Wat betreft het uitje er gaan 7 mensen sowieso mee en 2 met een vraagteken. Dus het is een gezellig clubje. Ik vind het idee van inscannen ook wel goed maar ik vind het leuker om echte kaartjes te versturen. Doe ik straks ook naar de damens van de yoga, dus ook naar jullie.
Oh joh, ik ben ook eigenlijk de hele dag door behoorlijk vermoeid. Ik kan soms zo achter mn PC in slaap vallen! Mij valt die 'tomeloze energie' en bla bla in je tweede trimester ook best tegen
energie? welke energie? moet zeggen dat het wel iets minder is.. maar een opleving of blaken van de enrgie kan ik het nie noemen hoor..
Energie? Die ben ik ook nog niet tegengekomen. Het is wel beter dan in de eerste tijd, maar echt supergeweldigveel is het niet.... Haringen zijn hier ook erg in trek! Ik mag van mezelf maar 2 haringen per week. 1 daarvan eet ik altijd op woensdag samen met mijn mamma. En voor de rest: KAAS!
Hier wordt het misschien ietsjes beter wat de energie betreft, maar stelt nog steeds weinig voor. Ben ook een enorme vreetzak! was ik altijd al wel een beetje, maar nu zijn de remmen los. Merk het al lekker aan m'n heupen geloof ik. Hmm, toch maar minderen denk ik. Er is iets heel ergs gebeurd . Ik moest heel hard niezen en toen heb ik aardig wat in m'n broek geplast. Ben dus op mn werk. Ben naar huis gegaan om een schone broek aan te trekken. Tijd voor de bekkenbodem denk ik! Ik reageer later weer, moet weer werken.
Ik heb het niet kunnen laten; ik heb me bemoeid met de discussie over hoe mannen kunnen veranderen in de lounge... Wat een SMERIGE afgunst zeg, gatver! Ik snap niet dat die mensen met foto en al nog op het forum durven. Zo, dat was mijn ongecontroleerde reactie.... sorry.
oe dat broekplassen had ik ook 3 weken geleden. Dan moet ik heeel nodig en dan toch ophouden en tijdens het niesen hup en ik kon me verschonen
Irritant is dat he? Ik heb er ook last van hoor en moet toegeven dat toen ik een periode verkouden was en steeds moest hoesten (levensgevaarlijk bij slappe blaas/spieren), ik voor de zekerheid wel kleine Tena-ladies heb aangeschaft. Voelt net wat veiliger en hielp wel goed. Maar voelde me wel triest ermee
Begrijp ook niet waarom mensen zich zo bemoeien met een ander jeeeezus heej als je weet hoeveel geld ik aan onzin uitgeef...maar goed de een kan het wel de ander kan het niet nou en? ik zou al heel blij zijn als me vriend met een klein cadeau aankwam voor de baby, maar dat zit er denk ik nog niet in. Hij is er niet echt mee bezig (met spulletjes dan wel met ze zoontje), wel supertrots maar ik denk om onze vorige miskraam dat hij nogal terughoudend is met dingentjes aanschaffen. Komt wel als de kleine er is. Nog 3,5 week dan gaan we op vakantie! Ik kan niet wachten, ben zoooo aan rust toe!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Murmel ~ 10 juli 08.55 vk (bloeddruk check) Roelie ~ 10 juli 10.00 vk Indigo ~ 10 juli 20.10 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Stasia~ 19 juli controle gynaecoloog Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes 7 MEIDEN 10 JOCHIES 8 VERRASSINGSPAKKETJES 1 ONBEKEND In totaal dus 26 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is
Heb toch maar mn pretecho wat weekjes naar achteren geschoven. Zo verspreiden we de leuke dingen een beetje, nietwaar?
Leuk! Ik wil ook nog een pretecho na de vakantie met 30 weken ofzo. Ze zeggen dat je het gezichtje dan al kan zien (en het herkent als het geboren is)...ben benieuwd.
