November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ruby: neeee, niet gaan slapen, maar doen wat je man zegt: lekker de stad in en heel veel leuke spulletjes gaan kopen, dat helpt vast het beste! :)

2. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Het is inmiddels al bijna een hele maand geleden (en maar liefst 67 pagina's) dat ik hier voor het laatst inlogde en postte.
    Kom nu toch weer eventjes mijn gezicht laten zien.
    Ik ben benieuwd hoe het hier met alle meiden gaat....
    Enkelen van jullie hebben volgens mij al de echo gehad en weten bv. al of het een jongetje/meisje is.
    Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat de beebjes zich goed ontwikkelen.

Waarom ben ik zelf niet meer online geweest?
    Met mij gaat het niet zo best, met de zwangerschap wel hoor, gelukkig!
    Het beebje groeit hartstikke goed. Over anderhalve week de echo, ben hartstikke benieuwd. Vind het ook wel heel spannend, wat gaan we allemaal te horen krijgen? Ik verheug me er trouwens erg op te kunnen zien of het een jongetje/meisje is. Mijn eigen gevoel is nog steeds een meisje, maar als ik de rest van het overgrote deel van de mensheid moet geloven is het een jongetje :D
    Ik vind het alletwee geweldig hoor, al moet ik eerlijk bekennen dat mijn blijdschap over een meisje in de tussentijd toch ook al gegroeid is en dat ik echt heeeeeel raar zal opkijken als het toch een jongetje blijkt te zijn.
    Even afwachten dus maar.

De misselijkheid is gelukkig nu grotendeels verdwenen. Toen ik 16 weken was verdween deze langzaam aan. Nu alleen in de avonduren nog flink misselijk. Moet zeggen dat dat al een hele opluchting is hoor!
    Helaas zijn mijn rug- en bekkenklachten zodanig toegenomen dat ik bijna niet meer normaal kan functioneren. Kon afgelopen weekend bijvoorbeeld mijn linkerbeen niet eens meer optillen/bewegen. Heb ontzettend veel pijn de hele dag (en nacht) door en op moment van inspanning is deze zelfs heel moeilijk te dragen. Heb al veel pijnen gekend in mijn leven, maar dit slaat alles. Pfffff. Volgens de fysiotherapeut/ostheopaat moet ik me er maar op instellen dat het zo blijft of erger wordt naarmate de last zwaarder gaat worden (lees; mijn geliefde kindje gaat groeien). Door de helse pijnen als reactie veel harde buiken, waar mijn verloskundige dan weer niet blij mee is en me net als de fysio rust voorschreef. Zit nu een week thuis en scharrel hier wat rond. Zitten, lopen, liggen, staan.....alles doet pijn. Voel me ook beetje opgesloten hier in huis. Moet van de fysio trappenlopen vermijden, lift nemen. Maar woon zelf 4 hoog in een flat zonder lift, niet zo handig dus. Het is trouwens zeker niet mijn bedoeling hier te komen klagen, maar vind het wel fijn dat jullie tenminste weten waarom ik er maar zo weinig ben. Ik hoop dat ik me toch snel vaker kan gaan melden hier, zodat ik eindelijk eens echt iets kan gaan opbouwen met jullie allemaal. De meesten van jullie zijn waarschijnlijk zelfs mijn naam alweer vergeten.... :(

Ik ga weer afronden hier, houd het jammer genoeg effe niet langer vol achter de pc te zitten :cry:
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie. Denk aan jullie.

Tot gauw (hoop ik)
    Veel liefs, Indigo

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ LindaPooh : Je had me al gefeliciteerd met een pb-tje! Bedankt nog!
    Ik heb niet alleen een dipdag.. gewoon een kl*tedag. Net helderroodbloed en stolseltje verloren. Krijg nu volg week vrijdag echo, mits het niet eerder doorzet natuurlijk..

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou nee hoor, Indigo, we zijn je naam zeker niet vergeten.
    Je werd juist al een paar keer genoemd omdat je gemist werd!

