Natuurlijk laat ik het weten wat het wordt. Verder een geweldige vakantie gehad en volgend jaar gaan we zeker terug. Wel een gek idee dat je volgend jaar dan ineens met z'n drietjes op vakantie gaat.
Muriel, dat viel mij ook op, er zijn bijna alleen maar witte meubels. Maar witt meubels met een hele donker vloer is ook heel mooi. Stasia spannend morgen je echo, ben benieuwd wat het word. Het is hier inderdaad erg rustig geweest vandaag, krijg je als het eindelijk mooi weer is.
nou idd.. mooi weer.. allemaal net de buikje vol en meteen weer op het forum hihi.. Stasia welkom terug! en succes morgen bij je echo! Had vandaag (weer) verjaardag, en voor de rest lekker rustig aan gedaan.. de beeb is weer lekker in de weer vandaag.. kriebeldekriebel hihi..
Wat een rust zeg vandaag. Stasia welkom terug en fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ga je trouwens ook mee naar het uitje in de dierentuin? Verder heb ik gisteren een leuke en fijne dag gehad. En 's avonds hebben we lekker gegeten en gedronken en onze huwelijksnacht nog eens fijntjes overgedaan. (sorry voor de details). Vandaag lekker genoten van het mooie weer. Morgen begind de zwangerschapsyoga waar ik heel veel zin in heb. En over de babykamer gesproken wij hebben een kersenvloer met lime en wit gekleurde muren. Met daarop wandschilderingen (zie album) en witte meubeltjes. Staat erg mooi vinden wij. Ook hebben wij een nieuwe familie wieg. Deze komt na de geboorte bij ons op de kamer, lekker makkelijk met voedingen en lekker veilig bij papa en mama. zo dat was het wel weer. Ik weet niet wat ik heb maar ben verschrikkelijk moe. Maar om nu al te gaan slapen...... Ik spreek jullie snel weer
Sorry maar de 28e kan ik niet. Mijn neefje (kindje van mijn zus) is die dag jarig en dan gaan we naar de camping waar ze dan op vakantie zijn.
linda heb de foto's in je album gezien, erg leuke kinderkamer. Wij gebruiken ook de wieg waar mijn vriend in heeft gelegen. Deze komt de eerste tijd ook bij ons op de kamer (wij slapen op zolder en de kinderen op de 1e verdieping.) Dit hebben wij bij Angelus ook gedaan en is ons prima bevallen. Heb nooit last van zijn geluidjes gehad. Fijn dat je een gezellige trouwdag had incl. afsluiter, hihi. Heerlijk toch. Stasia jammer dat je niet mee kan.
Stasia, welkom terug. Inderdaad een gek idee dat een volgende vakantie met zn drietjes is! Ik had er ook bij stil gestaan. Linda, leuk kamertje! Ik hoop ook snel foto's te kunnen plaatsen van het kamertje hier. Wij hebben donkergrijs (bijna zwart) laminaat, witte meubeltjes. Alleen het bovenblad van de commode is houtkleurig. Daarnaast groene accesoires en hopelijk een zwarte schommelstoel. Die heb ik gezien op MP, hij is nog beschikbaar, maar ik moet morgen even meten of hij er wel bij past. Ik hoop het wel, want hij ziet er zo relaxed uit voor het voeden. Vanavond lekker met mijn vader en zijn vriendin uit eten geweest en daarna naar het Omniversum. Mooie documentaire over een beklimming van de Eiger in de Alpen. Echt spectaculair! Zeker voor ons als bergliefhebbers...
Melanie, had je nog wat aan de link naar de ikea kindersite die ik eerder postte? Gwen, ik ben een beetje jaloers...ik voel mijn kleine nog amper Maja, de placenta ligt ook redelijk aan de voorkant bleek op de echo, dus dat kan wel kloppen.
