Fijne vakantie meiden! En wat fijn dat je broertje weer op kamp is Jen! Mijn man gaat waarschijnlijk volgend jaar voor 4,5 maand naar Afghanistan, lijkt me echt vreselijk . Hij is vorige week gepolst of hij inkoper van Defensie wil worden. Dan zou hij vaker op uitzending moeten, maar wel steeds maar een maand. Dat lijkt me beter te doen dan dat hij soms zo ontzettend lang weg moet. Murmel, ik wist helemaal niet dat je al eerder zwanger bent geweest... Heb ik iets gemist in het begin? Over dat knoopje leggen, daar hebben we het inderdaad al over gehad. En dan inderdaad dat Harmen dat zou laten doen, want voor hem is de ingreep een stuk kleiner. Maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat we het bij twee kindjes willen laten, al denk ik nu van wel. Lijkt me heel erg om er spijt van te krijgen, dus dat doen we voorlopig nog maar niet. Goh Ruby, dat ze je te jong vinden! Had ik nog nooit van gehoord, maar misschien is het wel logisch? Je weet maar nooit....
Murmel: Ja ik wil proberen om het stoppen vol te houden. Door mijn zwangerschap en mijn afkeer tegen roken is mijn man ook gaan proberen te stoppen en die rookte een pakje per dag en is nu ook al bijna 16 weken gestopt. Ik vind het echt knap van hem. Tari: succes met je blaasontsteking en de schimmelinfectie. Echt balen zeg. Ik hoop dat het snel over is. Missym: ik ben bij mijn eerste zwangerschap binnen 1 maand zwanger geraakt. En na mijn bevalling ben ik ook spontaal zwanger geraakt zonder dat ik eitjes in mijn eileider had, en we het veilig deden met condoom. Dus ik ben super vruchtbaar. En ik realiseer met elke keer weer dat ik daar HEEL gelukkig mee mag zijn. Lenthe: even een vraagje. Merk jij ook dat twee zwangerschappen snel achter elkaar heel veel inpact hebben op je lichaam? Over het werken, naar mijn verlof ga ik weer op zoek naar een baan voor 20 uur meer wil ik echt niet werken, en de reden dat ik het doe is alleen omdat we het geld echt nodig hebben. Mijn moeder gaat dan de oppas doen, en dat is echt in goede handen dan. Verder was de uitslag van mijn echocardiogram helemaal goed en hoef pas over 2 jaar terug te komen. Vond het fijn om te horen maar dit had ik ook verwacht. Daarom was ik niet zenuwachtig. Verder wordt mijn bekkeninstabiliteit steeds erger. Kan soms bijna niks meer doen of het schiet er in de linker kant in. Maar goed ik weet waar ik het voor over heb. Maar ik vind zwanger zijn niet zo als altijd wordt voorgedaan op de enorme roze wolk. Maar niet klagen maar dragen denk ik altijd maar. Maar soms is klagen oh zo lekker! ik ga nu lekker naar mijn bedje toe, ben erg moe. Tot morgen en iedereen nog een fijne avond
Wat fijn Linda, dat de uitslag helemaal goed was, ik ben echt blij voor je. Ook al had je goede hoop dat het goed zat, toch zal het wel even spannend zijn geweest. Jammer alleen dat je wel veel last hebt van BI. Had je dat de vorige keer ook? Lekker, 20 uur werken, ben je wel lekker onder de collega´s, maar heb je ook tijd voor je kindje. @Lenthe: ja ik was in aug/sept zwanger, maar heb toen een MA/windei gehad, waar ik per toeval na ca. 8-9 weken achter kwam. Heel naar natuurlijk. Gelukkig vond ik de curettage meevallen, maar de psychische impact van de teleurstelling was erg groot. Maar nu ben ik weer helemaal optimistisch en blij met deze zwangerschap! @Rachel EN Jen: fijna vakantie allebei (alvast) meiden!
Wat fijn Linda, dat de uitslag helemaal goed was, ik ben echt blij voor je. Ook al had je goede hoop dat het goed zat, toch zal het wel even spannend zijn geweest. Jammer alleen dat je wel veel last hebt van BI. Had je dat de vorige keer ook? Lekker, 20 uur werken, ben je wel lekker onder de collega´s, maar heb je ook tijd voor je kindje. @Lenthe: ja ik was in aug/sept zwanger, maar heb toen een MA/windei gehad, waar ik per toeval na ca. 8-9 weken achter kwam. Heel naar natuurlijk. Gelukkig vond ik de curettage meevallen, maar de psychische impact van de teleurstelling was erg groot. Maar nu ben ik weer helemaal optimistisch en blij met deze zwangerschap! @Rachel EN Jen: fijne vakantie allebei (alvast) meiden! @Jen: wat fijn dat het einde van de missie in zicht is voor je broer! @Lenthe: jemig, dat zou niet leuk zijn als je man naar Afghanistan zou moeten en jij met die kleintjes zit, dat is wel erg spannend.... wil hij dat graag?