Jemig wat balen dat je je zo slecht voelt. Pijn is zo ellendig en zeker als je weet dat het de komende 20 weken niet over zal gaan...
    Daar word je echt niet blij van.

Ik vind de rugpijn na een dagje werken al irritant, maar die gaat gewoon over als ik ff ga liggen. Dus ik leef echt heel erg met je mee, vind het zo zonde voor je. Zo beleef je je zwangerschap natuurlijk een stuk minder positief :(

Maar ben wel blij te horen dat het met die kleine wel goed gaat. Je weet dus waar je het voor doet... (zei zij met een clichématige waarheid)!

Hoop dat je de komende tijd wat vaker lekker even van je af komt schrijven, want dat helpt vast wel een klein beetje!

Liefs, Muriel x

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He nee, Sizzel, dat meen je niet. Gatverdarrie wat oneerlijk en naar. Wat zul jij in de stress zitten zeg....
    En dan kun je niet eens eerder terecht? Dat is nog meer dan een week wachten!
    Heel veel sterkte meid xx

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Pff wat een elende zeg!
    Vanmiddag de arbo gebeld, wat een onbeschofte horken zijn dat zeg.
    Eerst wilde ze de afspraak verzetten naar vrijdag de 6de, zeg nou niet om heen of ander maar dan blijf ik met het zelfde probleem zitten he, nou toen werd ik door vebonden met de die man zelf waar ik een afspraak mee zou hebben. Dus ik het hele verhaal uitgelegd, krijg ik me toch een riedel van "u bent verplicht om te komen!" Zeg ja hoe dan vertel mij het maar, Hij vroeg hoelang zit u nu thuis, ik zeg van bijna 4 weken, nou dan verwacht ik wel dat u mobieler bent, neem aan dat u medicatie krijgt en therapie hebt, zeg nou spijt me ik ben zwanger dus mag geen medicatie en heb wel therapie maar dat helpt weinig. Nou hij geloofde het niet, ik ben wel mobiel genoeg. Ik werd me toch kwaad, en begon te huilen van woede, maar die man eisde dat ik kwam.

Nou toen maar me werk gebeld, het aan me baas uitgelegd en zij zei ook, ik heb aangegeven dat je niet mobiel bent en dat het zwangerschaps gerealteerd is. Maar ze zou even contact op nemen met onze persooneels adviezeur. Ze heeft me net terug gebeld en mag een taxi nemen op hun kosten. Mooi zo. Me schoonmoeder gaat ook mee, en die is ook laaiend dus het word een leuk feest ben ik bang

Echt zit nog steeds op hette kolen hoor. Nu ik dit typ kan ik weer janken.

Sorry van me lange verhaal maar moest het ff kwijd.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    he bah nee meis. Hopelijk is je kleintje sterk genoeg
    Ik duim voor je meis knuf

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hey indigo, fijn dta je je gezicht weer even hbt laten zien.
    Maar balen dat je thuis zit met zulke klachten, snap maar al te goed wat je voeld ook met dat opgesloten zitten in je eigenhuis. MAar neem de rust en beweging die je nodig hebt meis, is het beste voor jullie kleintje.
    Dikke knuf

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He Ikke, wat een gezeur allemaal zeg, kost allemaal zo veel energie! Gelukkig dat je werkgever zo daadkrachtig heeft opgetreden, dat is wel heel netjes.
    Maar wel heel vervelend dat het allemaal zo moeizaam moet gaan.
    Ze zullen het toch wel vaker meemaken, neem ik aan, dat zwangere dames niet mobiel zijn door hun zwangerschap?!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou ik had een vent aan de lijn van de arbo, hij zal waarschijnlijk zelf geen kinderen hebben ofzo hij snapt er werkelijk helemaal niks van de L*L!
    Die denkt waarschijnlijk dat ik voor me lol thuis zit ofzo en dat ik alles zelf doe ofzo, had ik die mogelijkheid maar.

