Ik heb wel een angelsound, maar heb t hartje nog niet 1 keer kunnen vinden, erg irritant. Maar bij de vk het toch luid en duidelijk kunnen horen, dus maak me er geen zorgen om, waarschijnlijk had hij/zij gewoon geen zin ofzo
AGENDA Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Serafijntje~ 25 juni 20 wkn echo Stasia~OP VAKANTIE! Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni word ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Ikke1981~26 juni 15.15 extra controlle vk ivm hartje Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 20 wkn echo Jolger~27 juni 20 wkn echo Gerieke~ trouwen! Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
@Roelie: HOE GING HET? Heb hard voor je geduimd! Hoop dat al het blokken niet voor niets is geweest. @LindaPOOH: hoe was het bij de Gyn? Alles weer goed in orde?
AGENDA Roelie~25 juni 10.00 examen! LindaPOOH~ 25 juni controle gyn Serafijntje~ 25 juni 20 wkn echo Stasia~OP VAKANTIE! Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni word ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Ikke1981~26 juni 15.15 extra controlle vk ivm hartje Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 09:45 20 wkn echo Gwendolyne ~ 27 juni 11:00 vk Jolger~27 juni 20 wkn echo Gerieke~ trouwen! Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Roelie: Hoe ging je examen? LindaPOOH: hoe ging je controle bij de gyn? Serafijntje: Hoe was de 20 wkn echo? Hoe staat het eigenlijk met het lijstje van de meeting?
ff snel berichtje tussendoor. het is zomer en ik sta hachee te koken ben vanmorgen lekker terug naar bed gegaan toen de kinderen naar school waren,werd om 11,45 uur wakker gemaakt door de overbuurvrouw of zij ff de kinderen moest gaan halen.lief he (had me echt bijna verslapen. heb enorm pijn in mijn rug en benen,iets teveel pretpark gehad denk ik. heb ook op mijn donder gekregen van manlief dat ik in attrakties ben gegaan terwijl ik zwanger ben. de baby beweegt ook weinig,maar met mijn angelsound hoor ik een goed hartje,zou hij iets aan die attrakties over hebben gehouden?
Hee meiden Even snel tussendoor: examen ging best goed volgens mij heb ik het wel gehaald maar ik weet het pas over 6 (!) weken...pffff.... Een aantal dingen was pittig maar ik heb er een goed gevoel bij! Helaas heb ik mijn oudste behoorlijk ziek bij mijn moeder weggehaald, hij heeft hoofdpijn en hoge koorts dus ik ben heel blij dat mijn mannetje vandaag vrij is, hij gaat zo even helpen met de jongens douchen en op bed brengen want ik ben toch wel erg moe. Misschien dat ik straks nog even op iedereen ga reageren en anders ben ik er morgen weer hoor! xxx Roelie >>>> morgen 20 weken whaaaaaaaaaa het gaat echt snel!
Fijn Roelie dat je examen goed ging... Ik heb morgen ook 20wk echo. vannacht 2 opties, of ik slaap niet van de opwinding...of ik slaap wel en heb nachtmerries over gedrochten..
Serafijntje, Roelie en Amaranta, heel veel plezier bij de echo's! Ik ben erg benieuwd... Gwendolyne, volgens mij vragen ze altijd van te voren of je het wil weten, maar let er wel even op; is toch jammer als ze het vergeten en de verrassing er voor jullie vanaf is... Gewoon even duidelijk melden (nu weet ik niet meer precies wanneer jouw echo is, durf niet terug te bladeren omdat ik dan alles kwijt ben denk ik). Tari, hoe gaat het zo zonder Angelus? Kan me voorstellen dat je het er best moeilijk mee hebt. Fijn dat hij er zoveel zin in had! En mocht hij heimwee krijgen, dan is hij zo weer thuis toch? Ruby, denk niet dat je baby iets over heeft gehouden aan de attracties hoor! Die waarschuwingen zijn nodig voor mensen die anders misschien 12 keer over de kop gaan in de achtbaan (of heb je dat ook gedaan?) en zo'n pretpark wil natuurlijk niet het risico lopen enorm aangeklaagd te worden in het onwaarschijnlijke geval dat er toch iets gebeurt). Het hartje klinkt goed, dus de baby maakt het goed (denk ik)!
nee ben niet over de kop gegaan,maar gewoon mee in de kinderattracties als begeleiding omdat anwar nog geen 1,20 meter is. maar heb mijn knulletje net alweer lekker voelen draaien. voor de meiden met een echo succes,en spannend hoor nog even en dan weet iedereen die het wil weten wat ze krijgen.
