zwangerschap gewenst

@bandenpijn, had ik gisteravond even flink last van, wat een naar gevoel zeg, heb er nu nog de na weeën van.

@Murmel hoe is het met je hoofdpijn meis, is het al een beetje gezakt?ie geven. Normaal gesproken krijg ik dat voor me rug, krijg het nu echt niet ivm de zwangerschap.

@stasio fijne vakantie meis.

@kindje voelen, ik voel onze kleine nu ruim een week met mn hand, daarvoor voelde ik vanaf week 16 een soort van plopjes.
    Als ik 's avonds in bedlig met de kleine zich altijd, maar niet uit hoelaat ik o p bed ga liggen, altijf ff contact. wel erg leuk geniet er volop van

Nou geloof dat ik zo wel alles een beetje heb gehad :)

Idd raar dat ze je van ze medicat

15. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Fijne vakantie Stasia!

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    @Tjee, Natasja, wat vervelend dat je zo'n erge buikpijn hebt gehad. Fijn dat je je nu beter voelt (en ook dat je de kleine goed voelt, toch een geruststelling nietwaar?) en hopelijk blijft de pijn nu weg.

@Roelie, hoe is jouw examen gegaan vanmorgen? Wanneer krijg je de uitslag?

@LindaPOOH, is de controle bij de gyn vandaag goed verlopen?

@Gwendoline, wat leuk dat jullie de kinderwagen en het babykamertje al in huis hebben. Succes met klussen, wat prettig dat jouw vader en broer komen helpen.

@Murmel, fijn dat je zo snel kon langskomen in het ziekenhuis maar wat een slechte zaak dat je diclofenac meekreeg. Goed dat je het niet vertrouwde en er extra informatie over hebt opgezocht. Ik hoop dat jouw hoofdpijn inmiddels helemaal verdwenen is. Kan het ook niet met het benauwde weer te maken hebben gehad? Ikzelf merk dat ik daar nu (sinds ik zwanger ben) ook veel slechter tegen kan. En wat geweldig dat jouw vriend de kleine nu ook heeft voelen schoppen. Dat lijkt me een heel bijzonder moment!

@Julie, ik voel de kleine ook nog niet schoppen. Wel voel ik af en toe 'bubbels' (?) in mijn baarmoeder. Maar ik heb niet het idee dat het dan om een schopje van een handje of voetje gaat, ik denk eerder dat de kleine zich dan omdraait en dat ik het vruchtwater voel klotsen. Ik voel het vooral als ik op mijn buik lig. Dat is natuurlijk ook niet zo prettig voor die kleine, maar ik slaap mijn hele leven al op mijn buik en ik ga er steeds automatisch op liggen. Dat wordt echt afkicken de komende tijd! Ik ga nu steeds op mijn zij liggen om in slaap te vallen, maar als ik wakker word, lig ik vaak toch weer op mijn buik. Zijn er meer meiden die hier 'last' van hebben?

@Stasia, fijne vakantie! Waar ga je heen? Ik hoop voor je dat het er nog wel een paar graadjes afkoelt, want 40 graden is wel heeeeeel erg warm. (Ik moet er momenteel niet aan denken.) Hopelijk kun je lekker verkoeling zoeken in een zwembad of in de zee.

@Sammie, leuk dat je deze week de kleuren voor de babykamer gaat uitzoeken. Laat je ons weten wat het is geworden?

@Tari, ook voor jou: veel plezier met het uitzoeken van de kleuren voor de babykamer. Leuk om mee bezig te zijn! Laat je ons weten voor welke kleur(en) je hebt gekozen? En wat leuk ook dat je de kleine tijdens deze zwangerschap zo goed voelt en dat jouw man haar gisteren ook goed heeft kunnen voelen. Hopelijk laat dit moment voor mij/ons ook niet lang meer op zich wachten. Het lijkt me heel bijzonder om dat voor het eerst te voelen. Wat leuk dat Angelus met een vriendin mee mag op vakantie. Ik kan me voorstellen dat je hem wel zult missen, maar dat is alleen maar een goed teken toch?

@Amaranta, wat een naar verhaal over het uitstrooien van de as van jouw schoonvader. Het zou een mooi, symbolisch moment moeten zijn en natuurlijk ga je de as dan niet zomaar ergens strooien omdat jouw schoonbroer op dat moment haast heeft. Hopelijk lukt het de volgende keer wel om de juiste plek te vinden en kunnen de broers het met elkaar eens worden. Lekker dat je er een weekendje tussenuit bent geweest. Het verhaal van die zwangere meid las ik vol verbazing. Zitten er soms gouden knopen aan die broek? :) Tja, wat dat betreft ben ik wel een krent hoor: ik heb mijn positiebroeken in de uitverkoop gekocht. Ik vind het zonder om er veel geld aan uit te geven, zeker omdat je die kleding maar een paar maanden draagt.