Linda nou feliciteer je gewoon, is een hele mooie uitslag! Zal denk ik ook wel een last van je afvallen! Ligt het nou aan mij of komen er (vooral ) in de lounge zoveel discussie's heb nu gewoon het idee dat er een beetje uitgelokt word. Discussie op zn tijd prima, maar het is nu de een na de andere.
)pfff ja ge,en de ene word een slotje opgegooid.en dan gaan ze over hetzelfde onderwerp door in een ander topic pfff snap er niks van. ga zo mijn bedje in,ben net naar cristine le duc geweest om een sexy pakje te kopen voor het weekend was niet erg veel waar mijn buik in past maar heb nu een kante topje met string en kousen.en een setje handboeien (daar is hij nou toch wel aan gewend geraakt )
Haha goed plan Ruby! Een dergelijke actie zou hier ook wel gewaardeerd worden denk ik, maar ik moet er zelf gewoon echt niet aan denken... Heel gek, had ik de vorige zwangerschap geen last van. Linda, fijn van je goede uitslag! Ik merk inderdaad dat twee zwangerschappen best veel van mijn lichaam vragen. Ik blijf constant heel erg moe. Nu slaap ik natuurlijk ook minder dan vroeger, maar het zal er toch ook mee te maken hebben dat ik niet meer zoveel reserves heb. Ik had in het begin ook heel erge rugpijn, maar toen ben ik op aanraden van een collega naar een cranio-sacraaltherapeut geweest (ik had er nog nooit van gehoord) en sindsdien is het zo goed als over. Dus verder valt het me 100% mee met de 'ongemakken'. Ik hoop gewoon dat ik straks tijdens mijn verlof lekker bij kan tanken voor de vermoeiende kraamperiode en dan zal het allemaal wel goedkomen.
Goedemorgen damens, Even concreet over het forum uitje. Datum: 28 juli 2007 Tijd: 11.00 uur bij de ingang van het dierenpark Plaats: Dierenpark Amersfoort Barchman Wuytierslaan 224 3819 AC Amersfoort Entree: 16,50 WIL IEDEREEN MIJ EVEN PERSOONLIJK PB'EN WIE ER MEE GAAT. DAN MAAK IK EEN LIJSTJE VOOR DE CONTROLE BIJ DE INGANG. LIJKT ME WEL VERSTANDIG ANDERS WACHTEN WE OP MENSEN DIE NIET KOMEN. Groetjes Linda
Goedemorgen! Ik heb zojuist heerlijk uitgeslapen tot 8 uur en lag er ook al voor tienen in gister! En voor het eerst NIET wakker geworden, voel me helemaal super nu! De afgelopen nachten waren echt dramatisch met al die heftige regen en de onweer. Snap er niets van, vond onweer nooit echt leuk, maar merk dat ik sinds mijn zwangerschap echt bang ben! Tja, en dan zijn dit soort nachten natuurlijk geen geweldige oppepper . Heb voor het eerst sinds weken ook weer een dagje vrij, nouja, ik hoef niet naar mijn werk. Moet er wel weer zo vandoor, dus even een snelle reactie. Er is echt heel veel gepletst de afgelopen dagen! Het boek van Kluun is hier ook in goede aarde gevallen. Dat heb ik gekocht toen ik 6 weken zwanger was en hij heeft het met veel plezier in 1 ruk uitgelezen. En het meeveren is inmiddels ingeburgerd in onze dagelijkse leventjes ! OJA, Rachel en Barbabintje, nog gefeliciteerd met jullie goede echo's en je dochterje, resp. zoontje! En Linda, mooi dat de uitslag zo goed was! MissyM: veel plezier vandaag me je 20 weken echo! En Rachel en Jen25: jullie natuurlijk super fijne vakanties! Heerlijk zo iets in het vooruitzicht, ik geloof dat het voor de meeste van ons nog in het verschiet ligt . Over het aantal rondes: bij ons was het in de tweede ronde raak. Was al wel 3/4 jaar gestopt met de pil (en wegens een vakantie ergens tussendoor weer even begonnen...) Ons kindje gaat, als alles doorgaat, 2 dagen naar het KDV, 1 dag komt mijn schoonmoeder oppassen, 1 dag blijft mijn vriend thuis en dan is er ook nog 1 dag over voor mij! Ik blijf wel full-time (=36 uur) werken, maar dan 4x9. We zien wel of ik het volhoud, kan altijd minder gaan werken! Afgelopen woensdag een 2 uur durende cursus "zwnager, een nieuwe balans" gedaan. Heerlijk om even met je lichaam bezig te zijn en andere zwangeren te ontmoeten. Kwaaltjes live bespreken, zien hoe "dik" andere al zijn, etc. etc. Merk wel dat ik lang niet al mijn spieren goed gebruik en dat ik nog veel moet oefenen om te voorkomen dat mijn rugklachten (van vroeger) terug komen! De verwachte datum is voor mij heel dubbel. Ik heb er eigenlijk 2. Ik voel wel wat voor de uitgerekende datum, 9/11, klinkt wel lekker. Maar aan de andere kant zou iets korter mij ook niet verkeerd lijken, dan teken ik graag voor 01/11. Maar ja, we zullen het voorlopig (hopelijk) niet weten . Als allerlaatste nog even de kleuren! Kan er maar niet over uit... ben het wel eens met jullie rood-opmerkingen. Eigenlijk dachten we er zelf ook al zo over, maar als je het even "bespreekt" gaat het toch meer leven. Nu is de laatste twijfel nog: twee verschillende kleuren of beide muren 1 kleur. Denk dat we zondag de knoop gaan doorhakken. Over 2 weken begint tenslotte onze vakantie en zullen we eraan moeten geloven! Heb er nu al zin in! Allemaal een hele fijne dag en misschien tot vanmiddag! Sammie
AGENDA MissyM ~ 6 juli 20 weken echo LindaPOOH~ 7 juli 1 JAAR GETROUWD! Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 10 juli 20.10 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes Het was even zoeken, hij stond meer dan 10 pagina's terug!
