Ik breek hier ook ff in... Roelie bedankt meid! erg lief dat je even reageerde.. Zie het ff niet meer zitten en zo'n berichtje helpt dan toch.. Heel erg bedankt!
hoi Sizzel! je komt ons berichtenaantal even helpen opschroeven? Zie dat je ook 25 mei bent getrouwd.. wat leuk! ik ook! hoe was jouw dag? En we hebben ook een November mama die vandaag gaat trouwen.. Gerieke een hele fijne dag vandaag!
Hey Gwendolyne : 25 mei was echt super! helemaal geweldig! We hebben toen ook echt super geluk gehad met het weer! Alles klopte gewoon aan die dag! hoe was jouw dag geweest?
Hee Sizzel, kop op meid! Ik lees net je dip-berichtje bij de februarimama's.. Je lijf kan je goed voor de gek houden, dat je weet je vast al wel. En eventjes andere of minder symptomen zegt helemaal NIKS! Enneh... zwanger is zwanger hoor! Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je twijfelt en onzeker bent, na je eerdere historie, maar je moet maar denken... in VERUIT de MEESTE gevallen gaat een zwangerschap gewoon GOED! Heel veel succes met het wachten tot je echo, wat is dat toch altijd een spannende tijd.... Laat je het ons weten als je dat kleintje hebt gespot in je buik?!
@ Murmel : jij ook heel erg bedankt meid! wat lief dat jullie allemaal zo meeleven.. Kan wel janken nu.. pfff.. zo verschrikkelijk voel ik me nu.. en zo lief zijn jullie berichtjes.. Lekker dubbel Vanmorgen nog een cb test gedaan.. de digitale.. twijfelde zo erg. Deze gaf gewoon zwanger aan..ja tuurlijk... Moest het gewoon nog even zien.. kom ik hier ook nog een inbreken op jullie forum met een negatief berichtje.. sorry! Jullie zijn allemaal schatten! en tuurlijk murmel.. als het allemaal goed zou zijn en ik heb ons kindje gespot dan horen jullie het zeker.. duurt alleen nog 2,5 weken..pfff
Goeiemorgen dames, Jullie zijn al flink op dreef. Geriek een fijne trouwdag vandaag, zal duimen dat het niet gaat regenen. Hier schijnt ook het zonnetje. Lenthe succes weer bij de VK. Roelie en Ruby, dat over het internet heb ik dus ook. Ik heb pas bij de zwangerschap van Zefanja een computer aangeschaft maar was er toen nog niet zo mee bezig, maar ik heb wel weer het idee dat ik daardoor wel bewuster met deze zwangerschap bezig ben. Doordat je hier toch dagelijks even komt lezen en wat typen. Probeer hier al een aantal dagen wat extra dingen schoon te maken en op te ruimen, maar ik kom verdikkies nergens aan toe met 1 kind. Ik heb het nu veel drukker dan als Angelus thuis is. Zefanja slokt alle aandacht op. Ik geef er echt niet aldoor aan toe, maar zal blij zijn als ik wat kan doen, ik wil toch heel graag aan de babykamer beginnen. De ideeen stromen namelijk over in mijn hoofd. Het wachten voor de 20wkn echo vond ik ook zo spannend, duurde voor mijn gevoel ook heel lang, ik had de mazzel dat wij om 20.00 uur 's ochtends al konden. Maar het gaat jullie lukken om afleiding te zoeken, en Roelie wat zegt je gevoel over het geslacht?
@Sizzel ja, het was ook perfect. Voelde me echt heel erg bijzonder die dag! En idd.. de zon blééf maar schijnen! en lees ook net je verhaaltje bij februari mama's.. kop op meid! hoe standaard het ook klinkt.. maar wel gemeend! en je hebt de echo op mijn verjaardag.. dus dat is nóg een mooie dag! hihi.. zal aan je denken!