Goedemorgen meiden Nou was al om 6 uur mn bedje uit maar wel me een uitgeslapen gevoel, en dat gebeurd niet vaak. Gister hier veel werk verzet in huis, de schuur is aan debuitenkant zo goed als af, we hebben onze rommel kamer voor de helft al uitgezocht, verhuis dozen uitgezoch, we hadden er 7 en nu nog maar 3. Nou best netjes dacht ik zo. We kwamen er ook achter dat we een verzamel woede hebben van dozen bewaren van alles. Dus alle lege dozen hebben we weg gegooit, ook van de flonder. Wat een ruimte. We hebben spullen uit de rommel kamer weer op de flonder kunnen zetten. Van het weekend word het plafon eruit gehaald en waarschijnlijk het behang eraf gehaald en het weekend erop nieuw plafon erin. Begint nu ergens op te lijken, nou ja qua planning dan. @ Babykamer: Zie allemaal al leuke ideeën voorbij komen. Leuk hoor Onze kamer word rood en oranje wit. en een lichte vloer @stasia welkom terug meis in het koude kikker landje succes met de echo! @lindapooh leuk om te horen dat je een leuke huwelijsdag heb gehad met een mooie afsluiting Pff de rest weet ik niet meer.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER[/color] LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 10 juli 20.10 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK Murmel ~ 26 juli 09:00 pretecho 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes 7 MEIDEN 9 JOCHIES 8 VERRASSINGSPAKKETJES 2 ONBEKEND In totaal dus 26 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Goedenmorgen ladies Hier ff snel een berichtje van mij...ik sta op het punt naar de gyn. te gaan voor controle....altijd weer ff spannend! Laat vandaag zeker nog ff weten hoe het gegaan is. Onze beeb is behooooooorlijk druk, en kan erge harde karate trappen uitdelen normaal gesproken trapt ze naar beneden (op de uitgang laat maar zeggen) maar gisteravond lag ik in bed, toen trapte ze omhoog bij de maag (ik wist niet eens dat het kindje al zo groot was ) Ik voelde het zelfs draaien.....zoo bijzonder, ik had dat nu nog niet verwacht. Jammer dat mijn man de nachtdienst had, hij kon het dit keer niet voelen, vanmorgen nog ff geprobeerd toen hij in bed kwam, maar mevrouwtje lag lekker te slapen Ik kom later ff bijlezen! Liefs, Natasja
Goeiemorgen, eindelijk vanacht eens goed geslapen. Eshter, leuke link van ikea, deze kon ik nog niet. Ga er binnenkort zeker even naar toe. Ikke heerlijk he als het opruimt. Bij ons komt ook eindelijk het eind van rommel in de babykamr in zicht. Hoop alleen dat ik binnenkort mijn zonnebank verkoop, deze staat er nog als laatste groot object. Anders gaat deze naar de stort. Natasja succes bij de gyn en Serafijntje bij de VK en Stasia met de 20 wkn echo, spannend! Ga vandaag de oude kleertjes van de jongens uit zoeken en in de zak van max. stoppen Staan iets van 7 zakken.