@Gerieke, hopelijk voel je je snel wat energieker. Ikzelf ben vorige maand, met 14 weken zwangerschap getrouwd. Ik zat toen nog in mijn 'misselijke periode' en was van te voren doodsbang dat ik tijdens de plechtigheid moest overgeven. Maar werkelijk, afleiding doet wonderen en ik was op de trouwdag zelf niet missselijk. Ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt (dat je volop energie krijgt) en dat je donderdag een prachtige dag zult hebben waar je met veel plezier op terug kunt kijken!

@ikke1981, Wat vervelend dat je zo'n last hebt van jouw rug. Doe lekker rustig aan, niets forceren.

:idea: Met mij gaat het momenteel eigenlijk wel prima. Ik ben een beetje zenuwachtig voor de 20 weken echo, die ik vanavond heb in het ziekenhuis. Het is toch een spannend moment dat ze die kleine helemaal gaan screenen. En misschien krijgen we te horen of het een jongetje of een meisje is. Ik ben zoooooo benieuwd! Ik laat het jullie morgen wel even weten, vanavond zijn we pas laat thuis.

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Zo, hier ook het weekend weer voorbij.. pfff wat een drukte..

vandaag weer eens (proberen) uitrusten tot nu toe lekker rustig aan gedaan, want die vervelende pijn in mijn liest blijft.. denk dat ik anders de fysio maar eens ga bellen, kijken wat die er van zegt.. anders heb ik woensdag ook de 20 wkn echo én een bezoekje bij de VK, kijken wat die er van zeggen..

Wie gaat erhier trouwens een pretecho doen? Zo ja, rond de hoeveel weken?

Heeft er hier iemand zo'n angelsound? Ik zit al weken te twijfelen.. ben nu bijna zover dat ik de beeb ga voelen, maar op zich vind ik dat geluid zo mooi, ook omdat je het geluid op kan nemen..

Wat ik zei over voelen, heb twee weken geleden paar keer heel duidelijk gevoeld, en nu dus niet meer.. heel af en toe denk ik nog.. hey! Heb het gevoel dat mijn buikje nu wel gaat komen (door mijn heerlijke speklaagje is het wat lastiger te zien..) Maar vriendin die me maandje niet had gezien zei dat ze wel iets zag.. :)

Woensdag dus de 20 wkn echo.. zijn er hier dames die het geslacht ook niet willen weten en die toch wat hebben gezien tijdens de echo? Moet je dat van tevoren zeggen of zo dat je het niet wilt weten?

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    wij laten als we bijna 27 weken zijn een pretecho doen een 4d.

Over de angelsound, die heb ik hier ook liggen,
    Nu luister ik bijna niet meer omdat ik die kleine al iedere dag voel.
    Maar het is zekers een mooi geluid en om het op te nemen is erg leuk.

19. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Serafijntje: heel veel succes en plezier bij de echo straks. Laat je ons weten wat het wordt, of blijft het geheim voor ons? Leuk hoor, geniet er van!

@Gwendolyne: wij laten een pretecho doen met ca. 26 weken. Lijkt me leuk om zo'n DVD te hebben voor de opa's en oma's enzo!
    Een ANgelsound heb ik niet, ben alleen maar bang dat ik daardoor in de stress kan raken als ik 'm een keertje niet hoor.
    En ik mag altijd even langskomen bij de VK, als ik me toch zorgen maak en ik 'm even wil horen.

Morgen ga ik het hartje weer luisteren, heb ik echt zin in!
    En dan maken we meteen een afspraak voor de 20 weken echo in het ZH.

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Jahoor, jullie krijgen het wel te horen (lezen) - als ze het vanavond tenminste kunnen zien. Ik zou het in mijn enthousiasme niet eens voor me kunnen houden ;)

@Gwendolyne, ik denk niet dat wij een pretecho laten maken. Maar wie weet, veranderen we nog wel van gedachte. Ik vind het toch best lang, de laatste 20 weken zonder een beeld van ons beebje. Ik vond de periode tussen de termijnecho (bij 9 weken) en de 20weken echo eigenlijk al zo lang duren...
    Een angelsound heb ik niet, om dezelfde reden als Murmel: ik zou gelijk in de stress schieten als ik het hartje een keer niet zou kunnen vinden. Maar ik kan me voorstellen dat dat wel anders is wanneer je het kindje voelt. Dan weet je toch wel dat het goed zit en is het een leuk extraatje dat je dat prachtige geluid ook thuis kunt horen. Het blijft toch bijzonder allemaal...

Share This Page