hmz we zijn niet nieuwschierig, maar we willen gewoon graag alles weten dus murmellllllllllllllllllllllll
Hahahahaha shipsnogaantoe ik moet zo gaan douchen en dan naar de school voor de musical.....verdorie weet ik nog niks.... Jeeeee zeg wat leven we met elkaar mee hier xxx Roelie
Jaaaaaaaaa ze zou eerst werken, dan naar de Ikea babykamers kijken en daar lunchen met zweedse balletjes en dan anar het AMC (sjee heb ik dát allemaal onthouden? ) Waarschijnlijk viert ze het nu met een mega lading balletjes Had ze een voorkeur trouwens kweet ff niet meer? xxx Roelie
Hahaha ben je gek dit is een van de spaarzame momenten dat ik iets van een geheugen schijn te hebben Sinds ik zwanger ben heb ik een volgekalkte agenda en een prikbord vol post-its....en nog vergeet ik regelmatig wat.... Nou nu echt afruimen, douchen en naar school! Laterssssssssssss xxx Roelie
hahaha herkenbaar hoor Ik moest een bonnetje van de taxi hebben voor me werk tegen me schoonmoeder gezegt, die heeft het nog een paar keer tegenme gezegt, dees vergeet je het bonnetje niet neeeeeeeee Wat ben ik vergeten ja het bonnetje van de taxi Gelukkig was me werk er niet moeilijk over, haha ze kon er wel om lachen
Ook ik wip effe binnen, maar nog geen Murmel Roellie, ik dacht dat ze een voorkeur had voor een mannetje Dat heb ik dan weer onthouden! Ik ga richting huis en dan lekker eten. Misschien dat ik vanavond nog effe kom spieken, anders tot morgen! Joldeg, van mij hoef je niet te posten, hoor. Ik bedoel je kunt gewoon lekker meelezen en heb je een keer zin om wat te posten (zonder te reageren op al die pagina's ervoor) dan kan dat toch. Vrijheid, blijheid als je het mij vraagt. Maar als jij je daar niet lekker bij voelt...ook prima. Ik wens je ook een fijne zwangerschap toe en zou het best wel leuk vinden om straks nog wat van je te horen na de bevalling (of eerder )!
Schiet me ineens te binnen...Es met haar hormonen in de bocht! Ben bij een vriendin en zij vraagt wil je rietsuiker of gewone in je thee? Ik: "Goh, wat luxe dat ik kan kiezen, doe maar rietsuiker." Na een minuut ofzo schiet me te binnen dat ik helemaal geen suiker in mij thee heb normaal.......
roelie ik heb je gepeebeed ik hoop dat je het nog leest voordat je naar de musical gaat, maar ik denk dat ik te laat ben
Ik heb net bijna niks gegeten. Heb echt geen honger, zal wel komen doordat ik vaak tussendoor eet. Maar, ik zit nu hier, werkstuk bestand open, Gwen Stefani aan, zon door de ramen en ik denk...het leven is vurrukkuluk! Ow, en nu weet ik het zeker, gister avond voelde ik de baby!
ohw meid klinkt heerlijk als ik het zo lees! Ene lekker gevoel he je kleine voelen, geniet er maar lekker van
Ha lieve dames! Wat voel ik mij vereerd dat jullie zo aan me denken! Het was ook wel heeeeeel erg spannend! Heb wel 40 mins daar gelegen, terwijl het hele hartje doorgelicht werd. Maar alles bleek er piekfijn uit te zien. Alleen is het zelfs voor de echoscopiste een heeeeeel druk wezentje. Ze moest continu zoeken, omdat die kleine wegschoot. En je zág gewoon keiharde schoppen tegen mijn buik aan, live! Helemaal geweldig! We vergaten aan het eind bijna te vragen wat het wordt... ze kon het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ze gokte toch zwaar op een..... MEISJE! Tjonge, we moesten even omschakelen, want hadden op één of andere manier helemaal op een jochie gerekend, suf he? Dus ´Henkie´ wordt vanaf nu ´Miepje´! Zijn we natuurlijk ook hartstikke blij mee, we gaan het zo aan de opa´s en oma´s vertellen, leuk, hebben we zin in!
Oei het is wel erg roze geworden. Haha! Zal de cranberrysaus van de Zweedse balletjes zijn geweest, hihi.