November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb het even gemist, maar moet je iedereen een pm met je adres sturen of sturen we alle adressen naar 1 persoon en die maakt er een geheel van?

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Amaranta: je adres + gsm kunnen naar Roelie, dan maakt zij een mooi overzichtje. En als dat compleet is, stuurt zij t naar iedereen per pb (want t gaat anderen op dit forum natuurlijk niks aan waar wij allemaal wonen enzo).

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik kom nog bijkletsen meiden wat is er weer veel gekletst!
    Ik ga zo de jongens van school halen en vanmiddag gaan we zwanen kopen (tsja manlief wil ze echt hebben dus vooruit maar...)
    Zal vanavond eens tijd maken gisteravond ben ik lekker vroeg mijn bedje ingekropen om House te kijken ;)

FF snel:

Vakantiegangers veel plezier!
    Missy succes bij de echo!
    Ruby vergeet de sleutels niet hahahaha en veel plezier dit weekend! (tip hou een ijzerzaag bij de hand :D)

Ehm verder ga ik nog op iedereen reageren....

Oh ja Linda ik ga absoluut mee naar Amersfoort wil je nog een pb van me of is het zo ook goed?
    En Amaranta als je het leuk vind om straks een geboortekaartje van iedereen te krijgen en zelf te sturen dan kun je mij je adres en mobiel nummer pb'en , dan maak ik een volledige lijst die ik dan in 1 keer naar iedereen pb (het telefoonnummer is voor straks als we aan het bevallen slaan :D)

Zo ik ga een bakkie halen op school :D

Oh ja ik zag net in de lounge dat er idd flink gediscussieerd wordt...pfff ben blij dat wij het hier als clubbie zo gezellig hebben!

xxx Roelie

4. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    Hallo allemaal,

Alles goed met iedereen hier? Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig aanwezig ben geweest, maar heb nog geen vanaktie :cry: Maar volgende week heb ik lekker een weekje vrij. Ik zag trouwens staan dat 28 juli een meeting is.. Maar dan kan ik helaas niet.. :( Dan moet ik werken en voor de laaste keer verhuizen.. Het is nu als het goed is allemaal geregeld :D. Komt er nog een keer een meeting? of is dit de enige?

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik breek weer even in.....

ZIE MIJN BANNER!

Alles is gewoon goed! Hartje klopt, ben precies 7 weken en waar die bloeding vandaan komt.. niemand heeft een idee, maar moet nu wel een week rust houden...

!IK BEN GEWOON NOG ZWANGER!

Bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes!

kus Sizzel

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dag dames,

Hier ben ik ook weer even. Dit is echt een gezellig forum. :) Jullie kletsen zoveel, dat ik het bijna niet kan bijhouden. Ik heb dan ook geen idee waar ik moet beginnen met reageren, dus ik houd het nu maar even algemeen.

Wat vervelend dat sommigen van jullie last hebben van (uiteenlopende) lichamelijke klachten. Hopelijk is het van tijdelijke aard en voelen jullie je snel weer beter. Met mij gaat het op zich wel oké, behalve dan dat ik heel veel slaap en ontzettend vermoeid blijf. Het 2e semester zou toch een periode zijn waarin je blakert van de energie? Nou, daar heb ik tot nu toe nog niets van gemerkt. :( Gelukkig heb ik de luxe dat ik zo lang kan uitslapen als ik wil, maar mijn werk lijdt er wel onder.

Mijn buik blijft overigens maar heel bescheiden. Een buitenstaander ziet niet aan mij dat ik zwanger ben. Wat een verschil met de foto's van sommigen van jullie! Het is dan wel mijn eerste zwangerschap, maar ik vind het toch wel vreemd, want bij iedereen is het kindje toch even groot? Het is niet zo dat ik me zorgen maak, want volgens de vk groeit mijn baarmoeder prima. En die buik die komt nog wel!

Maandag heb ik trouwens weer aan afspraak bij de vk. Deze keer gaat mijn moeder mee, en daarna gaan we samen naar de Prenatal (a.s. maandag 10% korting op alles). Ik probeer op deze manier mijn moeder wat meer bij mijn zwangerschap te betrekken. Ze is heel erg blij dat ze oma wordt, maar heeft wat moeite om haar emoties te uiten. Helaas wonen mijn ouders erg ver bij mij vandaan (3 uur enkele reis, met het openbaar vervoer), dus zien we elkaar niet zo vaak. Ze moet er dus heel wat voor over hebben om een keertje mee te gaan naar de vk. Maar we maken er gelijk een gezellig dagje van!

Ik zal trouwens niet meegaan met het uitje. Ik heb het idee dat ik hier nog maar net kom kijken en jullie nog helemaal niet 'ken'. Afgezien daarvan, zou ik op de afgesproken datum ook niet kunnen. We gaan dan met een groepje vrienden naar de Parade in Utrecht. Ik wens jullie alvast heel veel plezier. Het wordt vast een hele gezellige dag!

De 2 vakantiegangers wens ik een hele goede reis en een fijne vakantie.

Missym, veel succes én plezier met de echo en het shoppen vandaag!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    HOERA Sizzel! Wat een ongelooflijk GOED nieuws!
    Wat zullen jullie opgelucht en blij het weekend in gaan, helemaal geweldig.

