Ik ga ze denk ik bestellen bij CardXL.nl Heb wel wat leuke gezien daar...maar volgens mij ook rond de 1,50 per kaart hoor!
Ja, dacht ook wel dat t redelijk standaard was.... Nouja, nog maar weer een potje opentrekken dus , hihi. Ik heb trouwens ook een plaatje van onze babykamer geplaatst in mn album, alleen wordt de toon niet blauw, maar oranje. We vonden t wel een leuke robuuste kamer, met grappige asymmetrische deuren.
@murmel Leuke kamer joh! Wij wouden ook iets in die trend vind het heel mooi. Ben nu hard op zoek waar ik de turqoise klamboe van bebejou kan bestellen online
AH, heb ook 2 leuke kaarten op CardXL ontdekt, dank voor de tip! Heb nu al een heel aantal proefexemplaren aangevraagd, ben benieuwd.
MissyM: hier hebben wij het ook helemaal gehad met lime! Ik vond het toen ik studeerde een superleuke kleur en toen we het huis kochten ruim 2 jaar geleden was de babykamer ook die kleur. Het heeft meerdere lagen verf gekost om het weer neutraal te krijgen, toen was die kamer voor ons nog lang geen babykamer! De vloer is ook donderblauw, op de hele bovenverdieping hebben we dat laten leggen 2 jaar geleden. En de meubels zijn wit, ik ga zo nog wel even op zoek naar een plaatje. We wilden eigenlijk deze meubels maar dan in het kersen met wit, maar ik twijfelde of het voor een babykamertje niet te donker zou worden. De oppervlakte is niet al te groot namelijk. Wij vinden kersen/donker hout namelijk nog steeds wel erg mooi, hebben dat in de woonkamer ook. De box wordt ook weer die kleur. Nu willen we de muren van het kamertje dus gaan verfen, omdat de meubels wit zijn. Waarschijnlijk licht geel en licht blauw. Nog steeds geen zekerheid, nog 2 weken om te beslissen, dan vakantie, dan zullen we eraan moeten geloven Over Bebejou, ze hebben op de website de mogelijkheid om de folder te bestellen. Vandaaruit kun je ook verder bestellen. Wij hebben het klamboetje gekocht met de coco rups, vond het zo schattig. En het is weer een neutrale kleur, waardoor de kleuraccenten nog weer ergens anders vandaan moeten komen (oeps, de muren worden steeds belangrijker geloof ik ). Oja en gordijntjes, het is lastig, ben ik helemaal met je eens. Ik heb de afgelopen weken alle zaken afgelopen op de meubelboulevard en heb uiteindelijk wel een aantal leuke gezien, waar ik het zelf minder verwachtte: bij de Leen Bakker (wit met gekleurde beesten erop), of de Kwantum (gestreept, meerdere kleurencombi's mogelijk). Misschien heb je hier wat aan (helaas allemaal online niet terug te vinden). Eindelijk voel ik de beeb af en toe bewegen. De plopjes komen vaker, maar ook heb ik het idee dat hij af en toe helemaal omdraait. Manlief kan nog niets voelen helaas, dan stopt hij altijd snel. Ben wel blij dat ik soms tekenen van leven krijg, want begon me toch wel af te vragen waarom het allemaal zo land duurde... 22 weken inmiddels! Roelie: Hoop inderdaad dat je VK je morgen gerust kan stellen! Stasia: Veel succes en plezier bij de echo! Serafijntje: Jij bij de VK!
Even wat kleine reacties Missym bij It's time kan je leuke en mooie kleding komen voor een bruiloft, alleen is het allemaal wel prijzig. Gave babykamertjes worden het allemaal. Roelie schiet het al op met de adressenlijst? Verder gaat het hier zijn gangetje, ben alleen heel moe. Ga zo nog even strijken en stofzuigen en dan lekker op de bank hangen. Groetjes Linda
Over de gordijntjes. Wij hebben onze gordijnen bij de hema gehaald. Hebben ze hele leuke gordijnen vinden wij het het is allemaal te betalen. Over onze geboortekaartjes. Die gaan wij bestellen bij ABC Drukshop, heb een bod voor 10% korting liggen, en dat schilt toch weer geld. Wat voor geboortekaartje het wordt ik heb werkelijk geen idee. Over 3 weken ga ik boeken ophalen en dan rustig thuis kijken.
jemig wat een weer zeg, het hagelt enom hier, alles ziet wit en mijn wc is overstroomt. dit noemen ze zomer? Heb het maar gefilmd wat niemand gelooft me anders, echt absurd.
Ineens werd het hier ook hartstikke donker, en de hemel barstte los: regen, hagel en vooral veel onweer. Echt niet normaal meer... Gelukkig ben ik vanmorgen niet met de fiets gegaan! Maar je wc over stroomt niet zomaar zeg, dan baal je wel! Is de rest van het huis beetje droog te houden?
muriel wij hebben voor onze woning een kolk in de weg, maar er is alleen geen terug slapklep geplaats bij onze woning. Vandaar dat met extreme buien onze toilet en de badkuip het te verduren heeft, ach valt nog mee met een paar jaar geleden toen was de keuken ook altijd de klos, maar dit hebben we inmiddels aangepast, tja en nou nog een keer die klep plaatsen. Blijft ie wel schoon bij, zo'n hele grondig boen beurt We hebben het al op verborgengebreken gegooid, maar helaas voor ons was de vorige bewoner net overleden. Dus we hebben er ons bij neer gelegd. Hij had toch ietsjes meer pech dan wij
Wat een weer zeg, het lijkt wel of de hemel open barst. De onweer is hier dichtbij vlink in geslagen. Het hele huis stikt naar de rook en ik hoor alleen maar sirenes. Ik ben niet bang voor onweer, maar zo alleen in mijn huis vind ik eigenlijk maar niks. Hoop dat het snel over het, het zonnetje komt er alweer door, maar voor hoelang.
@Missym: ja psies, daar heb ik er ook 3 aangevraagd, denk dat 't één van die 3 gaat worden. Moeilijk kiezen hoor.... gelukkig hebben Wim en ik wel dezelfde smaak erin.
Missym inderdaad een erge leuke link. Wij wilden een geboorte kaartje via www.uniquefoto.nl maar ik heb bij deze site toch ook wel hele leuke kaartjes gezien, hmm brengt me wel aan het twijfelen.
Heb nog wel wat sites, voor geinteresseerden: www.elkaartje.nl www.hipdesign.nl www.geboortekaartjesidee.nl www.mamamila.nl www.geboortekaartjes.nl www.cardXL.nl Heb ze nog niet allemaal bekeken, in de loop van de tijd verzameld als mensen iets tegen me vertelden of als ik het ergens las. Er zitten wel aardige tussen, het is echt moeilijk om keuzes te maken! Toch wil ik ook nog kijken of we niet ergens boeken vandaan kunnen halen, om het in je handen te hebben gehad. Gewoon, voor het gevoel .