Ik heb trouwens nou al een aantal discussies gezien met die FreeWilly en kan me zooo aan der irriteren
Hoi meiden! Zo het bezoekje aan de vk weer gehad, alles was goed, bloeddruk 71/114, beeb groeit goed. Ik moet over 2 weken nog wel een keer bloed laten prikken ivm eventuele zwangerschapssuiker, dit omdat Niels bij de geboorte nét over de 8 pond woog (4005 gram) en het scheuren in mijn buik komt waarschijnlijk gewoon door mijn eigen organen en huid die rekken, niks om me zorgen over te maken dus. Oftewel ik ben weer voor 4 weken APK gekeurd Na het bezoekje ff lekker geshopt in de Hema, die had kleertjes voor half geld heb een paar stoere pakjes gekocht en een lime/aqua omslagdoek en nog wat kleine dingetjes, bij de Leen Bakker matrasje gehaald en bij de Gamma de lime groene spotjes die ik zo mooi vond....volgens mij heb ik zo langzaamaan mijn boeltje wel compleet Ikke mijn mannetje voelt de kleine dus ook niet he...Lars en Niels hebben 'm gevoeld, mijn beste vriendin ook maar zodra René zijn hand erop legt is het over met de pret Ruby zwem ze vanmiddag! Ik ga dat van de week ook nog ff doen met Lars. Heb je Tari's nummer al anders pb ik je de mijne ook nog ff? Linda fijn dat ze het op yoga toch goed opvatten dat je al een zoontje hebt verloren...het is zo moeilijk he ik weet zelf soms ook niet goed hoe ik reageren moet en ik denk dat altijd maar van beter iets zeggen dan niets zeggen ook al komt het dan weer niet altijd even goed over...maar nu weten ze dat jij graag wilt dat ze gewoon doen dat maakt het voor hun ook makkelijker denk ik... Wat het onweer betreft, hier is het gisteravond ook ergens in de buurt ingeslagen, een dikke klap ineens alles trilde en alle autoalarmen in de straat gingen af Gelukkig hier geen schade! Geniet verder lekker van je rustige dag die heb ik voor morgen ingepland (tsjaaaa vandaag nog wassen en schoonmaken mijn moeder komt morgen op bezoek hihi dan moet ik toch ff poetsen ) Ik lees net over je vermoeidheid: hb al laten testen? Extra vitamientjes nemen? Ik moet zeggen zolang ik goed slaap heb ik aardig energie! Missy ik heb net nog bij de Miss een leuk shirtje gekocht, maar ik heb heel in het begin bij Cloffy een broek gekocht die toen heel lekker zat maar nu dus niet meer! Je ziet nu veel van die broeken met zo'n brede rand elastiek erboven maar die vind ik dus niet lekker zitten! Ik heb liever een broek met zo'n buikinzet van elastiek. Dus ik gooi de mega dure broek geloof ik ook maar op marktplaats (of iemand hier interesse tis een maatje 44 haha). Buikbanden draag ik wel, maar meer onder mijn shirt omdat ik het idee heb dat shirtjes steeds te kort zijn en zo lijkt het net of ik een dubbellaags shirtje aan heb, straks als mijn buik nog wat dikker is draag ik 'm wel echt over mijn buik. Over de adressenlijst: Missy wil graag haar geboortekaartjes per email sturen, als nou iedereen ook nog ff het emailadres stuurt dan maak ik er een mooie complete lijst van! Wat betreft de sfeer op het forum....ik lees al niet eens zo vaak meer in de lounge er is gewoon een select groepje wat er schijnbaar lol in heeft iemand onderuit te halen...ik vind dit stukje veel gezelliger hoor! Murmel over de pretecho, ik zit erover te denken om nog een te laten doen met zo'n 30 weken, meer omdat de 20 weken echo zo tegenviel maar ik weet niet of een en ander dan nog goed te zien is...ik heb er geen ervaring mee verder! Esther geniet van je zwemmen vanavond! En natuurlijk gefeliciteerd met je mijlpaal! Gwendolyne...eettic....ehm....drop is momenteel onweerstaanbaar! (maar ik doe het kalm aan voor mijn bloeddruk de pan uitrijst ) Kibbeling ook lekker en chocolade is zalig maar sinds ik zwanger ben krijg ik er een vieze nasmaak van dus dat eet ik bijna niet meer Lenthe....pfff herkenbaar probleem (een tip: depend heeft hele dunne verbandjes net als inlegkruisjes......en verder idd aantrekken die spieren!) Zo ik zal eens in de lounge kijken hoe jullie je aan het misdragen zijn En dan een wasje ophangen, stofzuigen en nog één keertje ff op de babykamer kijken.... xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER LindaPOOH (Linda)~uitgerekend op 1 november~2de kindje~verrassing Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Gerieke~uitgerekend