Ik kom ook weer ff inbreken en ga mij niet verontschuldigen Sizzel: kom op meid! Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, maar ook vanaf hier een hart onder de riem! tari: WOOOOOOOOOOWWWWW wat een buik zeg! Prachtig joh! Ik heb nog steeds helemaal niets En zelfs nog geen kilo gegroeid. Ik moest gister ff naar de gyn. daar zat een vrouw, zo plat als een dubbeltje. Toen vroeg ze aan mij of ik ook kwam voor de CTG, ik zei dat krijg je pas tegen het eind van de zwangerschap, vanaf week 30 ongeveer. Ja zegt ze, maar ben ook al 31 weken Nouja...ze had echt een strakke spijkerbroek aan met riem en geen buik. Vond ze wel jammer hoor, ze was met haar vorige 26 kilo gegroeid, en nu afgevallen...maar het kindje deed het goed. Wat raar eigenlijk he die verschillen qua buik en kilo's? Ik heb vannacht toch wat raars gedroomd Ik had een echoapparaat gekocht, en zat de hele dag met dat ding op mijn buik te kijken naar de baby En ik had jullie allemaal uitgenodigd zodat jullie ook lekker konden spieken Hoezo hormonsters Liefs Natasja
@Natasja: nou dat wil ik wel hoor, even langskomen dan, als je zo'n apparaat hebt, gezellig! En die buiken: heel vreemd inderdaad dat dat zo kan verschillen per persoon.. Tari heeft echt al een superzwangere buik zeg! Ik vind mn eigen buik ook hard gaan hoor, was al ca. 15 cm in omvang gegroeid zag ik. En ben ca. 4,5 - 5 kilo aangekomen Waarschijnlijk krijg jij ineens een spurt en heb je ook een grote buik. Maar omdat je al weet dat t allemaal goed zit, kun je gewoon lekker blij zijn dat je niet al ki-lo's bent aangekomen, nietwaar?! Alhoewel het natuurlijk wel leuk is om met je buikje te kunnen pronken (heb vandaag ook een strak jurkje aan om die reden, haha).
Goed gedaan! Iedereen mag natuurlijk je zwangere buik zien Zou ik ook doen hoor! Ik ken het tegenovergestelde ook heel goed, met mijn dochter ben ik in totaal 32 kilo gegroeid en had een mega-buik. Daarna heb ik zelfs een maagband gekregen, omdat ik die kilo's er maar niet af kreeg. Dus jaaaa inprincipe ben ik heeel erg blij dat ik niet aankom, zolang ik weet dat het kindje het goed doet natuulijk! Ik heb ook het idee, dat ik straks een spurt krijg, en kan ik alsnog lekker pronken.....zit nog maar op de helft Liefs Natasja
Ben ik ook weer Sizzel kop op he de twijfels zijn heel normaal maar blijf positief hoor! Ikke hoe is het nou met je rugpijn? Tari ik ken het maar al te goed, ik kom zelfs niet eens aan dingen toe als beide jongens op school zijn Lars zei vanmorgen: mama nou weet ik eindelijk wat jij doet als wij op school zijn...koffiedrinken, bellen en computeren Naaaaah hij is zeker vergeten dat ik gisteren alles beneden gesopt, gezogen en gedweild heb? Natasja leuke droom Ik heb niet meer van die rare dromen zoals in het begin toen had ik de gekste dingen Murmel zullen we gezellig verder samen in de zenuwen zitten dan? Over de buik: ik heb al wel een flink buikje maar ik had ook nog wel een en ander van mezelf Ik ben wel zichtbaar zwanger, zeker met de juiste kleding en dat vind ik wel leuk moet ik zeggen, toen ik zwanger was van de eerste was het pas op het eind te zien (goh je bent zwanger wat leuk hoever ben je een maand of 4? Ehm nou nee ik moet nog 3 weken...), bij nummer 2 ook pas vanaf een maand of 5 maar ik heb zo het idee dat ik straks echt een mega buik krijg.... Een voordeel tis dan wel zomer kan ik slippers aandoen want ik krijg nu al haast mijn veters niet meer vast hahahahaha Over het geslacht: mijn gevoel zegt een jongen, maar ik stel me er ook wel op in zodat het niet teleurstellend zal zijn bij de echo...maar als ik echt heel diep in mijn hart kijk denk ik echt dat het een jongen is.... Nog maar 27 uur xxx Roelie
Nou roelie het gaat ietsjes beter als vanmorgen maar het is nog steeds uien net een brief gehad dat ik bij de arbo moet komen HOE? Ik heb geen rijbewijs, kan wel met het openbaar vervoer, maar dat is werkelijk een rampeplan met me rug nu. Geloof dat ze er weer geen reed van snappen. Ik moet er maandag al zijn, dus zou betekenen dat ik kortdag vervoer moet gaan regelen, hmzz nou missschien weet me schoonmoeder wel iets, die komt ook strakkies. Denk dat ik haar ook mee neem, kan zij bevestigen dat ze er iedere dag is om mij te helpen met de dagelijkse dingen. Zucht.............. Maar goed we zien het wel, anders bel ik ze wel dat ze maarlekker hierheen moeten komen. (voel me oud nu)
