goedemorgen meiden, ik ben er nu f snel op want ga zo mijn mannetje ophalen om hem weg te brengen. ga vanmiddag denk ik even zwemmen met de kinderen als ik er nog fut voor heb.want was alweer om 5 uur wakker. stasia gefeliciteerd met je zoon ! even over dat uitje,zet mij er maar bij onder voorbehoud,weet het nl. nog steeds niet zeker of ik mee kan.als roelie of tari me ff een mobiel nr. kunnen pben dan kan ik op de dag zelf zeker wat laten horen. kom straks ff terug,ga nu ff mijn koffie opdrinken en hup de auto in.
Goeiemorgen meiden, Zo heb geslapen als een blok. Eindelijk weer eens. Ruby is goed hoor, ik zal mijn nummer even naar je PB-en. Hoop dat je mee gaat/kan. Stasia, Gefeliciteerd met jullie zoon. Indigo, succes vandaag bij de VK en met je 20 wkn echo. Muriel en Roelie ook succes bij de VK. Zonnetje schijnt heerlijk vandaag en hopelijk blijft dat ook zo. Zal eens gaan bedenken wat ik vandaag ga doen.
goedemorgen meiden Hier ook weer lekker geslapen, het zonnetje schijnt! Hopelijk blijft het ook droog, maar als ik zo naar de weer berichten kijken. @murmel succes bij de vk @Roelie succes bij de vk ook! @indigo veel plezier met de 20wkn echo en succes ook bij de vk Verder nog niet veel te melden, ga even wakker worden met mn bakkie koffie
Mogguh allemaal! Hier ook goed geslapen, zonnetje schijnt en ook een bak koffie binnen handbereik....naaah is het leven niet geweldig Ik ga zo de deur uit naar de vk en dan met Lars wat babyspulletjes uitzoeken, ben er vanavond weer! Fijne dag allemaal! xxx Roelie
Stasia gefeliciteerd met je ZOON. Ik ben blij voor je dat alles er goed en gezond uitziet. Roelie je hebt aardig je best gedaan met het teruglezen en reageren. Ook ben je zo te zien druk geweest met de babykamer. Leuk he om dat te doen. Trouwens veel plezier en succes bij de VK. Murmel succes bij de VK Indigo succes bij de VK. En alvast veel plezier en succes gewenst voor de 20 weken echo. Ben benieuwd naar wat jij krijgt. Over knuffelen gesproken, ik merk dat ik er nu erg veel behoefte aan heb. Gelukkig kan ik dat bij mijn man gewoon aangeven dat ik aandacht wil. Gisterenavond voor het eerst naar de yoga geweest. We hebben een groep van 10 vrouwen, het lijkt me een erg leuke groep. Met het voorstellingsrondje zag ik alle verschrikte gezichten toen ik zei dat ik vorig jaar mijn zoontje ben verloren. Ik heb er ook meteen bij gezegd dat ze gewoon tegen mij kunnen doen, dat maakt het alleen maar makkelijker. Gisteren is het met het onweren een vuurbal bij de straat naast ons ingeslagen. De hele voorgevel is verbrand en de bovenetage´s . Het was een twee onder een kap woning waarvan er een te koop staat. Daar ben je blij mee zeg Verder gaat het met de bekkeninstabiliteit met ups en downs. Ik moet zeggen dat ik gisteren met de yoga ook fijne oefeningen heb gekregen voor mijn bekken. Ik hoop dat ik het echt ga trekken tot het einde. Ik ga vandaag een rustig dagje in plannen, moet goed aan mijn rust denken. Groetjes Linda
Goeiemorgen allemaal, Wie weet hoe je je kan aanmelden op geboortekaartjes.nl? Ik wilde graag een aantal exemplaren aanvragen! @ Roelie, ben wezen kijken hoor bij de miss etam, maar heb weer alles verkeerd gekocht haha de broek stond niet mooi, het ene shirtje vond ik nie zo leuk en het allerleukste shirtje paste niet.........dus ik ga morgen het gewoon terug brengen en dan haal ik wel wat bij h en m ofzo. Heb ondertussen wel een verzameling zwangerschapskleding hoor, ik denk dat ik een aantal items ga verkopen die ik niet leuk vind (die ik via mp gekocht had maar niet aan trek omdat het niet goed voelt). Van mezelf heb ik 9 broeken en 2 rokken en een hoop shirtjes en 4 buikbanden. Op de een of andere manier vind ik mezelf nog niet klaar voor een buikband, hebben jullie dat ook of dragen jullie die wel gewoon? gr.
Ha dames! Kort bezoekje bij de VK vanmorgen, alleen even een bloeddruk check, omdat deze de vorige keer nogal aan de hoge kant was. Hij was nu gelukkig een stuk beter, 140/80. Dus was wel fijn. De volgende VK afspraak is nu over 2,5 week, een dag nadat we eigenlijk onze pretecho hebben gepland. Zit nu zo te twijfelen of niet beter die pretecho sowieso wat later kunnen doen, omdat je daarna helemaal geen echo's meer hebt? We zijn dan ruim 24 weken, kunnen wij het beter wat later doen, denken jullie?
