November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zo en dan nu even een update.
    Ik ga even alles lezen en ondertussen posten.
    Waarschijnlijk zijn sommige dingen achterhaald maargoed...

Ik start op blz 297

@lenthe: ik heb soms ook een beetje de bleus. Vandaag voelde ik me ook behoorlijk kut. En zeker nadat ik weer op de weegschaal ben gaan staan :( haha maar dat is ook deels mijn eigen schuld, kleine vuilnisbak die ik ben...

Ik denk overigens niet dat je je dochter te kort doet hoor. Volgens mij ben jij een hele goede moeder!

@ruby, de babykamer blijft knalgroen. We willen daarop voortborduren door speels met groene accenten te gaan werken. Groene buggy in ieder geval en groene spulletjes. Ik zal straks een link naar 'onze verbouwing' van vorig jaar posten. Hoort nog een heel leuk verhaal bij!

@ Wat betreft vriendinnen.... Ik ben in mijn eigen vriendengroep de enige. Ik heb sowieso niet zoveel veel vriendinnen en volgens mij kunnen die anderen zich niet helemaal in mij verplaatsen, zij hebben geen relatie of maar net een hele korte. Met een andere vriendin ben ik bezig het contact te verbreken. En dit komt voornamelijk van mijn kant. Kan haar echt niet uitstaan maar ik blijf uit medelijden met haar contact met haar zoeken. Ik heb ovigens al vanaf de bruiloft (28 april) niks meer van dr gehoord. Dus ik denk dat mijn subtiele boodschap is overgekomen. Ik klink nu heel bitchy maar het ze is zo vreemd. Ze heeft helemaal geen vrienden en al dr relaties lopen ook stuk vanwege dr aparte karakter....

@ murmel, het moet wel raar zijn dat je ineens veel verder bent in je zwangerschap, maarja nu komt je beebje hopelijk ook eerder!

@ linda, wat leuk dat je concert zo leuk was!
    En bedankt voor je bericht over het uitstrooien van de as. Tja mijn schoonbroer en aanhang zijn rare mensen. Nu hebben ze weer tegen mijn schoonmoeder vertelt dat wij een meid krijgen. Niet dat ze dat niet mag weten hoor, maar ik vind het ongepast dat ze dat van anderen moet horen. Hoewel mijn man ook geen aanstalten heeft gemaakt om haar te bellen. Dus tja...

@ ikke, ik voel vanalles maar ik weet nog steeds niet of dat de baby is. Zolang ik het niet zeker weet blijft het voor mij alsof ik niks heb gevoeld. Ik had gisteren wel t gevoel dat ik mijn baarmoeder voelde groeien.
    Super trouwens dat je schoonmoeder je zoveel helpt!

@ gwendolyne, jammer dat je op de echo niet alles kon zien, maar he, jij hebt over 2 weken weer een echo! En dat is ook leuk!
    Wat betreft gewicht, ik ben al meer al ruim 5 ~6 kilo aangekomen!

@ Tari, wat heelijk dat Angelus het naar zn zin heeft, wss komt hij al bijna terug!

@roelie, ik heb van lokaal moeten verhuizen, uhuh niet dus! Dat heb k mooi de kinderen laten doen! Zo, wie is er heel sterk en wil de juf helpen! Dat willen ze allemaal. Overigens heeft de adjunct 2 van mijn mappen ‘per ongeluk’ weggegooid. Maar ze wil eht niet toegeven, dat vind ik dan weer jammer. Waren geen belangrijke mappen maargoed.
    Ik ga overigens groep 3 doen! Ik baal dr nu best van dat ik al na 9 weken me verlof moet, maar tja, het is niet anders. Hopelijk komt er een fijne vervangster in de klas... (waar is MOAH eigenlijk?)

@ tari, wat is de wereld toch klein, zelfs in de gevangenis kom je nog bekenden tegen, al is dat neit de ideale plek natuurlijk. Ik kwam er vorige week achter dat ik de dochter van een andere meid die ik van een ander forum ken in de klas krijg. Ik zal me op dat forum dus wat moeten inhouden. En moeders trouwens ook!

@ gerieke, hoe was je trouwdag? EN GEFELICITEERD!

@ schoonmaken, mij man heeft vandaag het hele hui gepoetst. En ik lag te mokken op de bank 

@ indigo, leuk dat je je gezciht weer laat zien...
    Hopelijk voel je je snel wat beter...

@ ikke, pff wat een sukkels bij de arbo. Wel lief dat je een taxi mag nemen op kosten van je zaak, dat is het minste wat ze kunnen doen. Vroeger kwam de arbo-arts gewoon aan huis. En ik weet dat ze in sommige gevallen ook nog uitzonderingen maken.

@Roelie, een jongen, wat leuk voor je. Baal je niet? Ook niet heel diep van binnen? Ik ben evengoed blij voor je hoor. En dan ben je maar de speciale tante van mini-amaranta!