Naaaaah dat is toch ook wat...kan je huisarts/vk niet voor je naar de arbo bellen en de situatie uitleggen? Want er kan idd toch ook een controleur bij jou komen? Hoe staat je werkgever er tegenover trouwens dat je nu thuis bent, begrijpt hij het een beetje anders zou ook hij misschien voor je kunnen bellen...He hier zit je ook niet op te wachten, je hebt het al ff moeilijk genoeg toch! Je hebt wel een super schoonmoeder trouwens mag ik er ook zoeentje? xxx Roelie
Hahah ja eenlieve schat he, nou zo is ze niet altijd geweest hoor. MAar ze is nu echt 180 graden omgedraait en is ze heel lief en niet aan het opdringen heerlijk. Tja me werkgever, nou die had mij maandag gebeld (belt 2xper week) en had toen het idee dat ze aan het vissen was of ik niet naar werk kon komen dan wel om aangepast werk te doen. Uhh nee dat red ik niet. Anders was ik wel naar werk gegaan, want zit echt niet voor me lol thuis. Dus heb ook wel het idee dat werk er achter zit, van als Dees naar de arbo kan, kan ze ook wel naar werk kan komen. Dus ga ff kijken wat schoonmoeders voor me doen qua vervoer regelen, en anders bel ik ze gewoon op met Hallo komen jullie maar hier heen! Echt baal gewoon zo, kan wel janken nu blehhhhhhh
Hoi meiden Nou nou wat kunnen jullie kletsen zeg, je bent er een weekje niet en je kunt meteen 50+ pagina's bijlezen Ik zit nu even snel op internet want thuis werkt het nog steeds niet Lekker van die internetproviders die langs elkaar heen werken :/ Over anderhalve week heb ik mijn 20 wkn echo (spannend) Zaterdag de babykamer ophalen, niet dat er plek voor is tussen al die dozen haha. Als mijn internet het weer doet kom ik weer mijn steentje bijdragen aan het volkletsen
oooh de hormonen zijn weer bezig,ben al de hele tijd aan het huilen.en haal allemaal dingen in mijn hoofd. word echt ff helemaal gek van mezelf. manlief belde net en zei dat ik anders maar lekker ff naar de stad moest gaan om te ontspannen. grrr die klotehormonen. denk dat ik maar ff ga slapen,ff gedachte op nul.
Gelukkig zijn we over de 300 pagina's \/ Gerieke: Fijne trouwdag gewenst en geniet ervan! Lente: succes vandaag bij de verloskundige Murmel: Alvast succes voor je echo van maandag. Het komt allemaal wel goed vertrouw mij maar. Roeli: Jij ook succes met schoonmaken en met de echo van morgen. Het komt allemaal wel goed en zenuwen zijn goed hoor. Het is gezonde spanning en een voordeel je huis wordt er ook nog eens schoon van Sizzel: ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap en anders bij deze. Ik snap heel goed dat je even in een dipje zit en dat je je lichaam niet meer herkend. Het is allemaal heel spannend. Ik duim heel hard voor je dat deze keer alles wel goed mag blijven gaan en ik steek vanavond een kaarsje voor jouw en je kindje aan. Dit helpt vast. Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat je je snel beter voelt. En dan over mijzelf: Gisteren toen ik in bad lag heeft mijn man de kleine ook duidelijk gevoeld. Zijn ogen begonnen te twinkelen echt een super gaaf moment. Over dat internet. Ik begrijp wat jullie bedoelen. Ik lees op dit forum alleen onze stukjes en verder niet. Dit ivm zelf bescherming. Toen mijn zoontje overleed heb ik alles wat los en vast zat op internet erover opgezocht en ook lotgenoten contact. Dit is aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant kom je nog meer leed tegen. Internet is fijn voor informatie maar het kan ook tegen je werken. Daarom probeer ik zo min mogelijk te gaan rond speuren op het internet en hou ik het lekker bij ons clubje. Liefs Linda
Wat gaaf Linda, dat je man die kleine ook heeft gevoeld. Dat is zo'n bijzonder moment als je dat (eindelijk, want je voelde het zelf natuurlijk al eerder) met iemand kan delen. Hartstikke leuk voor jullie!