November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    samantha, ik bedacht me net, misschien verwar je mij met iemand anders. Mijn echte naam is niet amaranta maar maria. amaranta is mijn internetnickname.

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedenmorgen meiden,

Bah, heb hartstikke slecht geslapen vanacht, maak me ook een beetje zorgen of dat alles wel goed gaat en of mijn lijf me niet voor de gek houdt (moet je nagaan, op basis van een echo én een vette + test :(, sorry hoor). Ben ik de enige die zich zo'n zorgen maakt?

Ik vind het ook wel leuk en handig om een lijstje bij te houden, maken we er een gezellige boel van meiden, ik weet zeker dat het hier nog VEEL drukker gaat worden!

Liefs van mij!

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He Fem, die onzekerheid is normaal :) Tenminste dat hou ik mezelf maar voor, hihi :D Maar dat heb ik van alle meiden zo'n beetje begrepen. Gewoon genieten, meid je bent ZWANGER!
    Wel fijn toch dat je echo gehad hebt, nu gewoon positief blijven denken! Das ook goed voor de kleine ;) Weet je al wanneer je 2e echo hebt?
    Liefs

4. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Aldonza: ik sta al wel op de lijst had ik gezien maar zal je zo even wat extra gegevens pb'en. En ja die kannen stinken ontzettend! Als je nog niet misselijk bent, dan wordt je het wel hahaha. Ach het is wel bijzonder om sowieso 1 keer mee te hebben gedaan aan moeders voor moeders.

Zoe: gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Amarantha: Nou ik ken zelf geen amarantha maar een vriendin van mij dus wel en ze had het daar laatst over, alleen schoot me later te binnen dat die juist pas geleden bevallen is, dus het kon ook niet ;)

Fem: maak je je echt zo'n ontzettende zorgen dat je er slecht van slaapt? :( Het is wel gezond om je zorgen te maken, zou niet goed zijn als je je helemaal niet druk zou maken.

Maar ik hoop dat je dan toch gauw een beetje gerust gesteld wordt!

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Jullie hebben ook gelijk, ik maak me gelukkig niet AL te druk, het is wel zo dat het af en toe door mijn hoofd schiet, maar dat komt helemaal in orde!

Ik heb me gisteren trouwens ook aangemeld voor MvM, vind het een mooi doel en anders spoel ik het toch maar door ;) ghehehehe, heb het er wel voor over hoor die stinkflessen ;).

Nu meiden, we gaan een spannende tijd tegemoet met elkaar!

xxx

6. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Chrissie: het is inderdaad normaal hoor, die onzekerheid. zoals ik eerder al zei: het zou niet normaal zijn als je je helemaal niet druk maakt.

Fem: als je mee doet aan moeders voor moeders krijg je een cadeautje bij aanmelding, en als afsluiter krijg je ook nog een cadeautje :D

Ik had bij dylano, in het begin een baby boek, heel leuk, en als afsluiter servies setje van Bruna

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Samantha: Dat is idd mooi meegenomen, maar niet de reden waarom ik het doe hoor ;), zou wat zijn he? Ik zag het pas nadat ik me had aangemeld, netjes geregeld hoor! Ben benieuwd wanneer ze bellen! :D

8. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Nee, bedoelde ook niet dat je het daar voor moet doen joh! hahaha

nee... ik heb met dylano meegedaan en had daarna toch wel een goed gevoel. je helpt er een hoop vrouwen mee die niet zo makkelijk zwanger worden.

Heb net toch gebeld. Ga dus toch meedoen met moeders voor moeders. Het is een kleine moeite om in die potten te piesen, alleen ja wel zoveel mogelijk door je mond ademhalen :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Allemaal actief voor MvM! Goed hoor meiden!

Tja en dat cadeau is mooi meegenomen toch? Doe het voor de aanstaande mama's dat is het doel!

Ik voel echt nog niks, zelfs me buikkrampjes zijn weg. Ik wil iets voelen, kan me niet schelen wat. maar wil het gevoel zwanger hebben!