@ murmel, ik moet me nog inschrijven voor zw-gym. Ga ik maandag maar eens doen!

@ sammie, nog gefeliciteerD!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En verder. Gelukkig heb ik vakantie, ik ben doodop. De komende 2 weken ga ik zoveel mogelijk doen aan mijn afstuderen. Dan 2 weekjes vakantie. Dan weer 1 weekje knallen voor het afstuderen. En dan mijn lokaaltje in gaan richten.
    En dan weer werken. Ik ben bang dat die 6 weken zo omvliegen.

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    whooo murmel.. dat is niet voor niets nee.. pfff daar kan je idd wel héél veel leuke dingen mee doen!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor de pretecho. Duurt nog even.. maar goed, weer een leuk iets om naar uit te kijken! Ik ga gelijk even de lijst aanpassen.

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~meisje
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~meisje
    Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~jongen
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend

AGENDA

Roelie~ 29 juni 13.30 20 wkn echo
    Tari (melanie) ~ 30 juni 13:00 uur pretecho 3/4d
    Murmel~ 2 juli 14:50 uur in AMC 20 wkn echo
    Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo
    amaranta~ 4 juli 14.50 vk
    Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20
    LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram
    MissyM ~ 6 juli 20 weken echo
    LindaPOOH~ 7 juli 1 JAAR GETROUWD!
    Rachel~ 7 juli Vakantie
    Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo
    Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk
    Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check)
    Roelie ~ 10 juli 10.00 vk
    Indigo ~ 10 juli 20.10 vk
    Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo
    Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo
    LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog
    Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! :D
    Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk
    Julie123 ~18 juli 4e echo en controle
    Rachel~ 19 juli VK
    Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk
    Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK
    28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin
    LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken
    LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
    [/quote]

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Amaranta: nee, de dakkapel hebben we al, het gaat echt om muurtjes neerzetten, de verwarming verplaatsen/vervangen en de electra omleggen. Het zijn vooral de manuren die aantikken, terwijl ik juist dacht dat t een makkie zou zijn, 2-3 daagjes ofzo.
    We hebben 2 jaar geleden een megaverbouwing gehad, waarin dragende muren werden weggehaald enzo, kijk dan kan ik me voorstellen dat t veel geld gaat kosten, maar dit....
    we moeten het nog maar eens goed laten bezinken wat we willen doen.

We hebben wel net de nieuwe lease-auto besteld!
    En nu is het echt gebeurd met me.... ik ben echt een burgervrouwtje geworden.... we hebben een stationwagen besteld!
    Maar wel een supermooie volgens mij, ook al houd ik niet van het merk (maar we hadden weinig keuze helaas vanuit de leasemaatschappij). Het is een BMW Touring geworden, met als speciaal detail dat deze nou eens niet zwart of grijs is, maar heel mooi diep-bordeauxrood. Zie je bijna niet in NL, dus da´s dan wel weer leuk :).
    Zal wel wennen zijn na onze Peugeot 307, met inparkeren enzo, haha. Hij komt half september, dus ik kan nog ff oefenen voor de kleine er is, haha!

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens, ik ben geen echte patser hoor, ik rijd zelf namelijk in een 15 jaar oude zeegroen/blauwe Renault Clio, hihi!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Amaranta: wanneer is je afstudeerdatum? Is die al in zicht?

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    :idea: roellie, wat heb je ons hier in spanning laten zitten, zeg. En dan nog een spannende echo. Pfffff :) Gefeliciteerd met je 3de knulletje!

:idea: Indigo, natuurlijk hoor je bij de novembermama's en hoor je bij een uitje. Ikzelf weet nog niet of ik meega (ik neig naar een ja op dit moment) ;) Wat zou jij voor jezelf willen doen naast je baan?

:idea: tari, veel plezier met de pretecho!

:idea: missym, heb je nog plek in je koffer? ;) Ik werd helemaal hebberig van die site die je gaf mbt positiekleding. Maar ik heb voorlopig wel even genoeg. Dus ik ben sterk geweest.

:idea: amaranta, ga nog op vakantie of heb je 2 weken thuis vrij gepland?

:idea: muriel, tjee, wat een enorm bedrag voor de verbouwing! Gebruiken ze gouden leidingen ofzo?! Wij zijn nu bijna klaar met de hoogste verdieping (kinderkamer, bergruimte en kantoor). Dan even (financiele) pauze en hopelijk hebben we nog voor de bevalling een nieuwe - grotere - badkamer met ligbad. Na de bevalling zijn de woonkamer, wc en het postzegeltuintje aan de voorkant nog aan de beurt. En dan zijn we arm :)

:idea: Gisteren was toch echt wel heel erg gezellig (ondanks dat er een btje tegenop zag)! Gelijk allemaal weer wilde ideeen over gezamelijke projecten. Voelde me echt weer effe student. Lekker hoor!