Goeimorgen meiden, Rachel GEFELICITEERD met je 26e verjaardag Roelie, dat is nog lang wachten voor de uitslag, 6 wkn!? Maar ja als je gevoel er maar goed bij zit. Ruby, leuk onderschrift en een leuke avatar. Waar was je zondag naar toe geweest, leuk he zo met die kids, mag je zelf ook weer kind zijn. Serafijntje hoe was je echo? Alles goed met de kleine. Weet je wat het word, Spannend hoor. Gewendolyn, wij hebben zaterdag een pretecho, maar het mooiste is zo rond 27 a 30 weken dan hebben ze al wat meer babyvet en dat is met een 3/4d echo heel leuk om te zien. Wij hebben dan nog een keer een echo vandaar dus ook zaterdag al. Inderdaad anders duurt het naar de eindstreep zo lang, Lenthe hoe gaat het met je nieuwe huisje, al druk bezig. Sammie, ben je al uit de kleurtjes? Ik heb gisteren ook staaltjes gehaald, de box word 'verlangen'. Hij is nu nog paars met lavendel. Voor de babykamer heb ik al een paar favorieten kleurtjes en tja natuurlijk is dit in de trand van roze/paars. Met in ieder geval een glitter/hihglight efect van Histor er op. Moest gisteren tevens onverwachts op marktplaats op zoek naar een ledikantje. Blijkt dat mijn vader die van mij toch maar weg had gegooid, Grrrr. Heb wel een aantal erg leuk cq mooie gezien. Dus nu even afwachten. Murmel succes weer bij de VK vandaag, ik moet vanmiddag ook weer. Maar alles zal wel goed gaan. Natasja, hoe gaat het met je, die vervelende pijn in je buik niet meer terug gehad? Jolger, leuk meid dat je de kleine nu ook voelt, apart he?! Voor de rest als ik iemand vergeten ben sorry. Angelus heeft het gisteren prima naar zijn zin gehad en lag al snel lekker in slaap. Maar ik had het erg moeilijk mee, de hele dag onrustig en nerveus. Tja en 's avonds kwam de spanning er uit toen ik in mijn bed lag en maar 1 knultje toe hoefde te dekken. Mijn vriendin had gelukkig gsmsd dat alles goed ging en 's avonds aat nog even gebeld (ze had eerder geen bereik). Ze hadden lekker patat gegeten en een cadeautje gehad. Vandaag gingen ze wat leuks doen. Iedereen een plezierig dag vandaag, ondanks het slechte weer. Groetjes Melanie
AGENDA Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni word ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Ikke1981~26 juni 15.15 extra controlle vk ivm hartje Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 09:45 20 wkn echo Gwendolyne ~ 27 juni 11:00 vk Jolger~27 juni 20 wkn echo Gerieke~ trouwen! Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is ikke; succes met de extra controlle, zal duimen dat het hartje nu mooi te horen is, zoals het hoort. Amaranta, Veel plezier met je echo en hopelijk kom je het geslacht te weten, succes hoor. Rachel nog succes met het uitzoeken van een kinderdagverblijf.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~onbekend Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~onbekend MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni word ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Ikke1981~26 juni 15.15 extra controlle vk ivm hartje Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 09:45 20 wkn echo Gwendolyne ~ 27 juni 11:00 vk Jolger~27 juni 20 wkn echo Gerieke~ 28 juni trouwen! Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Goedemorgen meiden! Zo ik zal weer eens flink gaan bij lezen! Het is gezellig druk hier zeg! Met mij gaat alles in ieder geval goed .ben vandaag precies 20 weken MIJLPAAL! Gisteren examen gedaan en ook dat ging goed, was totaal niet zenuwachtig en ik moest wel even slikken toen ik sommige vragen zag, maar later wat dingen opgezocht en overlegd met mannetje en volgens mij heb ik de meeste vragen waar ik over twijfelde toch wel goed ik denk wel dat ik geslaagd ben maar over een week of 6 weet ik het zeker haal ik dan zon zalige chocoladevlaai van de Hema om het te vieren hahahaha! Baby van mijn zus: gaat allemaal erg goed, borstvoeding komt lekker op gang en mijn moeder is gelukkig wat gekalmeerd we waren van plan gistermiddag op kraamvisite te gaan maar helaas heb ik mijn oudste ziek opgehaald die heeft hoge koorts dus we gaan wat later in de week wel jammer hoor ben erg nieuwsgierig naar mijn neefje! Het weer: pfffff het stortregent hier en er