Eerste keer raak in ronde 3 (MK), tweede keer raak in ronde 7. Totaal 10 rondes dus. Vond ik ook absoluut meer dan genoeg stiekem. Merkte ook dat ik, doordat t de eerste keer zo snel raak was, er toch wel vanuit ging dat dat de tweede keer ook zo zou zijn. Maar dat bleek dus geen garantie. Gelukkig had ik wel een lekkere korte cyclus meestal, dat scheelt ook wel heel wat tijd.
Ehm.... Lenthe... je zou natuurlijk ook een knoopje hier of daar kunnen laten leggen Haha. Of is er eventueel nog een nummer 3 welkom
Bij ons was het ronde één.. of eigenlijk.. ronde -3 hihi.. we gingen in mei trouwen en wilden erna aan proberen te beginnen.. maar ineens was de donder er al.. moet wel zeggen dat we niet al te netjes zijn geweest met voorbehoedsmiddelen.. we dachten.. ach ja, het kan gebeuren.. maar het gebeurt toch nog niet zo maar...dus wel vooral omdat ik altijd ervan overtuigd was dat ik geen kiddoos kon krijgen..
Wel snel allemaal in vergelijking met andere hier. ikzelf beide keren in ronde 3. Ik heb hiervoor een miskraam gehad met 16 weken dus het duurde al met al wel een jaar voordat ik goed zwanger was (althans dat hoop ik het is nog steeds onzeker voor me gevoel).
Was zoiezo geen "normale" zwangerschap hoor. Was er wel op voorbereid eigenlijk. Was namelijk zwanger van een 3-ling en om er 3 tegelijk gezond op de wereld te kunnen zetten is helemaal niet zo makkelijk als de meeste denken. In mijn berichten staat ergens in het begin wel t hele verhaal. Ach het is goed gekomen, denk wel dat als ik ooit nog zwanger raak ik minder onzeker ben (als deze wel goed gaat) nu blijf ik ergens angstig. En eigenlijk hecht ik me ook nog niet echt aan het kindje of aan de meubeltjes etc.
ik denk niet dat ze dat doen in het ziekenhuis. ik wil nl wel meteen een knoopje na de bevalling maar ze vinden mij te jong terwijl ik er dadelijk 3 rond heb lopen.
mag het dan helemaal niet ruby? wat raar! Wij willen er nog wel een aantal hoor na deze heerlijk een huis vol schreeuwende kindjes haha
Tja het is gebeurd. Hoop niet dat het me ooit nog overkomt alleen zit die kan er wel in helaas. Hoop gewoon dat nu alles goed gaat met ons zoontje en ik ben alsnog gezegend. Het lijkt me veel erger van een 30 weken oud kindje te moeten bevallen dat het niet overleeft of iets dergelijks.
ow idd.. wat een verhaal.. en dat is op de natuurlijke weg gebeurd? Dat hoor je ook al niet vaak.. Ik vergeet nooit.. (even iets anders) een gezin had twee meiden en wilden toch nog graag een jongen en besloten toch voor een derde te gaan en wat denk je? Een vijfling! en nog 5 meiden ook.. zo heb je er 2.. en zo 5.. ook op de natuurlijke manier.. werkelijk ongelooflijk! en allemaal ook nog eens gezond geboren.. uiteraard wel veel te vroeg gehaald..
Ja meestal al je al een zwangerschap heb gehad dan kan je het beter aan heb ik me laten vertellen. Ach..kan er nu niks meer aan veranderen. De eerste periodes me natuurlijk wel afgevraagd wat als?! maar ja daar word je ook niet beter van. Ik hoef nog maar 10 weken te werken 5 weken voor de vakantie en 5 erna
@Ruby en Lenthe: Vwb dat knoopje laten leggen: ik bedoelde eigenlijk om de man in kwestie even een afspraakje te laten maken! Voor dames is dat nog niet zo gemakkelijk hoor, dat is allemaal veel ingrijpender.
Gwen, ik vind dat ze die Knorr Vie flesjes de verkeerde naam hebben gegeven. Het had volgens mij Knorr VieS moeten zijn. Gatver, dan nog liever aan de witlof ofzo. Ben ook al niet zo'n groente-eter. Gelukkig wel van roerbak enzo, maar zo'n flesje...brrrrrr. MissyM, bij ons was het in de 6de ronde raak. Maar zelf had ik pas sinds 2 cycli het gevoel dat mijn lijf gewend was om zonder pil de boel te laten functioneren. Heb nu niet zoveel tijd meer, dus ik ga later nog reageren op de anderen. Stelletje kletskousjes.....
*** EGO berichtje *** Mijn broertje is weer terug op de basis in Afghanistan....Ben zo blij ! Nu nog 1 keer naar buiten om de nieuwe jongens in te werken en dan komt ie naar huis ! *** Einde EGO berichtje ***
Adressen: leuk idee. Heb ook een PB gestuurd. Rokers: Ja ik rook zelf ook nog meestal zit ik rond de 7 sigaretten per dag maar soms ook wat meer. Ik zeg hier ook niet al te veel over op het forum om discussies te verkomen. Eten en Drinken: Ik eet ook alles nog het enige wat ik niet eet is rauw vlees zoals biefstuk en filet american hoewel ik laatst wel 1 klein hapje heb genomen van mijn mans broodje filet. Drinken ik drink ook nog steeds een half liter cola op een dag en tja 2 bakjes koffie. voor de rest ook nog eens 1.5 liter water. @Tari, leuk bedje. en je hebt idd de JAckpot vervelend zeg beterschap daarmee. @LindaPooh, super dat je gestopt bent. en heel veel succes 30 juli. Werken: Ik moet 5 dagen in de week blijven werken om onze schulden af te betalen. Manlief heeft 4 jaar voor alleen maar uitzendbureau's gewerkt. hierdoor de ene week wel werk een ander niet en dan weer 3 maanden werk en dan weer 2 weken niet. Dus helaas toen wat schulden opgebouwd. Ik weet wij zijn niet op het goede moment zwanger geworden en was ook niet echt de bedoeling. maar ja om het weg te laten halen omdat we het financieel niet ruim hebben vindt ik zo een onzin. Ons kindje gaat 3 dagen naar het KDV en 2 dagen naar mijn moeder. ook niet de beste oplossing maar met mijn moeder komt het nog ergens. @Missym, geen onverwacht zwanger geworden. @Jen, wat fijn dat je broertje terug is op de basis nog 3 weekjes toch en dan kwam hij thuis? Dit is denk ik mijn laatste berichtje voor de vakantie morgen de boel strijken tassen in pakken en zaterdag hup richting belgie voor een lekkere vakantie. Dus niet te veel kletsen haha. Meiden tot over anderhalve week.
@rachel; hij moet inderdaad nog bijna 3 weken... En een hele fijne vakantie! Ik ga zaterdagnacht dus meiden; Niet te veel kletsen, want dan kunnen wij het niet meer bijhouden als we terug komen...