November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

schoonmoeders, schoonmoeders en schoonmoeders. Ik hoor het alweer. Gelukkig ben ik niet de enige na wat ik net heb gelezen. Ik geloof wel in dat verhaal over zoons kwijt raken. ik zie het bij mijn man en zijn broer ook wel. Mijn man kan veel meer hebben van mijn moeder (maar dat is ook een schatje slijm slijm) en bij zijn broer is het ook zo. Tuurlijk snap ik dat het voor een moeder ook moeilijk moet zijn om toe te kijken hoe de zorg die je altijd hebt gehad voor je kind in eens wordt overgenomen door een andere vrouw. Maar dat weet je dat dat gaat gebeuren nog voor je aan kinderen begind. Maar dan alsnog waarom moet je dan zooooooooooo moeilijk en vervelend doen tegen je schoondochter toch?.

Verder heb ik niet zo veel nieuws te brengen.

2. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Moet het even kwijt: ben een heerlijke vrije dag aan het hebben \:D/
    Naar de kapper geweest, heerlijk gerelaxt, bureau opgeruimd (hmmm, is niet meer te zien), abonnementje "kinderen" uitgezocht via een bon die ik voor mijn verjaardag heb gekregen, spelletjes online gespeeld, geknuffeld met mijn poezen-meisjes, helemaal top! Kan er weer even tegen ;)

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Kep al een tijdje (een pagina of 6 geloof ik) niet meer uitgebreid gereageerd en nu heb ik geen zin meer om te werken, dus daar komtie:

:idea: roelie, mijn adres en gsm komen naar je toe per pb! Supergoed idee en fijn dat je het regelt!

:idea: roken, ik ben gelukkig bijna 1,5 jaar geleden gestopt maar dat heeft me in totaal 3 pogingen gekost. Ik kan me helemaal voorstellen dat het in deze spannende tijden nog niet helemaal lukt. Het stuit me nogal tegen de borst zoals sommigen je hierom veroordelen. Alsof je er zelf nog nooit over na hebt gedacht!

Ik ben zelf best gediscplineerd met eten enzo nu ik zwanger ben. Laatst had ik echt enorme trek in een wijntje. Mijn schoonma bood een slokje uit haar glas aan, maar ik kon het gewoonweg niet. :oops: Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet altijd even goed oplet wat er in mijn karretje belandt....zo had ik laatst een salade gemaakt met gruyere kaas erin (voorverpakt van AH). Pas nadat alles lekker opgegeten was en ik de verpakking weg wilde gooien, viel mijn oog op het etiket: rauwe melk! Naja, het was vers gekocht die dag, dus hopelijk niet besmet. Ik kan me er niet echt druk om maken. Ik denk dat het schadelijker is dat ik onder de rook van de Shell werk.

:idea: Lenthe, ik ben ook zo'n a-sociale leesfanaat. :oops: Ik verslind echt bijna alles. Ben nu bezig in een spannende Ludlum. Hierna ga ik jouw tip over Midas Dekkers opvolgen en natuurlijk straks de nieuwe Harry Potter. Tip voor de liefhebbers van de Da Vinci Code: Het Verloren Labyrinth van Kate Mosse. Ik vond die veeeeeel beter!

:idea: Melanie, beterschap met je problemen down-under.

:idea: MissyM, tof dat ze je broek gewoon terugnamen. Kunnen de meeste winkels nog een puntje aan zuigen. Ik ben laatst geslaagd bij de Dolcis voor leuke zwarte ballerina's. Ze hebben nu uitverkoop, dus mss heb je geluk. Hoe is je echo vandaag gegaan?

:idea: Jen25, superdat je broer weer terug is!

:idea: LindaPooh, opgelucht met de uitslag! Jou stuur ik ook een pb over het uitje. Veel plezier morgen op je trouwdag. Gaan jullie nog wat bijzonders doen?

:idea: Sizzel, wat een waanzinnig goed nieuws!

:idea: Serafijntje, jammer dat je de 28ste niet meekunt. Enne...ook mijn werk lijdt er soms onder dat ik niet zo makkelijk uit mijn bedje kan komen.

4. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Oja, lezen is ook absoluut 1 van mijn grootste hobby's! Op een of andere manier kom ik er nu minder aan toe, ik heb veel tijdschriften over mama's en kinderen naast mijn bed en val eigenlijk in slaap als ik mijn kussen zie. Maar toch nog een tip van mijn kant: alles van Allan Folsom!
    Ga nu maar even met een zak chips en een nieuw boek op de bank liggen, heb ik enorm veel zin in! :p

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oooh ja, die is inderdaad goed! Alhoewel ik zijn laatste ietsje minder vond.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hee linda dat badje willen wij ook.

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi damens,

ik heb nu van 5 damens een reactie voor het uitje. Gwen, Muriel, Melanie, Roeli en Barbientje. Gaan er verder nog damens mee. Roelie hoe zit het met de adressenlijst schiet dat al op?

Morgen met mijn trouwdag gaan we gezellig op de bank onze trouwfilm bekijken(4.5uur) en s'avonds gaan we uit eten. Dat krijgen we elk jaar aangeboden door onze trouwlokatie. Erg leuk en voordeling(ach ik ben en blijf een hollander)
    Ik hoop alleen dat ik morgen minder last heb van mijn bekken. Wordt er een beetje huilerig van.

Groetjes Linda

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat word er gedaan als het regent? Word het dan ook de dierentuin of iets anders? Ik twijfel nog heel even of ik wel of nie mee ga.

Me 20 weken echo was PERFECT! Het is nog steeds een jongetje en hij was voor zover te zien was hij gezond.

Ik reageer nu even niet op iedereen want mijn schoonmoeder :rolleyes: heeft weer alle aandacht nodig pfffffffffffffff hihi :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    meis gefeliciteerd dat alles prima in orde was!
    Was het ook een fijne echo?

Ja schoonmoeder die weten wat vandaag hihii

Heb net even lekker liggen slapen nadat mijn koffer eindelijk is gebracht, de eerste was staat aan, en dat was nodig damnz wat een lucht kwam er uit die koffer, maar dat mag ook wel na een week vieze was erin.

Verder ben ik lekker alleen thuis, mannetje is met een vriendje een biertje drinken, ff bij kleppen want hij is een half jaar geloof ik in Afrika geweest.
    Verder niks meer mee gemaakt

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Op zich wel, alleen heel medisch haha het is niet zoals de pretecho die we gehad hebben waarin je mooie beelden krijgt van je baby, maar er word echt per onderdeel gekeken.

Ach de gezondheid van de baby vond ik wel erg belangrijk en gelukkig is dat goed!

Oh ja die van mij heeft ook vele negatieve kanten ookal is het een heerlijk mens. Lekker dominant, opdringer, blijven praten, 100x vragen stellen etc :rolleyes:

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou mis ik ook nog medium waarschijnlijk omdat ze op visite zijn haha normaal flikken ze het altijd onder house! :rolleyes:

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hier heeft de wasmachine de brui er aan gegeven.
    Ik heb zelf een beetje zitten monteuren maar ik kan het probleem neit oplossen. Het water loopt niet goed weg waardoor er kortsluiting onstaat en de stoppen steeds springen.
    Toch even iemand naar laten kijken.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Grieks toch?
    Of redelijk vernederlands?

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :idea: Missym, Blij dat de echo goed was en dat het nog steeds een jongentje is.
    Je gaat gewoon lekker mee.

:idea: Ikke, fijn dat je koffer er eindelijk is, zal zeker lekker geroken hebben en bedankt he.

:idea: Lezen, tja vind het wel erg leuk maar kom er absoluut niet aan toe, vreemd he.

:idea: Linda fijne dag morgen en leuk dat de trouwlokatie jullie dat etentje aanbieden. Geniet er lekker van.

:idea: Schoonmoeders lekker geen last van. Soms wel jammer maar mis het zeker niet. Mijn broer trekt ook niet naar zijn schoonfamilie maar meer naar mijn ouders, dus wie weet hebben mijn jongens dit straks ook, pff hoop niet dat ik ook zo'n schoonmoeder word, want ja ook zij denken dat ze het goed doen. Denk er nog maar niet over na, ;)

Verder niet zo veel te melden.