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ik heb nog een (echo) foto van afgelopen woensdag in het album gezet :D

10. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Tjonge, die aannemers zijn echt massaal gek geworden... Erg is dat he, als je je al helemaal hebt voorgesteld hoe mooi je huis gaat worden en vervolgens een gruwelijke offerte krijgt (ook ervaring mee de laatste paar maanden). Hopelijk is er een mouw aan te passen Murmel. Vind je trouwens wel een patser hoor 8) . Nee tuurlijk niet, maar vind zelf een BMW Touring echt een SUPER-auto! Wij zijn vorig jaar overgestapt van een antieke brik op een VW station, hahaha! Wel ideaal hoor. Als je straks een keer een nachtje uit logeren gaat en een bedje, beddengoed, buggy, kinderstoel, speelgoed en drie tassen achterin staat te proppen, ben je heel blij.

Amaranta, als je zo opsomt wat je allemaal nog gaat doen, zijn we echt al heel ver wat de zwangerschappen betreft he? Je krijgt het nog wel aardig druk geloof ik, zet 'm op.

Zat even te rekenen en inderdaad: inclusief de vakantie enzo hoef ik ook helemaal niet zo lang meer te werken. Hmm, hier schrik ik wel een beetje van mijn mentalitiet wat dat werk betreft. Wil dat het zo snel mogelijk afgelopen is, leef ik helemaal naar toe. Stom, want 16 weken later begint het gewoon weer opnieuw. Ik zou dus eigenlijk moeten concluderen dat ik iets anders moet zoeken, maar ik weet niet wat. Pieker me hier elke dag suf over. Misschien dat ik moet wachten tot de hormoontjes uitgeraasd zijn voordat ik weer wat daadkrachtiger kan zijn ofzo? Word echt gek van mezelf.

Roelie, fijn dat je niet teleurgesteld bent. Toch kan ik me wel voorstellen dat het wel even slikken was. Ik sprak vanmiddag een nieuwe buurvrouw, zij is moeder van 3 jongens. Ze vertelde dat ze het altijd een beetje jammer zal blijven vinden dat ze geen dochter heeft, maar dat ze helemaal stapelgek is op haar jochies (spreekt natuurlijk voor zich). Zij had er tijdens haar derde zwangerschap best wat moeite mee gehad dat ze geen meisje meer zou krijgen, al voelde ze zich daar heel erg schuldig over ten opzichte van het derde zoontje. Nu vertelde ze me dat het kleintje eigenlijk haar grote oogappel is. Haha, aardig mens was het en ik moest gelijk aan jou denken.

Ben vanmiddag bijna flauw gevallen. Heb nooit last van dat soort toestanden, maar opeens voelde ik me echt vreselijk ziek. Heel vervelend, want mn schoonvader stond er ook bij. Ik werd helemaal slap en misselijk en het koude zweet brak me uit en toen werd alles om me heen steeds zwarter. Ik ben op de grond gaan liggen en toen ging het langzaam beter, maar ik voel me nog steeds niet helemaal geweldig. Misschien heeft het met lage bloeddruk te maken ofzo? Vind het een beetje eng...

Als wij een dochter hadden gekregen, hadden we haar hoogstwaarschijnlijk Mara Josephine genoemd. Yeeeh, mag ik tóch een naam verklappen!

11. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ja erg he dat je je mond dicht moet (wil) houden.

Ik heb het er soms echt moeilijk mee hoor.

Onze meid zou Evelynn Megan geheten hebben (maar niet aan mijn ouders/ schoonouders vertellen hoor, misschien gaan we m nog her-gebruiken) :D

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wanneer ik moet afstuderen? Ik had 3 weken geleden moeten afstuderen, maarja, de bruiloft en het overlijden van mijn schoonpa hebben er flink ingehakt dus ik heb toen de studie op een laag pitje gezet. Ik wil het liefst voor 9 november afstuderen. Heb niet echt een datum.

Ik ga echt op vakantie ja, 1 week naar de Franse Alpen (YUK) vind het niet leuk maar doe mij man er een plezier mee. En 1 week naar mijn familie in Spanje. Vind mijn man niet leuk maar hij doet mij er een plezier mee.

13. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hihi.

Ik heb vorig jaar twee weken voor de bevalling m'n scriptie nog ingeleverd, is best te doen hoor. Ik had tenminste eindelijk een stok achter de deur!

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Barbabintje, ga maar gezellig mee de 28e hoor! Lijkt me leuk je in levenden lijve te ontmoeten

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    JA Barbabintje! Dat lijkt mij ook hartstikke leuk, doe gezellig mee!