Wachten wachten wachten!

10. Chrissie

He meiden,

Ik ga me ook aanmelden :) Heb t gister nog eens met mn mannetje over gehad en we vinden t allebei goed doel! Dus ga dat maar even regelen.

Ander vraagje, ik ben echt heeeel erg verkouden, krijg volgens mij ook koorts, dus hang tegen t ziekzijn aan... Ik heb al neusdrupjes (die mogen tijdens zwangerschap) Alleen vraag ik me af, paracetamol ofzo? Mag dat ook? Zou wel iets willen om me wat beter te voelen, maar geen idee wat mag of kan?

Liefs Chris

11. Chrissie

@ Ikke: hihi, dat heb ik ook. Tot gister stevige krampen/spierpijn in mn buik. Maar das nu over. Ergens een erg lekker gevoel, maar aan de andere kant was het hebben van krampen ook wel een teken: IK BEN ZWANGER. En dat gevoel is even weg.. Gelukkig hier de erg gevoelige (.)(.) wat nog steeds aanwezig is, ik begin al te gillen als mn mannetje er maar naar wijst....

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Chrissie: Goede vraag, die weet ik niet 100% zeker, anders bel je de assistente van de ha toch even?

@Sam: Ghehehe, nee hoor, zo vatte ik het ook niet op hoor ;).

Ik ga ook mijn neus maar dichtknijpen als die flessen zo stinken, maar ik help een ander graag, kleine moeite voor ons toch? :D

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb ook gevoelige boobies, met name het midden zal ik maar zeggen ;), kan nog wel op mijn buik liggen maar niet te lang want dat voelt vervelend... hoop het vandaag aan mijn twee este vriendinnen te vertellen, hihi, ben benieuwd... :D!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou mijn boobs voelen nog zoals altijd, ach komt wel denk ik Hoop ik hahahah

net heeft de verloskundige gebeld 4 april eerste echo! Joeppieeeeeeee

kan niet wachten

Weet niet meer wie het vroeg maar je mag Paracetamol hebben geloof 6 per dag. De andere mag je niet hebben!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dat is de dochter van onze conciërge!11 hahaha dyenairo heet haar zoontje!
    Ik ben trouwens amaranta zonder h, of gewoon maria maakt niet uit

16. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Ik heb me toch aangemeld voor moeders v moeders! Heb het er toch nog wel voor over, ondanks dat er bij dylano het 1 en ander misging met mvm.

maar weer eens kijken of ik nog een geschikt wasknijpertje heb voor op mn neus te zetten :)

Amaranta: ja klopt ja.. en ze heeft ook nog een dochter met een hele aparte naam
    Wat grappig zeg! :)

Ik heb geen gevoelige borsten, ja heel af en toe voel ik er wat in, maar met aanraken voel ik nog niks. bij dylano kwam dit bij mij na de 5 weken dus ben benieuwd. krampjes heb ik nog wel

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    chenailly ofzoiets ja...

18. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Ik mag morgen beginnen met plassen voor MvM. De kannen staan in de kelderkast opgeslagen.
    Kreeg vandaag de catalogus van Baby-dump met een paar sokjes erbij, leuk hoor !
    Vandaag een drukke dag en vanavond een verjaardag dus dat zal wel lekker slapen worden.

Fijne dag voor iedereen en voor de nieuwe mama`s WELKOM !

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey Bibu: Veel plezier op de verjaardag vanavond!

Hebben jullie ook krampen in jullie buik? Het is niet heel hevig, maar ik voel het wel... ben trouwens helemaal niet misselijk... boehoe... (hahaha)

20. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik voel af en toe ook wel iets kramp achtigs in mijn buik. Helaas wel last van misselijkheid maar goed dat neem ik er met liefde bij.

Gisteren trouwens naar de internist geweest en mijn medicijnen zijn omhoog gegaan, zodat de kleine ook genoeg schildklier hormoon binnen krijgt.

Deel Deze Pagina