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    misschien je filter verstopt?

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hoe kom ik bij het filter? ik heb al aan de onderkant een klepje opengezet en dan loopt het water eruit. Dat ding wat erin heb ik schoongemaakt.
    Net weer een poging gedaan en na 5 min slaan de stoppen weer door.

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja de filter zit meestal aan de onderkant en die kan je er dan uithalen, en schoonmaken. maar zo te horen heb je dat al gedaan.
    Anders moet je ff aan de google gaan met je merk naam van je wasmachiene.
    Wil ik ook wel ff voor je doen moet je alleen even de naam van de wasmachiene geven en het type.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow maar dat kan ik zelf ook hoor!
    Maar bedankt.
    Ik vraag me af wat het is. Ik dacht kortsluitng maar volgens mijn man kan dat niet.
    Mijn ma dacht dat er misschien een sok ofzo vastzit waardoor het water niet wegkan.
    We bellen maar gewoon een kenner.
    Balen dat deze dingen altijd buiten de garantie gebeuren :(

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Goedemorgen Ladies,

Pfff wordt steeds moeilijker iedereen bij te houden hoor hihi..

:idea: Ikke wat balen zeg dat de rug niet minder wordt.. ook omdat je nog een paar maandjes in het vooruit hebt.. En schoonmoeders.. tsja.. de mijne is ook niet mijn beste vriendin.. maar probeer haar wel erbij te betrekken hoewel je als vrouw denk ik toch eerder naar je eigen moeder trekt, waar ik dus wél een hele goede band mee heb!

:idea: LindaPOOH gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijksfeest! hihi Eet smakelijk vanavond!

:idea: Tari wat heerlijk dat je gisteren lekker uit kon slapen.. die rust heb je nu ook wel nodig!

:idea: Didi leuk dat je weer eens langs komt "huppelen"! Jammer dat je de 28e niet mee kan..

:idea: Sizzel wat fijn om te lezen dat alles goed is! Nu maar lekker gaan genieten van je zwangerschap!

:idea: Serafijntje mijn buikje is ook nog ERG bescheiden hoor! Ik heb vanmiddag verjaardag en zie er gewoon tegenop om te gaan.. krijg je weer reacties.. nou, zie nog niets.. grrrr Maar goed, alles was goed met de echo, dus dat is weer stukje zekerheid! Enne.. "ik kom nog maar net kijken" geldt ook voor mij hoor.. ben hier net een weekje langer dan jij.. dus pleassssse ga je ook me? *kijkt heel lief*

:idea: Sammie wat heerlijk zo'n "geniet-dagje"! Denk dat ik die binnenkort ook maar eens in ga lassen hihi

:idea: MissyM.. pleassssssssssssse ga je ook mee naar het uitje? En wat super dat je echo goed is gegaan!

Ik heb zelf al sinds 2 dagen weer knallende koppijn.. die hele cyclus gáát maar door bij mij.. hebben jullie dat ook? Ik weet precies wanneer ik ongesteld moet worden (altijd begin van de maand) Normaal krijg ik dan migraine, maar nu echt knallende koppijn.. vreemd dat die regelmaat toch blijft.. Vanmiddag verjaardag van mijn broer.. komt de hele familie weer bijeen.. als ze maar niet gaan "zeuren" dat ze mijn buik nog niet zien.. daar word ik zó onzeker van.. Hebben jullie verder nog iets leuks op het programma voor vandaag?

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ach ze is verder wellief hoor, gelukkig.
    Maar ja zo is ze nu eenmaal, gister even mn gal gespuugt bij mn mannetje, en ben al weer wat opgelucht.
    Ach zie haar zo weer, hihihi gaat ze boodschappen voor ons doen, dat is dan ook wel weer lief.
    Jammer genoeg leeft mijn moeder niet meer, gelukkig heb ik me tante nog die beetje als 2de moeder voor me is, maar is nooit het zelfde natuurlijk

Deel Deze Pagina