November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    leuk weer een meisje ! gefeliciteerd meid.

ja roelie ik denk toch echt dat ze nu bijna op zijn ;)

2. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Gefeliciteerd Amaranta! Meisjes zijn echt nog niet op hoor.

Ik reageer even snel, want ben echt heel moe en zit niet lekker in elkaar momenteel. Dacht dat de 'blues' me oversloegen dit keer, maar helaas... zit overal om te janken, denk niet dat ik het kan bolwerken volgend jaar, ben bang dat ik Sofia tekort doe, voel me in de steek gelaten door m'n vriendinnen van wie ik helemaal niets meer hoor (oké, zij ook niet van mij, maar hee, ík ben zwanger en mama).... etc. etc. weeh weeh weeh. Sorry, ik gooi het er ook maar even allemaal uit. Zit nu alweer te janken... Zo gek, ik wéét dat ik niet zielig ben, maar het voelt wel heel erg zo.

Serafijntje, ik doe ook nog een duit in het zakje: ik neem aan dat ze haar onderzoek wel goed heeft uitgevoerd, want anders hoor je dat echt wel via je vk en ik neem ook aan dat ze ervaring genoeg heeft om het goed uit te voeren. Maar ik vind dat er twee kanten aan een dergelijke echo zijn. De medische/ zakelijke kant en de 'emotionele' kant. Bij ons scanden ze ook heel zakelijk het lijfje van top tot teen maar tegelijkertijd deed de echoscopiste heel vertederd mee als de baby zat te smakken o.i.d. en was ze blij voor ons toen het een jongetje bleek. Natuurlijk deed ze alsof, want wat kan haar dat nou schelen, maar ze maakte het echt leuk voor ons. En ik vind dat dat zo hoort. Helaas staat dat waarschijnlijk niet in de werkomschrijving, maar ik vind absoluut dat je er iets van kunt zeggen! Tegen je vk ofzo? Ik vind het echt een vreselijk kwalijke zaak dat zo iemand een zwangere vrouw over haar toeren weg laat gaan.

Gwendolyne, maak je niet teveel zorgen over je buikje hoor! Bij mijn eerste zwangerschap was er met 6 maanden nog niets te zien (totdat mijn buik letterlijk van de en op de andere dag als een gek begon te groeien en ik 3 maanden later behoorlijk enorm was - zie mijn foto-album...). Heel veel plezier bij je echo!

Verder weet ik niet meer zo goed wat ik allemaal gelezen heb, sorry...

3. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    O ja, nog één ding: Roelie, ik ben stiekem Tanja Jes!

4. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Haha, las leuke topic in de lounge, voel me al wat beter... Over welke BN'ers je bent tegengekomen. Heb zelfs met BN'er gesekst (dat was in mijn 'wilde periode hoor, zo ben ik nu niet meer hihi - en het was voordat hij BN'er was!). Nogal sneu, maar vind het nog steeds best een stoer verhaal van mezelf...

5. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Dan willen we ook weten welke BNer dat was...

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~meisje
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~meisje
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend

6 jongens
    5 meisjes
    8 verrassingen
    e nog 5 onbekend....

AGENDA

MissyM ~ 27 juni 20:00 vk
    Gwendolyne ~ 27 juni 09:45 20 wkn echo
    Gwendolyne ~ 27 juni 11:00 vk
    Jolger~27 juni 20 wkn echo
    Gerieke~ 28 juni trouwen!
    Lenthe~ 28 juni 9.20 vk
    Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo
    Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d
    Murmel~ 2 juli 14:50 uur in AMC 20 wkn echo
    Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo
    amaranta~ 4 juli 14.50 vk
    Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20
    LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram
    MissyM ~ 6 juli 20 weken echo
    Rachel~ 7 juli Vakantie
    Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo
    Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk
    Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check)
    Roelie ~ 10 juli 10.00 vk
    Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo
    Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk
    Rachel~ 19 juli VK
    Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk
    Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK
    28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
    [/quote]

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Amaranta gefeliciteerd met je MEISJE!!!!
    Heb je er eentje voor mij overgelaten?

Lenthe ik kan me het blues gevoel van je goed voorstellen hoor, ik moet zeggen dat de tranen hier ook rijkelijk vloeien...
    Misschien zou je toch eens met je vriendinnen erover moeten praten, zij denken misschien juist van goh Lenthe is zo druk we zullen haar niet teveel storen...Aan de andere kant weet jij nu zelf hoe erg je leven verandert met een kleintje, het is misschien niet eens onwil van ze maar onbegrip...
    Maar ik snap je heel goed, jij bent zwanger en wil gewoon aandacht, want dat hoort erbij!
    Maarre 1 ding...geloof me maar je doet Sofia straks niet te kort. Het zijn de twijfels die iedere vrouw die zwanger is van nummertje 2 heeft en is doodnormaal...ik hield zoveel van Lars (eh verleden tijd maar ik hou nog steeds heel veel van hem hoor haha) dat toen ik zwanger was van Niels ik soms zat te huilen omdat ik me niet kon voorstellen dat ik nog een keer zoveel van iemand zou kunnen houden...
    Geloof me je hart kent geen grens en je gaat het straks geweldig doen met je 2 kleintjes ik weet het zeker!
    Trouwens mooi verwoord naar Serafijntje toe ik ben het helemaal met je eens!

