November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Even een update-je inclusief de stand van zaken mbt roze versus blauw ;)

We hebben nog heel wat verrassingspakketjes, dus dat kan nog alle kanten op!

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Nog maar 3 onbekend....morgen - hopelijk - nog maar 2 onbekend :)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ben REUZE benieuwd! Wat denk je zelf, heb je een voorgevoel of een voorkeur?

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb me net, EINDELIJK, maar eens ingeschreven voor zw. gym. Ik kan kan pas op 27 aug beginnen. Vrij laat maar ja.

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wij denken een meisje. Mijn man heeft zelfs een hele theorie daarover!

Zijn vader heeft alleen maar broers. Deze mannen hebben ook alleen maar zoons gekregen (mijn man en zijn neven dus). Deze mannen hebben (tot nu toe) alleen nog maar meisjes gekregen. En aangezien de man het geslacht "bepaalt", denkt hij met name dat wij voorbestemd zijn om ook mee meid te krijgen.

Een vriendin zei wel laatst heel terecht dat mijn man best wel het buitenbeentje van de familie is. Zij is er dan ook van overtuigd dat we een knul krijgen.

Denk zelf al vanaf het begin een meisje, maar ik heb geen echte voorkeur. Neig nu een beetje naar een meisje door mijn voorgevoel, maar het lijkt me allebei erg leuk.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Mijn schoonzus had ook zo'n theorie...het moest en zou een jongen worden omdat er nooit meisjes werden geboren in de familie...NOT!

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik hecht niet veel waarde aan de theorie. Heb gewoon al vanaf het begin het gevoel dat er een meisje in mijn buik zit. Maar ik kan er net zo goed naast zitten!

Het ledikantje/commode-ding vind ik echt schattig. Lijkt me inderdaad minder praktisch dan een aparte commode. Maar als de ruimte in de kamer beperkt is wel een handige oplossing. Wij hebben zelf een soort van commode in elkaar geklust. Zal binnenkort foto's plaatsen (als het opgeruimd is ;))

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoi,

Volgens mij is dit een site die "spullen" van andere sites afhaalt en ze verhoogd!

Kijk maar bij de klamboe's en kijk maar naar deze site: http://klamboe.eu/webstore/index.php?main_page=index precies dezelfde foto! Ik zou nog even zoeken op een andere site als je het ledikantje echt wilt hebben.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zal ook even een up date geven.

Ben de laatste tijd niet meer zoveel in dit topic te vinden. Eigenlijk omdat ik het gevoel heb dat er toch al echt "groepje" zijn ontstaan en ik denk dat dit na de meeting word versterkt.

Zit ook niet echt lekker in me vel, misschien dat het hier aan ligt.

Me bloeddruk is veel te laag waardoor ik vorige week niet gewerkt heb en samen met me werkgever heb besloten 1 dag minder te gaan werken (evt. meer).

De babykamer is inmiddels blauw en er ligt een blauw tapijtje :) donderdag komen wat babyspullen binnen en maandag de babykamer! Lijkt me heerlijk alles een plekje te kunnen geven want tot nu toe slingeren de rompertjes het huis door.

Ben op zoek naar nog een klamboe en dan alleen nog de kleine dingentjes. Voor me gevoel ben ik er heel snel bij! Vrijdag de 20-weken echo! Ben benieuwd hoe onze spruit er nu uit ziet.

Groetjes!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha Missym, goed om je weer te zien/horen!

Huh? Een groepje mbt het uitje? Dat is mij niet erg opgevallen hoor. We hebben het er sinds korte tijd eindelijk weer eens over, dus echt van een groepje is geen sprake hoor. No worries!
    Enneh.... heb je wel gelezen hoe wij aan het lobbyen zijn geweest om jou ook mee te krijgen? :)
    Je bent juist één van de november-diehards!

Leuk dat het kamertje vordert, ben wel jaloers dat je al zo ver bent, wij hebben nog geeneens een kamertje (dat krijg je er van als je je vriend alles laat regelen ipv dat je het zelf doet, haha).