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hallo allemaal,

Eindelijk weer even tijd voor een berichtje.
    Was donderdag ochtend vertrokken naar Erica (drenthe) en vrijdag weer terug, even logeren op het vakantieadres van opa en oma. Was alleen gegaan met Zefanja, 2 uurtjes rijden.

Vandaag de pretecho gehad, in 1 woord geweldig. Onwijs mooie beelden en een cd-rom vol met foto's. Tevens een knuffeltje gekregen. we hadden een hele leuke vrouw die het fantastisch vond dat mijn oma van 82 jr mee was. Die heeft echt waanzig genoten.
    Zefanja vond het ook erg leuk om te zien en was helemaal rustig voor zijn doen, :D
    De kleine lag nu met haar hoofdje naar boven, bij de 20 wkn echo lag ze met haar hoofdje naar beneden, had al het vermoeden dat ze gedraaid was. Het is trouwens een lekker actief kindje, dit was goed te zien, maar ook duidelijk te voelen. De jongens waren toch wel een stukje rustiger.
    Tevens was ze aan het gapen en lag ze uitgebreid met haar voetjes te spelen en met de navelstreng, lag ze mee te kroelen. Zo ontzettend lief.....
    Over 8 a 10 wkn krijgen we weer een pretecho bij hun, was een pakket aanbieding, heel erg naar. ;)

En het is echt een meisje. Ik krijg alleen de foto's niet verwerkt in het album, dus ga van de week nog wel even puzzelen.
    Ze heeft van mijn oma, vanmiddag, al een babypop gekregen, :)

:idea: Roelie, gefeliciteerd met je 3e jochie, en hopelijk is de volgende echo 100% gerustellend. Wat zal jij in de zenuwen hebben gezeten zeg.
    Kan me voostellen dat je bekaf bent naar zo'n dag.
    Vind Jens trouwens een leuke naam, past mooi bij Lars en Niels. Maar jouw zoontje had dan ook gelijk, toch? hij zei dat hij een broertje kreeg.

:idea: Indigo, he bah wat vervelend zeg dat je zo last heb van je bekken. Pff kan me voorstellen dat lang zitten niet echt een succes is. Hopelijk kan je hier wat afleiding vinden.

:idea: Ikke, was een eikel van een arbo arts. gelukkig is die van mij niet zo, moet ook maandag weer heen, ben benieuwd.

:idea: Muriel, dat is echt heel veel geld zeg. Blij dat mijn vader timmerman is/geweest, maar 10.000 euro? Vind het nogal wat voor wat jij beschrijft.
    En leuke leasauto hoor, mooie kleur zie je inderdaad niet veel. Enne wanneer krijg je je labrador of Golden Retriever, ;) :)

Tja wij hebben dat ook hoor, een MPV, Caravan, Labrador.... Hoezo burgelijk? :(

:idea: morrighan leuk dat je weer even op het forum was, gelukkig gaat alles goed.

:idea: Ruby, hoe gaat het met je meid, herken deze dagen heel erg. :oops:

Nou laat het eventje hierbij, we gaan namelijk een DVD kijken.

Prettige avond iedereen.

Oh ja, morgen eindelijk Angelus op halen. :whistle:

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahahahahahaha Tari! Die Labrador/Golden Retriever ga ik onthouden!

18. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    en wij zijn verreweg van burgelijk :) :)

we hebben een hond gehad een amerikaanse stafford echt een schatje,maar hier in de buurt raakte iedereen in paniek als ze hem zagen.hij leek heel gevaarlijk :oops: dus heb hem weggedaan.

rijd niet in een MPV maar ga er nu toch maar voor kijken omdat we hebben geprobeerd de twee kinderstoelen en de maxicosi erin te zetten maar het past niet.
    wil zelf graag een volkswagen touran,ff manlief ompraten.

vandaag is anwar uit logeren bij opa en oma,fabian is net even op zijn fiets naar de kermis geweest.

en ik heb net bezoek gehad van mijn oude buuv en mijn oude achterbuuv.was wel grappig ff verhalen ophalen hoe het er bij ons in de volksbuurt aan toe ging.Ben blij dat ik nu in een rustig dorpje woon. ;)

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ruby, VW Touran, mooie auto. Wij rijden een Seat Alhambra, tja kreeg een hele leuke korting via Adriaan zijn werk. Hij werkte bij een VW, Seat, Skod dealer. Dus ja soms moet je mazzel hebben.

Ik ben nu inderdaad ook heel erg blij met de MPV, want ja 3 kids, 1 hond en een papa en mama gaan er makkelijk in, zelf oma en opa kunnen mee als we de hond thuis laten, haha.

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oeh na jullie aanmoedigingen durf ik haast niet meer weg te blijven de 28ste!

Enne burgerlijk zijn wij dan ook....MPV (Toyota Verso), Labrador en kindje op komst....Nooit gedacht, maar ik vind het heerlijk! ;)

Deel Deze Pagina