November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    woeps.. burgerlijk? ehm.. we hebben een mazda 323, zijn getrouwd, hebben een hond en een kat en de eerste op komst.. please.. zeg me niet dat ik een burgertrut ben haha ;)

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik kan me ook aansluiten bij de "burger club". ik ben bijna een jaar getrouwd. we rijden een Peugeot 407SW en een Opel Astra. Die laatste is trouwens mijn autootje. Heb er veel plezier van en daar kunnen ook heel wat kids in.

3. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oww, ik zie al dat ik gelukkig niet de enige ben die het burgertrut-dom heeft bereikt, hahahaha! En inderdaad, eigenlijk voelt het nog eens best wel lekker ook!

Linda, die 407SW wilden wij eigenlijk graag, vind ik zo´n mooie auto, maarja we mochten geen Peugeot meer helaas...

Barbabintje: heeeel mooi dat we je zo goed als on hebben gepraat voor de 28e, ik hoop eerlijk dat je komt, zou leuk zijn! Enneh.... jij hebt dus een echte Labrador, geweldig, jij hebt het plaatje bijna compleet :)

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi murmel,

jij bent dus ook lekker vroeg uit de veren. Over de 407SW, ja het is een mooie auto. Maar hij is verschrikkelijk duur in de bijtelling. We moeten deze auto nu nog twee jaar rijden en gaan dan waarschijnlijk voor een Renault Megane station. Deze is de helft minder in de bijtelling, en als de kleine er is zal je dat geld zeker nodig hebben.

Trouwens ik ben me nu al helemaal gek aan piekeren over wat ik straks wil doen qua werk. Zoals jullie weten zit ik nu in de ziektewet en heb ik geen baan. ik wil 20 uur gaan werken en echt niet meer. Maar kantoorbanen (lees boekhouders banen) zijn er niet voor 20 uur. Ik ben nu aan het bedenken of ik dan iets anders wil of gewoon administratief medewerken. Maar ik vind het zo zonde van mijn diploma. Ben pas 4 jaar van school af en ga dan al iets anders doen dan waar ik voor heb geleerd. Ook ga ik eerdaags eens informeren hoe duur een curcus SPB (staatspraktijkboekhouden) kost. En hoeveel uur je daar per week mee bezig moet zijn om het binnen 3 jaar te halen. Als het te doen is naast mijn 20 uur werk en naast de opvoeding en mijn huishouden, ga ik dat dan wel doen. Het is in ieder geval wel zo, dat als ik dat diploma heb echt aan mooie banen kan komen. Al weet ik niet of het werkt dan ik dan 4 jaar iets anders heb gedaan. Maar goed ik moet nog even goed nadenken hierover.
    Vanmiddag heb ik een verjaardag van mijn schoonmoeder en vanavond de laatste keer met mijn koor voor de zomerstop.

Als laatste een vraagje voor alle GTST kijkers. Vonden jullie de cliffhanger ook zo "mat". Ik ben wel wat meer spanning gewend van GTST.

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goeiemorgen meiden,wat zijn jullie er weer vroeg bij :)

fabian is net wakker,trekt zijn kleren aan en zegt "zo ik ga naar de kermis"haha beetje vroeg.
    wel leuk als ze de leeftijd hebben dat ze alleen dingen ondernemen met vriendjes.
    Alleen anwar kan maar niet begrijpen waarom hij niet met zijn grote broer mee mag,en roept dat het niet eerlijk is.waarop ik dan weer zeg"als jij 8 bent is je broertje ook nog te klein om zelf te gaan".

ooh meiden ben echt zo benieuwd hoe ons ventje er dadelijk uit ziet,of hij op anwar lijkt(als hij op fabian lijkt is het wel vreemd want die heeft een andere papa :oops: )

wat gaan jullie doen vandaag? ik denk dat ik vanmiddag hier in het dorp op een terrasje ga zitten,dan kunnen de kids over de kermis heen.
    maar anwar heeft dat spel ontdekt met die muntjes schuiven dus denk dat ik daar ook wel ff zal staan.