Ehm ik kom straks wel weer langswaaien ik zal zo ff Niels naar school brengen, Lars voelt zich gelukkig stukken beter maar blijft nog even lekker een dagje bij mama...

xxx Roelie

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Amaranta wat leuk! volgens zijn de laatsten allemaal meiden of niet.. zou ik de lijn doorzetten? hihi.. nee geintje, ik wil het niet weten..
    Mensen ik besterf het momenteel ben zó zenuwachtig voor die 20 wkn echo.. adem in.. adem uit.. adem in.. :pale:

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    MissyM ~ 27 juni 20:00 vk
    Gwendolyne ~ 27 juni 09:45 20 wkn echo
    Gwendolyne ~ 27 juni 11:00 vk
    Jolger~27 juni 20 wkn echo

Missy succes vanavond bij de vk kreeg je nou ook een echo of was het alleen controle?
    Gwen succes strakkies je wilde het geslacht niet weten toch? Hopelijk heb je een super echo!
    Jolger jij ook succes vandaag, ik geloof dat het ook bij jou een verrassing blijft?

Oooooh ja Lenthe toch....Koert Jan de Bruijn....jaja nu geloof ik meteen dat jij Tanja Jess bent!
    Hahahahaha!
    Meiden tot straks!
    xxx Roelie

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou lenthe moet zeggen dat je wel smaak hebt :) vind alleen zijn stem lichtelijk irritant.

en dat schuldgevoel tegenover je kind is heel normaal,had het toen ik anwar kreeg ook.vond het niet eerlijk tegenover fabian dat hij mijn aandacht moest delen.
    nu met een derde voelt het heel anders,ook omdat de jongens wat groter zijn.

voor de meiden met een echo veel plezier vandaag.

amaranta blijft je babykamer nu groen of ga je hem toch knalroze maken?

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Dank voor jullie reacties! Het zal echt allemaal wel goedkomen, heb alleen af en toe zo te doen met Sofia... Terwijl ik niet wil dat ze enig kind blijft. :rolleyes:

Lekker ding he, die Koert? Vind hem in GTST ook irritant hoor, en destijds 'kende' ik hem maar een paar dagen :( .

Ik heb al een paar keer met m'n vriendinnen gepraat, vooral met m'n beste vriendin en dan is er altijd een en al begrip en voel ik me heel fijn dat het uitgesproken is, maar daarna is alles weer hetzelfde. Ik ben er nu een beetje klaar mee. Ik heb eigenlijk mijn hoop een beetje gevestigd op mijn nieuwe buurt, want daar wonen veel mensen in dezelfde fase als wij (met kinderen dus).

O ja Murmel, wat gaaf dat je een week verder bent!

Gwen, heel veel succes, komt vast allemaal goed!

12. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    O ja, over Koert-Jan, toen ik dat destijds (4 jaar geleden ofzo) aan een vriendin vertelde, geloofde ze me niet... Ze dacht dat ik het had verteld om aandacht te trekken. En aangezien er de laatste tijd nogal rare dingen zijn gebeurd (op z'n zachts gezegd) hier op dit forum, hoop ik dat jullie dat niet denken! Ik heb eventueel een foto hoor, zou ik volgende maand mee kunnen nemen.

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hahahahaha Lenthe heerlijke hormonenbom :D
    Natuurlijk twijfelen we hier niet aan je gek mens!

Over je vriendinnen he...ik heb zoiets ook gehad toen ik zwanger werd van nummer 1..weet je op een gegeven moment dan gaan je levens zulke verschillende kanten op dat, hoewel er geen ruzie is, vriendschap dan gewoon niet lukt...
    Ik zat thuis met Lars, zij feestte nog net zo als toen we 17 waren...tsja...
    Toen zij een aantal jaren later ook kinderen kreeg deed ze nog wel een poging het kontakt te herstellen, ze begreep me beter en gaf ook wel toe dat ze destijds meer begrip had kunnen hebben. We zijn nu kennissen, we spreken elkaar af en toe op msn en soms doen we eens een kopje koffie...vriendschap zit er gewoon niet meer in, dat waren we als wilde feestbeesten van 17 maar als moeders zijnde lopen onze meningen te ver uiteen om vrienden te kunnen zijn.
    Maar het is niet eens onwil, als je een kind krijgt groei je geestelijk gewoon enorm, het is cliche maar je maakt iets heel bijzonders mee en iemand die nog geen kinderen heeft zal pas weten wat het is als ze ook kinderen krijgt...
    Misschien moet je je er idd bij neerleggen dat die vriendinnen bij een andere fase in je leven horen en je nu eigenlijk toe bent aan andere mensen...wil niet zeggen dat je ze nooit meer moet zien maar zij kunnen gewoon niet aan je verwachtingen voldoen omdat ze niet weten en begrijpen wat je verwacht...
    Je maakt nu in feite al nieuwe vriendschappen op dit forum (he Zwolle-Creil is maar een uurtje hoor) en wie weet als zij straks ook kinderen krijgen dat het allemaal wel heel anders loopt...

xxx Roelie

14. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha, KIJK, zo komen er nog eens verhalen op het forum voorbij!

