hier zijn de krampjes weer aanwezig, toch nog een teken dat mn baarmoeder weer aan het werk is, toch? Had net wel iets last van misselijkheid maar dat is al weer over. Hier net het boekje binnen gekregen voor mn mannetje Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Geweldig, echt onwijze leuke teksten Aanrader dus Ik moet strakkies weer werken moet om 3 uur op mn werk zijn dus ik ga mn haren maar een doen enzo Sjee ben echt niet vooruit te braden, lijkt wel of ik met me kont op de bank zit vast geniet hahahhah
Heb ik ook last van Ikke, heb net een doekje door de keuken gehaald en de vaatwasser leegegruimd en ben helemaal uitgeput, ben zooooo moe, ga vanmiddag weer lekker even slapen, helaas volgende week weer werken dan kan ik niet meer overdag slapen dus nu moet ik het ervan nemen hahaha, werk ze he!
Ik word al een paar dagen heeeeeeeeel vroeg wakker, half zes ofzo, maar ik ben best fit moet ik zeggen. Ik voel soms wel wat in mn buik en heb net echt zitten schranzen gewoon Doei Sonja Bakker
He meiden, volgens de apotheek mag paracetamol (uiteraard met mate) Ik ben dus maar naar huis gegaan, voel me echt ziek. Kruip zo met kruikje en paracetamolletje lekker in bed. He bah, wordt hier niet vrolijk van..
he meid dat is vervelend! Kruip lekker je bedje in en ga lekker een paar uurtjes slapen. WEns je beterschap!1
ja ik was ook aan de Sonja Bakker helaas pindakaas wat ik trouwens vanmiddag lekker dik op mn boterham heb gedaan. Gister zat ik heerlijk bij de burger King Ik heb 9 maaden Schijt aan Sonja
haha wat een berichtjes weer Ik heb de krampjes ook nog steeds..geeft me alleen maar een goed gevoel..en dat ik echt zwanger ben ik vreet me de laatste paar dagen ook lam hoor! Chrissie: heel veel beterschap meid!
Hahaha, ook hier is Sonja bij de vuilnis terechtgekomen! Ik heb net MvM gebeld! En de vk, mag de 30e langskomen. Heel fijn, want die avond is mn feestje (hopelijk is alles goed!) en als het iemand opvalt dat ik niet drink kan ik het gewoon vertellen. Zin in! Ik heb verder helemaal nergens last van, ook geen gevoelige (.)(.). Daar word ik wel een beetje onzeker van.
Goed bekeken zo vlak voor je feest Lenthe! je hoeft niet meteen last van je borsten te hebben hoor, heb ik ook nog niet echt. alleen die krampen en lichte bandenpijn. ik kreeg bij mn 1e zwangerschap pas tussen de 5 en 6 weken gevoelige borsten
Hoi mensen, Ik wil even later weten dat ik het hier te druk vind, omdat ik ook meerdere forums bijhou is het niet meer te doen om hier te blijven komen. Dus, ik mag uit de lijst gehaald, bedankt voor de warmte en gezelligheid, ik wens iedereen een heerlijke zwangerschap toe, een goede bevalling, een een heel gelukkig gezinsleven. doeg! Liefs, Linda
ah gelukkig ben ik niet de enige malloot die sonja bakkert. ik was best veel afgevallen, en al een paar weken stabiel tussen de 61-62(voor de wedding dus) ik had naar de 60 willen gaan maar dat gaat dus al helemaal niet lukken. Nouja ik troost mezelf met de gedachte dat ik echt niet veel aan zal komen voor eind april, en anders neem ik de tip van mijn as schoonbroer van harte aan. gewoon een rondje in de jurk knippen! Ik heb nu ook krampjes maar ik vergelijk het meer met zin in poepen..zo voelt het althans..
Hey meiden, Zo hier is lekker geklest moest gewoon ff een half uurtje lezen. Jammer Linda dat je ons gaat verlaten heel veel gezondheid gewenst voor de rest van je zwangerschap. Ik heb nog niet echt last van misselijkheid (maar geloof dat dat pas echt gaat gebeuren na week 6) ik bereid me vast voor. Wel heb ik af en toe spierpijn klachten in mijn buik en zijn mijn (.)(.) nog lekker gevoelig.
hey wat jammer Linda! Maar wel begrijpelijk. Jij ook heel veel succes met je zwangerschap, en geniet ze!
Hey USMommy, gezellie dat je er ook weer bent. Ik zoek de hele dag al naar een omschrijving en idd, ik heb SPIERPIJN in mijn buik, thanks daarvoor . Ben ook niet mosselijk hoor, maar misschien volgende week wel? Ik ben trouwens 4 weken en 1 dag op weg (heb uitgebreid gerekend) dus ik pas zo mijn banner aan., Ben uitgerekend 15-11. En jullie?
mosselijk weekje korter zwanger dus. dat is wel jammer... maar zwanger, dat telt! ik ben 12 november uitgerekend! Vindt het trouwens echt leuk zo alle meiden die uitgerekend zijn in november bij elkaar!
Ik vind het ook wel gezellig!chips, banner klopt nog niet, nouja, komt goed, wat een kluns ben ik toch he? hahahaha.
Wat wordt hier ongelovelijk veel geschreven zeg! Bijna niet bij te houden hihi.. Ik begin steeds meer aan het idee te wennen dat ik weer zwanger ben. Ben nu al een stuk misselijker dan de vorige keer. Pff.. Ik vind het nog wel eng allemaal, miskraam gehad in dec'06, dus extra spannend of het goed gaat. Voor mij het eerste kindje en super welkom! Ik ben zo blij, zou het graag aan iedereen willen vertellen, dan 'leeft' het nog meer. Ik wil er het liefst de hele dag over praten. Mijn vriend heeft me gevraagd om mijn mond te houden de eerste 3 maanden.. vervelend.. Ik wil het graag vertellen! Aan iedereen die het maar wil horen hihi.. Toch nog maar even geduld hebben. Ik ga morgen nog een extra test doen, kijken of het streepje donkerder is geworden, was gister nog heel licht. En dan ga ik de vk maar bellen. Ik krijg dan bij 8 weken een echo, dit omdat ik een miskraam heb gehad.. En dan maar hopen...
@ Fem Leuk dat je hier blijft Ik ben op 9/10 uitgerekend (ene web site zegt 9 ander zegt 10) Ik hou zelf gewoon de tweede week van november aan. Hoe was jullie eerste echo? ik ben zo benieuwd wij mogen 16 maart en als het goed is klopt het hartje dan al! Spannend