schijnt een dikke storm te komen voordeel is wel dat ik met dit weer zin heb om lekker wat te doen in huis en dat is wel nodig ook Het is hier echt een bende hoor ben druk aan het poetsen en opruimen, heb de afgelopen 2 weken bijna niks gedaan dus ga de komende week eens lekker benutten om te poetsen en de administratie bij te werken Nog 2 weken dan hebben de jongens vakantie en wil ik 6 weken lekker niks doen! ( Daarna ga ik toch de vervolgcursus doen in ieder geval een beginnetje maken als het lukt ) Morrighan en Indigo waar zijn jullie en hoe gaat het met jullie? Viel me zo ineens op dat we jullie al een tijdje niet gezien hebben! Ikke hoe is het met je misselijkheid? Ik heb trouwens ogeveer net zon buikje als jou! Amaranta heb je je kleintje nu al gevoeld? Hoe was je weekendje Duitsland (of ik lees het verderop wel ben bij blz.285) Hahaha ik lees nu net het verhaal jeeeee wat een apart mens nou ja ze moet het lekker zelf weten toch .schijnbaar kan ze het betalen maar zelfs al kon ik het betalen kocht ik nog geen broek va 400 euro! (Waar verkopen ze zoiets eigenlijk?! ) Linda hoe was je concert? Ben benieuwd naar de uitslag van het echo cardiogram als dat goed is betekent het dan ook dat alles goed is of moet je nog meer onderzoeken ondergaan? Murmel nog hoofdpijn? Had er trouwens zelf ook enorm last van en nu het weer zo is veranderd voel ik me veel beter zou het dan toch van de warmte komen? Wat raar trouwens dat ze je diclofenac meegeven goed van je dat je toch even gegoogled hebt! Natasja ik vind Willianne wel leuk!!! Ander zou je eens op van die namensites kunnen kijken misschien zie je daar nog wat leuks? http://babynamen.startkabel.nl Hoe was je vrijgezellenfeest trouwens? En hoe is het nu met je bandenpijn? Gerieke welkom en gefeliciteerd!Ik hoop dat je een super trouwdag hebt donderdag, ik wens je in ieder geval wat beter weer toe!!!! Succes vandaag bij de vk, ik zou idd je ijzer even laten testen want donderdag moet je natuurlijk wel stralen he! Sammie ik weet niet meer of ik het al gedaan heb maar gefeliciteerd met je jochie!!!! Tari succes meid zo zonder je kleintje ventje ooooh ik weet zo goed hoe het voelt, hier gaan in de vakanties de jongens vaak een week met René mee op de vrachtwagen en hoewel het heerlijk is om even alleen te zijn (de andere wil dan vaak logeren bij mijn ouders) of maar 1 kind te hebben mis ik ze soms zo erg! We hebben de afgelopen 4 weekenden continue feestjes enzo gehad, heel leuk, maar de jongens moesten elk weekend wel een nacht uit logeren ik ben het zo zat wie nu een feestje geeft op een avond heeft pech ik wil mijn jongens voorlopig niet missen! Straks in de zomervakantie willen ze ook met papa mee dan ben ik ze elk weer een week kwijt dus ze blijven nu lekker bij mij (valt het op dat ik het helemaal niet erg vind dat Lars nu lekker knus bij me op de bank ligt? Hahahahahaha) Oh ik lees net dat Angelus naar Bakkeveen is is hij toevallig naar camping het Hout? Daar zijn wij zondag namelijk nog geweest, vrienden van ons staan daar met de caravan (voorseizoensplek) en vierden daar de verjaardag van hun zoontje en het is daar echt super als je kereltje daar is weet ik zeker dat hij superblij thuiskomt! Ruby fijn dat je mannetje straks elk weekend thuis is! Mag hij dan ook de deur uit zeg maar of heeft hij een soort elektronisch huisarrest? Je hebt een gave banner trouwens erg mooi! Wat heb je gedaan ben je in de achtbaan geweest? Hahaha je bent zwanger joh dan moet je ook niet in van die attracties gaan Maar ik denk niet dat er iets mis is hoor met je kleintje, die is gewoon ook erg moe en rustig nu ik denk dat tenzij je in de botsautos gaat of in zon kogel aan elastieken (je laten lanceren aaaaaaaaah eng!) er weinig gebeurt met zon kleintje hoor! Serafijntje welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Je kletst al lekker mee gezellig Jen jammer dat je niet meekunt naar de meeting maar ik begrijp het helemaal hoor! En wat drukte betreft en het reageren; ik merk zelf dat ik vooral wanneer René thuis is ik weinig achter de pc zit en dus weinig reageer, ik probeer wel de schade in te halen maar ik ben ook in de gelegenheid om het te doen. Ik kan me goed