Ik ben helemaaaaaaaaaaal niet nerveus ale: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik sterf het af hoor wat is dit erg zeg! Ik ga zo even eten, kinderen wegbrengen en naar de vk de dag verloopt gelukkig wel vlot maar jeeeeee ik heb geloof ik 5 uurtjes geslapen ofzo... Vanmiddag horen jullie hoe en wat....en allemaal [-o< voor een meisje he! xxx Roelie
Haha die Roelie! Ik zal met Gwen mee [-o< inderdaad, éérst de alles-er-op-er-aan-wens en dán die meid! Hihi. Veel sterkte met de laatste uurtjes enneh.... wij zijn ook benieuwd, dus rén naar je pc als je terugbent, he?!
Wegwezen daar, en snel een andere yoga leraar zoeken! Yoga doe je voor je ontspanning en daarvoor moet je je juist op je gemak voelen. Met gekromde tenen heb je een extra handicap. En je gaat er toch juist heen om oefeningen te leren? Als je een praatclubje had gewild, had je je daar wel voor ingeschreven. Hopelijk lukt het nog om op korte termijn iets anders te vinden. Bij mij is het helaas niet gelukt, omdat alle zwangerschapsyogadocenten (wat een woord!) hier een zomerstop houden. Ik zou dan pas in september kunnen beginnen met de lessen en dan hebben ze in oktober ook nog eens herfstvakantie. Begin november ben ik al uitgerekend. Ik ga nu met mijn man de cursus "Samen bevallen" doen. Zo wordt hij ook meer bij mijn zwangerschap betrokken. Ook daar is een zomerstop, maar we krijgen nu een verkorte cursus aangeboden.
Roelie, we [-o< allemaal met je mee! Veel succes, maar vooral veel plezier bij jouw echo. Probeer voor nu nog even wat leuke afleiding te zoeken en straks lekker genieten van de mooie beelden van jouw kindje. Liefs van Serafijntje.
@Serafijntje.. ik zit ook aan die cursus samen bevallen te denken.. waar ga jij hem volgen? En vooral.. hoe krijg je je man zo ver?
Gwendolyne, wij gaan de cursus volgen in Apeldoorn, bij Thea van Tuyl zelf. En tja, ik heb mijn man niet hoeven overhalen, hij gaat geheel vrijwillig mee. Ik ben best bang voor de bevalling en hoop op zoveel mogelijk praktische en morele steun van hem. Natuurlijk moet je het lichamelijk wel allemaal zelf doen, maar met de cursus leert de partner ook hoe en wanneer hij ondersteuning kan bieden. En dat lijkt me toch wel heel belangrijk, voor beide personen overigens. Voor hem is het ook niet leuk als hij zich tijdens de bevalling geen raad weet of zich overbodig voelt. Door de cursus wordt hij ook meer bij de bevalling betrokken. Misschien is het een idee om jouw partner de folder te laten lezen? Toen ik de folder aan mijn man liet lezen, zei hij gelijk: "Dat gaan we samen doen!" (Als je de folder niet hebt, kun je ook de website raadplegen: www.samenbevallen.nl) Ik raad je trouwens aan om niet te lang te wachten met inschrijven. Toen ik mij een maand geleden wilde inschrijven, zat de groep waarin wij terecht zouden komen al vol. (Ze werken met hele kleine groepjes, ik geloof 3 tot 6 stellen - dus die zitten natuurlijk ook snel vol.) Inmiddels hebben ze een extra cursus ingelast, omdat er toch vrij veel belangstelling voor is. Woon jij toevallig ook in de omgeving van Apeldoorn?
Deesje, superfijn weekend gewenst. Ik hoop dat het weer wat opknapt, want het lijkt wel herfst nu! Roelie, ik ben zoooooooooooooo benieuwd! Muriel, die gekromde tenen horen niet echt bij yoga. Er zullen in Amsterdam toch wel andere instructeurs zijn die ook zwangerschapsyoga doen? Zou zeker op zoek gaan. Ik hoop deze week te horen bij wie en wanneer ik terecht kan. Een paar jaar geleden heb ik hatha-yoga gedaan bij mij in de buurt en dat vond ik een heel fijn mens. Hopelijk verzorgt zij ook de zw-yoga! Is alleen een beetje ver weg voor jou Jean-Paul was 2 dagen weg, dus ik had de DVD-speler voor mezelf. Had nog "Ik omhels je met 1000 armen" erop staan. Boek vond ik heel aardig, de film was echt heel slecht gemaakt. Zoveel dingen waren anders. Dat kijkt niet fijn. En ondanks dat moest ik toch huilen erbij.....Rare hormoontjes!
hoezo meeleven met mensen op het forum? ben net thuis en meteen ff kijken hoe het met roelie is,maar....nog geen bericht. denk dat ze roze pakjes aan het inslaan is.
hihi.. kom ook weer gluren, maar nog steeds geen meid erbij in het lijstje zie ik.. dan ga ik maar weer verder met werken... nog anderhalf uur en dan WEEKEND!
Ben ook nieuwsgierig aan het worden...Heb vandaag al een paar keer gekeken, maar nog steeds geen nieuws... Verveel me rot hier op kantoor, maar nog 40 minuutjes en dan ben ik klaar! WEEKEND !