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Didi en Serafijntje: leuk om weer van jullie te horen! En fijn dat het goed gaat met jullie allebei.
    Jammer dat jullie niet mee kunnen op de dames-date, maar er komt vast nog wel een volgende, ofwel met dikke buiken, ofwel met kleine hummels in kinderwagens :)

Didi, ik hoop voor jullie dat het huis dan eindelijk rond is en jullie echt kunnen gaan settelen.

Serafijntje: no worries, die buik die komt er wel hoor en dan gaat ie je vanzelf lekker in de weg zitten, haha!
    Veel plezier samen met moeder maandag, dat is leuke quality time!
    Let op trouwens: het is volgens mij geen 10% korting die je krijgt bij Prenatal, maar kortingsbonnen voor de vorige keer? Anyway, shoppen is sowieso leuk natuurlijk.

9. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    @sizzel : GEFELICITEERD! Wat leuk!

@Murmel : Dank je wel :) Dat hopen wij ook, maar we hebben nu
    papieren getekend voor mininmaal 1 jaar, dat is al beter
    dan niets.. :)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    AGGGRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
    zo dat moest ik echt ff kwijt!
    Hormonen of niet, maar sinds een aantal dagen kanik me schoonmoeder achter het behang plakken en na vandaag helemaal!

Ze helpt me verschrikkelijk goed in het huishouden hoor, echt heel lief, maar moet ze dan ons huishouden dan afkraken?
    Ze ging net de kattenbakken helemaal verschonen, nou daar kwam de riedel weer, ohwwwww wat zijn ze vies, en wat een klote grid, je moet zus je moet zo aaaggggggggrggggggggg
    Damnzzzzzzzzzz laat ons het op onze manier doen alsjeblieft.

zucht.............. ze heeft ook nog zo'n vervelende tik dat ze alles voor wil lezen. dan ziet ze iets op tv en dat leest ze dan hard op terwijl ik het zelf ook kan zien. Geloof dat ik me een beetje ga irriteren me schoonmoeder iedere dag om me heen.

Onze koffer is er nog steeds niet, en ik wil slapennnnnnnnn
    MAar aangezien onze bel het niet doet, zal ik moeten wachten tot de koffer er is, en dan zal je zien dat die pas aan de eind van de middag komt.

Blehhhhhhhhhhh heb een off-day ishet te merken?

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ach ikke. Ze weten het altijd beter.
    Ene oor erin andere oor eruit.
    Ik erger me ook mateloos aan die van mij.
    Ze doet echt alles via de mail.
    Binnenkort is ze jarig. En niet dat ze ff belt maar nee, via de mail.
    Ze gaat morgen op vakantie en wederom via de mail.
    Ze krijgt dr rapport (ze studeert weer) en ook dat moet via de mail vertelt worden.

Nu is 't ook zo dat mijn man de telefoon niet opneemt als ze belt...maargoed, ik kan dr niet zo goed tegen dat echt ALLES via de mail moet.

Het zit me zelfs zo hoog dat ik dr geblokt hebt op mn msn.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha lang leve schoonmoeders!

Die van mij is best aardig, maar weet inderdaad ook ALLES beter!

Zelfs toen wij vertelden dat we een dochtertje verwachten, zei ze nog dat het toch altijd nog een jongetje zou kunnen zijn.... aarrgghh (ja, want ze kende iemand, die iemand kende, die wel eens had gehoord... blablabla)

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Worden wij later ook zulke nare schoonmoeders zonder dat we dat doorhebben? ;)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ja da zal best wel :)
    ach ze is ook wel lief hoor zeker te weten
    Maar ohwww maar 6 dagen om je heen is wat veel denk ik toch hihi
    maar ja kan ook niet zonder, kan namelijk zelf (nog) niks in het huishouden doen.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, je moet toch wel dankbaar zijn, en dat maakt het niet makkelijker natuurlijk ... inderdaad wel heel erg lief dat ze zo goed helpt!

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik snauw weleens tegen mijn moeder, en dan zegt ze: "wat zou jij er van vinden als jouw kind zo tegen je zou praten?"
    bla bla bla
    Ik zou het natuurlijk niet leuk vinden als mijn kind tegen mij zou snauwen, maargoed, mijn moeder behandelt mij dan ook als een kind van 10 en dat is iets wat ik bij mijn kind van 27 niet ga doen.

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ze zeggen dat wanneer je een dochter krijgt. En die dochter krijgt een vriend. Krijg je er als moeder een zoon bij.
    Heb je een zoon daarentegen en die krijgt een vriendin, raak je je zoon kwijt.
    Zie het wel bij mn man en zn broer. Die trekken allebei naar hun schoonfamilie.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou dan zitten we dus goed met die kleine meiden in onze buik, Amaranta ;)

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Nou dan moeten wij er maar voor zorgen dat we veeeeeeel leuker zijn dan al die meiden-moeders tegen die tijd....ik wil ook een dochter erbij in plaats van mijn zoon kwijtraken ;)

(Er even vanuit gaande dat mijn zoon niet met een vriend thuiskomt....wat uiteraard ook prima is!)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahaha, ja, dat zat er niet in meegerekend :)

Deel Deze Pagina