BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~meisje Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~meisje Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Murmel~ 2 juli 14:50 uur in AMC 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Gefeliciteerd! Het is ff wennen dat had ik ook met een jongen maar als je meer aan het idee gewend raakt is het best leuk 3 van die jochies hihi
Roelie! GEFELICITEERD MET JE ZOON! Ook wel supercool hoor, met 3 van die jochies ben je echt SuperMom! Maar wel spannend dat je voor die extra echo moest gaan. En hij is dus nu al zo opstandig dat ie zich niet zomaar wil laten bekijken! Het is vast allemaal in orde, dus nu kun je beginnen met de blauwe garderobe! Liefs xx
@Missym: ja, je was even verdwenen, gelukkig ben je er weer! Oh... lekker lang niet Griekenland, mag ik mee? Waar gaan jullie naartoe? Familiebezoek? Pas inderdaad wel goed op met die hitte daar, ik hoop voor jullie dat het een beetje zal afkoelen in de tussentijd.. Enneh.... sorry trouwens dat ik je alleen heb gelaten op 20 november, was toch wel een beetje ´onze´ datum!
@Gwen: volgens mij is dat t meest up-to-date lijstje van de meeting. Ben benieuwd of t doorgaat, want t groepje is nog niet zo erg groot! We filosoferen er nog wel even over nietwaar?
ah Roelie, gefeliciteerd met je zoon! een echt mannengezin dus.. murmel, ja, ik hoop ook dat er nog wat meer dames zin krijgen om mee te gaan.. ik zit zelf momenteel al in dubio, want we kunnen dat weekend ook een weekendje weg.. Zat te denken.. wat nou als het heel slecht weer is.. hebben we dan een plan B?
oooh roelie jammer dat de echo zo hectisch verliep. wel gaaf dat je een jongen krijgt. ga ff gtst kijken.
Hallo allemaal, Ben ik weer effe...even snel alle pagina's na mijn laatste berichtje bijgelezen. Kan het helaas echt niet opbrengen om alle gemiste pagina's van daarvoor te gaan lezen, hoop dat jullie me dat kunnen vergeven en het me laten weten als ik nu aan heeeeeel belangrijke dingen onbedoeld voorbij ga. Sizzel ik zie dat je weer zwanger bent. Proficiat meid, wat een geweldig nieuws! Wel ontzettend vervelend dat ze je zo lang laten wachten op de echo nu je zo in de stress zit. Ik duim hier keihard voor je dat het allemaal goed is en je straks een prachtige echo zult hebben. Murmel, wat fijn dat ik nog niet vergeten ben! Bedankt voor je lieve, bemoedigende berichtje. Jij post dus regelmatig tijdens je werk, ik durf dat dus echt niet. Daarnaast is het meestal ook een race tegen de klok om uberhaupt mijn werk gedaan te krijgen, laat staan er iets naast te kunnen doen. Lijkt me wel fijn als dat kan. Lees ik het goed, hoop je stiekem op een jongetje en zegt je gevoel een meisje? Gelukkig hoef je niet meer zo lang te wachten op de echo. Ik hoop trouwens dat je een andere yogagroep vindt, want dit lijkt me inderdaad het doel totaal voorbijstreven Ik begin zelf ook met yoga over 3 weken, al moet ik nog zien hoe ik dat ga doen nu ik amper kan bewegen van de pijn Ikke,jij zit dus al 4 weken thuis in de ziektewet. Wat vervelend meid, ik leef met je mee. Ontzettend klote voor je dat er bij de arbo zo gereageerd is op je verhaal. Hoop dat je toch snel wat meer steun kunt ervaren vanuit die hoek. Bedankt trouwens voor je meelevende woorden. En ik wens je een heel fijn weekend, al weet ik niet waar je naar toe bent . Roelie bedankt voor je knuffel, lief dat je me zo warm weer welkom heet. Jezus, wat ongelofelijk spannend zeg die echo. Kon je goed kalm blijven tijdens het wachten? Lijkt me nogal zenuwslopende middag geweest. Fijn dat alles er in ieder geval goed uitzag en leuk dat het een jongetje is. Je had liever een meisje? Rachel nog gefeliciteerd met je verjaardag. Benieuwd wat je man jou alsnog voor cadeau gaat geven. Moet toch wel heel speciaal zijn, niet?! Om dit goed te maken..... Je maakt me overigens wel nieuwsgierig welk virus je parten speelt op het moment? Amaranta, ik lees tussen de regels door dat je een meisje in je buik draagt. Wat leuk voor je! Proficiat. Barbabintje bedankt voor je sterktewens! Het lijkt me niet mis om overal zelf voor te moeten zorgen als eigen baas. Maar wel een prachtige toekomstdroom trouwens van die psychologenpraktijk...Ik hoop zelf binnen een aantal jaren ook een eigen praktijk aan huis te starten. Blijf daarnaast overigens wel in loondienst, vanwege