voorstellen dat sommigen gewoon de tijd niet hebben om het hier bij te houden maar dat geeft toch niks! We zijn allemaal novembermamas en let maar op als straks iedereen verlof heeft dan kletsen we zo de 1000 paginas vol! Didi wat een rare reaktie van mensen ..pfffff alsof je er van moet uitgaan dat je kindje ook kan overlijden wat een instelling Het is juist leuk om nu al een naam te hebben, als wij straks weten wat het word gaan we de kleine ook gewoon al bij zijn of haar naam noemen en stel als het mis zou gaan nou dan hoort die naam toch nog steeds bij hem of haar? Sommige mensen ook pfffff.... Geef mij trouwens even je gegevens, dus je uitgerekende datum, hoeveelste kindje en als je het weet (en wilt zeggen) het geslacht dan zet ik je wel op de lijst! Stasia je leest het waarschijnlijk niet meer maar een fijne vakantie en stuur maar wat mooi weer hierheen!!!! Nou volgens mij ben ik weer helemaal bij, nog een kopje koffie dan ga ik weer aan de schoonmaak xxx Roelie
Murmel~ 26 juni 09.15 vk Rachel~ 26 juni word ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Ikke1981~26 juni 15.15 extra controlle vk ivm hartje Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo Murmel, Tari en Ikke succes bij de vk vandaag! Rachel gefeliciteerd met je verjaardag! En veel plezier bij het bekijken van de kdv's! Amaranta succes vanavond je bent vast verschikkelijk zenuwachtig maar hou ons niet te lang in spanning he! xxx Roelie
Ha dames! Had vandaag een heel gekke afspraak bij de VK. Ze zag mijn echo-formulier van de 12 (!)-weken echo nog eens in en zag toen dat er een andere datum op stond dan de oorspronkelijke datum, omdat die kleine voorliep in de groei. 14 november ipv 20 november! Da's nogal een verschil... Ze twijfelde wat ze moest doen en ging overleggen met een collega. Maarja, uiteindelijk besloten ze om 'Henkie' toch 6 dagen vooruit te zetten, omdat het anders aan het einde 'gevaarlijk' kan zijn, als ik bv. 42 weken zou worden en ik dan eigenlijk 43 weken zou zijn... Dus INEENS zijn we morgen al 20 weken! ZO gaat het wel lekekr snel natuurlijk. Maar is wel heel vreemd, want je hebt toch al die tijd een datum in je hoofd en ineens moet je 'm aanpassen. Moet dus ook ff anders in de lijst, zal m zo aanpassen. net als mn banner. GEK ZEG! Maarja, hartje klopte prima en hij schopte tegen de dopler aan, haha, coole kid dus! Mn bloeddruk was alleen veel te hoog (onderdruk), door alle plotselinge spanning denk ik. Dus moest even blijven en toen nog een keer. Toen was ie iets gezakt, dus was net OK. Moet alleen wel sneller terugkomen voor een controle van mn bloeddruk. En we moesten natuurlijk als een razende een afspraak maken voor de 20-weken echo. Moet in een academisch ZH, omdat mn vriend als kind een hartprobleem heeft gehad (niet erfelijk, maar toch). Het AMC reageerde verbaasd: 'maar dan bent u wel aan de late kant'. Mijn vriend antwoordde: 'Ja, maar we weten het nog maar net'. En voegde er toen snel aan toe 'niet dat we zwanger zijn hoor, maar dat we wat verder zijn dan we dachten'. HAHA! Maandag a.s. om 10 voor 3 hebben we nu de screeningsecho.
Heeee Murmel dan lopen we zo goed als gelijk op! Kan me voorstellen dat je even wennen moet aan je nieuwe datum je hebt toch bijna een weekje kado gekregen! Merk je ook aan jezelf dat je een hoge bloeddruk hebt of was dit eenmalig door de schrik? Haha wel goed van je vriend dat ie dat er toch even bij zei Ze zullen ook wel denken daar xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~meisje Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~onbekend Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~onbekend Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Rachel~ 26 juni word ik alweer 22 Tari~ 26 juni 15.00 vk Ikke1981~26 juni 15.15 extra controle vk ivm hartje Rachel~ 26 juni 15.00 kinderdagverblijf bekijken amaranta~ 26 juni 20.00 20 wkn echo MissyM ~ 27 juni 20:00 vk Gwendolyne ~ 27 juni 09:45 20 wkn echo Gwendolyne ~ 27 juni 11:00 vk Jolger~27 juni 20 wkn echo Gerieke~ 28 juni trouwen! Lenthe~ 28 juni 9.20 vk Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Murmel~ 2 juli 14:50 uur in AMC 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is