Ik ga morgen dus de 2de test doen. Had wat tests besteld via internet en die zijn vandaag binnengekomen. Ze liggen echter nog op het postkantoor want er was niemand thuis vandaag.
Ik ga morgen dus de 2de test doen. Had wat tests besteld via internet en die zijn vandaag binnengekomen. Ze liggen echter nog op het postkantoor want er was niemand thuis vandaag.
passen die niet door je brieven bus dan? Heb wel eens via de site hier besteld 9 stuks en die paste gewoon door de brieven bus heen
het is een pakket waarvoor getekend moet worden, ik vond het ook vreemd. Ze zijn verstuurd vanaf China, wellicht dat ze heel goed zijn ingepakt.
maar.. hahaha ik moet wel even lachen hoor. Je hebt al een vage test gehad en je wil voor de zekerheid nog een keer testen, nou dat kun je dan nog 5 keer doen. dan moet je het toch wel zeker weten
Weet ik, maar bij samenkopen.net koopt iemand ze dus heel groot in, en kan ze daarna heel goedkoop verkopen (ofzoiets), de zwangerschapstesten van samenkopen.net kosten 39 cent per stuk. En dan vier euro verzendkosten. Ik heb dus voor 5,95 5 tests. Of ze betrouwbaar zijn merk ik morgen!
zou dat toch wel eng vinden, als je niet weet of ze betrouwbaar zijn. Je wil zekerheid, dit krijg je alleen door een betrouwbaar merk te pakken denk ik
Even voor de duidelijkheid, ik heb die tests besteld voordat ik wist dat ik zwanger was. Ruim anderhalve week geleden.
ja een streep is een streep maar je zegt zelf dat je nog een keer extra wil testen voor de zekerheid maar ik had dat ook hoor, ben zelf ook nog clear blue gaan halen
ik heb diezelfde als jij gedaan (van de apotheek dus) bij mij dus een vaag 2de streepje. Maar ik dacht zo, als je niet zwanger bent maak je geen hcg aan en dan kan je dus ook geen 2de streepje plassen.