de voordelen die dat heeft t.o.v. helemaal zelfstandig zijn. Gwendolyne, het genieten valt af en toe inderdaad niet mee. Maar ik moet zeggen dat ik, telkens wanneer ik leven in mijn buik voel, toch wel enorm kan genieten hoor en droom over de toekomst. Ik verheug me nu bijvoorbeeld al heel erg op het, over enkele weken, opknappen van de babykamer en het kopen van de babykamer. Lenthe, wat een heerlijk vooruitzicht je nieuwe huis! En wat heerlijk ook dat je weer helemaal in-love bent met je man Fijne bijkomstigheid van de hormonen. Jammer van die ruzie met mamalief, goed dat je jouw zegje hebt kunnen doen. En zonder vervelende scene te hoeven bouwen, ben maar trots op jezelf! Die harde buiken zijn vervelend he? Ik heb er nu ook al enkele dagen heel veel en af en toe maak ik me dan echt wat zorgen, ondanks dat ik nu rust neem zoals de fysio en vk me opdroegen. Serafijntje, mooie baan, maar kan me goed voorstellen dat het zo zijn nadelen heeft vwb zwangerschapsverlof en zeker vwb je drang andere dingen te gaan doen; op internet surfen en op het forum te gaan kijken. Sammie, je leest het waarschijnlijk dus niet meer vooraf, maar toch alvast een superfeest gewenst! Hoop dat je een geweldige tijd beleeft. Ruby, Sealife is wel indrukwekkend vind ik. Zeker de moeite waard om te gaan kijken. Jammer dat je jouw schoonzusje niet gaat zien nu je haar zo mist. Is er geen mogelijkheid dat ze jou komt opzoeken? Ik lees tussen de regels door dat het met jou ook niet zo goed gaat. Wil je heel veel sterkte toewensen. Wat is dat voor een meeting 28 juli? Ik ben niet nieuwsgierig hoor 8) Ik kan er sowieso niet bij zijn, als ik al mee had gemogen , want we vertrekken een dag later voor een weekje naar Frankrijk op vakantie en dan druk bezig met laatste dingetjes regelen. Missym, een zoontje... wat leuk! Je bent dus nu helemaal into boy-stuff en blauw, terwijl je eerst van een meisje uitging. Fijn! En wat een heerlijk vooruitzicht zeg, 3 weken Griekenland, wauw. Ga er maar lekker van genieten. Ik hoop voor je dat het weer goed te dragen is voor je. En natuurlijk al de overige meiden, die ik nu niet genoemd heb, ook jullie zijn in mijn gedachten (geweest). Allemaal veel liefs, Indigo P.S. ik zal hieronder de lijst ook nog even aanvullen met mijn afspraak bij de vk.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~meisje Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~meisje Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~onbekend Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d Murmel~ 2 juli 14:50 uur in AMC 20 wkn echo Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo amaranta~ 4 juli 14.50 vk Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20 LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram MissyM ~ 6 juli 20 weken echo Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 10 juli 20.10 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Jee Roelie, wat een toestand! Fijn dat alles nu toch helemaal goed lijkt. En je krijgt een Jens ! (ik vind het echt een geweldige naam). Gefeliciteerd . Ben nu behoorlijk moe, morgen weer een beetje klussen in ons nieuwe huis, mijn schoonvader gaat vloerverwarming in de badkamer aanleggen . Minpuntje is dat mn schoonmoeder nu ook elke keer meekomt... Slaap lekker lieve iedereen!
Goedemorgen iedereen, Roelie ik wilde je even feliciteren dat jullie nog een zoon krijgen. En fijn dat je niet terleurgesteld bent. Het zal wel extra spannend geweest zijn dat jullile nog naar het Sofia moesten. Ze hebben wel niet alles kunnen zien. Maar ik denk ook dat alles goed is. Hopelijk heb je snel 100% garantie over het hartje. Verder hou ik het dit weekend rustig en hebben we besloten om volgend weekend onze trouwdag niet te vieren. Wel met zijn tweeen hoor maar niet met familie erbij. Ik heb daar momenteel echt de kracht niet voor. Gelukkig waren daarover alleen maar begrijpende woorden. Groetjes Linda
Ha Linda, jij bent ook een vroege vogel! Pff was al 100x wakkere vannacht, dus ben maar gewoon opgestaan op een gegeven moment. Kan me voorstellen dat je geen behoefte hebt om je trouwdag met veel anderen te vieren als je jezelf niet 100% voelt. Het is sowieso een dag van jullie tweeën, dus dat lost zich gemakkelijk op. Lekker een kaasfonduetje thuis, appelsapje erbij, kaarsjes aan en telefoon uit, nietwaar?