Balen dat je je niet goed voelt, is er niets aan te doen? Ik dacht dat je nu juist weer een stijgende bloeddruk zou moeten hebben? Die van mij ging echt sky-high de laatste keer...
    Eet je wel genoeg drop en andere zoute snoepjes? Dat mag jij dan juist wel, nietwaar?
    Sterkte er mee xx

12. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Amaranta, Hihi dat bedoel ik.

@Missym, ik heb ook alles al. We moeten alleen het kamertje nog verven en dan kunnen we gaan inrichten. en zeil leggen niet te vergeten.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Het eten van zout heeft geen enkel effect. Mijn bloeddruk is normaliter al erg laag en de zwangerschap verergert het. De een heeft er last van de ander niet.

Ik voel me er erg zwak door en misselijk.

Ben net overeengekomen te beginnen met een halve dag minder werken. Volgens mij scheelt dit al een hoop want ik ben echt uitgeput op het moment!

Ik heb juist het idee dat we veeeeeel te vroeg zijn met de babykamer! Maar goed over 4 weken gaan we natuurlijk op vakantie voor 3 weken, daarna nog 5 weken werken en 6 weken van te voren met verlof. Lekker vooruitzicht! Ik moet wel 6 weken van te voren opnemen ivm de ziekmelding, had eigenlijk voor 4 weken willen gaan maar ach. Heerlijk als je nie zoveel hoeft te werken dus 4 of 6 weken maakt ook nie zoveel meer uit!

Ben de weken aan het aftellen. Hoe zit het bij jullie?

Jammer trouwens murmel dat je me heb verlaten als 20 november mama haha!

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjee, ja, als je die weken zo op die manier bekijkt gaat het echt snel allemaal!
    Ik besefte mij ook net dat ik nog hooguit 3 maanden aan het werk zal zijn, moest toen ineens als een razende een vervanger/ster gaan zoeken voor mezelf. Moeilijk hoor.

Ja, moet zeggen dat ik 20 nov ook wel beetje mis hoor, hihi! Maar nu heb je m lekker wel helemaal voor jezelf!

Rustig aan doen, hoor, een half dagje is natuurlijk niet heel veel extra rusttijd. Gewoon alleen maar aan jezelf en je gezondheid denken is nu het belangrijkst.
    Maarja, je zult wrschnlk niet veel anders kunnen dan rustig aan doen, bah, balen joh. Net nu je juist meer energie zou moeten gaan krijgen!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heeft iemand een link voor gordijntjes?

ik zoek nog leuke kindergordijntjes! Ik koop trouwens tegenwoordig echt alles via het net :( hoezo makkelijk!?! :rolleyes:

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @murmel gefeliciteerd trouwens met een dochter!

17. Niet meer actief

Hee meiden,

Kom net bij de vlos vandaan; alles gaat goed met de kleine meid! Ze ligt zelfs wat voor op de groei... :)

Ik moet alleen wel serieus gaan denken aan ostheopathie of fysio, want heb last van mijn bekken. Moet het dus echt wat rustiger aan gaan doen.. :cry:

Maar ja, alles voor de kleine !

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hee meiden als ik vanavond puf heb kom ik kletsen hoor maar heb echt een mega off day vandaag...

Heb (waarschijnlijk door de irritatie van en allergie voor het verkeerde merk inlegkruisjes) toch een schimmelinfectie dus heb net medicijnen gehaald...zo'n leuk paaseitje voor vanavond :(
    Maar heb er zo'n last van...het jeukt, het brandt, mijn buik staat strak en gespannen en ik ben zo misselijk... :pale:
    Pffff vandaag is zwanger zijn gewoon even niet leuk...

xxx Roelie

19. Niet meer actief

Hè Roelie wat vervelend voor je! Sterkte ermee, hoop dat je medicijnen snel aanslaan!

Zat net trouwens nog even het echorapport te bekijken...
    Ons meisje woog 19 juni 320 gram en bij beeldvorming staat toch een ***opmerking........

Beeldvorming; belemmerd door obesitas... Nou ja zeg, wat wil je bij een zwangere vrouw ! GRRR, mijn hormonsters spelen op :x

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    De verkoopster heeft mijn man inmiddels overtuigd. HET is niet handig!

We hebben de quinny buzz besteld. LIme groen en zwart!

Deel Deze Pagina