Goedemorgen weer allemaal! Haha Ruby, goed bezig met je nieuwe setje, leuk hoor. Wat Lenthe al zegt: ik zou dat zelf ook graag weer willen 'willen', maar moet er eigenlijk nog steeds echt niet aan dénken. Ben nog steeds zo moe 's avonds na een dag werken..... en in het weekend komt er ook weinig van @MissyM: veel succes vandaag bij de 20-wk echo. Ga je daarna lekker winkelen?!
goedemorgen meiden Heb lekker geslapen, alleen erg rot de ochtend begonnen, gister weer wat te veel gedaanen nu wel weer behoorlijk last van mn rug. Mn ontbijt ligt ook weer de vissen te voeren, pfff ach blijf me nog steeds verbazen over de rare dingen van mijn lichaam. Ik zit nu op mijn schoonmoeder te wachten, die komt weer voor het huishouden. Volgens mij is er flinke strom op komst, want mn katten zijn dol dwaas aan het rennen Missm succes en plezier bij de 20 weken echo
Missym veel plezier en succes vandaag bij de echo. Ik ga me nu echt een schop onder mijn kont verkopen. Moet zo naar de stad wat dingen regelen, en daarna moet ik strijken en de keukenschoonmaken. Van uitstel komt echt afstel. Groetjes en iedereen een fijne dag. Liefs Linda
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA MissyM ~ 6 juli 20 weken echo LindaPOOH~ 7 juli 1 JAAR GETROUWD! Rachel~ 7 juli Vakantie Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 10 juli 20.10 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK Murmel ~ 26 juli 09:00 pretecho 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes 7 MEIDEN 9 JOCHIES 8 VERRASSINGSPAKKETJES 2 ONBEKEND In totaal dus 26 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is Nog fftjes mijn pretecho toegevoegd op 26/7. Maar misschien gaan we deze toch nog wat verder weg schuiven, want daarna heb je natuurlijk in principe helemaal niks meer wat echo's betreft....
Goeiemorgen meiden, Kon vandaag lekker uitslapen, de kinderen zijn bij opa en oma blijven slapen ivm mijn blaasontsteking, heb hierdoor pijn in mijn buik en als ik wat doe meteen harde buiken. Dus kan het nu echt rustig aan doen. En dat was gisteravond te merken, de kleine was eindelijk weer behoorlijk actief, hiervoor was ze toch wat rustiger, kon door de ontstekingen komen zei de HA. Maakte me daar toch wel druk over. Ruby, veel plezier het weekend, moet er zelf echt niet aandenken. Rachel fijne vakantie. Missym, succes en veel plezier bij je 20 wkn echo. Linda, fijn dat de uitslag goed was. Ikke, heb ook het idee dat er in de lounge, alleen nog maar discussies zijn, maar meer met het idee, kijk eens hoe goed ik ben/ of doe. Meer dus vanwege het ego. Lees het ook niet eens meer. Sammie, lekker dat je zo fit voelt.
Goedemorgen meiden, Hier nog even een berichtje van mij. @Missym, veel plezier bij de echo. @LindaPooh, Mooi dat de uitsalg goed is. En gefeliciteerd alvast. Nu lekker strijken en was weg vouwen tassen inpakken en dan vanavond hond en konijn naar mijn moeder brengen. Straks nog even gauw een bruiloft waar alleen ik maar eventjes heen ga en dan betijds het bedje in. Meiden tot snel.