Goedemorgen allemaal! Stasia > Veel plezier en succes bij je echo, spannend! Natasja > jij veel succes bij de gyn. Zet jij anders ook je afspraken in de lijst? Want volgens mij ontbreek je in dit overzicht. Pfff het lijkt hier in A'dam echt een prachtige dag te worden, maar het schijnt te gaan plenzen en hagelen vanmiddag? Onvoorstelbaar, het is nu strakblauw en zonnig
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~onbekend Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Stasia~ 9 juli 20 weken (21) echo Serafijntje~ 9 juli 14.00 vk Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 10 juli 20.10 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 26 juli 09:00 pretecho 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes 7 MEIDEN 9 JOCHIES 8 VERRASSINGSPAKKETJES 2 ONBEKEND In totaal dus 26 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Zooooo ook ik heb een nieuwe banner en een nieuwe avatar! *wat een gedoe zeg haha* Goedemorgen Dames, Heb even de lijst aangepast. Had mijn vervolgafspraken er nog niet op genoteerd! Vrijdag de 20 weken echo gehad en die ging heel erg goed. Onze zoon is nog steeds een zoon en was voor zover te zien kerngezond. Ik heb nog steeds erg last van een lage bloeddruk maar voor de rest gaat het goed. Vandaag komen onze meubels binnen (heb een foto in het album). De muren zijn lichtblauw (hemelsblauw), de vloer is donkerblauw en nu de meubels wit/creme heb ik eigenlijk alleen nog een hemel/klamboe nodig en wat leuke gordijntjes. Tips voor gordijntjes zijn meer dan welkom! Jullie hebben allemaal erg veel lime hé? Ik merk ook dat bijna alles in de kleur lime is en wij kunnen de kleur echt niet uitstaan ik denk dat het komt omdat we vorig jaar toen we ons nieuwe huisje betraden de woonkamer blauw met lime was geverfd en het een kutwerk is geweest om dat allemaal wit/creme te krijgen Voor de rest weer een harde week werken nog 3,5 week en dan ga ik op vakantie. Kijk er nu steeds meer naar uit. iemand een tip waar je leuke kleding kan kopen voor een bruiloft met een dikke pens Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik lees alles mee alleen onthouden en reageren is soms lastig!
Goedemorgen! Ik kom ergens vandaag nog ff goed bijlezen en reageren maar het is lekker rustig geloof ik...stilte voor de storm? Hier een belabberde nacht gehad, we zaten gisteravond laat nog op de bank, ik gaap, rek me uit en voel wat scheuren in mijn buik....ik schrok me dood heb zoiets nog nooit eerder gevoeld... Tsja toch even een beetje paniek maar ik verloor verder geen vocht ofzo dus we zijn toch maar gaan slapen, je belt ook niet midden in de nacht zomaar even de verloskundige... 's Nachts wakker geworden met een mega buikpijn het leken echt wel weeen dus toch weer even paniek...naar de wc gegaan en ik raakte me toch ineens aan de diarree (sorry).... Nou ja toch maar weer slapen heel veel nachtmerries gehad (onbewust maak je je toch erg zorgen) en nu voel ik me eigenlijk lichamelijk wel goed...heb verder geen pijntjes ofzo, verlies geen vocht...dus tsja ik moet morgen naar de vk om 10 uur dus ik ga nu ook maar niet bellen. Ik vraag me alleen wel af wat die scheur was (ga zo ff zoeken nog op het forum) waarschijnlijk gewoon onderhuids bindweefsel dat scheurde ofzo? Wat wel zo mooi was....toen ik wakker werd na een nachtmerrie (ik droomde dat de baby slap in mijn armen hing) toen had ik zoiets van oke ik wil je nu wel even voelen...en terwijl ik het dacht draaide hij zich even uitgebreid om....heerlijke geruststelling alsof hij me hoorde denken... Nou goed we gaan zo eerst de meubeltjes inelkaar zetten, René is vandaag nog vrij en moet morgen t/m vrijdag werken en dan hebben we vakantie....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah xxx Roelie
He wat vervelend Roelie, je gaat je logischerwijs erg ongerust maken. Er zit zoveel kwetsbaars in je buik. Maar gelukkig schijnt het ook weer allemaal behoorlijk goed tegen een stootje te kunnen. Maar hopen dat de VK je morgen gerust kan stellen. Oh, ik ben echt jaloers op al die dames, alleen nu net al Missym en Roelie, die lekker vakantie gaan hebben... Dat wil ik ook! Maarja, heb een groot deel van mn zomervakantie al gehad, dus mag natuurlijk niet klagen... Pfff wat ik trouwens ook wel tegen vind vallen zijn de prijzen van de geboortekaartjes, zeg! We hebben er wrschnlk iets van 120 nodig en zijn dan zo bijna 300 euro kwijt voor de kaartjes die wij wel leuk vonden, idioot veel geld! Waar gaan jullie ze bestellen, nog goedkopere tips?