ik kom vannavond wel ff bijlezen,maar verwacht niet veel actie op het forum ivm met het weekend. :)

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi damens,

Tari ik snap best dat je kleinste het moeilijk vind om te begrijpen waarom hij niet mee mag. Maar als je vanmiddag even met hem over de kermis loopt zal het wel weer goed komen

:idea: ik heb weer een nieuwe buikfoto in mijn album gezet. :thumup:

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    haha waarom worden tari en ik toch steeds door elkaar gehaald :(

8. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Allebei al twee kindjes?

Kom vandaag ook niet meer langs hier, ga zo eerst naar het nieuwe huis en straks naar Genesis in de Arena hieperdepiep!

Fijne dag allemaal!

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Lenthe, veel plezier!

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Hihihi ik bedacht me dat het nog erger is qua burgerlijkheid met mij....heb namelijk ook nog een kat en ben al 10 jaar samen met mijn mannetje, waarvan 2 jaar getrouwd! Zal zometeen een foto van mijn monsterlijke lab in mijn album plaatsen ;)

Tari/Ruby, ik denk dat jullie door elkaar worden gehaald omdat jullie gebruikersnamen een beetje dezelfde klank hebben en jullie allebei al 2 kindjes hebben.

Lenthe, veel plezier vanavond!

LindaPOOH, mooie buik!

Hihihi, Ruby, ik zie het helemaal voor me "ik ga naar de kermis"

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

sorry ruby, ik bedoelde jouw. Hebben jullie soms hetzelfde plaatje?

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee we hebben een ander plaatje,maar zal wel aan de naamsklank liggen.

ben vanmiddag met fabian naar de kermis geweest,anwar wilde niet mee :( ging liever bij zijn neefjes spelen.

nu is fabian alleen naar de kermis tot 8 uur.en ik voel me gewoon eenzaam :oops:

over twee weken gaan ze alletwee op kamp en ik weet echt niet wat ik moet gaan doen.ben nog nooit een week alleen geweest.echt heel vreemd als ik daar aan denk.

ben maar weer bejeweled gaan spelen haha,was ik eerst echt verslaafd aan,het was hier bijna ruzie om wie op de computer mocht.

nou ga uit verveling maar ff douchen en bankhangen.

13. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Ik kom ook weer even kijken! Heb het allemaal bijgelezen, maar ben te moe om te reageren!
    Gister een superfeest gehad, maar iets te weinig geslapen! Dan ben ik wel echt blij dat ik niet ook nog eens een kater had zeg! Maar omdat er allemaal mensen bleven slapen, die ook weer op tijd op moesten, was het dus ook een vroege en drukke zondag. En dat na 5 uurtjes slapen :(. Nu ga ik even bankhangen en dan heeeeel vroeg naar bed :).
    Oja en ik ben tot de conclusie gekomen dat staan van 21:00 uur tot 03:00 uur ook geen pretje meer is... :cry:

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden
    Ik ben weer terug van het weekendje weg
    Men wat ben ik gesloopt hahahaha
    Maar goed het was een leuk weekend, daar lekker uitgerust maar een auto reis was is werkelijk slopend den haag- groningen.
    Me rug is nog steeds verrot bah.
    Tot overmaat van ramp hebben we met onze domme kop onze koffer in het huisje laten staan :x met al onze kleren en spulletjes ggrrrrrrrrrrr
    Gelukkig kunnen ze het wel nasturen, maar goed we balen wel even flink.

Morgen moet ik naar de bedrijfsarts en heb er zo geen zin in,
    nu ik er aan denk stijgt me bloeddruk alweer, dus probeer er nog maar even niet aan te denken.