@Tari: veel plezier vandaag bij je pretecho, ga je ook een dvdtje laten maken? we zijn alvast benieuwd naar de beelden! Hoop dat die kleine zich goed laat zien en niet verstoppertje gaat spelen zoals bij Roelie. @Lenthe: oh lekker, vloerverwarming in de badkamer! Heerlijk... Sterkte met je schoonmoeder als extraatje erbij. Je moet haar gewoon aan het werk zetten: de was doen, strijken, ramen lappen, je hebt vast wel wat als in-mobiele zwangere vrouw, nietwaar? @Indigo: wat schrijf jij toch altijd leuke en lieve stukjes. Vind t echt zo rot voor je dat je niet goed voelt en pijn hebt! Ik kan me niet voorstellen hoe een dag voor jou er dan uit ziet.... Vwb dat damesuitje: we hebben met de actieve groep bedacht om een keer een meeting te houden en dan met zn allen in de dierentuin af te spreken, zodat we lekker kunnen zitten in het restaurant en ook nog als afleiding lekker kunnen rondlopen tussen de beestjes. En het is een handige plek om evt. kids mee te nemen, vandaar. De datum waarop de meeste meiden konden was 28 juli, maar dat is ook niet een hele grote groep, dus heeeeel misschien kunnen we het beter wat verder schuiven tot het eind van de zomer? Ik weet niet wat wijsheid hierin is, want het is ook zonde om het af te blazen natuurlijk. Enneh..... NATUUUUURLIJK ben jij ook uitgenodigd, ALLE novembermama´s zijn welkom. Dus mocht t toch onverhoopt nog een andere datum worden, dan hoor jij er gewoon absoluut bij!
Hahahahaha ja inderdaad zoals het nu staat gaat ons trio Lars, Niels en Jens heten! Maar goed je weet nooit wat die hormonen nog gaan doen Als het een meisje was geworden (kan de naam nu wel verklappen want dit is toch echt echt echt de laatste) was het Myrena geworden... Mijn man vond Myrna mooi en ik Rena dus daar hadden we Myrena van gemaakt....toch jammer vond het zo'n leuke naam! He meiden ik kom nog uitgebreider reageren, lees tussendoor wel alles maar ben erg moe van gisteren dus ga zo ff lekker rustig mijn dingetjes doen en vanmiddag even lekker op kraamvisite kan ik eindelijk de kleine van mijn zus bewonderen! Fijne dag allemaal! xxx Roelie
Veel plezier op kraamvisite! Even alvast genieten van een mini-ventje.... Ik vind Myrena ook mooi klinken, maar volgens mij heette mijn spiraaltje ook zo (Mirena) . Linda, heel begrijpelijk dat je geen zin hebt in een uitgebreid feest nu hoor! Hoef je je echt niet schuldig over te voelen. Lekker rustig met z'n tweetjes is soms gewoon véél fijner. Ik ga morgen naar het concert van Genesis!
Even een snel berichtje tussendoor om Roelie te feliciteren. Leuk, nog een jongetje erbij! Maar ik kan me voorstellen dat je een zenuwslopende middag hebt gehad. Tjee, dat was wel spannend allemaal dat de echo zo anders liep dan je verwachtte en dat je uiteindelijk naar het ziekenhuis in Zwolle moest. Gelukkig dat ze daar echt de tijd voor je hebben genomen. Krijg je binnenkort nog een nieuwe echo waarbij ze nogmaals het hartje goed gaan controleren? Tari, veel plezier met jouw pretecho vandaag!
Pfffff net twee offertes van aannemers bekeken die we hebben binnengekregen mbt de verbouwing van de zolder ivm kinderkamer. Dat viel even VIES tegen... Allebei een kleine 10.000 euro! Waah.... daar kun je hele andere leuke dingen van kopen! Nu maar hopen dat we nog een goedkopere gaan vinden en/of dat we het misschien nog mee kunnen financieren in de hypotheek. Want dit vind ik echt te veel geld. Hoe welkom dat kleintje ook is