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Deelt ff een hele partij knuffels uit een Ruby, Ikke, Indigo (leuk je weer te zien!) en Sizzel en komt vanavond uitgebreid reageren moet nu gaaaahaaaaaan!
    xxx Roelie

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    IK WIL OOK EEN KNUFFEL!

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ook een dikke knuf voor jou hoor murmel

knuffffffffffffffffff

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi Dankjewel Ikke! Had m ook ff nodig! :)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ff een lekker groeps hugggg
    Moet gewoon kunnen

16. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Tari ik dacht al 26. het is je vergeven. haha. Mooie buik heb je al.

@Murmel, lijkt me heel raar als je ineens een week verder blijkt te zijn.

@Serafijntje, wat een verhaal van jouw. Maar gelukkig was alles goed met je kleintje.

@Amaranta, leuk een meisje

@Gwendolyne, mooi dat alles goed is met je kindje. Natuurlijk vindt je dat niet erg dat je over 2 weken terug mag komen voor nog een echo.

@Jolger, mooi dat alles goed is met je kindje.

@Ruby, Wat vervelend dat je man over 2 weken pas wordt overgeplaatst.

@Gerieke een hele fijne dag vandaag en gefeliciteerd.

@Ikke, wat vervelend dat het nog steeds niet beter gaat met je rug. En van de arbo er kan ook een controleur bij jou thuis komen. zou gewoon bellen.
    lees aantal pagina's verder wat een rare man gelukkig mag je een taxi nemen op de kosten van je baas.

@Indigo, Je naam zijn we echt niet vergeten en schrijf maar lekker hier van je af.

@Sizzel, Wat vervelend berichtje. en zeer vervelend dat je nog een week moet wachten.

Iedereen bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. heb veel mooie cadeau's gehad en van mijn man helemaal niks. maar dat kwam goed zei die dus ik wacht nog even af. ik heb al een tip geven.

Ons kindje is afgelopen dinsdag ingeschreven op het kinderdagverblijf alleen nu is het afwachten of dat het wel geplaatst kan worden ik was dus al veels te laat ja weet ik veel is het 1e kindje. Maar het kan zo wie zo voor 2 dagen alleen de dinsdag is in afwachting.

Gisteren bloed wezen prikken morgen krijg ik de uitslag hoe het nu met het virus gestelt is. ik zelf voel me eigen niet veel beter dus we wachten maar af en dan kijken wat de huisarts er verder aan wil gaan doen.

Maandag en dinsdag ga ik wel even werken ben het thuiszitten nu al goed zat en dan als ik die 2 dagen gewerkt heb. Heb ik 2 weken vakantie.

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw

Jeetje, ikke1981, wat een BELACHELIJK verhaal! Als je te ziek bent of te veel pijn hebt om zelf naar een arts te komen, dan hoort de arts toch naar jou te komen?! Totaal geen inlevingsvermogen, wat een onbeschofte gevoelloze vent! Gelukkig dat jouw werkgever het probleem begrijpt en jou een taxirit heeft aangeboden. (Ik geloof trouwens dat sommige ziektekostenverzekeringen een taxirit naar arts/ziekenhuis etc. vergoeden - misschien handig om daar ook eens naar te informeren?) Maar het blijft vervelend dat die arts zo naar reageerde (terwijl juist hij, in zijn positie, beter zou moeten weten...) en dat hij jouw verhaal niet echt geloofde. Vervelend dat je hem nog moet gaan ontmoeten ook. Wel fijn dat jouw schoonmoeder meegaat, samen voel je je toch net wat sterker staan. Hopelijk biedt hij dan zijn excuses nog aan, want dat zou wel terecht zijn. Veel succes en sterkte van Serafijntje.

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Enne, geen sorry meer zeggen omdat je je verhaal kwijt wilde. Daarvoor zouden we geen excuses meer aanbieden, toch? ;)

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwja sorry oeps zouden we niet meer doen
    zal het niet meer doen :)

Deel Deze Pagina