Heb wel alles terug gelezen meiden maar heb niet de puf om te reageren en het spijtme woord mag ik niet gebruiken :)

15. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames! Waaaaah wat begin ik zenuwachtig te worden!
    Vanmiddag om 14:50 uur onze 20-wk echo in t AMC, doodeng vind ik t toch wel....
    Ga nog maar even ochtendje werken, voor wat afleiding.

16. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER

LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing
    Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~meisje
    Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~meisje
    Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~meisje
    Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon
    Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon
    Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~meisje
    Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing
    Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing
    ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing
    Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon
    Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~meisje
    Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon
    Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing
    Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing
    Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~jongen
    Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend
    Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend
    Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~verrassing
    Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon
    MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon
    Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon
    Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing
    Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~onbekend
    Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend

AGENDA

Murmel~ 2 juli 14:50 uur in AMC 20 wkn echo
    Barbabintje (Esther)~ 4 juli 9.20 20 wkn (19) echo
    amaranta~ 4 juli 14.50 vk
    Rachel~ 4 juli 20 wkn echo 08.20
    LindaPOOH~ 5 juli uitslag echocardiogram
    MissyM ~ 6 juli 20 weken echo
    LindaPOOH~ 7 juli 1 JAAR GETROUWD!
    Rachel~ 7 juli Vakantie
    Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo
    Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk
    Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check)
    Roelie ~ 10 juli 10.00 vk
    Indigo ~ 10 juli 20.10 vk
    Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo
    Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo
    LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog
    Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! :D
    Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk
    Julie123 ~18 juli 4e echo en controle
    Rachel~ 19 juli VK
    Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk
    Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK
    28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin
    LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken
    LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog
    ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo
    Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho
    LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!!
    Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes

Wil je de lijst updaten:
    - zoek de meest recente lijst
    - klik op quote en pas de lijst aan
    - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg
    - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg
    - klik op voorbeeld en kijk of het goed is

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    @Murmel héél véél plezier bij de 20 wkn echo! En laat je je nagels heel? :p

@Tari wat leuk dat de pretecho leuk was! voor hetzelfde geld heeft de beeb "podiumvrees" en wil zich niet laten zien voor de camera hihi. Heb je nog een fotootje waarvan we mee kunnen genieten?

@Ikke succes vandaag bij de arbo-arts!

Vandaag komen mijn vader en broer een wandje plaatsen hier voor de babykamer (aangezien wij maar 1 grote slaapkamer hebben wordt ie opgesplitst) ben erg benieuwd hoe alles gaat worden! Zie wel op tegen de chaos, maar goed.. mijn mams komt ook mee dus denk dat wij maar eens gaan shoppen of zo hihi..

18. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha Gwen: zijn die vader en broer van jou verder ook handig, kunnen zij niet even bij mij de boel komen verbouwen?!

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    hihi best wel.. je woon alleen een beetje ver ;)

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen damens,

:idea: Murmel allereerst heel veel succes en plezier gewenst straks bij de twintig weken echo.

:idea: tari goed idee van dat bejeweld. Ga ik ook maar weer eens mee beginnen. Mijn verslaving roller coster tycoon kan ik niet meer spelen omdat onze grafische kaart kapot is. ik moet nog wachten tot over een maandje en dan komt de niewe pc.

:idea: sammie neem even een stapje terug. JE BENT ZWANGER, dan kan je hoe naar dat soms ook is niet meer het geen wat je normaal wel kan. Je bent tenslotte wel een kindje aan het laten groeien in je buik.

:idea: Ikke fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, alleen jammer van je rug. Goed aan je eigen denken meisje ;) Succes vandaag bij de bedrijfsarts ik heb een kaarsje voor je aangestoken. Laat even weten hoe het is gegaan.

:idea: Gwen succes met de kleine verbouwing.

Met mij gaat het verder met ups en downs. Ik wil hier ook niet teveel klagen. Gisteren ging gelukkig alles wel goed bij mijn schoonmoeder, nadat ik wel een fikse huilbui heb gehad.
    Vanmiddag voor het eerst naar de nieuwe psycholoog. Ik hoop dat het wat gaat helpen.

Groetjes Linda

Share This Page