op 8 november~ 1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Julie123~uitgerekend op 10 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Stiekel (Sandra)~uitgerekend op 16 november~2e kindje~zoon MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~onbekend AGENDA Indigo ~ 10 juli 20.10 vk Indigo ~ 11 juli 15.00 uur 20 wkn echo Gwendolyne ~ 11 juli 08.30 controle echo LindaPOOH~ 16 juli controle gyaecoloog Gwendolyne ~ 17 juli jarig!! Barbabintje (Esther)~ 17 juli 8.45 vk Julie123 ~18 juli 4e echo en controle Rachel~ 19 juli VK Stasia~ 19 juli controle gynaecoloog Sammie2~ 20 juli 8.10 uur vk ikke1981 ~ 24 juli 10.00 vk Tari (Melanie) ~ 24 juli 16.00 uur VK MissyM~ 25 juli 19:15 uur VK Murmel ~ 27 juli 09:15 VK 28 juli ~ Meeting Amersfoort Dierentuin LindaPOOH~ 30 juli uitgebreide echo met 26 weken LindaPOOH~ 30 juli controle gynaecoloog MissyM~ 3 augustus Op Vakantie!!!! ikke1981~ 7 augustus 19,00 pret 4d echo Roelie~7 augustus 10.30 VK Murmel ~ 15 augustus 10:00 pretecho Gwendolyne ~ 20 augustus 20:00 pretecho LindaPOOH~ 27 augustus op vakantie!!!! MissyM~ 31 augustus jarig -20-!! Sammie2~ 31 augustus 16.45 uur 30 wkn echo ivm nierbekkentjes 7 MEIDEN 10 JOCHIES 8 VERRASSINGSPAKKETJES 1 ONBEKEND In totaal dus 26 kleintjes op komst! Wil je de lijst updaten: - zoek de meest recente lijst - klik op quote en pas de lijst aan - haal de quote tussen [ ] aan het begin weg - haal de /quote tussen [ ] aan het einde weg - klik op voorbeeld en kijk of het goed is [/quote]
Mooi Roelie dat het goed ging! Nee heb geen maat 44...helaas hihi maar heb nu wel zat hoor, het zijn nie zoveel weken meer
hoi hoi allemaal, Dit is mijn planning : 16-07 Bloedonderzoek (suiker.. de heeeele dag..). 17-07 Trouwen. 18-08 PRETECHO 18-08 Op huwelijksreis. en ik ben zenuwachtigggg hahaha stom eigenlijk he Christiaan heeft het kindje eindelijk gevoeld gister..! Ik was al een beetje bang geworden dat hij het gewoon niet kon voelen Denk dat het bij de 1 gewoon langer duurt dan bij de andere.
Gwen succes morgen bij de herhalingsecho. Didi wat leuk dat je gaat trouwen zeg. Heb je een mooie zwangerschapstrouwjurk. En waar ga je heen op vakantie? Roelie leuk dat je elke keer van die lange reacties schrijft. Mijn HB is uitstekend en ik gebruik als extra zwangerschapsvitamine. Het komt denk ik gewoon omdat het twee zwangerschappen kort op elkaar zijn. Gelukkig ben ik thuis en kan ik elke middag even slapen. Al vraag ik me soms af om ik moeier ben voor of na het slapen Maar dank je wel voor de tips. Ik was trouwens gisteren heel erg bang toen ik naar yoga ging en eigenlijk nog steeds een beetje. Denk als ik maandag weer ben geweest dat het dan over is, maar het komt door dat ik de vorige keer een les ben geweest en daarna alle ellende begon. Het aftellen is nu echt begonnen. Ik ben blij als de komende 6 weken voorbij zijn. En natuurlijk mijn uitgebreide echo met 26 weken goed is. Ik hoop trouwens dat ik jullie niet te veel belast met mijn angsten. Als dat wel zo is hoor ik het graag. Ik snap heel goed dat het reageren soms voor jullie ook moeilijk is. Groetjes Linda p.s. ik ben nu een heel leuk boek aan het lezen dat heet: "lipstick en luiers" van Irene Smit. Echt een aanrader.
Linda ik snap je angst hoor. Ik dacht dat het bij mij wel over zou zijn na 16 weken, omdat ik toen me kindjes ben verloren, maar ik hou het gevoel aan. Heb nu als mijlpaal ook 26/27 weken omdat ik heb horen zeggen dat het kindje dan zou overleven buiten de baarmoeder. Jammer dat je zoveel angst heb hé? Hoop dat het beter gaat bij de 2de.
Ja Linda, we zijn je natuurlijk spuug- en spuugzat, want jij bent de enige die loopt te klagen NEE HOOR! GEINTJE! Ik vind het juist heel slim van je, dat je dat lekker bij ons loopt te spuien, want wij kunnen ons er in ieder geval nog een klein beetje in inleven! Ik vind het zelf in ieder geval he-le-maal niet erg. Ik hoop dat wij jou langzaamaan naar het einde van de zwangerschap alleen maar optimistischer zien worden, omdat je dan steeds meer zekerheid hebt dat het goed gaat komen! Kan me goed voorstellen dat zo'n les dan herinneringen terughaalt. Dan is het alleen maar des te fijner als je nu gewoon lekker naar de tweede, de derde, de vierde enzovoort les gaat!