Ja, het is echt minuten aftellen nu, ben echt zo vreselijk GAAR! Hoop dat Roelie straks met leuk nieuws komt!
Pffff ik ben ook al zo gaar....En ik heb ook nog een avondafspraak gepland staan. Met oud-studiegenootjes uit eten gaan. Dus op zich wel leuk, maar het heeft geen zin om tussendoor naar huis te gaan, dus ik zit nog tot 18.15 uur op kantoor. Ach, als ik er eenmaal ben, heb ik het vast naar mijn zin! Roeliiiiiiiii, ben je noooouuuuuu?
nog geen bericht? hier is de vakantie al goed begonnen,fabian is nog steeds goed ziek.en anwar is echt supervervelend.grrr...hij moet ook steeds het laatste woord hebben.echt superirritant. het kleintje is eigenlijk best wel druk in mijn buik vandaag,voel hem echt steeds beter.
Nou Roelie.. je houdt ons wel in spanning hoor.. en ladies.. vergeten we de meeting niet? Is ook alweer over een weekje of 4 of zo.. zijn er nog meer dames die meegaan? het laatste wat ik heb kunnen vinden was: Zaterdag 28 juli Roelie - Murmel - Linda- Lenthe - Gwendolyne - Tari - Jennie wie vult aan?
Hoi Dames, Zo is alweer een tijdje geleden. Heb alles gelezen, maar euhm ik doe me best om een aantal dingen te reageren alleen weet ik het nie allemaal meer! @Deesje Wat irritant wat ze aan het doen zijn op je werk daar word het niet beter van! Hoop dat ze je na volgende week lekker met rust kunnen laten! @Ruby, jij had ergens gepost dat iemand hier had gezet dat het raar was de kids mee te nemen naar het uitje ik denk dat je mij daarmee bedoelde alleen ging het mij niet om de kids maar meer om de partners. Ik zag niet echt in waarom er een meeting gehouden werd terwijl sommige met hun gezin erheen gingen vandaar mijn besluit niet te gaan. straie hmm k heb ze dus op de binnenkanten van me dijen en naast me bilnaad vind het zooo erg!! Maar goed goed doel denk ik dan....pfff positiekleding ik heb een aantal dingen aangeschaft van sonneschijn.nl goeie service! Voor de rest van de h en m veel gekocht! Roelie waar blijf je nou???? Voor de rest hier: De hele week niet gewerkt omdat ik te duizelig was om wat te doen. De VK zegt dat we er niks aan kunnen doen...en dat het gewoon veel rust nemen is! Me bloeddruk is 105/60, wat is die van jullie? Volgende week ga ik weer proberen te werken maar als het nie gaat gaat het niet hoor! De babykamer is geverfd en er ligt een nieuw tapijtje!!!!!!!! Vandaag hebben we het tapijt gelegd, gister geverfd, nieuwe lamp opgehangen en natuurlijk allemaal BLAUW ! Ben er nu al helemaal aangewend geraakt hoor een zoontje!! Heb ontzettend veel kleertjes al gehad. Zaterdag zelfs een mexx pakje van me zus, zoooo schattig! Volgende week komen de meubeltjes! En tja volgens mij hebben we dan al een heleboel hihi kan ik met een gerust hart op vakantie. Oh ja vakantie....we gaan dus de eerste week van augustus 3 weken naar Griekenland op vakantie (duuh waar anders haha) maar het is daar 46 graden en daar maak ik me wel een btje zorgen over met me duizeligheid. Morgen even naar de Prenetal heb een cadeaubon gehad voor 50 euro die ik lekker kan opmaken! En ik wil nieuwe nikes dus komt allemaal goed. Wens jullie een fijn weekend! En ben erg benieuwd Roelie...
Heeeeeeeeeeeee meiden Sorry dat het zo lang duurde... Nou de echo verliep anders als we dachten... De echoscopiste kreeg geen mooi beeld van het hartje en vertrouwde het niet helemaal dus om 4 uur vanmiddag zat ik in het Sofia Ziekenhuis in Zwolle... Het duurde allemaal al wat langer dus uiteindelijk om half 5 een echo maar de kleine lag er zo beroerd voor...die arme gyn heeft een half uur zijn best gedaan maar kon ook niet garanderen dat het hartje in orde was... We moesten maar even een half uurtje wachten, de gang op en neer lopen en hopen dat de kleine zich zou draaien.... Wat dus niet gebeurde! Weer een echo van een half uur gehad en weer geen volledige zekerheid... Voorlopig is de conclusie dat het gedeelte wat wel gezien kon worden in ieder geval goed is en waarschijnlijk de rest van het hartje (de aders enzo) ook...we hebben in ieder geval 4 kamers en prima hartactiviteit gezien en ik mag gewoon bij de vk blijven...dus de kans is groot dat alles wel gewoon goed is. Het heeft er wel ingehakt hoor ben echt helemaal op nu.... Oh ja jullie willen vast wle weten wat het word Tromgeroffel..... Spannend he We krijgen een ZOON (En ik ben niet eens teleurgesteld vind het eigenlijk super en ben allang blij dat alles toch goed is!) xxx Roelie