@Roelie: leuk, zulke lange reacties van jou! @Linda: jemig, echt een vuurbal , dat is wel erg eng. Gelukkig was het niet jullie huis, zeg! Maar dan baal je idd wel, als je je huis te koop hebt staan.... @Missy: nee, buikbanden draag ik nog niet, ze zitten ook nog niet echt strak genoeg om echt effect van ondersteuning te geven. JIj hebt lekker veel kleding zeg, daar kom ik volgens mij niet aan! Ben nu echt steeds aan t combineren met oude en nieuwe kleding (oude vestjes over nieuwe positie-t-shirts enzo). Ik kom er gelukkig nog steeds een heel end mee. Vwb geboortekaartjes.nl: Volgens mij hoef je daar niet in te loggen, maar kun je kaartjes aanvinken als favorieten en als je daar een proefexemplaar van wilt (max. 3), dan wordt om je gegevens gevraagd.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 10 juli 20.10 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Stasia~ 19 juli controle gynaecoloog Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 26 juli 09:00 pretecho Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes 7 MEIDEN 10 JOCHIES 8 VERRASSINGSPAKKETJES 1 ONBEKEND In totaal dus 26 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Muriel ik zou wat later je pretecho doen, zo tussen 27 en 32 wkn. Ik draag ook geen buikbanden behalve als me eigen t-shirts net te kort zijn, dan draag ik ze er onder en er niet over heen. Ik heb ook niet zo veel positiekleding hoor. Broeken combineer ik met zwangershirt of eigen shirts. Gaat makkelijk. En gewone vesten of blousjes doen wonderen. we zijn toch overgestapt naar gewone geboortekaartjes, ook bij ons is Mercard erg favoriet we zitten te twijfelen tussen 2 kaartjes. Als we een met foto van de baby wilde moesten we min. 60 kaarten afnemen, eh nou daar kom ik lang niet op, wij hebben er 20 tot 40 nodig. Ik wil vandaag langs de drukker omdat ik dat liever via hun doe dan het internet. Ben zo bang dat het dan misgaat. Tevens gisteravond een lamp voor de babykamer besteld wel via internet maar af te halen in Heiloo (nh), goh en laat mijn man nou toevallig in de plaats werken scheelt weer verzendkosten. Tevens was de lamp via internet 30 euro goedkoper dan een winkel waar ik hem eigenlijk gezien had. Linda leuk dat je met yoga ben begonnen, leer je goeie oefeningen voor je bekken. Doe het lekker rustig aan vandaag.
Oh even over de geboortekaartjes. Mag ik ze ook inscannen en naar iedereen mailen? Scheelt weer haha en zo wil ik t eigenlijk bij een hoop familieleden doen zodat ik maar 50 kaartjes hoef te bestellen. En mijn telefoonnummer zal ik nog even pben!
Wat heerst er toch de laatste tijd op het forum nu ook weer een grietje dat blij is dat der man zo meeleeft en kleertjes koopt voor de baby word gewoon afgezeken omdat het zonde van het geld is tis toch haar geld! tjonge jonge jonge het word er niet vriendelijker op hé
Nog net goeiemorrege Ik weet niet meer of ik het al had gedaan: Stasia van harte met je zoon! Missym, ik draag mijn buikbanden op dezelfd manier als Melanie, dus onder mijn shirts (om ze wat "langer te maken"). Het scannen van de kaartjes is eigenlijk wel een goed idee. Muriel, gelukkig dat je bloeddruk beter was. Ikzelf wil de pretecho rond 27 weken gaan doen. Vanavond voor het eerst zwangerschapszwemmen en vanaf 1 augustus yoga. Weg met het luie zweet
Gefeliciteerd Esther met je 20 weken! Haha, you sporty girl, go go go! Ik ga inderdaad de pretecho maar wat verder vooruit schuiven. We willen alleen zo graag zeker weten dat t een meiske is, haha. Maarja... nog even extra gedul dan maar.
Ik kan me helemaal niet meer beheersen wat snoep betreft terwijl ik er normaal nooit behoefte aan heb Ja zo komen de kilo's er wel aan hé
Ik ben helemaal gek van chocola. Ik eet echt alles wat los en vast zit aan chocolade. En koekjes gaan er ook wel in. Ik was eerst ook helemaal gek van kibbeling en haring, maar sinds ik zo last heb van maagzuur nu ik dat niet meer anders eet ik 100 keer kibbeling op een dag en dat is niet zo lekker Waarom ben ik zo moe dat mijn ogen bijna dicht vallen. Je hoort toch te blinken van de energie in het tweede trimester? HELP