Ik zie een boek voor me: "BN'ers in het bed van de novembermama's!" hihihi!

Well done Lenthe!

Mijn stoere verhaal is inmiddels al veel te oud (zo'n 12 jr geleden ofzo?). Maar ik blijf dat toch altijd memoreren omdat het toen zo gaaf was.
    Ik liep bij mijn kapper naar binnen, ik was te vroeg, en daar zat een knappe vent, die ik kende. Ik wilde bijna gedag zeggen toen ik me bedacht dat de hele wereld hem kende.... het was BRAD PITT!
    Waah.... schrok me dood en heb circa 5 mins naast hem gezeten.
    Nadat hij net de deur uit was, begonnen mijn kappers (homo's uiteraard) echt KEIhard te gillen, zo lachen was dat.
    Het was in zijn tijd van 7 years in Tibet, met dat blonde haar, niet verkeerd dus! Maar hij was trouwens wel kléin!

Maarja, in BED heb ik hem niet gekregen, hahahahaha!

15. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Amaranta: GEFELICITEERD! Een MEID! En zat alles erop en eraan?!

16. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, tja, voelt wel een beetje vreemd dat ik ineens zo pats boem vandaag 20 weken ben.
    Maar dus toch maar mooi wel mn mijlpaal! :)

17. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Murmel, ben jaloers....

Dank je Roelie! :D

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen damens, DEEL 1

Zo ik had weer heel veel bij te lezen. Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest, omdat ik helemaal kapot was zowel geestelijk als lichamelijk. Mijn geestelijke gezondheid gaat erg achteruit, maar gelukkig krijg ik hulp. Ik zal in dit berichtje zoveel mogelijk reageren op mensen als ik iemand vergeet sorry daarvoor.
    Allereerst wil ik zeggen dat het concert echt geweldig was. Over een poosje zijn de foto's klaar en kunnen jullie het zien. Afgelopen maandag moets ik ook naar het WKZ voor controle. Gelukkig was alles goed met de kleine, het vruchtwater en met mij. Mijn bloeddruk is nog steeds heel netjes. Verder heb ik ook weinig klachten. Ik moet nu alleen zorgen dat ik veel rust houd. Dus ik mag alleen 's ochtends wat doen in mijn huis en s'middags rusten. Ik ga me daar zoveel mogelijk aan proberen te houden. Over de uitslag van het echocardiogram dat krijg ik donderdag 5 juli. Dan even de reacties:
    :idea: Rachel nog gefeliciteerd met je verjaardag ;)

:idea: Serafijntje gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom

:idea: Ruby, movieworld is echt gaaf. Ben er zelf ook een keer geweest. Ik hoop dat het snel beter met je gaat, en een gaaf onderschrift trouwens.

:idea: julie123, ik voel de kleine al bewegen vanaf 16 weken ongeveer. Ik kan het nu zelf ook aan de buitenkant voelen.

:idea: Fijne vakantie stasia

:idea: mumel gaaf dat je man de kleine al heeft gevoeld.

:idea: sammie succes met het uitzoeken van een leuke kleur.

:idea: Gwendolyne: leuk van de babykamer, is hij mooi?

:idea: Gerieke alvast gefeliciteerd met je huwelijk

:idea: amaranta, wat raar wat je is overkomen met dat uitstrooien. Ik hoop voor jou en je omgeving dat het de volgende keer wel goed gaat. En wat een belageijk verhaal trouwens over die vrouw. :confused:

:idea: serafrijntje: is je 20 weken echo goed gegaan?

:idea: Gwendolyne: ik heb een pretecho gedaan met precies 20 weken bij babyview. Foto's staan in mijn album

:idea: Roelie fijn dat je een fijn gevoel over hebt gehouden aan je examen. Ik vind alleen dat je heel lang moet wachten op de uitslag. Maar ik duim met je mee hoor.

:idea: amaranta is je 20 weken echo goed gegaan?

:idea: Tari, houd je het een beetje vol zo zonder angelus. Lijkt me wel heel moeilijk.

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen damens, DEEL 2

:idea: Roelie gefelciteerd je bent over de helft. En gelukkig gaat alles goed met je zus en de kleine.

:idea: Murmel, wat raar dat je dat niet wist van de datum. Ik begrijp heel goed dat je even aan je nieuwe datum moet wennen.

:idea: Serafijntje fijn dat je echo goed was. Een opluchting is dat he. Alleen jammer hoe het allemaal is gegaan.

Verder stop ik even met reageren ik ga weer blijlezen vanaf 298. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik er even geen kracht voor heb.

Liefs Linda

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

amaranta: gefelciteerd met je dochter.

Share This Page